Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

D/A-muuntimet

Janus kirjoitti noin 8 vuotta sitten (12 kommenttia)
Jotenkin alkanut kiinnostaa tällaisen hankkiminen. Kotikäyttöön siis. Onko kokemuksia/suosituksia?

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Benchmark Dac 1. Erittäin tyytyväinen olen ollut.

    R2-D2 kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan keksinyt mitään käyttöä. Oma vika tietty kun ei voi törsätä ja uskotella itselleen että oli hyvä ostos.

    Janus kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo vähän mietityttää että kuulenko kuitenkaan mitään eroa. Regan DACcia olen vähän ajatellut. Näin aloittelijalle.

    Janus kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo vähän mietityttää että kuulenko kuitenkaan mitään eroa. Regan DACcia olen vähän ajatellut. Näin aloittelijalle.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole koskaan keksinyt mitään käyttöä. Oma vika tietty kun ei voi törsätä ja uskotella itselleen että oli hyvä ostos.
    Rahaahan noissa vaan säästyy kun ei tarvitse sitten hankkia kallista cd-soitinta.

    Onkohan se vinyylien laadukas sointikin lopulta vaan uskottelua?

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin onhan mulla toinenkin d/a-muunnin. Mun kakkoslaitteissa on kiinni edullinen Steinbergin vempele. Ehkä UR22, en oo ihan varma muistanko oikein enkä pysty tarkistamaan kun en ole nyt kotosalla.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rehellisesti sanottuna toi mun Benchmark on varmaan vähän overkilliä kotikäyttöön, mutta mä sain siitä hyvän diilin tutun hifi-kauppiaan kautta.

    R2-D2 kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuollaiseen Benchmark DACiin kun laittaa Genelecit perään niin siinä se sitten alkaakin olla. Näköjään saa levysoittimenkin kiinni. Ja varmaan vaikka NAS levyn usb:llä. Näitä voi tehdä niin monella tapaa ja ne on varmaan kaikki hyviä jos kuulostaa hyvältä.

    Mulla itsellä on all-in-one laite jossa on streameri, dac,riaa, etu ja pääte. Soittelen digimusan ethernettiä pitkin Nassilta. On tossa paljon muutakin , Nettiradio, Tidal,airplay mm. Usb:tä ei ole mutta en mä tarvitsekkaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Benchmarkin perässä kiinni Musikelectronic Geithainin aktiivikaiuttimet.

    Janus kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin tiistaina hakemassa sen Regan. Soundi voi kenties vielä avautua, mutta ensivaikutelma on varovaisen positiivinen. Laite kyllä kaivaa levyiltä yksityiskohtia ja erottelevuutta löytyy. Tärkeintä kuitenkin, että soundi ei ole rasittava. Viime vuosien aggressiivisesti masteroidut levyt soivat tämän kautta miellyttävämmin. No jatketaan kuuntelua.

    R2-D2 kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eli ulkoistit CD soittimen DA muunnoksen paremmalle laitteelle? CD - soitin on pelkkä transportti.

    Janus kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep.