Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Cdon

apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten (96 kommenttia)
Halpaa ja hyvää progea!

Aunt Mary - Loaded 8.95€
Osanna - L'uomo 7.95€
Made In Sweden - Made In England 8.95€
New Trolls - Concerto Grosso 7.95€
High Tide - Sea Shanties/high Tide 9.95€

Kaikkihan tietää jo että siellä on nyt ilmaiset postikulut vielä pari päivää.

+/- saldo : 0 |

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    apazuzu kirjoitti 1/8/2003 klo 19:11: Halpaa ja hyvää progea!
    Aunt Mary - Loaded 8.95€

    Ttu mistään cdonilta, kun tuon saa black and whitesta käytettynä 15 e. Olivat näköjään alentaneet sitä 20 e:stä. :D
    Mites cdon on jotain Osannaa hommannut?



    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aunt Marysta sanottiin että "väliaikaisesti loppu" mutta tulihan tuolta muuta kivaa tilattua ;)

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 1/8/2003 klo 21:26:
    apazuzu kirjoitti 1/8/2003 klo 19:11: Halpaa ja hyvää progea!
    Aunt Mary - Loaded 8.95€

    Ttu mistään cdonilta, kun tuon saa black and whitesta käytettynä 15 e. Olivat näköjään alentaneet sitä 20 e:stä. [/quote]

    Ikävä kyllä nyt cdonilla väliaikaisesti loppu.

    [quote]Mites cdon on jotain Osannaa hommannut?


    Toi levy on ollut syksystä/talvesta asti jo tohon hintaan siellä.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei siitä mulle tullu mitään ilmoitusta että olis loppunu.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    jusu kirjoitti 1/8/2003 klo 21:42:
    Toi levy on ollut syksystä/talvesta asti jo tohon hintaan siellä.

    Ehkä onkin, mutta olen jo kauan sitten lopettanut tuommoisen kaman etsimisen cdonilta. Alelaareissa ei ainakaan ole tullut tuo vastaan ja sitten on näitä Jusuja, jotka pitävät tiedot edullisista levyistä itsellään. Vaikka ei tuossa mitään huippu innostavaa ollutkaan.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmmm... eikös CDONin haku ole joskus toiminut vähän järkevämmin?

    Nyt kun kirjoitan hakusanaksi vaikkapa Queen, saan kaksi listaa: "Tässä Queen-hakusi lähimmät osumat" ja "Tästä löydät kaikki 21 osumaa jotka Queen-hakusi tuotti".

    Ensimmäisessä listassa on viisi linkkiä (joiden joukossa ei ole Queeniä), jotka ovat jälkimmäisen listan viisi ensimmäistä linkkiä. Esim. itse Queen löytyy vasta jälkimmäisestä listasta sijalta 8, vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla ensimmäisenä tuolla "Tässä Queen-hakusi lähimmät osumat" listalla.

    Yes-sanalla lähin osuma on 69 Eyes ja Yes löytyy sijalta 28. :D

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lazer kirjoitti 2/8/2003 klo 14:06: Alelaareissa ei ainakaan ole tullut tuo vastaan ja sitten on näitä Jusuja, jotka pitävät tiedot edullisista levyistä itsellään. Vaikka ei tuossa mitään huippu innostavaa ollutkaan.


    No syynä oli kyllä toi kun ei minusta nytten ollut todellakaan mikään kummoinen toi Osannan levy.

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tilasin tuolta neljä levyä, kun oli tuo ilmainen postitus ja nyt tuli ilmoitus, että vain neljä niistä jäi backorderiin! :D

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    MInulla jäi kymmenestä levystä neljä jälkitilaukseen. Noita edullisia levyjä on varmaankin tilailtu sen verraan reippaasti, että tavaraa ei millään riitä kaikille.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tilasin 11 ja bäckiin jäi 3 levyä :(
    Vähän aikaa sitte tuli cdon:ta mälli että vielä yks levy jäi bäckiin.
    Kiitos vain!\n[Muokattu 11/8/2003 / apazuzu]

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee, nyt tuli kolme noista neljästä ehkä viimeinenkin joskus...

