Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Proge DVD:t

VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten (135 kommenttia)
PFM, King Crimson ja Gong on ainakin julkaissut DVD:tä.
Itse en ole nähnyt mitään, mitä muita on ja kuinka hyviä ovat?

+/- saldo : 0 |

    pelu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen viime aikoina keräillyt urakalla DVD:tä:
    PFM: Live in Japan on tosi upee kattoa ja kuunnella
    King Grimsonin: Deja Vroom niin onhan sekin mieletön.
    Colosseum live täst mie tykkään.
    Jethro Tull: Living with the past.
    Steve Morse: Sects, Dregs&Rock´n Roll
    Spock´s Beard: Don´t try this at home
    Steve Hackett: Tokyo tapes
    Supertramp.
    Flower Kingsiltä pitäis tulla DVD ulos kohtapuoliin.
    Gentle Giantilta pitäis ilmestyä DVD ennen vuoden loppua.

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pink Floydin Live at Pompeii kiinnostaa. Joko se on ilmestynyt?

    VooDoo kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pink Floydin Live at Pompeii kiinnostaa. Joko se on ilmestynyt?


    26.11.2003 on julkaisupäivä.

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Janus kirjoitti 1/10/2003 klo 12:27: Pink Floydin Live at Pompeii kiinnostaa. Joko se on ilmestynyt?



    Mulla on kaverilta lainassa. Ostettu Thaimaasta, eli taatusti piraatti. En ole vielä ehtinyt katsoa. Täytyy varmaan yrittää polttaa DVD:lle.

    Ozric Tentaclesin Lve at The Pongmaster's Ball on ainakin helevetin hyvä musa DVD! Siis jos diggaa yhtyeestä...

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Van der Graaf Generatorin Godbluff Live on aika asiallinen paketti vaikkakin kameratyöskentely keskittyy aivan liikaa zoomailemaan Hammillin nenäkarvoja ja Jacksonin huulia. Jos on oikein tarkkana, saattaa jopa nähdä Hugh Bantonin. Joka tapauksessa olennainen välittyy ja keikka on kova. Bonuksena oleva Belgian TV:lle tehty Theme One / Plague of Lighthouse Keepers on onneksi kuvattu ja ohjattu kunnolla.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yesin Symphoni Live ja House Of Yes ovat kummatkin mainioita.Magman Theusz Hamtaahk on myös hyvä. Roger Watersin In The Flesh on tekniseltä toteutukseltaan ehkä paras näkemäni konsertti-dvd. Kansasin Device-Voice-Drum on sekin varsin laadukas kokonaisuus.

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan nuita proge-dvd:eitä jo vaikka mitä....

    Parhaat mitä mie omistan on ehkä nää:

    - Gong: The Subterania Gig 2000
    - Rick Wakeman: Journey To The Centre Of The Earth
    - Hatfield And The North: Classic Rock Legends
    - Marillion: Recital Of The Script

    Mainittakoon vielä, että vaikka oon Ozric-fanboy niin en tykänny siittä dvd:n hengästyttävästä kuvaustyylistä, mieluummin kuuntelen levyltä.


    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten on nää Rockin Reunamaat?

    Onko Suomesta tai Ruotsista julkaistu minkäänlaista rock, ei välttämättä proge, DVDtä?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suomalaisiakinhan on jo vaikka mitä: Ismo Alankoo, Hassisen Konetta, Sielun Veljiä, Nightwishiä, Timo Rautiaista, Gimmeliä, 69 Eyesiä, CMX:ää jne....

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mikä olisi noin musiikin ja kokeilun peruustella...hmm...erikoisin suomalainen DVD?

    jusu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ainakin Kimmo Pohjonen - Kalmuk olisi sinnepäin. :)

    Nimi korjattuna oikein.\n[Muokattu 1/10/2003 / jusu]

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Väitän, että Erkki Kurenniemi -DVD on hämärämpi.

    EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan tuo Pohjosen dvd aika hämärä..
    Kaverini väitti nähneensä live in Pompeiin dvd-version jossain, pitää mennä tsekkamaan pitääkö paikkaansa.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    VooDoo kirjoitti 1/10/2003 klo 13:30:
    Pink Floydin Live at Pompeii kiinnostaa. Joko se on ilmestynyt?


    26.11.2003 on julkaisupäivä.


    Playlta saa 20. lokakuuta: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2M&title=126254&p=25&c=&g=25


    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 1/10/2003 klo 14:14:
    - Gong: The Subterania Gig 2000

    Onko tuo siis tämä: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2M&title=102825&p=25&c=&g=25 ?
    Minkäslainen kuvan- ja äänenlaatu tuossa julkaisussa on, ja suositteletko sellaiselle, joka pitää lähinnä "Radio Gnome Invisible" -trilogian aikaisesta kamasta (ja tietty Camembert Electriquesta)?

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuohan se on. Kuva ja ääni on hyvät. Setti koostuu siittä uuvesta levystä (Zero To Infinity) ja Camembert + Radio Gnome -ajan matskusta. Intiimi ja lämminhenkinen keikka. Ei voi olla tykkäämättä.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tilasin juuri eilen tuon Gong-dvd:n. Pitäähän se saada kun on nähnyt vastaavan kokoonpanon keikan oikein livenäkin. Käyttääkö Allen kuu-ukko asuaan tuossa? :D

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piti munkin tuo Gong-DVD sitten tilata... Imatran keikka oli sen verran loistava!

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin, onko kellään tätä:
    http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=116731


    Mitä tää CD + DVD tarkoittaa? Onko ostamisen arvoinen?\n[Muokattu 3/10/2003 / Astro]

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Astro kirjoitti 3/10/2003 klo 10:15: Ai niin, onko kellään tätä:
    http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=116731


    Mitä tää CD + DVD tarkoittaa? Onko ostamisen arvoinen?


    Tuosta mulla on tuo cd ollu ostettuna jo ajat sitten ja dvd:nkin oon ny hankkinu.

    Tuohan on se tv-keikka, josta on se levy Live On TV 1990. Levyhän on oikein laadudas (ainakin se aijempi Demon/Code 90 -painos), dvd:kin ihan kiva, joskin ääni on hieman kolkko (yleistä tuossa sarjassa) ja esitys jää hieman "etäiseksi" verrattuna tuohon Subteraniaan.

    Eli tuo nyt on näköjään semmonen paketti, josa on sama juttu sekä cd:nä että dvd:nä, mutta jos tuosa cd:sä on käytetty samaa ääniraitaa ku dvd:llä niin suosittelen hankkimaan kyllä erikseen ja cd:stä sen 10 v. sitten ilmestyneen version, sitäpaitsi siinä on yksi biisi enemmän ku filmillä.\n[Muokattu 3/10/2003 / Hezzu]

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitti hezzu tiedoista! Täytynee varmaan hankkia jossain vaiheessa. Mulla on Gongia lähinnä vinyylinä (niin kuin kaikkia muitakin diggailun kohteita:P)

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Amon Duul II Phallus Dei LIVE 1 biisi 28min ja albumi historiikki.
    Tämä on cd kansissa ja hinta paikallisessa levykaupassa 19.90€ varmaan löytyy halvemmalla jostain.
    Repertoire julkaisu.

