Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

festarit 2003

Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (52 kommenttia)
Kesä tulee... ja festarit. Mihin suuntaatte elävän musiikin pariin?

Mie meen kesäkuun viimesenä viikonloppuna tietysti Haapavesi Folkeille ( http://www.haapavesifolk.com/
), josa on tarkotus bongata Lauri Tähkä, Mynta ja Gjallarhorn.

Sitten huomasin että Raahen Rantajatseilla ( http://www.rajatsi.fi/rantajatsit/
) ois heinäkuun 25. päivä sekä UMO feat. Marzi Nyman että Tasavallan Presidentti, joten sinnekin pitäisi kai suunnistaa :)


+/- saldo : 0 |

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Tuskin mihinkään...noh tietysti Imatran BB -festareille, niitä on vähän vaikea välttää!:P

    Sääli, ettei tänä vuonna ole mitään kovin ihmeellistä, ainakaan meikäläisen makuun. Viimevuonna parasta antia oli Jimi Tenor.

    Ilosaareen lähtisin, jos se Foo Fighters -huhu olis pitäny paikkansa!:D

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    TUSKAAN :mad: aargh!

    Siellä on Opeth ;)

    saigon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suosittelen lampimasti Szigettia Budapestissa:

    http://www.diaksziget.com/english/s1.php


    Laadukas maailmanmusiikkiohjelma ja todella ainutlaatuinen Metal Hammer- stage todella kasittamattomine ita-eurooppalaisine Iron Maiden cover bandeineen.

    Ainoa festari, mihin mulla on toistaiseksi lippu on Wienin Full Hit Summer Party, jossa esiintyvat mm. QOTSA ja Disturbed.



    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tapani mukaan jätän festarit tänäkin kesänä väliin. Ei vaan nappaa.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mielenkiintoista.... Mutta missä on Laszlo Hortobagyi???
    ( http://www.el-horto.hu/disco/index.html
    )
    Tiedätkö tämän äijän musiikista, saigon?

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainoastaan pari kertaa on festareille tullut lähdettyä esiintyjien takia; vuonna -98 Santana Puistobluesissa, sama vuosi Black Sabbath Provinssissa, ja sitten vuoden 2001 Roskilde: Bob Dylan &
    Neil Young(!). Esiintyjälista on yleensä sivuseikka, meiningin takia
    sinne mennään. Toistaiseksi kun on vielä nuori, niin jaksaa kiehtoa
    se 3-4 päivän rymyäminen epämääräisessä olotilassa säästä piittaamatta;). Tänä vuonna on vakavassa harkinnassa Provinssirock, Roskilde ja tuo jo mainittu Budapestin festari josta olen kuullut paljon hyvää kerrottavan.



    saigon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    k.p.tikka-ri kirjoitti 8/5/2003 klo 19:38: Mielenkiintoista.... Mutta missä on Laszlo Hortobagyi???
    ( http://www.el-horto.hu/disco/index.html
    )
    Tiedätkö tämän äijän musiikista, saigon?


    Ei kylla sano mittaan (kuuntelen lahinna punkkia,hevia ja rappia).

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    didja kirjoitti 9/5/2003 klo 09:52: Toistaiseksi kun on vielä nuori, niin jaksaa kiehtoa se 3-4 päivän rymyäminen epämääräisessä olotilassa säästä piittaamatta;).


    Juuri tuommoset festarit ei kiinnosta pätkääkään, suosin nuita lähellä olevia joista pääsee yöksi kotia omaan sänkyyn :D

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liika mukavuudenhaluisuus on syntiä;):D

    Kas vain, Kimmo Pohjonen Kluster näyttää ilmestyneen Roskilden
    esiintyjälistaan, hyvä Suomen poijjaat.