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mää en tajua mitä järkeä on käyttää tuollaisia kikkarefirmoja kuin cdon, jos ne levyt eivät sieltä tule kuitenkaan ajoissa. Oman kaupunkini musiikkiliikkeeseen saapi tilattua kaikkea Aardvarkista Zappaan ilman mitään svidun postikuluja, jos vaan jaksaa oottaa (cdonissakin joutuu odottamaan hirveesti.)
    Mua ei Black&Whiten korkeat hinnat haittaa yhtään, koska en tilaa sieltä kalliita levyjä. Eilen tilasin Hatfield&Northin s/t:n ja Rotter's Clubin kumpainenkin 11,9 e (helekutti mitä riistoa!) ja ne kilahtaa postiluukusta huomenna. Että silleen. Kyllä mää maksan tuollaisia porvarillisia riistohintoja ihan mielelläni, jos levyt tulevat kerran ajoissa.


    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä taas säästän ihan mielelläni kolme euroa (8,95 eur vs. 12 eur) jonkin aikoja sitten julkaistun midprice-levyn hinnassa, sillä jaksan kyllä odottaa viikon tai kaksikin levyn saapumista. Uutuuslevyt ovat toki eri asia, ja ne tuleekin yleensä noudettua Oikeasta Liiikkeestä.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mitä mää olen ihmisten kokemuksista ymmärtänyt, niin Cdonin levyt ei tosiaankaan tule aina viikossa tai kahdessa...


    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä levyjä jonkin aikaa jaksaa odotella, mutta esim. Ayersin Bananamour on ollut jo yli kolme viikkoa tilauksessa... :mad:

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla Kebnekajsen levy tulematta yhä (tilattu joskus keväällä)
    Halvat hinnat, mutta toimitusvarmuus boxman-vainaan tasoa!

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Arvioisin että olen tilannut CDON:ista noin 100 levyä ja niistä on ajallaan (en ole koskaan tilannut niitä pidemmän toimitusajan levyjä) tullut ehkä 60 %. En ole yhtään tyytyväinen, mutta jotain halpiksia sieltä tulee joskus edelleen klikkailtua.

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua taas ei ole koskaan sen suuremmin harmittanut, vaikka levyn saapumisessa olisi mennyt kuukausikin. Kyseessä kun yleensä on joku tuollainen ei-niin-kiireinen tapaus. Ei tätä levyjenostomaniaa pidä ottaa niin vakavasti. :P

    VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    waka/jawaka kirjoitti 27/8/2003 klo 23:28: Ei tätä levyjenostomaniaa pidä ottaa niin vakavasti. :P


    Onkohan kukaan joutunut vieroitukseen levyjenhankinnan tuomien ongelmien takia.;)

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus kieltämättä tuntuu, että sellaiseen voisi olla järkevää hankkiutua vapaaehtoisesti.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CDONin kanssa kannattaa ylläpitää tasaista tilausvirtaa. Näin postilaatikkoon ilmestyy CDON-levylaatikoita tasaiseen tahtiin, eikä vieroitusoireita pääse syntymään.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viukkis kirjoitti 28/8/2003 klo 13:38: Joskus kieltämättä tuntuu, että sellaiseen voisi olla järkevää hankkiutua vapaaehtoisesti.

    Tuo tunne kuitenkin menee ohi aika nopeasti. :P

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jimi kirjoitti 28/8/2003 klo 13:40: CDONin kanssa kannattaa ylläpitää tasaista tilausvirtaa. Näin postilaatikkoon ilmestyy CDON-levylaatikoita tasaiseen tahtiin, eikä vieroitusoireita pääse syntymään.


    Olen muuten havainnut tuon erinomaiseksi taktiikaksi.

    Nimim. "Pitääpä laittaa tilaus cdoniin" :cool:

    VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus on melko pihalla kun on levyostoksilla ja herkkupaloja on liikaa ja rahaa liian vähän, siinä pulssi kyllä nousee ja hikeä pukkaa.
    Myöhemmin kun ajattelee, mikä siinä nyt niin hermostuttaa, mutta niin se vaan on!?:D

    Lazer kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleensä ei ole niin himo johonkin juuri tiettyyn levyyn, etteikö sitä voisi odotella enemmänkin. Kuten sanottua aina niitä jostain kuitenkin tulee. Ainoa on, että pysyy jollain lailla tilauksessa olevien kokonaissummassa perillä, ettei tule valtavia shokkireaktioita laskuja maksellessa.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minullakin on taktiikkana, että kokoajan on jostain tulossa levyjä joten silloin Cdonin viivästykset eivät pääse harmittamaan. Todella tärkeät uudet julkaistut käyn kyllä ostamassa ihan "kaupasta".

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jimi kirjoitti 2/8/2003 klo 14:15: Hmmm... eikös CDONin haku ole joskus toiminut vähän järkevämmin?


    Ovat näköjään saanneet tuon haun taas toimimaan oikein. Eikä mennyt kuin kaksi kuukautta. :D

    VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Melko halvalla: Hoven Droven Grov ja Hia Hia 9.95 e/kpl:D
    Mutta surku: Union Carbide Productions: In The Air Tonight ja Swing olivat tilauksestani "mitätöity":( eikä niitä kahta muutakaan pysty enää tilaamaan.

    Jimi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sain tänään Backorder-postia CDONilta (viesti oli tosin lähetetty jo 13.10., mutta Soneran meilisotkujen takia se tipahti laatikkooni vasta nyt). Normaalisti tuollaisessa viestissä on lähettäjäksi laitettu "Backorder CDON", mutta tämänpäiväisessä viestissä lähettäjänä on "Anders Larsson". Kuka lie!? :D

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyll miunki backorder-ilmotukset on tullu jo jonku aikaa hra Larssonilta :)

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joku Andershan sitä jobinpostia tosiaan nykyään jakelee. Ja minä kun olin jo niin tottunut asioimaan asiakaspalvelun Katjan (?) kanssa... :)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katja oli ihan ässä. Larssonin kanssa ei ole onneksi tarvinnut vielä asioida.

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki jotka ostaa Village Peoplen tai Pet Shop Boysin levyjä saa postia Andersilta.

    waka/jawaka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nytpä teen teidät kaikki kateellisiksi:

    Sain tänään postia Katjalta! :cool:

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    waka/jawaka kirjoitti 22/10/2003 klo 00:49: Nytpä teen teidät kaikki kateellisiksi:

    Sain tänään postia Katjalta! :cool:


    Niin sain minäkin. Saan palautettua sen bookletvammaisen Yes Albumin ja uusi tulossa tilalle.

    everon kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Arenan uusi live DVD on ollut matkalla jo 7 vk CDONista. Mrrr..

    EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja että pitää olla ilkeitä...Opethin deliverance maksaa 6.9e tuol, mut mä maksoin oikeest kaupast siitä 19e :(

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän tämä progeen liity, mutta CDONiin kuitenkin. Hitchcockin Vertigo 8.95. Tuolla hinnalla ei ruotsalaiset kannetkaan haittaa.
    Sen verran hintava se on yleensä suomalaisissa putiikeissa ollut.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt CDON veti kyllä pohjat. Tilasin viime sunnuntaina puljusta yhdeksän levyä. Tänään tuli sitten postia.

    Siihen on jo tottunut, että osa tilauksen levyistä myöhästyy aina. Mutta nyt tuli ilmoitus, että myöhästyminen koskee KAIKKIA tilauksen levyjä... Yksikään kiekko ei siis lähde liikkeelle silloin kuin olisi pitänyt.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuntuu siltä, että tilausten käsittelijät ja ilmoitusten lähettäjät eivät tuossa firmassa tiedä toistensa toiminnasta mitään. Minäkin sain viimeisestä tilauksesta ilmoituksen myöhästymisestä, kun samaan aikaan tilausstatus ilmoitti levyjen olevan lähetysvalmiina. Levyt tulivat lopulta ihan ajallaan.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on sellainen havainto, että ajallaan sieltä ei saa kuin Britney Spiersia ja muita vastaavia markkinointiosaston suosikkeja. Kun tilauksista 99 pros. menee lähemmäs kuukauden mittaiseen jälkitoimitushässäkkään, omasta mielestä Cdon syyllistyy koko aika törkeään palvelulupauskikkailuun.

