Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Autoton päivä

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten (12 kommenttia)
Tässä hiljakkoin oli Autoton päivä. Onkohan tuollaisilla tempauksilla mitään vaikutusta? Kuinka moni käytti julkisia? Minä ainakin, tosin autoa en omistakaan. :D

+/- saldo : 0 |

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta henkilöautoja oli tuona päivänä liikenteessä aivan yhtä paljon kuin normaalistikin. Espalla soitti joku huono rokki bändi, jee jee. Mutta hyvä kai että jotkut jaksavat edes yrittää enää järjestää tällaisia tempauksia. Vaatii varmaan paljon optimismia :)

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huikeaa keskustelun herättelyä palata puolentoista vuoden takaiseen aiheeseen, joka ei silloinkaan ole herättänyt suurempaa mielenkiintoa...

    Kun palstalla alkaa näyttää liian hiljaiselta, voisikin jokainen vuorollaan etsiä viestivaraston syövereistä tällaisia unohdettuja helmiä. Tai sitten ei.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yrityksellä herättää keskustelua voi olettaa olevan jotain itsearvoa, mutta sillä tiedolla että jotain asia ei miellytä on hangella aurinkoa ottavan koiranpaskan kilohinta.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla toteamuksella vasta itsearvoa olikin. ;)

    Eipä silti sillä, ettenkö vastakommenttia olisi osannut ennakoida - kunhan nyt vuan lämpimikseni jotain kirjoitin. Tylsää töissä, tiedäthän. Kohta pääsee onneksi hyödyntämään kaupungin julkisia.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos ajaisin vinkkeliin normaalista reitistäni, voisin tulla metrolla ja bussilla töihin puolen matkasta. Bensaa ei säästyisi.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toi on ilmeisesti vuosittain toistuva tempaus tuo "Autoton päivä" minä kun viittasin vuoden 2003 autottomaan päivään, huomasin vasta jälkeenpäin että Janus puhui vuoden 2002 vastaavasta tempauksesta.

    "Autoton päivä"- mainoksia kyllä näkyi katukuvassa muistini mukaan ainakin jonkin verran, mutta se ei näköjään liiemmin inspiroinut ihmisiä yhden päivän luontoystävällisyyteen..;)

    Esa Jii, olen kai hieman hölmö, mutten käsittänyt viestiäsi täysin...?

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bussien ja metrojen reitit (metrolla 1 suora linja) ovat niin epäkäytännöllisiä minulle, että vaikka voisin niitä käyttää, en pääsisi kuitenkaan koko matkaa niillä. Meillä ei ole kodistani katukäytäviä lähimmälle bussipysäkille, matkaa olisi 3 km. Asun muuten jenkkilässä.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    juu tuon jenkkilän olen ymmärtäny ihan little fool minäkin..:)

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla toteamuksella vasta itsearvoa olikin. ;)


    Taka-ajatus oli sellainen, että viestiketjua on aika turha heti alkuun julistaa kuolleeksi.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä elää!

    MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Milloin se muuten oli viimeksi?
    Sopisi hyvin näihin kevään pölyisiin päiviin.

    aloc kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    tuossa syksyllä (tais olla syyskuuta?) 2003. Oliskohan seuraavan kerran tämän vuoden syksyllä.... En tiedä sitte....