    Iikku kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun ainoo musa-DVD on Focuksen masters from the vaults, ja täytyy sanoa että on aivan loistava!

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmh, tilasin nyt sitten minäkin tuon Gongin DVD:n sekä lisäksi myös tuon Astron mainitseman CD+DVD-paketin, kun se oli vain 7 puntaa.

    apazuzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Amon Duul II Phallus Dei LIVE


    Tämä on kyllä jokaiselle KRAUT fanille pakko ostos, todellista KRAUT historiaa vuodelta 1968.

    Tämä on vähän kuin raakaversio eka levystä todella brutaaleilla soundeilla varsinki VIULU!

    Vaihtoehtoinen Stereo/Mono ja Mono kuulostaa paremmalta!

    Astro kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katselin tuon Floydin Pompeijin tänään, ja oli selvästi suoraan VHS:ltä kopsattu... V*tun piraatit!

    EberkJuho kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä ostin tuon live in pompeiin tänään kun löysin hollannista. Katsoa en oo vielä ehtiny tosin.

    horsemajeure kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Iikku kirjoitti 3/10/2003 klo 15:45: Mun ainoo musa-DVD on Focuksen masters from the vaults, ja täytyy sanoa että on aivan loistava!


    Minustakin tuo Focus DVD on mainio! Paljon laadukasta vanhaa dokumenttia bändin hulppealta treenikämpältä ja hyvä valikoima erinäisiä tv-otoksia sekä Thijs Van Leerin kommentteja. Asiallinen ja laadukas.

    Camelin ystävänä minulla on myös heidän kolme DVD-julkaisuaan: Coming of Age (live Harbour of Tearsin ajoilta - oikein hyvä), Pressure Points (live Stationary Travellerin ajalta - ei ehkä Camelin parasta aikaa, mutta kyllä tässäkin hetkensä on) sekä Curriculum Vitae -historiikki, joka sisältää mukavasti dokumenttia alkuvaiheista nykypäivään alkuperäisjäsenten haastattelupätkien kera.

    Van Der Graaf Generatorin Godbluff on tosiaan myös mainio tallenne. Bändi oli mulle outo näihin päiviin saakka, mutta näiden livepätkien näkeminen herätti kiinnostuksen. Hurjaa porukkaa - miehet ovat melkeinpä huvittavan tosissaan ja soitto kulkee!

    Hyvä tallenne on mielestäni myös Steve Hackettin "Tokyo Tapes" -live DVD. Sisältää hienoja versioita Genesiksen, King Crimsonin ja Asian biiseistä Hackettin omien biisien ohella. Bändi on mainio ja laulajana John Wetton sopii biiseihin mainiosti (ja on vielä ihmismäisessä kunnossa verrattuna taannoiseen Tavastia-Wettoniin).

    Ja tietenkin hyllyyn ovat kulkeutuneet molemmat viralliset ja muutama epävirallinen Jethro Tull DVD.

    Jos pitää paikkansa, että Gentle Giantilta ilmestyy pian DVD, niin se on kyllä pakko saada. Kuten myös Pinkin Pompeii.


    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pompeiita näytti olevan jo Free record shopissa. Hinta taisi olla 25 euroa, en raaskinut vielä ostaa.

    Voffe kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    King Crimsonin uusi tupla-DVD Eyes Wide Open on nyt siis julkaistu (pari viikkoa sitten itse asiassa). Oma kappaleeni kolahti tänään postiluukusta ameriikan mantereelta asti.
    Tuossa on siis kaksi keikkaa: ensimmäinen levy on uusimmalta Japaninkiertueelta nauhoitettu pätkä, jossa kuvan- ja äänenlaatu on hyvä (Deja VROOOMiin verrattuna kuva on loistava, mutta siihen minkä tahansa vertaaminen on aika turhaa). Keikka vaikuttaa aika samankaltaiselta kuin Finlandia-talolla, vaikkakin äänenlaatu on tuolla DVD:llä paljon parempi kuin Finlandia-talon eturivissä (tähänkään ei tosin paljoa vaadita), eli setti koostuu lähinnä kahden uusimman levyn biiseistä. Ihan tiukkaa vääntöä, ja tässä on ihan mukava katsella mitä ne tyypit oikeasti soittavat, mikä ei ollut mahdollista Deja VROOOMin puhkipalaneesta kuvasta.
    Toinen levy on joltain vuoden 2000 kiertueen keikalta Briteistä. Kuva ja ääni on siinäkin aikalailla kohdallaan, vaikkakin hieman heikompitasoista kuin ykköslevyllä. Meininki on kuitenkin aikalailla kohdallaan yhden pikaisen katsomiskerran perusteella.

    Jos siis KC:sta tykkää ja on varallisuutta/mahdollisuus tilata tuo DGM:ltä, suosittelen. Ainakaan itse en ole tuota vielä missään muualla kuin DGM:n weppikaupassa nähnyt, mutta eiköhän se jossain vaiheessa Suomenkin markkinoille saavu.

    Jaakob kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika paskamaisen tempun nuo DGM:n heput siinä tekivät, että julkaisevat toisen noista DVD:n keikoista seuraavana Collector's Club -levynä. DVD:ltä puuttuvaa materiaalia saattaa olla jonkun impron verran, mutta ei sekään paljoa keräilijöitä lämmitä. KCCC-levyhän heidän on joka tapauksessa pakko ostaa, koska muuten levyjen selkämyksistä muodostuva kuva ei ole täydellinen hyllyssä.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eyes Wide Openin euroopan julkaisu on tainnut siirtyä ensivuoden puolelle. Pitää ehkä yrittää malttaa siihen asti kun tässä on luvassa monta muutakin mielenkiintoista julkaisua (mm. Gabrielin uusi, Floydin Live at Pompei ja Yes Speak).

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pompeiin virallinen suomijulkkaripäivä taitaa olla perjantaina 28.11. Samaten tuo KC:n Eyes Wide Open on tän viikon uutuus ja tuo Yesikin. Yes on kuulemma "dokumentti", joka sisältää myös yhden kokonaisen keikan. Empä taija moista ostaa, mullon jo pari Yes-dvd:tä, eiköhän niillä pärjää (jos ei jotain vanhaa 70-luvun matskuu julkasta kunnon kuosisa).

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä alkaa jo mennä sekaisin laskuissa noiden Yes-DVD:iden kanssa. :)

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 27/11/2003 klo 01:01: Samaten tuo KC:n Eyes Wide Open on tän viikon uutuus


    Joko tuo tosiaan julkaistaan nyt Suomessa? Ainakaan Cdonista ei ole vieläkään tilattavissa eikä Play edes listaa sitä.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 27/11/2003 klo 01:01: Pompeiin virallinen suomijulkkaripäivä taitaa olla perjantaina 28.11.

    Free Record Shpoista tuota on saanut jo pitkään. Olikohan se import? Mikä on suomijulkaisun hinta?

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle tuli tuo Pompeii viikko sitten 21.11. perjantaina, mutta kun samassa paketissa tuli yhden kanadalaisen trion DVD niin eipä ole oikein ehtinyt Pompeiia muuta kun vähän pikaisesti vilkaista. Ja kaveri osti Free Record Shopista mullekin Zappan "Does Humor Belong in Music?"-DVD:n. Tarjouksessa 19,90. \n[Muokattu 27/11/2003 / Sunkka]

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No nyt oli Eyes Wide Open tilattavissa Playsta. 15 puntaa kustansi.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 27/11/2003 klo 08:18:

    Hezzu kirjoitti 27/11/2003 klo 01:01: KC:n Eyes Wide Open on tän viikon uutuus


    Joko tuo tosiaan julkaistaan nyt Suomessa?


    Tänään ostin, 29,90 e hintaa.


    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oli stupidon mailissa myös, 28,90.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuli eilettäin ostettua se Pompeii ja katoin sen tossa äsken.

    Tämähän on se "director's cut" ja on just se huonompi versio, johon on pistetty sekaan kaikkia mahollista lisuketta ja haastatteluita ja muuta sälää (sielä oli jopa hieman tietokonegrafiikkaa! Ounou!) Menee lähinnä dokumentista tms. tuo versio ja ei sitä varmaan kovin monasti jaksa kahtua.

    Mutta on siinä onneksi boonuksena se oikia "alkuperäinen konserttitaltiointikin", joka
    on aivan loistavan hieno.

    Ihmetyttää kyllä että miks parempi versio on niinku vaan "boonus" ja huonompi on se joka on enempi tyrkyllä? :o

    Kerrottakoon vielä että täsä suomalaisesa painoksesa on kansitekstit suomeksi ja filmiltä löytyy myös suomenkieliset tekstit.
    \n
    [Muokattu 6/12/2003 / Hezzu]

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 6/12/2003 klo 17:59:

    Ihmetyttää kyllä että miks parempi versio on niinku vaan "boonus" ja huonompi on se joka on enempi tyrkyllä? :o


    No kun se uusi versio on ohjaajan mielestä parempi. Itse olen katsonut vain alkuperäisen ja siitä uudesta ne Dark Side Of The Moon-studiopätkät.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihmetyttää kyllä että miks parempi versio on niinku vaan "boonus" ja huonompi on se joka on enempi tyrkyllä?


    Johtuu siitä, että suurinta osaa dvd-harrastajia extrat kiinnostavat enemmän, kuin itse elokuva. Aivan kuin pikkupoika, joka saatuaan joululahjaksi kippiauton, alkaa leikkimään pakkauslaatikon kanssa. :D

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan turhahan tuosta Live At Pompeiista on kuitenkin itkeä kun siellä on mukana sentään kummatkin versiot. Sekään ei nykypäivänä ole mikään itsestään selvyys. Eli minä olen ainakin todella tyytyväinen tuohon julkaisuun. Ihan sama mikä versio siinä on "enemmän tyrkyllä".

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 6/12/2003 klo 18:10: Ihan turhahan tuosta Live At Pompeiista on kuitenkin itkeä kun siellä on mukana sentään kummatkin versiot.


    En mä itkekään (*sniff*) ja tyytyväinen olen, ihmettelin vain.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikäs tää on?
    http://bigballoonmusic.safeshopper.com/19/738.htm?265


    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EsaJii kirjoitti 15/12/2003 klo 20:25: Mikäs tää on?
    http://bigballoonmusic.safeshopper.com/19/738.htm?265



    Kannessa lukee kalevala ja kuva on ensimmäisestä ruisrockista, REMUn selkä vielä kuvassa ja progressiivimäinen rumputyöskentely! Eix tätä saa tilattuu Suomesta?

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    EsaJii kirjoitti 15/12/2003 klo 20:25: Mikäs tää on?
    http://bigballoonmusic.safeshopper.com/19/738.htm?265


    No ei ainakaan DVD...
    Jonku tekemä cd-r bootsi, ja röyhkeästi myyntiin vaan!

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai jaa, säikähdin oikein että DVD..no CDR sitten.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos kellään Focuksen-"From The Vaults"? Itse sen sain tässä taannoin hommailtua ja kuuluu näkemäni/kuulemani perusteella sarjan parhaimmistoon.Liekö myös se Renaissancen vastaava sarjassa jo ilmestynyt/milloin lie ilmestyy?Kuuluu pakkohankintoihin.:P

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu kirjoitti 6/12/2003 klo 17:59: Tuli eilettäin ostettua se Pompeii ja katoin sen tossa äsken.

    Tämähän on se "director's cut" ja on just se huonompi versio, johon on pistetty sekaan kaikkia mahollista lisuketta ja haastatteluita ja muuta sälää (sielä oli jopa hieman tietokonegrafiikkaa! Ounou!) Menee lähinnä dokumentista tms. tuo versio ja ei sitä varmaan kovin monasti jaksa kahtua.

    Mutta on siinä onneksi boonuksena se oikia "alkuperäinen konserttitaltiointikin", joka
    on aivan loistavan hieno.

    Ihmetyttää kyllä että miks parempi versio on niinku vaan "boonus" ja huonompi on se joka on enempi tyrkyllä? :o

    Minä en ollut ennen nähnyt Pompeiita ollenkaan. Ekaksi katsoin tuon Director's cutin ja siinä oli juuri erittäin huvittavia ne mustavalkoiset haastattelut! Ja Darkside-studiotyskentely oli myös tosi mielenkiintoista, mutta ne tietskarianimaatiot avaruudesta olivat kyllä ärsyttäviä. Mutta minusta se uudempi versio oli silti katsottavampi... Anteeksi vaan... :)

    Mutta kyllä minä sitten sen alkuperäisenkin katsoin kahdesti.

    Ja Crimsonin "Eyes Wide Open" on loistava. Kuva vaan on taas ihan paskaa, mutta keikat sinällään hienoja.
    Näistä kahdesta

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei Eyes Wide Openkin kuva nyt varsinaisesti paskaa ole. Ei toki mitään elokuvatasoa, mutta aivan kohtuullinen konserttitaltioinniksi kuitenkin. Pääasia on tietenkin, että soundit on mainiot ja bändi soittaa hyvin. Ohjaaja kyllä missaa pari hienoa sooloa ja hieman ärsytti tapa pistää kamera jatkuvasti "vinoon" Tuli Battlefield Earth mieleen. Ensimmäisen levyn olen vasta katsonut. Toinen keikkahan on ilmeisesti huonompaa tasoa teknisesti.

    Mutta Peter Gabrielin dvd Growing Up se vasta onkin hieno. Kuva ja ääni parasta mahdollista tasoa. Leikkaus ja ohjaus on myös huipputasoa Aika huikean shown on Gabriel pistänyt pystyyn (Olikos Ruotsin keikalla käytössä kaikki samat temput kun tässä dvd:n konsertissa?). Hieman soittosuoritukset tuossa jää kaiken muun varjoon, mutta eipä tuo Gabrielin musiikki sinänsä mitään suoritusmusiikkia olekaan. Lisäpisteitä todella upeasta pakkauksesta!

