Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

TV on turha kapine!?

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten (20 kommenttia)
Oon huomannu että telekkari on ihan turhaa hömpötystä, pois joutaisi mokoma vehje! Aikoinaan kun muutin omaan kämppään olin lähes vuoden ilman telkkaria eikä tuottanut mitään vaikeuksia. Tuli sitten se vekotin hommattua ku halvalla sain. Noh, nyt en varmaan taas puoleen vuoteen oo juuri vilkassukkaan rakkinetta, lauantaisin ehkä Uutisvuoto ja Frazier mutta ei niitäkään läheskään joka viikko. Hyvin pärjäisi ilman moista tuuban suoltajaa! :cool:

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisko, Hezzu, nyt niin, että sulla on ollut tv-lupamaksu maksamatta sen ekan vuoden etkä voi julkisesti myöntää katselleesi telkkaria silloin? ;)

    Tuleehan sieltä kivoja konsertteja, esim. juuri tuo äskeinen vanhojen konserttien sarja ja toissa viikonloppuna Britney Spears! Katsoitko? Ja tänään alkaa uusinnassa taas Tankki Täyteen.

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja kas kun tuli tämä aihe esille juuri sinä päivänä kun se kirottu tv-lupalaskukin kolahti postilaatikkoon. Kyllä on töllöttäminen kallista!

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisko, Hezzu, nyt niin, että sulla on ollut tv-lupamaksu maksamatta sen ekan vuoden etkä voi julkisesti myöntää katselleesi telkkaria silloin? ;)


    Eikun ihan tosi, elin vuoden ilman töllötintä! :o

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No minähän en siis virallisesti omista televisiota, mutta onhan tuo tv-lupamaksu vai mikä vastaanotinlisenssi se nykyään on, aivan järjetön, varsinkin kun maksullisilta 1 ja 2 kanavilta harvemmin tulee mitään järkevää ohjelmaa. Jossain mediavälineessä joku osuvasti sanoikin että tv-lupamaksu taitaa olla viimeisiä palveluita, missä joutuu maksamaan sellaisestakin, mitä ei käytä ja/tai tarvitse.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän elo ilman telkkariakin onnistuu, olen kokeillut. Lähinnä leffoja ja dokkareita tulee katsottua nykyään. TV-lupaa ei löydy. En avaakaan ovea kaiken maailman rimputtajille, ainostaan jos tiedän että sieltä on joku tuttava tulossa. :D

    Minea kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu ei mullakaan oo koskaan tv-lupaa ollu, tv on. Maksua en maksa ihan periaatteesta niin kauan kuin voin vain sen välttää. Enkä avaa ovea ellen tiedä että joku tuttu on tulossa.:D

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pienensimme kaapeetelevision kanavamäärää kun lapset katsoi lauanatain ja sunnuntain noin 6 tuntia teeveetä.

    Teeveen katselu jää alle tuntiin viikossa, noin 10 minuuttia uutisia aamulla. Tosi uutiset saan netistä.

    Radio olisi parempi, ja sitä kuuntelenkin ajaessa, uutisia. Musiikki on kehnoa meidän radiossa. Ja samaa Kissiä se on joka maassa, suurin osa.

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ameriikassa olen pyrkinyt aina kuuntelemaan autoillessa kantrikanavaa, siinä on sellainen sopiva meininki. Kun en ole proge-kanavaakaan löytänyt... Viimeksi kesällä ei kyllä raivokkaasta selailusta huolimatta löytynyt sitä kantrikanavaa joten joutui kuuntelemaan jotain paikallista Kissiä, ihan hyvää bobaa kyllä keskimäärin soittivat. Ja samperi, vuokra-autossa olisi ollut cd-soitin, olisinpa ottanut sen Rushin uusimman levyn mukaani...

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, vuokra-autoissa on, mutta otan matkoille vain CDR kopioita, ettei unohdu CD autoon!