    Albert kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    omasta mielestä Cdon syyllistyy koko aika törkeään palvelulupauskikkailuun.


    Ehdottomasti.

    Itse olen tilannut Cdonista noin viisi kertaa (jokaisella kerralla useampi levy), enkä ole _kertaakaan_ saanut aivan täyttä tilausta itselleni asti - eli aina on vähintään yksi levy jäänyt puuttumaan.

    No, enpä ole sieltä vähään aikaan enää mitään tilannut.

    -A

    darshan kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen tilannut nelisen kertaa, aina 2-3 levyä. Kerran tulivat pari päivää myöhässä, muuten kaikki on toiminut moitteettomasti.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    David Hasselhoffin Best of taitaa olla ainut levy, joka on mulle tullut alle 7 päivässä.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleensä minulla menee noin kahdeksan arkipäivää siihen, että 80 prosenttia tilaamistani levyistä löytyy postilaatikon pohjalta. Loput tulevat sitten koska sattuu - jos nyt yleensä tulevat.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    David Hasselhoffin Best of taitaa olla ainut levy, joka on mulle tullut alle 7 päivässä.


    Niillä taisi olla kiire päästä levystä eroon, ennenkuin sinä huomaat, että olet tilannut väärän levyn. :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä, mitä... miten levy, jolta löytyy biisi nimeltä Hot Shot City voi olla väärä?

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin - viisi yhdeksästä levystä onkin näköjään postitettu tänään. Mielenkiintoista toimintaa.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuorein cdon-tilaus ei tullut totutusti pahvipaketissa. Levyt (5 kpl) oli sullottu tuollaiseen paukkumuovilla pehmustettuun kirjeeseen, minkä seurauksena yhden levyn kansi oli tietenkin halki.

    Sattuivatko pahvipaketit vain olemaan lopussa vai ovatko muidenkin tilaukset tulleet viime aikoina kirjeissä?

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun pari-kolme viimesintä on tullu kuplapussissa myös. Ovat vaihtaneet systeemiä ilmeisesti.

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paukkukirjeessä tulivat mullekin viimeksi ja samoin seurauksin:
    yksi kolmesta kotelosta oli hajalla...

    Noh, tänään menen hakemaan postista BTF:n lähetyksen ja toivottavasti paremmalla onnella.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On niillä jo jonkin aikaa ollut käytössä tuo kuplapussisysteemi. Mutta olivatpa keskiöt paskana usein pahvipakkauksissakin.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiaa sivuten: Saisikohan jostain halvalla tyhjiä cd-koteloita?

    DrethegenjeshKing kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki kuplapussissa tulleet levyt ovat toistaiseksi saapuneet, yllätys yllätys, ehjinä. Pahvipaketissa oli melkein aina joku kansi palasina.

    Noita kansia olen minä ainakin saanut CDONilta. Tietenkin siis rikki menneiden tilalle...

    OttoM kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannattaa valittaa hajonneista kansista cdon:ille, niin he lähettävät uudet tilalle.

    Itselläni on yhden ainoan kerran ollut kansi rikki eli taidan olla harvinaisen onnekas :wink:

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiaa sivuten: Saisikohan jostain halvalla tyhjiä cd-koteloita?


    Kaupasta pystyy ostamaan, en tiedä hintaa, mutta ei ne kait hirveän kalliita ole.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suuret kiitokset informatiiviarvoltaan aivan huikeasta viestistä. :wink:

    EberkJuho kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suuret kiitokset informatiiviarvoltaan aivan huikeasta viestistä. :wink:

    Olkaa hyvä :wink:

    Joo, no mutta luulis että jostain sellaisesta kaupasta jossa on suurempi valikoima jotain elektroniikkarääsää, niin löytyis. Kun kotona on niitä jonkin verran, mutta kun en ole ite ostanut, niin en tiiä hintaa ja paikkaa.