    Rushin uuttakin tuli katseltua jonkin verran perjantaina. Ihan hyvässä vedossa tuntuivat äijät olevan. Soundit olivat kyllä hieman pettymys ja yleisön eläimellinen jatkuva mylvintä aika helvetin ärsyttävää. Muutenkin tuollaisesta massiivisesta stadionkeikasta välittyy näin konserttitaltioinninkin kautta hieman valju kuva. Kyllä pienemmät keikat toimii paremmin dvd:lläkin. Dokkari oli hauska.

    Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun Gabrielilta tuli kokoelmalevy niin onko odotettavissa jonkinlaista videokokoelmaa DVD:nä?

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 16/12/2003 klo 10:07: No ei Eyes Wide Openkin kuva nyt varsinaisesti paskaa ole.


    Toinen niistä konserteista, en nyt muista kumpi, on kyllä kuvanlaadultaan tosi heikko, onko se nyt se bootleg-TV:n kuvaama? Erityisesti sininen valo sotkee kuvan ihan sameaksi. Mutta ääni on hyvä ja keikat ovat hienoja. Kyllä se on ihan hintans' väärtti ostos!

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo se toinen keikka (2000) on kuvattu alunperin internet-käyttöä varten joten heikompi kuvanlaatu ei ole sinänsä yllätys. Itse en siis ole tuota kyllä vielä katsonut.

    Sami kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso kirjoitti 16/12/2003 klo 09:07:
    Mutta Peter Gabrielin dvd Growing Up se vasta onkin hieno. Kuva ja ääni parasta mahdollista tasoa. Leikkaus ja ohjaus on myös huipputasoa Aika huikean shown on Gabriel pistänyt pystyyn.


    Olen samaa mieltä ! Aivan loistava.:)

    Sunkka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sami kirjoitti 16/12/2003 klo 11:19:
    Kcrimso kirjoitti 16/12/2003 klo 09:07:
    Mutta Peter Gabrielin dvd Growing Up se vasta onkin hieno. Kuva ja ääni parasta mahdollista tasoa. Leikkaus ja ohjaus on myös huipputasoa Aika huikean shown on Gabriel pistänyt pystyyn.


    Olen samaa mieltä ! Aivan loistava.:)


    Jakekin tätä kehui vuolaasti äskettäin. No, uskonhan minä, pakko-ostos siis. Kehuit, Sami, sitä aika vilpittömän oloisesti myös lauantaina Sam's pupissa kun oltiin katsomassa sitä Manitoun keikkaa. Hyvä keikkakin vielä. Mutta lyhyt.

    Sami kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sunkka kirjoitti 16/12/2003 klo 15:42:
    Jakekin tätä kehui vuolaasti äskettäin. No, uskonhan minä, pakko-ostos siis. Kehuit, Sami, sitä aika vilpittömän oloisesti myös lauantaina Sam's pupissa kun oltiin katsomassa sitä Manitoun keikkaa. Hyvä keikkakin vielä. Mutta lyhyt.


    Ylläri oli coverina tempaistu Europen "Cherokee". Sunnuntaina nousi taas mieleeni vanha opetus; ...jospa viina on sittenkin viisasten juoma... ;)

    horsemajeure kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Boogie kirjoitti 16/12/2003 klo 01:10: Onkos kellään Focuksen-"From The Vaults"? Itse sen sain tässä taannoin hommailtua ja kuuluu näkemäni/kuulemani perusteella sarjan parhaimmistoon.Liekö myös se Renaissancen vastaava sarjassa jo ilmestynyt/milloin lie ilmestyy?Kuuluu pakkohankintoihin.:P


    Juu mulla on tuo Focus DVD ja siitä tykkään kovasti! Paljon vanhaa dokumenttia ukkojen treenikämpiltä (hulppea lkartano) sekä hyviä telkkariesiintymisiä. Thijs Van Leer kommentoi välillä asiallisesti ja kertoo vähän bändin vaiheista. Laadukas ja hauska dokkari.


    Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko joku jo hankkinut can dvd:n?

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pelu kirjoitti 2/10/2003 klo 18:27: Gentle Giantilta pitäis ilmestyä DVD ennen vuoden loppua.


    Eipä taida enää ehtiä. :(

    http://www.blazemonger.com/GG/video/index.html#ZDF

    Onko joku nähnyt tuota VHS:nä?

    -J- kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ian Andersson tuumasi jossain, että olisivat julkaisemassa Isle Of Weightin keikan DVD:nä jostain vuosilta 70-72. Olettekos moisesta kuulleet?

    jaappo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viimeksi ostettu:

    Spock's Beard: Don't try this at home
    - en omista yhtään levyä bändiltä, mutta konsertti oli hienoa katseltavaa ja kuunneltavaa. Hyvin oli sulateltu esikuvat omaksi "uuniksi".

    Saga: Live in Bonn
    - Hyvä meininki vaikka parhaat päivät onkin jo takanapäin. Riehakkaita syntsataisteluja ja persoonallinen vokalisti ja aliarvostettu kitaristi

    Kansas: Device voice and drum
    - Vanhat äijät veti keikan ammattitaidolla ja yllättävän hyvällä meiningillä. Vähän latistui sinänsä hyvien AOR -biisien aikana. Ei vain oikein omasta mielestä toimi tuo sulautus keikalla. (Muuten samat fiilikset tuli viime Yes-keikan aikana kun Rhythm of love alkoi)

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Echolyn: Stars and Gardens
    Giant in the Boxin ohella ehdottomasti vuoden DVD!
    Bändi on mahtavassa vedossa ja settilista on vaatimattomasti sanoen kattava. Esim. Mei soitetaan kokonaan ja kuten studio -levyllä, kamariorkesterin kera. Keikalla vallitsee lämmin, kotoinen fiilis. "Extrana"nähdään kotivideoita kommenttiraidoilla à la Spinal Tap. :lol:

    Mike Oldfield: Tubular Bells II & III -live.
    10,90 € Cd-Onniselta. Samalla tuli hankittua Tubular Bells 2003 DVD audio. Ihan pätevää bonzainharvennus musiikkia.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Vähän hämmentää tieto siitä, että Inside Out olisi julkaisemassa jouluksi taas uutta Echolyn live-DVD:tä. Liekö ihan uutta matskua vai tämä sama uusissa kääreissä?


    Mistäs tämä tieto on peräisin? Itse veikkaisin, että jos InsideOut jonkun dvd:n Echolyniltä julkaiseen jouluksi niin sitten se on kyllä varmaan tuo sama paketti.

    Pete kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nojooo, hiukan offtopic Jazz DVD, mutta onko kukaan nähnyt Bill Bruford Earthworks: Footloose in NYC DVD:tä ?

    Iteltä löytyy Billin jazz levyistä vain uusin random acts of... ja if summer had... pidän todella paljon uudesta, mutta if summer had its ghosts ei kosketa kovinkaan paljoa.


