Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Last.fm

retrou kirjoitti noin 9 vuotta sitten (9 kommenttia)
Mitä mieltä ulkoasun uudistumisesta?
Vähän sekavammalta näyttää kuin ennen. Miksi muka kappaleen nimi pitää olla artistin nimen edellä? Nyt ei näy myöskään kansikuvia. Eikä albumikohtaista erittelyä biisilistauksissa.

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä innosta uusi ulkoasu. Onhan tuo pelkistetyssä tyylissään modernimpi, mutta aiemmissa listauksissa oli asia esitetty tehokkaammin. Nyt joutuu jo viiden ekan (esim. kuunnelluimmat artistit) jälkeen klikkaamaan listan auki.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaverilista näyttää kadonneen kokonaan.

    R2-D2 kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mihin last.fm:ää tarvitaan? En mä edes muistanut sen olemassaoloa. Kokeilin muinoin, turhan hankala.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä käytän sitä kuunteluiden tilastointiin. Hyvin tärkeä tarve.

    retrou kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kokeilin muinoin, turhan hankala
    .
    Kuulostaa siltä kuin olisit käyttänyt Last.fm:n omaa musiikinkuuntelu-softaa. Vai oliko itse sivusto hankala?

    R2-D2 kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä käytin vähän aikaa tota scrobblea spotfifysta mutta en saanut kovin hyvin toimimaan. Ja toisaalta kuuntelin vaan pienen osan musiikista spotifyn kautta joten en mä sillä tilastolla oikein mitään tehnyt. Parempi tämä Levylautasella... Tai en mä tiedä jos sinne voi muutenkin tilastoida.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla Spotifyn scrobbletus on aina onnistunut moitteetta.

    endbrax kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Last on ollut hauska ja hieman hyödyllinenkin tilastointisysteemi. On toiminut mulla Spotifyn, iTunesin ja iPodin kanssa. En kyllä tykkää ollenkaan uudesta ulkoasusta.

    Kcrimso kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Myös iTunesin ja iPodin kanssa minäkin olen menestyksellä käyttänyt. Nyt ei vaan ole pariin vuoteen säännöllisesti tullut oikein kuunneltua noiden kautta.

    Last.fm:n kautta en ole tainnut ikinä kuunnella musiikkia joten siltä kannalta se ei ole lainkaan relevantti palvelu minulle.