    Jake kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuppaavat vaan olemaan aikas perkuleen kalliita nuo tyhjät kotelot jos ei tarvitse tukkumäärää. Samalla hinnalla, millä saa jonkun kotimaisen putiikin hyllystä 5 kpl tyhjiä koteloita, saapi Saksanmaalta tilaamalla 50-100 kpl. Postikulut yleensä jotain 10 euron luokkaa, joten kannattanee tilata jotain muutakin samalla tai sitten koko kylälle koteloita. Esim. http://www.nierle.de
    tai http://www.cdrohlinge24.com/
    . Noista siis hyviä kokemuksia.

    ??? kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos tyhjiä koteloita tarvitsee vain pari,niin hyvä ja halpa tapa on käydä Anttilassa tms ostamassa jotain 10c tai 20c levyjä ja heittää vaikka levyt roskiin,jos ei niistä tykkää.
    Tosin teillä on varmaan myös kavereita jotka polttaa paljon levyjä, ja siinähän levyjä menee välillä pilalle,niin jollakin tutullu voi vaikka olla iso kasa tyhiä koteloita.

    Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla on oikein hyviä kokemuksia CDON-palveluista. Viimeisen kahden vuoden aikana olen ostanut noin 100 CD:tä ja tilastojeni mukaan kolmessa levynkannessa oli keskiö romuna ja kolmessa oli halkeama kansikotelossa, mutta se ei menoa haittaa kun itsekin toheloin välillä kansia halki kuitenkin. Levyjen hinta ei kuitenkaan päätä huimaa. Kerran tuli rikkinäinen levy, jonka palautin ja sain uuden tilalle vaivattomasti. Pari kertaa on levyt olleet vähän myöhässä mutta kuitenkin olen saanut aina tilaukseni. Ja asiakaspalvelu on vastannut viesteihini aina 1-2 vrk sisällä, joten pelkästä onnesta ei kait liene kysymys vaan oikeasti hyvin toimivasta kaupankäynnistä. Minulta saavat kyllä ison plussan! :)

    MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ovat tilausstatuksen mukaan pakanneet viimeisintä tilaustani jo reilut kaksi päivää. Mahtaa tulla hienoissa kääreissä, ehkä jopa joulupaperissa...

    Jimi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin huomasin tuon. Pari päivää status oli "tuotteita pakataan", kunnes se vihdoin muuttui lähetetyksi. Ajattelin tuon johtuneen siitä, että kyseessä oli boksi. Syy taitaa kuitenkin olla joulukiireet.

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voiskos Palasokeri neuvotella CDON:in kanssa ohjatun tutustumisretken firman pakkaamoon?

    Oikeestaan mä haluun pois täältä pullonpalautuksesta ja töihin CDON:in pakkaamoon. Jokainen paketti on erillainen..

    waka/jawaka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen tottunut antamaan kehuja, kun siihen on aihetta.

    CDON:n toimitukset ovat nopeutuneet merkittävästi viime aikoina. Tein viimeisimmän tilaukseni joulupäivänä, ja kaikki yhdeksän levyä kolahtivat postilaatikkoon tänään torstaina. Tuotteet on firman nettisivujen mukaan toimitettu maanantaina.

    Peukku ylös, Katja ja Heli.

    Trilogy kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällä on huomattu sama nopeus. Tiistaina tilasin Pink Floydin Wish You Were Heren, Marillionin Clutching At Strawsin, Jethro Tullin Aqualungin ja Caravanin In the land of the grey and pinkin. Keskiviikkona olivat muutaman tunnin tuossa "pakataan" vaiheessa ja samana päivänä lähtivät vielä liikenteeseen. Tuo Caravanin levy oli vielä semmoinen ilkeiden progemiesten vaikutuksen alaisena tehty melkein heräteostos, kun testibiisi kuulosti niin perhanan hyvältä... Nyt sitten pitää odotella lähetystä, luultavasti ensi viikon alussa saapuu tässä susirajalle, jos ilkeä Håkan ei sitä pimitä matkalla. Todella tyytyväinen olen ainaskin tässä vaiheessa nopeuteen ainakin CDONin suunnasta. Ennen sai odotella sen kolmisen päivää että jotain tapahtui. Tietty syynä voi olla nyt se, ettei tullut niin superharvinaisia levyjä hommattua, tosin en usko tuon Caravanin olevan mikään supersuosittu. Kuitenkin 3-5 päivän levyjä olivat, mutta silti. Nopiata on pojilla palvelu ja oli muuten kymmenes tilaukseni kyseisestä kaupasta. Mie tykkään!