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nimenomaan ns. aikuisiässä tarvitaan festarireissuja joissa vietetään kaksi yötä retkipatjalla kylmässä teltassa jonka vieressä humalaiset väittelevät aamuseitsemään ja naapuriautosta aletaan luukuttaa Klamydiaa kahdeksalta. Moisen koettelemuksen jälkeen on aina vähän vähemmän turtunut arjen helppouteen. Lisäksi festareilla on runsaasti livemusiikkia, kavereita ja bileet, joten siellä viihtyy paremmin kuin jossain keskellä korpea telttaillessa, ja vaikka ei olisikaan hauskaa niin ainakaan ei ole tylsää. Satoi tai paistoi, aina on ollut legendaarinen reissu kun festareille on lähdetty :D

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen ollut kaksi kertaa Roskildessa ja se on ollut aina aivan loistava kokemus. Toisella kerralla olimme Elmu:n järjestämällä bussikyydillä, mutta ekalla kerralla menimme omalla autolla kun meillä oli matkassa sellainen absolutisti joka pystyi ajamaan koko matkan. Jäkimmäinen oli aivan mieletön kokemus. Ajo Ruotsin lävitse, yöpymiset parkkipaikoilla, tien varsilla olivat tosi jännittäviä. Siinä näki myös tosi hyvin Ruotsin ja Tanskan maisemia kun siellä körötteli. Jönköpingissa olen syönnyt elämäni parhaan pitsankin, se oli jokin Turkish Kebab stydeemi ja pitsan nimi oli hienosi Batman :) Ekalla kertaa meillä ei ollut edes hyttejä joissa olisi voinnut laivamatkan aikana käydä suihkussa, joten ainoa peseytymis tilaisuus tuli Roskilden pikkukylässä uimahallissa, joka sekin oli kokemus. Esim. Löylyhuoneessa ei saannut heittää vettä kiukaalle. Munat jäätyivät, eihän se sopinut sillä sinnehän suomalainen poika paleltui. Mutta oli se silti hienoa päsätä kerran peseytymään. Festari tunnelma oli aivan jostain eri planeetalta. Siellä ei sellaisia känniriehujia paljon ollut ja kaikki olivat tosi ystävällisiä. Olihan se siistiä kun paikalla oli ties mistä maasta porukka. Tanska, Ruotsi, Norja, Amreikka, Englanti, Kannada, Sakasa Jne.

    Nyt minua aihdistaa todella paljon kun en pääse Roskildeen, sinne kun on tulossa Tomahawk, olisi vihdoin mahdollisuus taas nähdä itse Mike Patton livenä. Hän kun on minulle kuin jos nyt ei jumala niin ainakin jokin vastaava suurmies. :)

    MelancholyMan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Billnäsin Faces - etnofestareille 25.-27.7. lähtisin jos olisin Suomessa siihen aikaan, mutta tältä kesältä jää väliin..

    www.facesfestival.net

    zen kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä tykkään erittäin paljon telttailumeiningistä. Suuntaan ainakin Provinssirockiin. Ruisrock kiehtoisi ohjelmallaan, mutta tuskin varallisuus riittää. Toinen haave olisi Karjaan Etnofestarit(mm. Kuusumun Profeetta) mutta en varmaankaan sinnekään pääse.

    Voisin käydä tutustumassa myös Oulun uusiin festareihin Qstockiin.

    Olen muuten pari kertaa käynyt noilla Hezzun mainitsemilla Haapavesi Folkeilla. Jäänyt positiivinen fiilis, jokaiselta kerralta.
    Suosittelen!

    \n
    [Muokattu 9/5/2003 / zen]

    MelancholyMan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisin käydä tutustumassa myös Oulun uusiin festareihin Qstockiin.


    Mitäs kummaa? enpä ollu kuullutkaan moisesta.. noh, nyt kun tarkemmin miettiin niin oon tainnut nähdä jotain Qstock-tarroja lyhtypylväissä, ei vaan oo jaksanut kiinnostaa niin paljon että oisin jäänyt tarkemmin niitä kattoon.
    Hieno homma että tännekin taas saadaan "oikea" rock-festivaali, harmi vaan etten oo paikalla tämänkään festarin aikaan..

    saigon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt minua aihdistaa todella paljon kun en pääse Roskildeen, sinne kun on tulossa Tomahawk, olisi vihdoin mahdollisuus taas nähdä itse Mike Patton livenä. Hän kun on minulle kuin jos nyt ei jumala niin ainakin jokin vastaava suurmies. :)


    Paasetkos tuonne ( Quart festival):
    (ehka uskomattomin bandikokoelma, mita olen ikina nahnyt. Kutakuinkin parthaat tan hetkiset rokki-rahina-rappi-hc-pop-jne samassa mestassa. Mina en tietenkaan paase.)

