Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Kokemuksen ääntä kaivataan, osa 1: Atomi-Antti

Jammo kirjoitti noin 10 vuotta sitten (13 kommenttia)
Joka paikassa luonteeltaan hölösuiset pääsevät dominoimaan aiheita. Itsekin kuulun tuohon rasittavaan katraaseen. Täällä Palasokerissa on kuitenkin monta rauhallista miestä (naisia en ole juuri pongannut), joiden mielipiteitä olisi tosi kiva kuulla. Erityisesti haluaisin tietää mitä mieltä Atomi-Antti on asioista. MItkä ovat parhaat italoprogen äänitteet? Mistä Pink Floydista tykkäät eniten? Ketä äänestät seuraavissa vaaleissa ? ;-) Tämmöisiä asioita olisi mukava lukea myös Atomi-Antilta - varmasti progeen syvällisesti perehtyneeltä jäseneltämme - kaikkien äänitorvien lisäksi. Jos et halua vastata, Antti, on se ihan OK. Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia.

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täytyy myöntää että itsekin olen tuota asiaa miettinyt, mutta eipä ole käynyt mielessä että alkaisin ruinaamaan toiselta kommentteja. Jokainen tallaa tyylillään.

    Jammo kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juuri näin. Minulla taas on tapana kiusata ihmisiä.

    Markkutapio kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuten sanoin, jokainen tallaa tyylillään ja kiusaaminenhan on eräs tallaamisen kuningaslaji.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Atom Heart Antti diggaa Hectoria!

    Markkutapio kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Hector-maraton ollut mielessä jo pitkään, ketä lähtee mukaan?

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä voisin lähteä

    Kcrimso kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä passaan. En yhtään ymmärrä Hectoria.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sä oot liian nuori. Hector on huippu.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosin 16v tyttäreni on todella kova Hector-diggari

    Kcrimso kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ymmärrä miksi se olisi ikäkysymys. Tykkään mä Bob Dylanistakin. Ja jostain muistakin Keekkiä edeltäneistä artisteista.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja jonka kanssa olen menossa Hectorin keikalle ensi kuussa Tampere-taloon.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kai se ikäkysymys olekaan. Itse kuuntelin isoveljen Hector-levyjä 70-luvulla ja ne vaan kolahti. Veikkaan, että et pidä Hectorin sanoituksista. Säveltäjän lahjoja tuskin kiellät.

    Markkutapio kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla se oli Hector joka herätti ensin kiinnostuksen rokkiin -70-luvun alussa ja sitten herätti myös kuuntelemaan sanoituksia ja ajattelemaan asioita itse.