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko dvd-soitin muuttanut Hezzun kantaa? ;) Pahus, toissailtana soittelivat ja kyselivät että onko käytössäni tv? No ei… :D Tekevät kuulemma lähiaikoina tehotarkastuksia. Vielä ei kuitenkaan ole ovikello soinut.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun on tää sota, ihmettelen ettei ole virallista Exclusive kanavaa. Bush olisi saanut hakea sponsorin mainostajista sodalleen.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun tel-kusta ei näy edes neloskanava... en oo vaivautunut ottamaan selvää, miten sen sais näkymään... :cool:

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No minähän en siis virallisesti omista televisiota, mutta onhan tuo tv-lupamaksu vai mikä vastaanotinlisenssi se nykyään on, aivan järjetön, varsinkin kun maksullisilta 1 ja 2 kanavilta harvemmin tulee mitään järkevää ohjelmaa. Jossain mediavälineessä joku osuvasti sanoikin että tv-lupamaksu taitaa olla viimeisiä palveluita, missä joutuu maksamaan sellaisestakin, mitä ei käytä ja/tai tarvitse.


    Totani, ykköseltä tulee mun mielestä ehkä kiinnostavimpia ohjelmia/dokkareita. En kyllä paljon kattele tv:tä noin yleensä ja tv-lupamaksua en maksa. Toivottavasti tätä ei seuraa joku paikallinen maksunperiä. Kerran olin vähällä avata oven moiselle, tuli jotenkin vain outo olo ovikellosta, se ei ollut samanlainen mitä kavereilta kuuluu. Se oli hennompi, jähmetyin sitten oven eteen paikalleni ja olin hiljaa. Postiluukusta työntyi lappu misttä luki: "Tulen takaisin." Ei kyllä oo näkynny vielä. kop kop.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    TV muka turha kapine.

    -----
    19.15 Kuningaskuluttaja
    Aamunlehden uusjako pakottaa aamulenkille. Vertasimme kävelysauvoja - onko kallis aina paras?
    -----

    Seuraavaksi progebiisit vertailuun - onko pisin aina paras?

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää on mun uusin mieliohjelma.. tai sen sivut.
    http://www.yle.fi/opinportti/supisuomea/

    Tulee ykköseltä sun. aamuisin. Takuulla psykedeelinen kokemus jos aivot seisovat muutenkin päässä..

    Moi, Katja! Mitä kuuluu?
    Mitäs tässä, ihan mukavaa.
    No mitä teit viikonloppuna?
    En mitään ihmeellistä. Luin kirjaa ja nukuin.

    a. Kuulostaa rentouttavalta.
    b. Olen pahoillani.
    c. Kuulostaa pahalta. Pitäisikö sinun mennä lääkäriin?


    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Parisuhde ja kaukosäädin
    http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978540660.gif


    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää on mun uusin mieliohjelma.. tai sen sivut.
    http://www.yle.fi/opinportti/supisuomea/

    Tulee ykköseltä sun. aamuisin. Takuulla psykedeelinen kokemus jos aivot seisovat muutenkin päässä..

    Moi, Katja! Mitä kuuluu?
    Mitäs tässä, ihan mukavaa.
    No mitä teit viikonloppuna?
    En mitään ihmeellistä. Luin kirjaa ja nukuin.

    a. Kuulostaa rentouttavalta.
    b. Olen pahoillani.
    c. Kuulostaa pahalta. Pitäisikö sinun mennä lääkäriin?


    En ole ohjelmaa katsonut, mutta noilla sivuilla hauskaa on tuo suomi-somali -sanakirja.

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sanakirjan sanavalikoimaista voisi vääntää monenlaisia vitsejä, mutta olkoon.

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Outo kieli. Vain talon osaisi arvata, alakerrassa sanotaan
    dabaqa hoose, joten kai se hoose on house? mutta onko se hyllykin talo?

    ajanvaraus Ballan
    ajatella malee
    ajatus Fikrad, ra’yi
    ajella wadis, kaxayn
    ajokeli xaaladda waditaanka
    alahylly Khaanadaha hoose
    alakaappi Qaybta hoose ee kabadhka
    alakerta dabaqa hoose, dabaqa

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taaperoikäisillä tvn-katselu vahingoittaa aivojen kehitystä...

    http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Tvn+katselu+taaperoiässä+vahingoittaa+aivojen+kehitystä/1135256583375