    Queens Of The Stone Age Tirsdag 01.07.2003 Idrettsplassen
    The Flaming Lips Tirsdag 01.07.2003 Bendiksbukta
    Badly Drawn Boy Tirsdag 01.07.2003 Bendiksbukta
    Brendan Benson Tirsdag 01.07.2003 Bendiksbukta
    Anticon feat Themselves Tirsdag 01.07.2003 Odden
    Sole & Sage Francis Tirsdag 01.07.2003 Odden
    Elp Tirsdag 01.07.2003 Odden
    Mr Lif & RJD2 Tirsdag 01.07.2003 Odden
    The Raveonettes Tirsdag 01.07.2003 Idrettsplassen
    Minor Majority Tirsdag 01.07.2003 Bendiksbukta
    Johndoe Tirsdag 01.07.2003 Idrettsplassen
    Mighty Mighty Bosstones Onsdag 02.07.2003 Odden
    Murderdolls Onsdag 02.07.2003 Odden
    The Cardigans Onsdag 02.07.2003 Bendiksbukta
    Mew Onsdag 02.07.2003 Bendiksbukta
    Massive Attack Onsdag 02.07.2003 Idrettsplassen
    Furia Onsdag 02.07.2003 Bendiksbukta
    Turin Brakes Onsdag 02.07.2003 Bendiksbukta
    Don Juan Dracula Onsdag 02.07.2003 Bendiksbukta
    Darling Daizy Onsdag 02.07.2003 Odden
    Coldplay Torsdag 03.07.2003 Idrettsplassen
    The Coral Torsdag 03.07.2003 Idrettsplassen
    Sick Of It All Torsdag 03.07.2003 Bendiksbukta
    Ed Harcourt Torsdag 03.07.2003 Idrettsplassen
    Donnie Torsdag 03.07.2003 Odden
    All System Go Torsdag 03.07.2003 Bendiksbukta
    Thomas Dybdahl Torsdag 03.07.2003 Idrettsplassen
    Thulsa Doom Torsdag 03.07.2003 Bendiksbukta
    Hell Is For Heroes Torsdag 03.07.2003 Bendiksbukta
    Ricochets Torsdag 03.07.2003 Bendiksbukta
    Alpine Those Myriads! Torsdag 03.07.2003 Odden
    Zwan Fredag 04.07.2003 Idrettsplassen
    My Morning Jacket Fredag 04.07.2003 Odden
    Interpol Fredag 04.07.2003 Odden
    Tomahawk Fredag 04.07.2003 Idrettsplassen
    Surferosa Fredag 04.07.2003 Idrettsplassen
    NAS Fredag 04.07.2003 Bendiksbukta
    Schtimm Fredag 04.07.2003 Odden
    Röyksopp Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    David Holmes presents Free Association Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    Beth Gibbons & Rustin Man Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    Meshuggah Lørdag 05.07.2003 Odden
    Ephemera Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    Ralph Myerz & The Jack Herren Band Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    Datarock Lørdag 05.07.2003 Bendiksbukta
    Cult of Luna Lørdag 05.07.2003 Odden
    Green Carnation Lørdag 05.07.2003 Odden

    CLUB Tidligere års program:
    Navn Dag Dato Sted
    Metro Area Tirsdag 01.07.2003 Caledonien Hall
    Electric Six Tirsdag 01.07.2003 Vaskeriet
    Black Heart Procession Tirsdag 01.07.2003 Vaskeriet
    The Sea & Cake Onsdag 02.07.2003 Vaskeriet
    Salvatore Onsdag 02.07.2003 Vaskeriet
    Ladytron Torsdag 03.07.2003 Caledonien Hall
    LCD Soundsystems Torsdag 03.07.2003 Caledonien Hall
    Manitoba Fredag 04.07.2003 Caledonien Hall
    Fantomas Fredag 04.07.2003 Vaskeriet
    Melvins Fredag 04.07.2003 Vaskeriet
    The Kills Fredag 04.07.2003 Vaskeriet
    Xploding Plastix Fredag 04.07.2003 Caledonien Hall
    The Rapture Lørdag 05.07.2003 Vaskeriet
    Junior Senior Lørdag 05.07.2003 Caledonien Hall
    Black Bone Chapel Lørdag 05.07.2003 Vaskeriet

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fantomas Fredag 04.07.2003 Vaskeriet


    Hmmm... onko tämä se netistä tuttu multimedia-artisti?

