Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Palvelua huoltoasemalta

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (4 kommenttia)
Meinasi jäädä kehumatta kun kerrankin sai hyvää [u:efdde87c66]huolto[/u:efdde87c66]palvelua [u:efdde87c66]huolto[/u:efdde87c66]asemalta:

Etsiskeltiin lauantaipäivänä Kuopiosta rengasliikettä, joka olisi suostunut tasapainottamaan renkaat. Ei löytynyt, edes monikansalliset rengasliikkeet eivät olleet katsoneet asiakseen olla avoinna lauantaisin. Pelastajaksi osoittautui Rastaantien TB huoltamo Kuopiossa, sillä vaikka varsinaiset huoltokaverit eivät olleet paikalla, löytyi henkilökunnasta jamppa, jolta tasapainotustyö onnistui ja koko homma kesti suunnilleen varttitunnin. Tietysti ensimmäiseksi tuli mieleen että mikähän tiskaajan kesäapupoika hommaan ryhtyi, mutta homma onnistui mallikkaasti, renkaat ovat tasapainossa eikä hinnallakaan pilattu hyvää vaikutelmaa. Autoileva Palasokerin toimitus voi siis suositella ko. paikkaa jos sattuu Kuopiossa liikuskelemaan.

Hieman äimänä olin saamastani palvelusta, nykyisin kun nuo huoltoasemat ovat keskittyneet kaikkeen muuhun kuin huoltamiseen tai auton ongelmien kanssa pähkäilyyn. Pakko oli kerrankin mainita tämä positiivinen tapaus kun Palasokerin jutut tuppaavat keskittymään välillä pääasiassa negatiivisen kritiikin antamiseen...

+/- saldo : 0 |

    moka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täytty sno et`kyl maar mäki olisin tollasest palvelust kauhian hämmästyny.
    Täältä vaajakoskelta lopetettiin huoltamo josta sai täydelist huoltto mut ny se on tuoll kanavuores ja sieltä ei kysesiä palveluit heru.

    Aranwe kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin joitakin vuosia sitten Sykäräisen Neste Keski-Pohjanmaalla oli niitä harvinaisia paikkoja, jossa ei tarvinnut itse tankata. Palvelu oli muutenkin erinomaisen hyvää. Mitenkähän lie nykyään? Hezzu liikkunut niillä main?

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Empä oo moiseen asemaan törmänny... eikä mulla oo ollu autuakaan vuosiin...

    EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En yleensä renkaita asenna, vaihdan vain vararenkaan jos kumi puhkeaa. En sitten osta rengasta semmoisesta paikasta joka ei osaa sitä taspainottaakaan.

    Muuten kun olin alle 10, isäni innostui opettamaan miten rengas vaihdetaan autossa. Silloin oli sisäkumit ja sen sai jalkapumpulla kuntoon. Sisäkumien kadottua en ole renkaisiin juuri koskenut. Tarkkailen kyllä ja ilmat säädän.