Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Euroviisut 2015

Markkutapio kirjoitti noin 9 vuotta sitten (9 kommenttia)
Suomen edustajana punkbandi "Pertti Kurikan Nimipäivät"... mitäpäs tuumitte?

Ensinnäkin täytyy todeta että surkeita enemmän ja vähemmän olivat kaikki tarjolla olleet kappaleet. Media ilmeisesti vaikutti taas aika paljon kansalaisten äänestyskäyttäytymiseen kun aiemmin uutisoitiin ulkomaiden valtava kiinnostus PKN:iin. Lisäksi mm. Lordi kommentoi että tää on aito rock-bandi ja kun tarkemmin asiaa miettii niin näinhän asia taitaa olla... tämä bandi ei varmasti kikkaile ja konstaile vaan esiintyy omana itsenään. Ei muutaku onnea ja menestystä PKN:lle.


+/- saldo : 0 |

    Jammo kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teeskentelyn aika taitaa olla loppumassa. Vähäisetkin taidot riittävät, kun asenne on kohdallaan. Toiseksi sijoittunut Satin Circus oli ainoa "Euroviisulaadun" tasoinen kappale. Äänestin toki PKN:ä , heitin biisi ainakin ravistelee Euroviisujen kulissimeininkiä.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kurikan biisihän on ihan paska, mutta voittanee viisut. Mitäpä sillä oikeasti väliä on? Tsemppiä toki heille toivotan.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samaa mieltä OldfieldOllin kanssa.

    Proffa kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samaa mieltä OldfieldOllin ja Kcrimson kanssa.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samaa mieltä OldfieldOllin, Kcrimson ja Proffan kanssa.

    JiiPee kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen vältellyt kaikin tavoin kuulemasta Pentti Kurikan nimipäiviä ja olen tähän päivään mennessä onnistunut täydellisesti.

    Periaatteesta en kuuntele yhtään Euroviisua.

    kaapo kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Biisi on sairaan hyvä punk-biisiksi. Samoin jätkillä on asennetta. Toivottavasti näyttävät keskaria ja useasti koko viisuhömpötykselle!
    Itse olen ollut punkki ennen progen löytämistä ja tuo biisi on juuri sitä mistä se lähti aikoinaan liikkeelle. Biisi ei ole paska!


    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös paras tapa näyttää keskaria viisuille olisi pysyä erossa moisesta paskasta kokonaan? Tietty jos sinne lavalle vääntäisi kunnon krapulascheisset niin oishan sekin aika kova!

    retrou kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lupaava phaser-efektoitu rumpualku. Loppu onkin sitten aika kuraa.
    No mutta on tässä kuitenkin se hyvä sanoma, että musiikista voi olla iloa ja sisältöä ihan kaikille.