    Näytti arimanin uudesta tilaus osiosta löytyvän myös Neil Peartin Work in progress 2DVD hintaan 67Euroa!! kun olis rikas ja rohkea, niin tilais tuon...mitenköhän tyttöystävä suhtautuis kun ehdottais elokuva iltaa, ja sitten katottaiskin rummuttelua monta tuntia.. :lol:

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nojooo, hiukan offtopic Jazz DVD, mutta onko kukaan nähnyt Bill Bruford Earthworks: Footloose in NYC DVD:tä ?



    Minulla on tuo. Ihan ok julkaisu. Hyvät soundit, kuvaus on selkeää, mutta ei erityisen tyylikästä tai tunnelmallista.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    If Summer Had Its Ghosts on mielestäni hieno levy. Hienotunteista fiilistelyä hunajaisilla soundeilla. Yksi Top 10 silmät kiinni -levyistäni.

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähän hämmentää tieto siitä, että Inside Out olisi julkaisemassa jouluksi taas uutta Echolyn live-DVD:tä. Liekö ihan uutta matskua vai tämä sama uusissa kääreissä?


    Mistäs tämä tieto on peräisin? Itse veikkaisin, että jos InsideOut jonkun dvd:n Echolyniltä julkaiseen jouluksi niin sitten se on kyllä varmaan tuo sama paketti.


    :? Olin varma että Inside Outin sivuilla siitä oli jossain.. kävin äsken tarkistamassa, mutta Echolynistä ei löytynyt mitään, Enchantista kylläkin. Ikänäkö? :shock:

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Footloosen kuvasta minulla on suttuinen muisto. Mahtoikohan silloisella laitteistollani olla vaikeuksia NTSC-signaalin kanssa. Kuvaus oli kuitenkin varsin pelkistettyä. Earthworksin musiikkia kuuntelen mielummin cd-levyltä, kuva (Footloosen muodossa) ei lisää siihen mitään olennaista.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Earthworksin musiikkia kuuntelen mielummin cd-levyltä, kuva (Footloosen muodossa) ei lisää siihen mitään olennaista.


    Jep, samaa mieltä.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yesiltä ilmestyy taas vaihteeksi uusi dvd. Nimi on 35th Anniversary Concert - Songs From Tsongas. Julkaisu näyttäisi tapahtuvan ainakin Cdonin mukaan marraskuun 17. päivä

    Turun Sanomien listauksen mukaan Pink Floydin Pulse on tulossa myös dvd:lle tänä syksynä:

    http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,62,0,0,182933,2004-09-28


    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stevie Ray Vaughan: Live At Montreux 1982 & 1985

    Ei progea, mutta tuosta on hauska nähdä, onko '82 keikan buuaava ja viheltelevä yleisö päässyt kuviin?

    PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yesiltä ilmestyy taas vaihteeksi uusi dvd. Nimi on 35th Anniversary Concert - Songs From Tsongas. Julkaisu näyttäisi tapahtuvan ainakin Cdonin mukaan marraskuun 17. päivä

    Turun Sanomien listauksen mukaan Pink Floydin Pulse on tulossa myös dvd:lle tänä syksynä:

    http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,62,0,0,182933,2004-09-28


    Pulsea olenkin odotellut dvd:lle.. Yes'in julkaisujen suhteen taas ei kukaan pysy perässä.

    Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikäs tämä Genesis julkaisu oikein on?

    http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2M&title=478700


    -J- kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viimeisin hankita Genesiksen The Way We Walk DVD on ainakin suurelta osin mainio. Toimii paljon paremmin kuin CD versio. Vanhempi Live at Wembley Stadium on myös loistava.

    On kyllä huutava vääryys, että Seconds Out ja Three Sides Live konserteista ei ole julkaistu DVD:tä.

    Miten paljon hyviä progeDVD:tä olisikaan tulossa jos joku ei panttaisi niitä ja viitsisi vain julkaista ne.

    Tuossa vielä muutama aivan käsittämättömän hyvä paketti:

    Jethro Tull - Living With the Past
    King Crimson - Deja Vroom
    King Crimson - Eyes Wide Open
    Rush - Rush In Rio
    Rush - Chronicles
    Transatlantic - Live In Europe
    Yes - Symphonic Live
    Flower Kings - Meet The Flower Kings

    Sleeper7135 kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rushin Chronicles DVD:ltä puuttuu osa VHS version videoista. Onko kenelläkään tietoa miksi?

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rushin Chronicles DVD:ltä puuttuu osa VHS version videoista. Onko kenelläkään tietoa miksi?


    Mitkä siitä sitten puuttuvat? Itse olen ollut siinä uskossa, että DVD:llä on vain eri versio Tomn Sawyerista (DVD studio, VHS live) ja ja lisätäkyinä The Enemy Within ja Afterimage. Kaikkia videoitahan tuossa ei kuitenkaan ole, esim. Through The Camera Eye:lla olevat The Body Electric, Vital Signs ja Countdown, puhumattakaan 70-luvun monista promoista.

    -J- kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siksi kannattaakin hankkia molemmat versiot Chroniclesista :) Onkohan se live otettu suoraan Exit stage leftin videolta?

    jaappo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Vanhempi Live at Wembley Stadium on myös loistava.


    Olen samaa mieltä, vaikkei vanhaa proge-Genesistä tuolta löydykään. Hyvä meininki alusta loppuun.

    Pekka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkohan se live otettu suoraan Exit stage leftin videolta?


    On, samoin kuin Red Barchettakin.

    Jimi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lisää Genesistä dvd:llä:

    http://www.virginmusic.de/xml/5/3250764/5442449.html


    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mike Oldfieldilta on tulossa aika kattavan oloinen video-kokoelma (Virgin ajalta):

    http://www.mikeoldfield.org/news/011104.htm


    Hiton koomisiahan nuo Oldfieldin videot yleensä ovat mutta pelkästään tuo Tubular Bells live ja Don Alfonso tekevät tuosta pakko-ostoksen minulle.

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    PFM:ltä jo toinen live -DVD:

    "the new PFM album is titled "Live in Siena" and will be released by Sony
    Italy in late January 2005. It is a live recording from the excellent Siena
    concert of summer 2003 that saw Mauro Pagani guesting with PFM in Siena's
    historic Piazza del Campo. Sony is planning to release a live CD from it,
    plus a special, limited edition, double set made of CD + DVD. The DVD will
    feature the entire concert, but it will be limited. Most probably the
    special DVD will be released by Sony in Area 0 and PAL format, just like the
    previous PFM DVD "Live in Japan".

    PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mike Oldfieldilta on tulossa aika kattavan oloinen video-kokoelma (Virgin ajalta):

    http://www.mikeoldfield.org/news/011104.htm


    .


