Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ei nyt ihan hermotkaan,mutta pisti futsimaan.

moka kirjoitti noin 19 vuotta sitten (6 kommenttia)
Kävi tuossa naapuri kylässä.Entinen työ kamu.Tunnen tyypin.Sano perhana ihan totisella naamalla mulle.
Kuule jos minä en saa ketään hermostumaan päivä on pilalla.
Saamari,kerto liimanneesa toimistosa oveen lapun.Siinä lukee:Olkaa hyvä,ja sulkekaa ovi ulkopuolelta vaatteenne ovat jo siellä.Ne on nuo huumorimiehet ihan erikseen. :shock:

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja minä tässä funtsaan että eikö teillä muilla sokrulaisilla mene hermot kun kommenttiotsikoissa kommenttien lähettäjän nimen kohdalla on pitkät rivit samaa nimee... siis nimee Markkutapio, Markkutapio, Markkutapio, jne.

    No, toisaalta sen kyllä ymmärrän... on ollut pitkä pitkäperjantai ja eihän silloin kaikilla enää energiaa riitä enää kommentoimaan.

    aloc kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, vastaillaan nyt sitten vaikkei mitään sanottavaa olekaan. Ui je ja niin edelleen. Filistä ja jesajan siunausta. Vou je. Katotaan onko MakeTapsa vielä seittemän aikaan hereillä. Meikä on.

    aloc kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ETTÄ tällä lailla!

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, semmoisia on keskustelufoorumit. Taitaa olla aikansa elänyt formaatti. Jonkun harrastuksen ympärillä näitä edelleen toimii.

    juuffo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhessä Oululaisesa sidonta ja piiskaus kauppaliikkeessä oli pipoja korissa tekstillä "Kaikki pipo 10 eur, mutta toiset ei." Nauratti.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Ja minä tässä funtsaan että eikö teillä muilla sokrulaisilla mene hermot...

    Oli ainakin yhdellä mennyt 8) :) :wink: