Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Mysteeri?

kite kirjoitti noin 21 vuotta sitten (8 kommenttia)
Tällasta tuli sähköpostissa. Mitäs sanotte?

> Edes Bill "kettu" Gates ei kuulemma pysty selittämään tätä...
> Tee näin: Avaa uusi Word -dokumentti ja kirjoita:
=rand (200,99)
> Paina enter ja odota 3 sekuntia...
> Microsoft palkitsee sen, joka pystyy selittämään tapahtuman...




+/- saldo : 0 |

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.mvps.org/word/FAQs/Formatting/DummyText.htm


    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    (Kappas.. Viukkis ehti ensi..)

    No toi on Wordin kehittäjien sisäpiirihuumoria, jolla saa täytettä dokumenttiin, jos on tarvis. Eräänlainen automaattinen Lorem Ipsum -efekti.

    Paljon oudompi on sen sijaa tämä efekti, jossa Word nappasi palomuurin dialogiboksin itselleen kuvaksi.. ja mitä Word tekee osoitteessa webzine*?




    \n
    [Muokattu 3/12/2002 / Doc.B.D]

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ^ oho, aika hauska, pakko oli kokeilla.

    [u:486610341d]Yeti:[/u:486610341d]
    Bermudan kolmiolle on niinkin tylsä selitys, että sillä alueella merenpohjasta vapautuu kaasuja (en muista mitä) ja näin veden kantavuus heikkenee oleellisesti.

    [u:486610341d]MarkkuTapio:[/u:486610341d]
    Se on metaanikaasu. Joo... tuttu selitys, mutta sekin on vain selitys selityksien joukossa.


    Kyllä minä aika vakuuttunut olen tuosta metaanikaasu-selityksestä. Fysiikan lait pysyy voimassa ja miksi siellä ei voisi "kuplia" metaanikaasu. TV:stä tuli dokumentti tuosta aiheesta, ja jos en nyt väärin muista, niin käytiin oikein paikanpäällä toteamassa kyseinen ilmiö.

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Varsinaisen maailmanlopun aiheuttaa täysin eri tekijä :
    http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/33838-%E2%80%9Dmaailmanlopun-estamiseen-aikaa-yhdeksan-paivaa%E2%80%9D

    Eräiden väitteiden mukaan Bermudan kolmiossa (tiedättehän paikan, lukuisia kadonneita laivoja) olisi musta aukko/aukkoja. Vastaavasti tarkalleen vastapuolella maapallon syvimmässä kohdassa, Mariaanien haudassa, olisi valkoisia aukkoja jotka luovat uutta ainetta.

    Mulla on semmonen käsitys että noilla pienillä hiukkaskiihdyttimellä ei saada kissan peräaukkoa suurempaa mustaa aukkoa.

    EDIT: faktatietoa... energiaa mahdollisissa hiukkasten törmäilyissä vapautuu suurinpiirtein saman verran kuin läimäyttäessäsi hyttystä iholla.[/quote]
    [quote][u:96995dbfcb]Yeti:[/u:96995dbfcb]
    Bermudan kolmiolle on niinkin tylsä selitys, että sillä alueella merenpohjasta vapautuu kaasuja (en muista mitä) ja näin veden kantavuus heikkenee oleellisesti.

    [u:96995dbfcb]MarkkuTapio:[/u:96995dbfcb]
    Se on metaanikaasu. Joo... tuttu selitys, mutta sekin on vain selitys selityksien joukossa.

    Kyllä minä aika vakuuttunut olen tuosta metaanikaasu-selityksestä. Fysiikan lait pysyy voimassa ja miksi siellä ei voisi "kuplia" metaanikaasu. TV:stä tuli dokumentti tuosta aiheesta, ja jos en nyt väärin muista, niin käytiin oikein paikanpäällä toteamassa kyseinen ilmiö.


    Tosiasiaahan se metaanikaasu on siellä, mutta muutakin mysteeriä siellä on... miksei sitten vaikkapa musta-aukko.
    Tällaisia mysteerialueita maapallolla on 12 kpl ja ne ovat sijoittuneet symmetrisesti toisiinsa nähden. Näistä kahdessa tunnetuimmassa, Bermudan kolmiossa ja Lohikäärmeen kolmiossa (Mariaanien hauta) on magneettikenttähäiriöitä.

    Maapallolla olisi vielä paljon tutkittavaa, mutta tietysti avaruus pitää tutkia ensin.

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://skepdic.com/bermuda.html


    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://skepdic.com/bermuda.html

    Laitetaas tuon linkin vuosi liikkeelle toinenkin mysteeri...
    Tuossa yhdeksi teoriaksi mainittu Atlantiksen kide... tuon selityksen antoi itse selvänäkijä Edgar Cayce... siis että Atlantiksen upottua siellä jäi toimimaan jonkunlainen lasersäde... eikä Edgar selitystä antaessaan ollut koskaan edes kuullut sellaisesta, koska sitä ei vielä ollut keksitty (uudelleen).

    Oikeastaan tuossa siis tuli kaksi mysteeriä lisää... Atlantis teknologioineen ja Edgar Cayce.

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Oikeastaan tuossa siis tuli kaksi mysteeriä lisää...


    Kenelle tuli, kenelle ei...

    Doc.B.D kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa ei usko Bermudan kolmioon, kun siitä ei ollut puhetta punttisalin rukouspiirissä, mutta Joonas valaan vatsassa ja Mooses Punaistamerta halkomassa nielaistaan kakistelematta kuten myös Mooseksen sauva ja mannan vuodatus.