    Pientä hehkutusta: :)

    "This fantastic new DVD from EMI is so stunning, that we did not believe the track listing until we saw it. "

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    JETHRO TULL:
    NOTHING IS EASY: LIVE AT THE ISLE OF WIGHT 1970

    Julkaisupäivä: 21.3.2005
    Formaatti: DVD
    Levymerkki: Eagle
    Tuotekoodi: EREDV-405

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tämä nyt mitään ihan progea ole, mutta vuosikymmenen yhdeltä kovimmalta psyke/happorockbändiltä nimeltään Vibravoid on tullut live DVD, tietty vain 300 kappaletta myynnissä... Kuvanlaatu on tommosta hyvää amatööritasoa, eli siis ihan katottava, varsinkin kun taustakankaalle tykitetään aikamoista kuplintaa ja pulputusta! Lähes 4 tuntia kamaa...

    Edit: eiku se olikin lähes 4 ja puol tuntia pitkä...

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    DVD-hyllystäni löytyviä:

    FOCUS: ???

    Tämä siis ei ole se From The Vaults, jota monet täällä kehuvat ja joka pitäisi näemmä saada. Kyseessä on se joku mikä-lie Classic Rock -sarjassa julkaistu livekokoelma (tarkistaisin tarkan nimen mutta levy on kaverilla lainassa). Ihan poskettoman mainiota kamaa, on se vaan mainio bändi tuo Focus.


    BRUFORD & BORSTLAP: In Concert In Holland

    Brufordin ja hollantilaisen pianistin Michiel Borstlapin duokeikka, ekstroina yksittäisiä bootleg-tasoisia käsinkuvattuja biisejä duon muilta vedoilta. jos Morazin ja Brufordin haastavimmat duoilut kolisevat, kannattaa tämäkin hankkia. Itse pidän melko tavalla.


    RUSH: Rush In Rio

    Need I say more? Pukki toi, en ole vielä kokonaisuudessaan ehtinyt katsomaan mutta mitä kaverini luona olemme vilkuilleet nin hienoltahan tuo näyttää. Dokkaria odotan milteipä enemmän kuin itse keikkataltiointia.


    FRANK ZAPPA: Baby Snakes

    Kuuluko huumori musiikkiin? löytyy hyllystä myös mutta ehkä tämä on kuitenkin hivenen "progempi". Pakollinen omistus Zappa-friikille, satunnaista kuuntelijaa/katselijaa usein ärsyttää Bruce Bickfordin savianimaatiot ynnä muu häröily, jota leffaan mahtuu sitäkin melkoisesti... Itse en vaihtaisi tätä (tai mitään muutakaan Zappaa, thank you very much) pois mistään hinnasta.


    GENTLE GIANT: Giant On The Box

    Ehdotonta kamaa GG-faneille. Ja muillekin. :lol:


    ...ja sittenhän nykyään audio-levyjen mukana tulee usein DVD täkynä. Laiska kun olen, en jaksa noita alkaa nyt listaamaan...

    ...ja sitten vielä lyhyt lista kaverillani nähdyistä DVD:stä, joista varmaan hyvä osa tulee löytämään tiensä tähän kotitalouteen:

    Viralliset Floydit
    Flower Kings
    Transatlantic
    Spock's Beard
    Led Zeppelin

    ...ja lista näkemättömistä mutta hankittavista:

    VDGG
    Kansas
    Yes
    Jethro Tull
    ...sekä kymmeniä muita.

    Lisää kahvia.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    30.5.2005
    DVD - Mike Oldfield: Live At Montreux 1981 (EREDV-457)

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    30.5.2005
    DVD - Mike Oldfield: Live At Montreux 1981 (EREDV-457)


    Lisää infoa:


    Total Timing : 01:39:41
    Mike Oldfield (b, g)
    Maggie Riley (voc)
    Tim Cross (kbds)
    Rick Fenn (b, g)
    Mike Frye (perc)
    Morris Pert (perc)

    1. Taurus
    . Sheba
    . Mirage (23:26)
    2. Platinum (14:58 )
    3. Tubular Bells (15:00 )
    4. Conflict (00:00 )
    . Ommadown (21:44)
    5. Tubular Bells I (17:58 )
    6. Punkadiddle (06:35)

    Ai että vaikuttaa lupaavalta. Oldfieldin keikat olivat todella hienoja 80-luvun alussa (kuulemieni bootleggien ja Essential videon perusteella). Conflictin liveversio taitaa kilpailla maailman lyhyimmän biisin tittelistä...

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oulun Anttilasa näky Jethro Tullin Slipstream-dvd halvalla (alle 10 e), eli ei oo pakko hankkia A-remasteria saadakseen tuon, en tosin vielä raaskinu ostaa...

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oulun Anttilasa näky Jethro Tullin Slipstream-dvd halvalla (alle 10 e), eli ei oo pakko hankkia A-remasteria saadakseen tuon, en tosin vielä raaskinu ostaa...

    Pitikö käyvä hakkeen? Miltä ajalta tuo on? Lisäkkeitä?

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oulun Anttilasa näky Jethro Tullin Slipstream-dvd halvalla (alle 10 e), eli ei oo pakko hankkia A-remasteria saadakseen tuon, en tosin vielä raaskinu ostaa...

    Pitikö käyvä hakkeen? Miltä ajalta tuo on? Lisäkkeitä?


    Itse hain pari päivää sitten kyseisen lätyn; näyttäisi olevan (muistaakseni) jonkin saksalaisen firman julkaisema, näyttää ehkä vähän epäilyttävältä. Ei oo, nimittäin, mitään muuta infoa kansissa kuin biisien nimet ja that's it.

    Eikä myöskään ekstroja, mikäli ymmärsin oikein testatessani levyn toimivuutta.

    Hezzu (tai joku, joka tietää), onko A:n remasterissa mukana DVD vai tietsikkaromppu? Materiaaliko on siis sama kuin tällä dvd:llä?

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja tunnettu Pietarilaisorkesteri näkyy koneistossani seuraavasti:
    Visit v Moskvu vuodelta 93 sekä Navigator vuodelta 96 ovat muodossa mpeg4video, ne näkyy tietsikassa mediaplayerillä; Bändi oli loistava, Sakmarov ja Zubarev mukana, biisit kans loistavia.
    Gruppe Akvariun 25 let vuodelta 97, tää oli sen 80-luvun klassisen kokoonpanon reunion, äijät vetää rutiinilla hampaat irvessa, varsinkin vov Gakkel, joka pisti suksensa Greban kanssa suksensa ristiin perusteellisimmin.... siis 80-luvun ohjelmistoa.
    Niin, tää on muotoa dvd.

    Akvarium 30 let vuodelta 2002 ja tää on taas kokonaan uudella konoonpanolla, hiton komeet värit, ikä-hippejä koko sakki, hienoa soitantaa, mutta biisit on kyllä popimpaa, vaikka kauniita. 3 levyä, keikka siis 3 osassa ja bonukset päälle; niinin kuuluu jokaisessa levyssä 2.versio konsertista ja muuta zälää...

