Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Musiikkivuosi 2015

Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten (4 kommenttia)
Musiikkivuosi 2015 on ollut toistaiseksi varsin laadukas. Tässä mielestäni kymmenen parasta (sekalaisessa järjestyksessä) studiolevyä toistaiseksi:

KoMaRa : s/t
Steven Wilson: Hand. Cannot. Erase
Gavin Harrison : Cheating The Polygraph
O.R.k. : Inflamed Rides
Anekdoten : Until All the Ghosts Are Gone
Guapo : Obscure Knowledge
Jaga Jazzist: Starfire
Tim Bowness : Stupid Things That Mean the World
Echolyn: I Heard You Listening
Sanguine Hum : Now We Have Light

Mitä levyjä itse nostaisit kärkeen? Entä mitkä uudet julkaisut tuottivat pettymyksen?

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Future Userin loistava #SteroidsOrHeroin unohtui. Kuuluisi ehdottomasti top kymppiini.

    Jimi kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Levyhankinnat ovat, jälleen kerran, keskittyneet lähinnä fuusiomusaan. Aika tasaisen hyvää kamaa on tullut ostettua, mutta seuraavat neljä saattavat nousta tulevaisuudessa 4½-levyiksi RYM-asteikolla mitattuna.

    Scott Henderson Vibe Station
    Ligro Dictionary 3
    Bunny Brunel Invent Your Future
    David Hines Kaleidoscope

    Suoranaisia pettymyksiä ei ole tullut vastaan. Enemmän harmittaa myöhässä olevat julkaisut, kuten Marc Guillermontin ja Sebastiaan Cornelissenin levyt.

    R2-D2 kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CD ostokset lopetin 4 vuotta sitten, vinyylien ostamisen maaliskuussa. Blu-ray/DVD-A levyjä olen ostanut, mutta lähinnä remixejä. Huomaan siis että 2015 tehtyjä levyjä on vain tuo Steven Wilson: Hand. Cannot. Erase. Ja sitäkin kuunnellut aika vähän kun vielä sulattelen Ravenia.

    Taisin siis pudota ajan hermolta, jos koskaan olen siellä ollutkaan. Pitäisi varmaan alkaa kuunnella uuttakin musiikkia.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 1
    Taisin siis pudota ajan hermolta, jos koskaan olen siellä ollutkaan. Pitäisi varmaan alkaa kuunnella uuttakin musiikkia.
    Mitäs turhia. Kuuntelet sitten kolmenkymmenen vuoden päästä suoraan remixit tämän vuoden sadosta. ;)