Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Jeff Wayne- War Of The Worlds

Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten (9 kommenttia)
Mitäs mieltä olette tästä levystä? Siitä on vuosia kun olen tuota kuullut. Hieman tekisi mieli hankkia. Muistikuvieni mukaan hieman alan parsonsmainen konseptilevy on kyseessä.

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tuosta vaan semmonen "Highlights"-kooste, pitäis kai hankkia koko paketti....\n[Muokattu 9/9/2003 / Hezzu]

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kuullut yhden levyn mittaisen Highlights-koosteen tuosta. Aika lällyä menoa mielestäni. Sisältää myös tahatonta huumoria: marsilaisten "ulla"-ulina ei kuulosta kovinkaan vakuuttavalta. :P

    StarLion kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muistaakseni Hawkwindin piti tänä vuonna tehdä joku spektaakkeli keikka ko. aiheesta, mutta jostain syystä se peruttiin.

    Pekka kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös Philomenan poika Lynottkin ole mukana tuolla spektaakkelilla?

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieman tekisi mieli hankkia.

    Hanki mieluummin Bat Out Of Hell. :)

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Enkä hanki. :)

    Hezzu kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä levy. Highlightsin versiot kai eros jossain määrin. En oo ihan varma ku heitin sen pois jo ajat sitten ja tän hankin vasta ihan hiljattain.

    Janus kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koko levy vieläkin kuulematta. Tästähän on tullut joku The New Generation -versiokin:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Wayne's_Musical_Version_of_The_War_of_the_Worlds_%E2%80%93_The_New_Generation

    Konsertti tämän pohjalta tuli C Morelta ja tallensin sen, en ole vielä katsonut. Liam Neeson kertojana!

    Kcrimso kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä levy. Highlightsin versiot kai eros jossain määrin. En oo ihan varma ku heitin sen pois jo ajat sitten ja tän hankin vasta ihan hiljattain.
    Mä kyllä muistaakseni maksoin siitä sulle ihan käypää eurovaluuttaa... :D