Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

F1 pressipiljetit

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (29 kommenttia)
Palasokeri olisi erityisen kiinnostunut tekemään kattavan reportaasin F1:n maailmasta, erityisesti varikkoelämästä. Kaikkia F1:ä lähellä olevia tahoja pyydetään ottamaan välittömästi yhteyttä toimitukseen jos toimituksellemme on mahdollista järjestää minkäänlaista pääsyä varikkoalueille.

Niinpä. Kts. kuva. :)

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa jaa, mutta eikös sielä varikkoalueella pitäis olla autojaki :cool:

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinjoo, voishan niistäkin tietysti kirjoittaa... :P

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensi F1-kaudella pitää TV-katsojankin ostaa piljetit. Maikkari siirtää kisat ja harjoitukset maksulliselle MTV3-MAX-kanavalle. Ilmaiskanavalla nähdään enää pitkä kooste ajoista.

    Minulle tämä kyllä passaa... en ennenkään ole katsonut kuin lähdön ja maaliintulon.

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensi F1-kaudella pitää TV-katsojankin ostaa piljetit. Maikkari siirtää kisat ja harjoitukset maksulliselle MTV3-MAX-kanavalle. Ilmaiskanavalla nähdään enää pitkä kooste ajoista.


    Ei kai tota ole vielä päätetty.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1251379


    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1251379


    No helvetti. Tosin toi on "IS Urheilun tietojen mukaan". Rakas kilpailijamme ollut ennenkin väärässä. :lol:

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hetkinen, tämä ei nyt sovi kaavaan ollenkaan... luulin että se menee niin että tyhmät massat pidetään tyytyväisinä tarjoamalla niille leipää ja sirkushuveja mutta nythän nuo siirretään maksullisille kanaville.

    Aika tylyä touhua ottaen huomioon sen, miten suomalaisittain kovista lähtökohdista ensi kauteen lähdetään: molemmissa tämän kauden kärkitalleissa toinen kuski suomalainen.

    No joo, itse olen melkein helpottunut, enää ei toivon mukaan tarvitse pakkomielteisesti kytätä tuota typerää lajia. Sitten kun F1:ssä siirrytään aurinkokennoihin ja sähkömoottoreihin, lajista voi katsoa olevan jotakin hyötyä jollekulle (=autotehtaat kehittäisivät ympäristöystävällistä teknologiaa nykyisen itsemurhateknologian sijaan).

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisi kuvitella, ettei vormulat ole tässä porukassa kovinkaan suosittua, saati suositeltavaa..
    Itse olen kuiteskin seurannut sitä sirkusta Keken ajoista lähtien ja taidanpa seurata vastakin. Aion siis lammasmaisesti nopeuttaa digiboksin hankintaa (piti jättää se viime tippaan, että saan mahd. valmiin laitteen) ja hankkia Maikkarin kortin... :roll:

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisi kuvitella, ettei vormulat ole tässä porukassa kovinkaan suosittua, saati suositeltavaa.. [/quote]

    Mistäs sen tietää... Olihan täällä joku topic jalkapallon MM-kisoistakin. F1:ssä on sentään vähän enemmän progea kuin futiksessa :)

    [quote]Itse olen kuiteskin seurannut sitä sirkusta Keken ajoista lähtien ja taidanpa seurata vastakin. Aion siis lammasmaisesti nopeuttaa digiboksin hankintaa (piti jättää se viime tippaan, että saan mahd. valmiin laitteen) ja hankkia Maikkarin kortin... :roll:


    Itse olen seuraillut 1980-luvun lopulta ja seuraan vastedes mutten sitten reaaliajassa. Itse asiassa ei noissa kisoissa oikein muuta jännittämistä olekaan kuin että kenen auto kestää ja saadaanko varikolla pyörän pultit paikalleen vai vierähtääkö ylimääräistä aikaa.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kimissä on jännittämistä, onko taas huomenna lööpeissä kun on tänään kuulemma synttärit... ja tietysti taas juhlii rajusti?

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kimissä on jännittämistä, onko taas huomenna lööpeissä kun on tänään kuulemma synttärit... ja tietysti taas juhlii rajusti?


    Niin, liekö sitten ollut vain kyse siitä että otetaan suomalaiseen tyyliin. Mutta itse kyllä uskon ettei mikään keskivertotapaus kyllä selviä vammoitta siitä, että 20-vuotiaana on yhtäkkiä miljonääri, maailmankuuluisuus, sekä mallityttöjen ja toimittajien piirittämä. En ole edes kovin varma siitä, onko tuo edes tavoittelemisen arvoinen kohtalo. Täytyy Kimin puolesta toivoa että taustajoukoissa on isällistä otetta vähän ojentamassa poikaa, ettei tule pannukakkua koko hommasta.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt se on sitten virallista että suorat F1-lähetykset siirtyvät MTV3:n maksukanavalle:

    http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/10/477684


    Hyvä homma. En missään tapauksessa hanki maksukorttia.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    F1:ssä on sentään vähän enemmän progea kuin futiksessa :)


    Selvennä. :shock:

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    F1:ssä on sentään vähän enemmän progea kuin futiksessa :)

    Selvennä. :shock:


    Noh, rupea noita nyt selventämään. Assosiaatiotason juttuja, millainen mielleyhtymä nyt sattuu mistäkin tulemaan. Ei mitään todellisuuspohjaa (välttämättä).