    Greba se on tässä 10 vuoden seurannassa lähinnä lihonut. Standardibiisien sovituksissa tapahtuu mielenkiintoisia muutoksia, esmes Navigatorin Tulli-Bluusissa, jossa alkuperäislevyllä Mick Taylor revittää, ja aiemmilla keikoilla Zubarev ja Ljapin yrittävät kilpaa soittaa Taylorin suohon, on nyt 30 letillä kitaraton versio, jossa Greba revittää huuliharpulla....
    Kokoonpanot? Kitara-basso-rummut+ kolistimia ja kilistimiä ja koskettimia. Uusin kokoonpano on kosketinvetoisin. Greballa itsellään on yleensa akustinen kitara.

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Hezzu (tai joku, joka tietää), onko A:n remasterissa mukana DVD vai tietsikkaromppu? Materiaaliko on siis sama kuin tällä dvd:llä?


    A:n remasterissa on mukana dvd.

    kite kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    A:n remasterissa on mukana dvd.


    Thanks, Kcrimso! Tietääpähän, että kun kyseisen remasterin aika koittaa, voi ehkä laittaa tuon Anttilan dvd:n kiertoon.

    Nimim. Yawn Kiten koneelta

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Journey To The Centre Of The Earth Special Edition

    http://www.classicpictures.co.uk/product.php?ALBUM_ID=228&ALBUM_TYPE=DVD


    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    JETHRO TULL:
    NOTHING IS EASY: LIVE AT THE ISLE OF WIGHT 1970

    Julkaisupäivä: 21.3.2005
    Formaatti: DVD
    Levymerkki: Eagle
    Tuotekoodi: EREDV-405


    Tuo on jo ilmestyny. Valitettavasti siinä ei oo koko keikkaa, ainoastaan 5 biisiä (My Sunday Feeling, A Song For Jeffrey, My God, Dharma For One, Nothing Is Easy), kannesa tosin väitetään pituuveksi 80 minuuttia, loput on varmaan jotain festarihulinaa ja haastatteluja yms. (noi biisithän tekee yhteensä jotain puoli tuntia tms.).

    http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=4f890cab-0359-4e49-953b-9777409e1cbd


    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Anttilassa on myös näkynyt Frank Zappan DVD "A Token Of My Extreme", samaa bootleg -osastoa kuin tuo Slipstreamkin. '74 TV -taltiointi, koostettu parista eri lähteestä, parempilaatuinen kuva ja ääni suoraan "Dub Room Special" videolta. Ihan hauskaa matskua, mutta kuvassa ja äänessä ei tosiaan hurraamista. Kokoonpano siis Zappa/Duke/Thompson/Fowler/Brock/Underwood.

    olcoon kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin tuon Token-bootin kans paikallisessa divarissa. Ei noita bootteja todellakaan kannata ostaa, vaan file-sharing ohjelmilla ne saa vaivattomasti, jos vaan on kunnon nettiyhteydet.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.click2music.fi/finland/viikkarit/2005/vk24/vk24.htm


    Tuosta kun pikkasen selaa alaspäin niin... Steve Hackettilta on näköjään tuommonen vuojen 1978 keikka-dvd ku Spectral Mornings, ja huimat 71 minuuttia.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    30.5.2005
    DVD - Mike Oldfield: Live At Montreux 1981 (EREDV-457)


    Ai että vaikuttaa lupaavalta.


    Onkos tuota kukaan hommannu, joko sitä on näkyny?

    Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]30.5.2005
    DVD - Mike Oldfield: Live At Montreux 1981 (EREDV-457)


    Ai että vaikuttaa lupaavalta. [/quote]

    Onkos tuota kukaan hommannu, joko sitä on näkyny?


    Julkaisupäivä on kai siirtynyt jonnekin vuoden vaihteen seutuville.

    -J- kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Genesiksen Seconds Outtia edeltävältä kiertueelta on ainakin jonkinlainen taltiointi olemassa, missä on Bill Bruford soittamassa rumpuja. Minkä ihmeen vuoksi tälläisiä helmiä ei julkaista DVD:llä? Nimi on kai "In Concert" ja vuosi 1976.

    dracid kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuollainen ainakin löytyy vertaisverkoista.

    Genesis - Live at the Apollo Theater 1976.avi

    Pituutta tuolla pätkällä on 42 minsaa ja laatukin nyt ihan kohtuullinen. Lopputeksteissä lukee A Worldmark Production.

    Internet movie database kertoilee tuollaista.

    http://www.imdb.com/title/tt0295278/


    Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progekorvissa mainitiin tämmöinen Genesis DVD kuin "Duke's Travels - Live 1980", eli sama pätkä mikä tuli lyhennettynä versiona töllöstä pari vuotta sitten. Bootleg on kyseessä, mutta laadun pitäisi olla erinomaista. Onkos tätä näkynyt missään liikkeissä, esim. Anttilassa, siellä kun on viime aikoina näitä vähän hämärämpiä DVD:itä pyörinyt?

    Gerbiili kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ELP: Pictures at...
    tuli hankittua, ehkä yli 20 egee on vähän liikaa tästä...
    Sama show (eri paikka) kuin levylläkin. Herrojen näkemättä jääminen (erit. hra E) on äänilevy-version vahvuuksia...
    Noooh...tallennehistoriaa tämäkin.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onks kenellä havaintoo Pink Floyd: Dark side of the moon-dvdstä?

    dracid kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Onks kenellä havaintoo Pink Floyd: Dark side of the moon-dvdstä?


    Niin tarkoitatko tuota Classic Albums sarjassa ilmestynyttä dokementti dvd:tä? Tuli muuten tuossa kevättalvella Yle Teemalta samainen dokkari.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No tämmöinen versio tuli vastaan, jossa on pahvikannet, cd DSOTM ja sit dvd, siinä on tuo dokkari mutta myös paljon muuta, käsittääkseni keikkataltiointia jne... Pitä vissiin tsekata tarkemmin...?

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt saapi tilata Bruford dvd:tä bändin nimmareilla varustettuna. Vielä 391 kappaletta jäljellä: http://www.brufordrockgoestocollege.co.uk/index.php


    Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ei muuten kande kattoo Yes - Live in Philadelphia 1979, vähän hyvii biisejä, mut huono ääni ja ällöttävä jon anderson yäk

    vielä ällömpi heppu dvd:llä Gong - Classic Rock Legends. onhan tää tavallaa kiva kääpiöineen, mut. no, jos tykkää.

    Mut Jethro Tullin Slipstream.. se on aikas hyvä. En vaa progarchivesissa löydä sitä. Ootteko kuunnelleet/nähneet sitä? Siis se on osittain tavallinen lavashow, mut myös "elokuvaa" siinä mukana. Ja hyvä ääni!

    JT:n Nothing Is Easy: Live At The Isle Of Wight 1970 on myös hyvä, siinä on kaikkea kivaa sälää festarilta, kuten Ianin jälkiviisauksia. Ite pidän edellisestä DVD:stä enemmän, ku enemmän musaan keskityn, vaikka onhan tuo muukin kivaa..