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doc.B.D kirjoitti 9/5/2003 klo 12:56:
    Fantomas Fredag 04.07.2003 Vaskeriet


    Hmmm... onko tämä se netistä tuttu multimedia-artisti?


    :D Hän onkin pitänyt matalaaprofiilia viimeaikoina. Valmistelee varmaan seuraavaa suurta performanssiaan...

    jooxa kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ilosaareen nyt ainakin ja ehkä myös ruisrockiin. Koneistossa voisi käydä katsomassa Kuusumun Profeetan. Kyllä se on se yleinen festarifiilis minkä takia tulee lähdettyä. Mikään ei voita sitä sähläämistä :)

    MrBungle kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 9/5/2003 klo 13:02:
    Doc.B.D kirjoitti 9/5/2003 klo 12:56: [quote]Fantomas Fredag 04.07.2003 Vaskeriet


    Hmmm... onko tämä se netistä tuttu multimedia-artisti? [/quote]

    :D Hän onkin pitänyt matalaaprofiilia viimeaikoina. Valmistelee varmaan seuraavaa suurta performanssiaan...


    uusi Fantomas valmistunee varmasti syksyksi. Uusi Tomahawk 5.6 ja Peeping Tom jossa myös Patton pitäisi tulla kesän aikana. Fantomasta olisi myös mukava päästä katsomaan kun en viimeeksi Ilosaareen päässyt kun ne käväs täällä. Melvins ois myös tuosta listasta hieno nähdä.

    AINIIN JUU SE FANTOMAS :)
    \n
    [Muokattu 9/5/2003 / MrBungle]

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuska (Opeth, Haunted + paljon mielenkiintoista suomalaista)

    Ehkä myös Ruisrockiin, kun se olisi niin lähellä. Ja enhän minä ole nähnyt Dioa kuin 4 kertaa ennen. :D

    Kesän ykköstapahtuma on silti tietenkin King Crimsonin keikka.

    saigon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CosmicJazz kirjoitti 9/5/2003 klo 00:13: Tuska (Opeth, Haunted + paljon mielenkiintoista suomalaista)


    Haunted on muuten menettanyt paljon lavatehokkuuttansa sen jalkeen kun Marco lopetti dokaamisen. Oli surkeaa katsella jatkaa lavalla ottamassa huikkaa vesipullostansa. Ei sita saatanallista musiikkia tehda veden voimalla!

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Milloin tämä on tapahtunut?

    Itse olen nähnyt Hauntedin vain kerran, Nosturissa The Haunted Made Me Do It-kiertueella. Silloin bändi oli ainakin erittäin hyvässä vedossa, IMHO.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuska (Opeth, Haunted + paljon mielenkiintoista suomalaista)


    Älä helvetissä unohda Puolan Hulluja Behemoth!!:mad:

    Vihasta meininkiä.

    On siellä sitte vielä Ministry.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ookko ostanu Behemothin uusimman?

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole vielä, kyllä sen vielä kerkeää hommata ennen keikkaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Limited edition digipäkki on komia läjä, samanlainen systeemi kuin siinä Akarman Bodkinissa.

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh, eipä ole tullut uhrattua ajatuksia festareita varten vielä. Ehkä Tuskaan voisi mennä Opeth/Reverend Bizarre -päivänä, ei siellä muuten tainnut mitään erityisen kiinnostavaa olla. Lähes samat suomibändit kuin joka ikisenä edellisvuotena. Jotain noita etnofestareita voisi käydä kun niitä näyttäisi olevan vähän joka kolkassa.

    saigon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CosmicJazz kirjoitti 9/5/2003 klo 01:56: Milloin tämä on tapahtunut?

    Itse olen nähnyt Hauntedin vain kerran, Nosturissa The Haunted Made Me Do It-kiertueella. Silloin bändi oli ainakin erittäin hyvässä vedossa, IMHO.


    Keikka oli n. 3 viikkoa sitten, olivat Keski-Euroopan kiertueella tanskalaisen Hate Spheren ja ruottalaisen Mastodonin kanssa.