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No minusta taas F1 on kaavamainen ja futiksessa on vapautta ja yllätyksellisyyttä.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt se on sitten virallista että suorat F1-lähetykset siirtyvät MTV3:n maksukanavalle

    Joo, 10 e/kk. Ruvetkaapa kaikki nyt miettimään, miten saatas Jakelle se pressipiljetti, kuten tämän topicin avauksessa oli puhe.
    Jake voisi alkaa kiertää kisoja videokameran kanssa ja laittaa kuvaa tulemaan Palasokeriin.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voin uhrautua jos Jake ei ehdi. :)

    Jake kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt se on sitten virallista että suorat F1-lähetykset siirtyvät MTV3:n maksukanavalle

    Joo, 10 e/kk. Ruvetkaapa kaikki nyt miettimään, miten saatas Jakelle se pressipiljetti, kuten tämän topicin avauksessa oli puhe.
    Jake voisi alkaa kiertää kisoja videokameran kanssa ja laittaa kuvaa tulemaan Palasokeriin.

    No eihän tuo muuta vaadi kuin että Palasokerista tulee esim. Euroopan suurin mediaimperiumi ja Bernie anelee mua käväisemään varikolla pönkittääkseen omaa uskottavuuttaan. Iisipiisi, Aim wörkin on it.

    Lupaan kaikille avustajille palkkioksi ilmaiset F1-lähetykset kun tavoite on saavutettu. ;)

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No minusta taas F1 on kaavamainen ja futiksessa on vapautta ja yllätyksellisyyttä.


    Joo mutta futiksessa on vain akustisia soittimia.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No minusta taas F1 on kaavamainen ja futiksessa on vapautta ja yllätyksellisyyttä.


    Minusta potkupallo on tyhjänpäiväistä 0-0 -haahuilua ja sitä seuraavan yleisön urpoilua. Molempiin lajeihin auttanee vanha totuus: mitä enemmän siitä tiedät, sitä mielenkiintoisemmaksi kokonaisuus muuttuu. F1 on todella monimutkainen yhtälö koostuen eri tekijöistä jotka kaikki vaikuttavat toisiinsa, mutta myönnettäköön, että viimeaikaiset sääntömuuntokset ovat vieneet fykkösiä väärään suuntaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei sitten Kimiä näkynyt lööpeissä... olisko jo rauhottunut???

    Leppari kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oiskohan Ferrarin pr-koneisto jo ehtinyt vähän kouluttaa kimitystä uusille tavoille?

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tai sitten Kimi veti vaan nöyrästi kunnon kalsarikännit himassa.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin minä ainakin tekisin. En ymmärrä mitä järkeä on lähteä kapakkiin ryynäämään jos asuu luxusasunnossa.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ymmärrä mitä järkeä on lähteä kapakkiin ryynäämään


    Eivät ne rikkaat missään _kapakoissa_ käy. Tosin en minäkään ymmärrä noita julkkisten ja nousukkaiden klubeja, joihin yhden illan pääsylippu maksaa luokkaa 3000 euroa. No, Kimin tuloilla se on suunnilleen yhtä merkittävä kuin meikäläiselle joku Tavastian 1,5 euron narikkamaksu.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin minä ainakin tekisin. En ymmärrä mitä järkeä on lähteä kapakkiin ryynäämään jos asuu luxusasunnossa.


    No kun kotona ei välttämättä ole vieraita naisia kähmittäväksi ja joille vilautella pikku kimiä.

    Huom! tämä ei ollut edellä mainitun käyttäytymisen kritiikkiä. :D

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ymmärrä mitä järkeä on lähteä kapakkiin ryynäämään


    Eivät ne rikkaat missään _kapakoissa_ käy..


    Kaivollahan se Kimikin on pyörinyt...Aika ankea paikka minusta.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kimihän oli Ibizalla (vai oliko se Kanarialla...) katsomassa Dannyn keikkaakin. Tuskin maksoi kolmea tonnia sisään.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaivollahan se Kimikin on pyörinyt...Aika ankea paikka minusta.


    Ai niin, Kimihän sai sinne aikoinaan jo porttikiellon, oliko jo Sauber-aikoina.

    Tämä toinen sankari Mika Salo potki taksin oven paskaksi Manalasta suutuspäissään lähtiessään.