    waka/jawaka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös ollut niin, että CDON vaihtanut varastoa tms?

    Oman tilaukseni levyt olivat yhtä lukuunottamatta tuosta talvialesta, joten varastosta tavaran pitääkin löytyä. Ennen CDON:lla kuitenkin tosiaan tuntui menevän muutama päivä siihen, että tilaus liikahti mihinkään suuntaan - ainakin näin kuluttajan vinkkelistä seurattuna...

    kermit kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kokoelmien ystäville pari hyvää löytöä CDOnilta. Magnumin 3cd:n ja The Nicen 3cd kokoelmat CDONilla nyt 7.95 kipale.

    Boogie kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Cdon tuntuu lupaavan kataloogissaan enemmän kuin pystyy syömään.Huomasin ilokseni, että vanhoja Repertoire-tuotteita olisi taas saatavilla.Laitoin tilauksen vetämään Cressidan ekasta,Springistä,Lucifers Friendin Banquetista ja Indian Summerista.Seuraavana päivänä oli tilaustatuksessa vedetty viivat kaikkien muiden yli paitsi Indian Summerin.Mahtaako tulla edes tuo.

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkäpä Repertoirellakin on jotain ongelmia, eikös lafka ollut joku aika sitten konkurssin partaalla tms. Joitakin uusia painoksia on kaupoissa näkynyt, esim. eilen bongasin Graciouksen ekan. Olivat laittaneet bonukseksi jotain sinkkujen b-puolia.

    didja kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt pitää antaa CDON:lle kiitosta.
    Heillä on jonkin aikaa ollut käynnissä sellainen 3 kpl cd:itä yhteishintaan 10,95 e. Selasin listat läpi, ja siellähän oli laatumusaa laidasta laitaan. En uskonut että läheskään kaikki tulisivat ajallaan, tilasin kuitenkin 9 kpl tarjouslevyjä viime torstaina, eilen ne sitten kopsahtivat postiluukusta, kaikki! Tällaista musiikkia saapui, ja yhteishinta oli rapiat 35 euroa:

    T-model Ford - You Better Keep Still
    Iggy Pop - Nuggets -(2cd)
    Hugo Montenegro - Very Best Of
    Lou Donaldson - Good Gracious
    Melvin Van Peebles - Don't Play Us Cheap
    Ltj Bukem - Journey Inwards (2cd)
    Refused - The Shape Of Punk To Come (tuli tämä, vaikka piti olla The E.P. compilation, ei haittaa todellakaan!)
    Mr. Scruff Presents - Keep It Solid Steel 1
    Von Zamla - Zamlaranamma

    Kerrassaan hienoa musaa pilkkahinnalla! :)

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt pitää antaa CDON:lle kiitosta.
    Heillä on jonkin aikaa ollut käynnissä sellainen 3 kpl cd:itä yhteishintaan 10,95 e. Selasin listat läpi, ja siellähän oli laatumusaa laidasta laitaan. En uskonut että läheskään kaikki tulisivat ajallaan, tilasin kuitenkin 9 kpl tarjouslevyjä viime torstaina, eilen ne sitten kopsahtivat postiluukusta, kaikki!