    Haunted Made Me Do It- kiertueen Nosturin keikka oli kylla mahtava, sain melkein sydenkohtauksen kun yritin riehua pitissa samaan tyyliin kuin 10 vuotta sitten. Tama viimeksi nakemani keikak oli selkeasti huonompi, mutta myos saudit olivat huomattavasti paskemmat. Biisit ovat niin vivahdekkaita, ettei puurosaundin lapi oikein saa kaikkea irti.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.maailmakylassa.net/


    Tuo tulevan viikonlopun Maailma kylässä -festari vaikuttaa lupaavalta (siis hesalaiset sinne!) :)

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oho! Gjallarhorn, Tuomari Nurmio ja Slobo Horo ainakin kiinnostavat.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulihan tuolla käytyä. Lauantaina oli niin kurja ilma, että seurasin Gjallarhornia vain vähän aikaa. Varmasti hieno keikka, mutta...sateenvarjo ei paljoa auttanut. Sunnuntaina seurasin Nurmion esitystä. Toimi varsin hyvin, vaikka minimalistinen olikin (Nurmio + joku Tohtori Hillilä). Jostain syystä se oli sijoitettu Ruokatelttaan ja sehän oli tietysti aivan turvoksissa. Koska selkäni takana tehtiin ruokaa, niin eipä mennyt kauaa kun jo tuli aika kuuma! Sieltäkin lähdin kesken kaiken pois. Vapaa pääsy -tapahtumat ovat vähän tällaisia...

    didja kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lauantai oli Kaisaniemen festarien kannalta lohduton päivä, vajaa
    tunti tuli palloiltua ja ihmeteltyä, palkkiona todennäköinen keuhkokuume. Sunnuntaina ilme oli iloisempi ja Nurmio veti kovan
    setin, mielestäni äijä on Suomen omaperäisimpiä kitaristeja, ehdoton
    kuningas! Tämä "joku tohtori Hillilä" on tietysti Markku Hillilä, joka
    on paukuttanut Nurmion levyillä jo iät ja ajat. Tosiaan kova keikka,
    jonka mielenkiintoisinta antia oli ennen encorea vedetty ainakin
    itselleni uusi biisi "Sähkö" , tai jotain siihen suuntaan. Itse odotan aina mielenkiinnolla Nurmion uutta materiaalia.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä olin lauantaina katsomassa Kitkeriä Neitsyitä ja Gjallarhornia. G:n varsinaisen setin ja encoren välissä oli ilman sontsaa pakko luovuttaa. (KN oli teltassa) Ihan asia meininkiä. Jyrki Hämäläisen näköinen juopunut äijä tarjosi välillä sateensuojaa ja selitti, että nuo laulaa vissiin iiriksi. Kai se kuitenkin pääasiassa ruotsiksi hoilattua on? Yksi biisi ainakin oli suomeksikin. KN oli myös ok, ehkä paremmin sopii kuitenkin johonkin klubille. Mieluiten kuuntelisin sitä taustabändiä ilman niitä mammoja.

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä, Gjallarhorn laulaa ruotsiksi, ja muutama biisi on myös suomeksi.

    Minä olen huomenna menossa katsomaan rummut + basso-duo Sabotia. Ja Deep Turtlea. TVO, Turku, 4 euroa. Ei ehkä käy festarista, mutta mielenkiintoinen tulee olemaan. :)

    Taneli kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Reilun kahden viikon päästä Sweden Rockiin Elmun kyydillä. Sitten Tuska tietysti kun olen kaikissa aiemmissakin Tuskissa ollut. Ehkä Ruisrock jos kaikki hyvät soittaa samana päivänä. :)

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen huomenna menossa katsomaan rummut + basso-duo Sabotia. Ja Deep Turtlea.

    Sabot ja Deep Turtle + Kometa soittavat keskiviikkona Klubilla. Siihen kun saisi kaupanpäällisiksi vielä rumpubasso-duo Cause For Effectin, niin voi poika.

    jooxa kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minkäslaista tuo Sabot on? Jotain Ruinsin tyylistä? Olen sunnuntaina menossa katsomaan kun tulevat semifinaliin Turtlen kanssa.

