Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Tatuointi

Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten (50 kommenttia)
Hellou,

Mää ajattelin ottaa tatuoinnin vasempaan olkavarteen kunhan rahat kilahtaa tilille. Väriä pitäis olla, vihreetä ja punasta, melko perinteistä olen miettinyt. Oisin valmis investoimaan semmoset 500 euroo, tarvittaessa myös 600 jos tarpeeksi hyvän näköisiä on tarjolla.
Onko kukaan teistä aiemmin ottanut tatuointia? Haluaisin lähinnä tietää kokemuksia että minkälainen tuli otettua, paljonko maksoi, missä tuli otettua ja silleen. Juuri tällä hetkellä oon aatellut että Jyväskylässä en tatskaani teettäis, vaan menisin Helsinkiin Blue Dragoniin
http://www.bluedragon.fi/

koska työnäytteiden perusteella vaikuttavat tosi päteviltä. Onko kukaan käynyt siellä tai osaako joku suositella parempaa liikettä?

+/- saldo : 0 |

    kite kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi tatuointi löytyy vasemmasta olkavarresta, otin sen noin 9 vuotta sitten. Tuttava teki ja maksoin muistaakseni 200 mk. Kerran ollessani terveyskeskuksessa, totesi lääkärini tatuoinnista että "onpa hieno Fenderin Jaguar". Mulkaistuani häntä hivenen ärtyneenä jatkoi hän: "vai...onko se Stratocaster?". Jälkimmäistä kuvan pitäisi esittää, joten tästä voitte vetää tulkinnan tatuoinnin onnistumisasteesta. :lol:

    Lisäys: Lääkäri oli tuosta "erheestään" huolimatta mukava musiikkifriikki, jonka kanssa taisimme keskustella enemmän soittamisesta ja musiikista kuin naksahtaneesta selästäni.

    spiralake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla tais olla Petri Wallin serkku tatuoimassa ;) Itse en tatuoinneista pahemmin välitä :?

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vasempaan kämmenselkään Veritas ja oikeaan Aequitas.

    Mitäs muuta.. "Identiteettikriisi". "Olen individuaali, kuten 1000000 muutakin." "Kolmenkympinkriisi". "Tämä on käsi". "Erikoisuudentavoittelija". "D.O.R.K.A"

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vasempaan kämmenselkään Veritas ja oikeaan Aequitas.[/quote]

    Itse olen joskus ajatellut käsivarsia - toiselle puolelle diskanttiavain, toiselle bassoavain.

    [quote]Mitäs muuta.. "Identiteettikriisi". "Olen individuaali, kuten 1000000 muutakin." "Kolmenkympinkriisi". "Tämä on käsi". "Erikoisuudentavoittelija". "D.O.R.K.A"


    Vähemmän konventionaalisempi ideani - ja varmasti helvetin paljon kivuliaampi ihoon lyödä - on ollut ottaa kontra- eli läskibasson f-aukot masun sivuille, rintain alle. Olisipahan jotain millä kerskailla vanhoilla päivillä... :lol:

    feralis kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Blue Dragonista olen kuullut pelkkää hyvää, sekä palvelun että lopputuloksen kannalta. Sinne varmaan ensimmäisenä suuntaisin selailemaan kuvakansioita, jos olisin ottamassa uutta tatskaa. Kannattaa nettisivuilta katsella ovatko he tehneet juuri sen tyylistä mitä olet hakemassa.

    Omia tatskoja on 2. Ekan otin n. 7-8 v. sitten Duck's Tattoossa ja toisen teki ystäväni, joka nykyisin käy Legacyssä tekemässä tatskoja (ei kuitenkaan säännöllisesti, eikä hänen nimeään ole Legacyn sivuillakaan).

    Vähemmän konventionaalisempi ideani - ja varmasti helvetin paljon kivuliaampi ihoon lyödä - on ollut ottaa kontra- eli läskibasson f-aukot masun sivuille, rintain alle. Olisipahan jotain millä kerskailla vanhoilla päivillä... :lol:


    Man Rayn tyyliin vai?
    http://www.manray-photo.com/catalog/index.php

    Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähemmän konventionaalisempi ideani - ja varmasti helvetin paljon kivuliaampi ihoon lyödä - on ollut ottaa kontra- eli läskibasson f-aukot masun sivuille, rintain alle. Olisipahan jotain millä kerskailla vanhoilla päivillä... :lol:[/quote]

    [quote]Man Rayn tyyliin vai?
    http://www.manray-photo.com/catalog/index.php


    Jep. Mutta tosiaankin vähän isommat ja etuvartalon puolelle niin, että voi itsekin ihailla. :)

    Olihan se nyt selvää, ettei ideani ollut originaali edes syntyessään... Voipi olla, että olen tuon Man Rayn suunnitelman joskus nähnytkin - vinkeä idea, minä tykkään!

    Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla tais olla Petri Wallin serkku tatuoimassa ;) Itse en tatuoinneista pahemmin välitä :?


    Typsyjen navanympärystatuointeja on kiva kattella; saapahan hyvän "tekosyyn" suunnata katse naisen lantion suuntaan 8)

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    höpäjän itsekseni...
    http://www.cc.jyu.fi/~hemakerk/


    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulevina vuosikymmeninä tatuointien poisto tulee olemaan tuottoisa bisnes.