    Minunkin kolmen levyn tarjoussatsi saapui vihdoin tänään:

    Kukl: Holidays In Europe
    Grace Slick: Manhole
    Robin Williamson: Myrrh

    kissamies kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulle saapui tänään Koss UR 40 kuulokkeet CDONista.

    didja kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taas eilen tuli tilattua tarjouslevyjä, tuotteet olivat pakattavana kun äsken tsekkasin:

    Balls - Fastlane Trough the History of Balls (2cd)
    Beach Boys - Pet Sounds (monoversion)
    Kraftwerk - Autobahn

    Hintaa postikuluineen yhteensä 13,90 euroa, loistavaa toimintaa! :)

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pian mennyt kaksi kuukautta eikä jälkitoimitukseen jäänyt cd ole tullut vieläkään.
    Hintojakin oli nostettu roimasti... ainakin Miken joidenkin vanhempien albumien hintoja, en nyt muita osannut verrata. Esim. marraskuussa oli Ommadawn vielä n. 15 e ja nyt lähes 19.

    Janus kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole CDONia tullut käytettyä sen jälkeen kun löysin Play.comin.

    Epäilisin, että Ommadawnista on tulossa jossain vaiheessa uutta julkaisua ja siksi saatavuuden on annettu mennä tuohon jamaan (tuo CDONin import on Caroline-painos). Eikös se ollut niin, että Mike saa täydet oikeudet levyihinsa kun aikaa on kulunut 35 vuotta?

    Kluge kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pian mennyt kaksi kuukautta eikä jälkitoimitukseen jäänyt cd ole tullut vieläkään.
    Hintojakin oli nostettu roimasti... ainakin Miken joidenkin vanhempien albumien hintoja, en nyt muita osannut verrata. Esim. marraskuussa oli Ommadawn vielä n. 15 e ja nyt lähes 19.



    Juuri samanlaisten kokemusten jälkeen päätin hylätä tuon putiikin.

    nimim. "Yksi kolmesta tilauksesta toimitettiin..."

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs muita "paikallisia" nettifirmoja olette käyttäneet kuin cdon, Äxä, Filmifriikki ja Discshop?

    Pitäis hankkia Extras ja The Office -sarjojen boxit suomiteksteillä. Playstähän nuo irtois pilkkahintaan, mutta brittienglanti ei ole sitä helpointa seurattavaa. Anttilassakaan ei ollut saatavilla...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös se ollut niin, että Mike saa täydet oikeudet levyihinsa kun aikaa on kulunut 35 vuotta?


    Putkikellien osalta kyllä.Käsittääkseni hän sai myös muiden Virgin aikaisten levyjensä oikeudet samana vuonna,eli 2008.Uusia julkaisuja on tulollaan.Huhuttu on mm. 5.1 miksausta Ommadawnista.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huuto.netistä oon useamman kerran huutanut. Siellä näkyy olevan myös yrittäjiä myymässä joilta sitten saa aivan uuttakin tavaraa. Vilkaisin tuossa... ainakin The Officea suomitextillä oli huudettavana.

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole CDONia tullut käytettyä sen jälkeen kun löysin Play.comin.


    Playkin pitäisi laittaa nyt boikottiin. Sen verran suuri on ero heidän antamansa punnan kurssin ja todellisen kurssin välillä.

    endbrax kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playkin pitäisi laittaa nyt boikottiin. Sen verran suuri on ero heidän antamansa punnan kurssin ja todellisen kurssin välillä.

    Tuota kurssia minäkin olen ihmetellyt. Play on kyllä ollut ehdoton ykkönen reilun vuoden ajan. Jotain tarjousheräteostoksia on tullut siten cdonnilla tilattua. Lähinnä jotain peruspoppia. Muutama lätty Amazonilta, Ektrolta ja Äxästä.

    Edit: Mutta nyt se loppuu. Nimittäin uudenvuodenlupauksena aion pitää taukoa levyhankinnoissa... ainakin tammikuun.

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huuto.netistä oon useamman kerran huutanut. Siellä näkyy olevan myös yrittäjiä myymässä joilta sitten saa aivan uuttakin tavaraa. Vilkaisin tuossa... ainakin The Officea suomitextillä oli huudettavana.