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sabotin kotisivuilta löytyy aika paljon kokonaisia mp3:sia:
    http://www.cesta.cz/sabot!.htm

    Instrumentaalia basso + rummut-kamaa, en oikein tiedä miten selittäisi. Jotain crossoveria? Progea + jazzia + punkkia + heviä? ;) Taitavasti soittavat. Rumpali on muuten nainen.

    Ruinsia en tunne.

    jooxa kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sonic Youth Ilosaareen. Hienoa.

    http://www.ilosaarirock.fi/

    CosmicJazz kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja :shit: Opeth :shit: peruutti Tuskan ja Ilosaaren... just kun pistin yli 60 euroa Tuskan lippuun... :mad::mad::mad::mad::mad:

    ARGH!

    Toivottavasti edes Hauntedilla on tappomeininki päällä siellä.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja Opeth peruutti Tuskan
    Mitä perkelettä!!!!!!!! VITTU :piss::shit::shit::piss::piss::mad::mad:
    Ainoa bändi mikä oikeesti kiinnosti tuskassa:(

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika rajua palautetta antaa suomalaiset (ex?)fanit Opethin vieraskirjassa. Mikä olikaan varsinaisesti peruutuksen syy? USA:n kiertueeseen liittyy ilmeisesti jotenkin. Eikös Opeth ole Porcupine Treen lämppärinä vai onko se toiste päin?

    http://www.opeth.com/guestbook.html\n[Muokattu
    4/7/2003 / Kcrimso]

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jostain taisin lukasta että peruvat siksi että "kerkeevät treenata usa:n kiertuetta varten kunnolla" tms. Meleko kummallinen syy.....

    Cace kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    apazuzu kirjoitti 3/7/2003 klo 23:55:
    Ainoa bändi mikä oikeesti kiinnosti tuskassa:(

    Tuleehan sinne Finntroll :D Kyrkovisan ja Bastuvisan on mahtavia biisejä! :P

    Hopkins kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu, perjantain lippu meinasi jo lähteä myyntiin. :( Onhan siellä sentään Amorphis ja Reverend Bizarre. Että eiköhän sinne voi silti mennä...

    Kangasalan/Tampereen/lähiseudun asukkaille muuten tiedoksi, maanantaina soittaa Kangasalan harjufestareiden ilmaiskonsertissa mm. Manifold Object ja Blueprint Human Being. Kaikki kynnellekykenevät siis sinne kuuntelemaan laatuprogea! :cool:

    http://www.bhbeing.cjb.net/
    http://www.manifoldobject.cjb.net/\n[Muokattu 5/7/2003 / Hopkins]

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ilosaarirockissa Opethin tilalla soittaa The Haunted.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    FACES-etnobailut taas Billnäsissä, Karjalla 25.-27.07.03,
    mukana mm. Babslei, Myllärit ja Santtu Karhu & Talvisovat Itä-Parikkalasta....

    Taneli kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pistänpä tänne kun en oikein uuttakaan topiccia viitsi aloittaa.

    Sain tänään sähköpostin jossa väitettiin 100% varmuudella Europen soittavan Sweden Rockissa ensi vuonna. Lähes varma on myös Mötley Crüe, ja todella vahvasti on huhuttu myös Judas Priestistä (Halfordin kera). Eli lupaavalta näyttää. :D

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Judas Priest on näemmä virallisestikin ilmoitettu esiintyjäksi 2004 Swedenrockiin, Europesta tai Mötley Crüesta ei ole ainakaan vielä sivuilla mainintaa. Muita tulijoita:

    UFO(UK)
    Nightwish(Fin)
    Children of Bodom(Fin)
    April Wine(Can)
    Exodus(US)
    Slade(UK)
    Magic Slim & the Teardrops(US)
    Kingdome Come(D)
    Entombed(S)
    Opeth(S)
    Wasa Express(S)
    Abramis Brama(S)

    Joutunee tänä vuonna ryhtymään sanoista tekoihin ja järjestämään jonkunlaisen retkikunnan tuonne paikanpäälle.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    April Wine(Can)

    Ovatko nämä olleet kasassa koko ajan?

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    David Bowie Provinssirockissa 20.6.04

    didja kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kappas, tuo ehditään kyllä perua vielä moneen otteeseen;)
    Pakko sinne on mennä sitten kyllä.