Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Discordian Season Changes -levy julkaistu!

TVä kirjoitti noin 9 vuotta sitten (5 kommenttia)
Discordia julkaisi edellisen, innokkaan vastaanoton saaneen pitkäsoittonsa Utopia Perfection vuonna 2007. Siitä onkin jo vierähtänyt tovi - väliin mahtuu soololevyjä, yksi EP ja muita projekteja - mutta nyt Discordia on palannut uuden Season Changes -levyn myötä pidempien kokonaisuuksien pariin!

Levynjulkkarikeikasta onkin jo ilmoitus Palasokeri.comissa, joten tervetuloa 15.1.2015 On The Rocksiin! Discordia aloittaa klo 21.

Levyä saa Discordian kotisivuilta ja mm. iTunesista, pian suurten suomalaisten kaupunkien levykaupoista! Jakelu laajenee!

http://www.discordiamusic.com/


Musiikkivideo levyn aloitusraidasta: http://youtu.be/D7P7SJalySU


Toivottavasti pidätte levystä - se on tehty huolella ja siihen on upotettu tekijöidensä substanssia ja eksistenssiä ja näkemystä ja itse olemme kerrankin tyytyväisiä. :)

Hyvää progevuotta 2015!


+/- saldo : 0 |

    Proffa kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä homma, Utopia Perfection onkin oikein hyvä levy joten kyllä jatko kiinnostaa.

    Markkutapio kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla eka videolla ollut kappale on hyvä ja jos muu materiaali on myös tuota tasoa niin hyvin menee. Itse videoon olisi kyllä huomautettavaa, lähinnä valaistuksen käyttöön, mutta antaa sen nyt olla.


    TVä kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moi, Proffa ja Markkutapio! Sanoisin, että eka biisi on levyn melodis-harmonis-rakenteellisesti lähestyttävin. Yhtään "välibiisiä" ei levyllä ole ja taso pysyy alusta loppuun.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en ole ollut Utopia Perfectionista mitenkään erityisen innoissani, mutta tämä uusi biisi vaikuttaa ihan lupaavalta! Saatanpa ostaa levyn.

    TVä kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moi, Kcrimso! Joo, muistan, että et oikein tykännyt tuolloin levystämme. Ja ihan ymmärrettävää kun sitten Progolforumilla oppi ymmärtämään, minkälaisista asioista musassa pidät.

    Voisin kuvitella, että pidät Season Changes -levystä - ainakin pidit Strive or Warpista enemmän kuin kuin UP:stä. Tällä levyllä on samanlainen "vakavampi" sävy eli emme piiloudu ironisen rockkukkoilun taakse. UP oli yhtä iloittelua. ;)