    Kiitti vinkistä. Löysin/tilasin kuitenkin koko setin Boostep.fi verkkokaupasta. En ole sieltä ennen tilannutkaan, katellaan nyt miten homma toimii. Ihan kohtuuhinnat ja postikulut.

    Sami kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Löysin/tilasin kuitenkin koko setin Boostep.fi verkkokaupasta. En ole sieltä ennen tilannutkaan, katellaan nyt miten homma toimii. Ihan kohtuuhinnat ja postikulut.


    Hyvin toimii.

    Lerxst kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juuri vähän aikaa sitten tuli cdon:sta tuorein Cynic ja Type O Negativen October Rust. Nopeaa ja moitteetonta niinkuin aina ollut meikäläisen kohdalla. Yksi tai kaksi toimitusperuutusta on tullut kaiken kaikkiaan. Yksi levy oli kerran rikki, levyssä oli valmistusvika. Korvaava tuli tilalle nopeasti. Käyttänyt myös Levykauuppa Äxää ja joitakin muita satunnaisesti. Koskaan ei ole mitään käynyt. play.com -palvelusta ei ole kokemusta.

    MelancholyMan kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playkin pitäisi laittaa nyt boikottiin. Sen verran suuri on ero heidän antamansa punnan kurssin ja todellisen kurssin välillä.


    Nyt näyttävät kohtuullistaneen tuota kurssia jonkin verran, mm. pari viikkoa sitten tilaamani pari Camelia ja Caravanin eka maksavat nyt 3,99€ kun itse maksoin 4,49€ prkl.. ja taitaa tuo Corbuccin Suuri hiljaisuuskin olla pari euroa aiempaa edullisempi (eli £11.99 - 15,49€).

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Playkin pitäisi laittaa nyt boikottiin. Sen verran suuri on ero heidän antamansa punnan kurssin ja todellisen kurssin välillä.


    Nyt näyttävät kohtuullistaneen tuota kurssia jonkin verran,


    Hyvä homma. Kiitos tiedosta!

    endbrax kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jokin tässä aamulla tulleessa CDON.COMin uutissähköpostin otsikossa hymyilytti: "Ilkka Alangon mp3 veloituksetta".

    Lerxst kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jokin tässä aamulla tulleessa CDON.COMin uutissähköpostin otsikossa hymyilytti: "Ilkka Alangon mp3 veloituksetta".


    Joo, niin hymyilytti :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onx toi Cynicin uusi samanlaista kuin ensimmäinen levy? (Cdon:in näytepalat ei toiminut mun koneella..)

    Lerxst kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onx toi Cynicin uusi samanlaista kuin ensimmäinen levy? (Cdon:in näytepalat ei toiminut mun koneella..)


    Se on paaaaaaljon parempaa. Kuuntele myspacesta!

    Doc.B.D kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, kuuntelin ja ostin. Thanx.

    Lerxst kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, kuuntelin ja ostin. Thanx.


    Eipä kestä. Suuren harppauksen ovat ottaneet kyllä ja oikeaan suuntaan! :wink:

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, kuuntelin ja ostin. Thanx.


    Eipä kestä. Suuren harppauksen ovat ottaneet kyllä ja oikeaan suuntaan! :wink:


    Joo, täälläkin tartuttiin koukkuun.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pian mennyt kaksi kuukautta eikä jälkitoimitukseen jäänyt cd ole tullut vieläkään...


    Poistivat tuon tilauksesta kun eivät saaneet tuotetta. Lupasivat hyvitykseksi seuraavan tilauksen ilman postikuluja.

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pian mennyt kaksi kuukautta eikä jälkitoimitukseen jäänyt cd ole tullut vieläkään...


    Poistivat tuon tilauksesta kun eivät saaneet tuotetta. Lupasivat hyvitykseksi seuraavan tilauksen ilman postikuluja.


    Jos jotain häikkää on ilmaantunut, niin aina on ystävällisellä s-posti viestien heittelyllä selvitty.

    Mut onneksi voin aina mennä Fatty Soundsiin. Huudan jo ovelta, että MUMMO TULEE, SUMPIT KEHIIN! Ovat luvanneet kahvia asiakkailleen.