Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Perustetaan tosissaan rock bändi

-RICHARD- kirjoitti noin 9 vuotta sitten (1 kommenttia)
Sähköposti on anarkisti@outlook.com
On selvä tie mitä haluan, tosissaan on oltava. olen aito oma itseni. Olen Helsingistä 22 vuotias kitaristi, laulan myös. Kirjoitan ja sävellän paljon. Nyt alkaa riittää yksin kotona treeni, nyt tarvii ihmisiä joidenkaa soittaa, kehitys jatkuu silleen parhaiten ja kun on paikka missä soitetaan, niin tulee ihan eri fiilis, ja ääntä saa soittimiin. Olen käynyt kitara tunneillakin Etsin musikaallisia ihmisiä, rumpalia, basistita, laulajaa, toista kitaristiakin :) En käytä päihteitä. Ja rakastaisin eniten tehdä musiikkia työkseni, en voisi kuvitella tekeväni muuta! Se tunne on aivan mahtava kun on samalla aaltopituudella ja soitetaan sydämmestä, musiikilla sanottavaa, ja eletään oikeesti! Käytän marshall putkivahvistimia, ahkerasti treenaava. Nyt alkaa yksin treenaaminen riittää, pystyn maksamaan myös osani bändikämpästä tottakai. Luotettavuus yhteisessä bändissä kuuluu olla. unelmani on saada oikea bändi, täysin tosissaan, pitää olla vain ihmiset joidenkaa tehdä tätä. Onko sinun unelmasi myös keikkailla ja tehdä musiikkia? Se on parasta mitä voi olla. Kova bändi johon keskittyä, oman tien kulkijana tietää missä on. Etsin kaiken ikäisiä, kaiken tasoisia, ja sukupuolella ei väliä. :) Akustisella aikoinaan alotin, sähkökitaralla treenannu nyt säännöllisesti kohta 3 vuotta. Olen sosiaalinen, kiva, kaikkien kanssa toimeentuleva.
rehellinen, luotettava, pirtsakka, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen.
rauhallinen,energinen. Unelmien eteen on tehtävä kovasti. Kaikki tyssää jos ei usko kovasti. On elettävä täysillä. Positiivisella asenteella. Omaa intohimoa kuunneltava. Olen valmis ottamaan askelia kokoajan lisää. Sinnikäs oltava On treenattava määrätietoisesti. Englantiakin tulee opeteltua.
Musikaalliset vaikutteet
AC/DC
Airbourne
Aerosmith
The 69 eyes
Bon Jovi
Dio
Dingo
Eppu Normaali
Guns´n Roses
Hanoi Rocks
Hurriganes
Iron Maiden
Lama
Ramones
Rainbows
Rolling Stones
The lords of the new church
Uriah Heep
W.A.S.P.
Van Halen
ZZ Top
Sex pistols

+/- saldo : 0 |