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ei muuten kande kattoo Yes - Live in Philadelphia 1979, vähän hyvii biisejä, mut huono ääni ja ällöttävä jon anderson yäk



    Joo, liian usein tohon ällöön Jon Andersoniin törmää Yesin DVDeillä.. :roll:

    Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pelkkää ääntä on kyl kiva kuunnella (kunhan ei ole liian kuvittava mielikuvitus)

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pelkkää ääntä on kyl kiva kuunnella (kunhan ei ole liian kuvittava mielikuvitus)


    Tiedän monia jotka ei kestä sitäkään. :wink:

    Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    no piti sitä vähän puolustaa. vihaan niitä hempeilyjä useinkin, mutta esim. The Gates Of Delirium, aah, siihen sopii ainakin. Ja nii, mitä tiiätte slipstreamista? voishan sitä itekki ottaa selvää, mut..

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostin sellaisen DVDn kuin Psychedelic Stars.

    On mukamas konserttiäänitys koko homma, ylälaidassa lukee koko ajan Live, vaikka kyseessä on vanhoja promoja. Mutta ei se maksanut kuin kympin Play.comissa. Hyviä biisejä vaikkei kaikki progea.

    1.Introduction
    2.Space Oddity - David Bowie
    3.Saucerful Of Secrets - Pink Floyd
    4.Fire! - The Crazy World Of Arthur Brown
    5.Eight Miles High - The Byrds
    6.White Rabbit - Jefferson Airplane
    7.We Know What We Mean - Soft Machine
    8.The End - The Doors
    9.Sugar Magnolia - Grateful Dead
    10.Mardi Gras Day - Dr. John
    11.The Wheel's On Fire - Julie Driscoll & The Brian Auger Trinity
    12.Space Cowboy - The Steve Miller Band
    13.Intersteller Overdrive - Pink Floyd
    14.Sunshine Of Your Love - Jimi Hendrix
    15.I Feel Free - The Cream
    16.Psychedelic Reaction - The Introverted

    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Not söy prög, mutta vois olla kiva:

    http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=323d8d5c-b6bb-4a17-9180-bf0712464cb6


    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oh-hoh! Tuommonenki näköjään ois:

    http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=349367ed-38cf-4a76-bf1e-75bb223e5ff9


    Sami kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Not söy prög, mutta vois olla kiva:

    http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=323d8d5c-b6bb-4a17-9180-bf0712464cb6


    Toi on pakko hommata. Myös tolta ajalta oleva Live In Germany tupla cd on loistava. Parempi kuin On Stage, josta puuttuu Stargazer. Dio kuulostaa siltä miltä heavy rock laulajan pitää kuulostaa.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikkein paras musa-dvd on minulle edelleen tuo Peter Gabrielin "Growing up live". Kipin kapin kauppaan, jos et vielä omista tuota! On se niin seetanan upea, niin kuvan, äänen kuin sisältönsäkin puolesta.

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikkein paras musa-dvd on minulle edelleen tuo Peter Gabrielin "Growing up live". Kipin kapin kauppaan, jos et vielä omista tuota! On se niin seetanan upea, niin kuvan, äänen kuin sisältönsäkin puolesta.


    Onhan se hieno show ja dvd on teknisesti kaikin puolin parhaasta päästä. Kyllä ne parhaat musa-dvd:t mielestäni ovat kuitenkin niitä joissa soitetaan tosissaan eikä vaan toisteta kliinisesti samoja liikkeitä valoshown tahdissa keikasta toiseen ja imitoida studiolevyjä sekvensserit höyryten.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, kaikessa on toki pointtinsa aina! Gabrielissa minuun eniten vetoaa tunnelma ja sen vangitsevuus, jota tässä tapauksessa tuo ylihieno tuotanto tukee kyllä täydellisesti. Curen DVD pitäisi varmaan hommata, eikös ollut joku sellainen, jossa mm. soittavat Disintegrationin, Pornographyn(?) ja jonkun muun vielä ja ihan kokonaan?

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, kaikessa on toki pointtinsa aina! Gabrielissa minuun eniten vetoaa tunnelma ja sen vangitsevuus, jota tässä tapauksessa tuo ylihieno tuotanto tukee kyllä täydellisesti.


    Jep, minäkin tykkään, mutta mieluummin kuuntelen studiolevyjä. Tosin paikan päältä koettuna toi Gabrielin Growing Up-show on varmasti ollut upea. Kotona katseltuna vaan kaipaisi jotain hieman sponttaanimpaa.

    Sami kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Not söy prög, mutta vois olla kiva:

    http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=323d8d5c-b6bb-4a17-9180-bf0712464cb6


    Toi on pakko hommata. Myös tolta ajalta oleva Live In Germany tupla cd on loistava. Parempi kuin On Stage, josta puuttuu Stargazer. Dio kuulostaa siltä miltä heavy rock laulajan pitää kuulostaa.


    Ei menny rahat hukkaan. Hyvät soundit (odotuksiin nähden) ja bändi hyvässä vedossa. Suosittelen.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joku tuonkin kohta työntää YouTubeen, joten kannattaako hankkia?

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viikon kovin proge-dvd: Bruford - Rock Goes To College. Bruford, Holdsworth, Berlin ja Stewart kovassa vedossa. Annette Peacock käy myös mukana outoilemassa parin biisin verran. Kuva ja ääni varsin kelvollista luokkaa. Ohjaaja tosin on välillä vähän hukassa. Kestoa setillä tosin on vain vaivaiset 40 minuuttia ja risat. Mutta ei kai sitä kiireinen nykyihminen pidempiä konsertteja jaksa katellakaan.

    Yawn kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viikon kovin proge-dvd: Bruford - Rock Goes To College.


    Joko tuo saapui postissa? Kaveri teki yhteistilauksen, pitää varmaan alkaa häiritseminen heti viikon alussa...

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, saapui viime maanantaina tai tiistaina. Mukana pahoittelukirje siitä ettei Annette Peacockin nimmaria oltu saatukaan kansiin.

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mää ostin DVD:n Krautrock Meeting 2005 jossa on mm. Guru Guru, Birth Control, Jane ja Amon Duul II konsertissa viime vuonna.

    Hieno musiikkia joskin ei yhtä freneettistä kuin silloin ennen.

    Vanhoja miehiähän jo ovat ja Renate muistuttaa hieman äitiäni, mutta niin kai minäkin.

    Ostakaa se jos Krautrock on lähellä sydäntä. Ostakaa samalla 6 CDn boxi Krautrock, se vasta on hyvä se.

    iikori kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen osittain nähnyt Krautrock 2005 konsertin ja Jane oli mielestäni parasta.Laihat kuivan näköiset sakut soittivat tosi
    hyvin...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostakaa samalla 6 CDn boxi Krautrock, se vasta on hyvä se.


    mistäs tuon saa tilattua?

    iikori kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.avalon-music.yatego.com/

    Googlesta löytyi muutama paikka, hinta näkyy
    olevan n 38 eskoa

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostakaa samalla 6 CDn boxi Krautrock, se vasta on hyvä se.


    mistäs tuon saa tilattua?


    CDON 56 €
    PLAY 50 €

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Brufordin Rock Goes To College dvd:n arvostelu:
    http://www.allaboutjazz.com/php/article.php?id=23443