Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Spotify-kuuntelut 2015

Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten (13 kommenttia)
Mitäpä kuuntelitte vuonna 2015 spotista? https://yearinmusic.spotify.com/fi-FI

Oma lista: 1. Barcley James Harvest (122 toistoa) 2. 10cc (90) 3. Fairport Convention (88) 4. Nektar (82) 5. Mike Oldfield (78)
Genret: 1. Symphony rock 2. Progressive rock 3. Art rock 4. Canterbury scene 5. Space rock
Kuuntelin 334 eri artistia, 3786 eri biisiä ja 342 tuntia.


+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yes (132) 2. Robert Wyatt (98) 3. Future User (76) 4. Mike Oldfield (53) 5. Magma (51)

    654 eri artistia, 3015 eri biisiä ja 387 tuntia.

    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuon linkin sivulla en kyllä keksinyt mistä kirjaudutaan ulos.


    Jimi kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1. Jean-Luc Ponty 2. Yes 3. Rush 4. Anderson Ponty Band 5. The Renegades

    1. Better Late Than Never (Anderson Ponty Band) 2. Electric Jazz Quartet (Ansgar Specht) 3. My Mixture (Wolfgang Pointner) 4. Start (Ren Walters) 5. Coctail (Forgas)

    1. Jazz Fusion 2. Album Rock 3. Neo-progressive 4. Deep Jazz Fusion 5. Progressive Rock

    245 tuntia 390 artistia 1916 biisiä

    The Renegades ei ole se englantilainen rokkiyhtye vaan amerikkalainen fuusiobändi. Rushin sijoitus selittyy epäonnistuneesta yrityksestä kuunnella yhtyeen tuotanto kokonaan. Neljän levyn jälkeen tuli seinä vastaan. Neoprogen sijoitusta en ymmärrä. Deep Jazz Fusion on outo termi.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jimillä ollut Jon- ja Jean-Luc-painotteinen vuosi ;)

    No joo itselläni ainakin Spotify-kuuntelu on vain ehkä 20% vuoden kuunteluista.

    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla spotify varmaan menee 40 %:iin kuuntelusta... vaikee arvioida.


    Jimi kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin hieman yllättynyt Ponty'n ykkössijasta. Varsinkin, kun ostin R2-D2:lta nipun Ponty'ja cd:nä.

    Edit: minunkin kuuntelu painottuu selvästi cd-osastolle.

    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo spotin soittolistaosio kappaleista "jotka olet missannut", oli mielenkiintoinen juttu. Pitää sekin käydä jossain vaiheessa läpi.


    endbrax kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progen kuuntelu on jäänyt vähemmälle, mutta top 5 artistit olivat ehkä pieni yllätys: 1. Lamb 2. Midlake 3. Motelli Skronkle 4. iamamiwhoami 5. The Wrecking Queens

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mua yllätti että vaikka olen kuunnellut vuoden aikana 654:ää eri artistia niin kärjessä oli kuitenkin noin perusnimet. Future User oli ainoa uusi tulokas.

    No okei ei se mua oikeastaan yllättynyt koska täältähän olen voinut koko ajan tilannetta seurata: http://www.last.fm/user/Kcrimso


    endbrax kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin no, koko totuustan ei mulla ole tuossa Spotifyn listassa. Lastissa ehkä lähempänä. Vinyyli- ja cd-levyjen soittoa niissä ei näy kummassakaan. Levylautastatistiikassa on taas joku oma logiikkansa.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tilastot kyllä ylhäällä KAIKISTA kuunteluista erikseen. Vuoden lopussa kaikki paljastetaan! :)

    endbrax kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo on jo jotain! Mulla on vain kohtalaisen yksityiskohtainen listaus omistamistani äänitteistä.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo on jo jotain! Mulla on vain kohtalaisen yksityiskohtainen listaus omistamistani äänitteistä.
    Vuodesta 1993 asti kaikki on tilastoitu. Tämän olen tunnustanut täällä aiemminkin... :D