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kannata ottaa söherryksiä ristiselkään, jos haluaa joskus epiduraalipuudutuksen. Tämä koskee erityisesti naisia.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kannata ottaa söherryksiä ristiselkään, jos haluaa joskus epiduraalipuudutuksen. Tämä koskee erityisesti naisia.


    Tuosta on tatuointi-ihmisten keskuudessa melko kirjavia kantoja. Epiduraalipuudutuksesta varoitellaan kaiketi sen vuoksi, että pelätään että tatuointivärejä lähtisi liikkeelle verenkiertoon ja selkäytimeen. Sellainen ei kuitenkaan ole edes teoreettisesti mahdollista. Värit ovat tiukasti kiinni pigmentin rakenteissa eivätkä sieltä hevin lähde.
    Monilla lääkäreillä on kuitenkin vielä näitä uskomuksia, joiden vuoksi he saattavat kieltäytyä epiduraalipuudutuksen antamisesta, mutta nykytiedon mukaan lääketieteellistä perustelua ei ole.

    http://www.painfreebirthing.com/english/tattoo.htm


    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, lääkärin suusta tuon kuulin vast'ikään.

    Toisaalta: Theoretically, a pigment-containing tissue core from a tattoo could be deposited into the epidural, subdural or subarachnoid spaces, leading to later neurological complications.

    Eli lääkärit eivät pelkää mustepigmentin irtoamista, vaan ylipäätään pigmenttiä sisältävän solukon joutumista selkäydinkanavaan. Lääketieteellinen kirjallisuus ei kylläkään tunne yhtään komplikaatiotapausta, ja veikkaan että musteen keskushermostovaikutuksista ei ole mitään tietoa.

    Ps. sekoittaa, kun sekä mustepigmenttiä sekä ihon normaalia "väriainesta" nimitetään pigmentiksi.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämmösen hommasin

    http://people.cc.jyu.fi/~hemakerk/tatskani


    valokuva on vähän :? :) :wink: :P :? :shock: mutta tatuointi kuiteskin näkyy. Tatuoinnin ottaminen oli kivaa, se tatuoijakin taisi tykkäillä hyvästä musiikista. Siis Blue Dragonilla kävin, Juho teki.

    fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan se... ihan kiva

    O___o

    Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kotkan ruusu ja kyykäärme?

    waka/jawaka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan se... aika iso.

    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuliko tatskasta mitään vaivoja, oliko iho pitkään arka, pitikö sitä rasvailla kuin kauvan aluksi?

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tatuoisin itselleni litteän vatsan hämäykseksi jos se olisi mahdollista

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tatuointi-ihmisille suosittelen John Irvingin uutta kirjaa Until I Find You.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuliko tatskasta mitään vaivoja, oliko iho pitkään arka, pitikö sitä rasvailla kuin kauvan aluksi?


    Ei tullut vaivoja. Iho oli hieman arka jonkin verran päälle viikon. Rasvailin bepanthenilla parisen viikkoa.
    Kesäkuussa meen taas Blue Dragoniin, tällä kertaa pannaan oikeeseen käteen vähän väriä. Tää on nykyjään ihan koko kansan juttu, ystävällinen palvelukin ja kaikki.

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole tatuointeja kokeillut. En uskalla. Se saattaisi meikäläisellä karata aivan käsistä, jos sille pikkusormen antaisi. :lol:

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs jos eristäytyisi lopullisesti kognitiivisesti idiosynkraattiseen maailmankatsomukseen, luopuisi työelämästä ja tatuoisi kämmenselkään Schwarze Sonnen tai Totenkopfin. Joku aspekti ei nyt habituksessa toimi, sillä kun kävelin vahingossa Stockmannin miestenvaateosaston läpi (olin ostamassa kissanruokaa), päälläni oli Tropentran-maastopuvuntakki, sen välitakkina M1-pilotti, jonka alta pilokotti Toten Fur Wotan -T-paita. Tästä huolimatta (?) muuan teini-ikäinen, mallin näköinen myyjätär huusi tiskin takaa että moikka. Pitääkö seuraavaksi ottaa mukaan AK-47 -replica, jotta saa katsella kaupassa rauhassa??? Vai oliko sillä tyttelillä uniformu-fetissi? Hmm..

    juuffo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vai oliko sillä tyttelillä uniformu-fetissi? Hmm..

    Lumovoimanne on niin ilmeinen, jopa täältä saakka. :D

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen niitä, joilla aikoinaan oli vasemmassa korvassa korvakoru. Nyt olen pitkään ollut ilman, mutta hieman harkinnut, josko laittaisin reiät molempiin korviin.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Haluatko Doc olla naisten huomiolta rauhassa?

    juuffo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen niitä, joilla aikoinaan oli vasemmassa korvassa korvakoru. Nyt olen pitkään ollut ilman, mutta hieman harkinnut, josko laittaisin reiät molempiin korviin.

    Varmasti kuuluvuus paranee jos molemmissa on reikä. Nehän tekee nykyisellä leikkaus tekniikalla vaikka mitä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Haluatko Doc olla naisten huomiolta rauhassa?

    No en, mutta olen huolestunut nuoren tytön puolesta, joka moikkaa tyyppiä, joka näyttää pudonneen serbilaisen keskitysleirin vartiotornista.

    Viukkis kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se kuuluu Stockan myyjien toimenkuvaan.

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Se kuuluu Stockan myyjien toimenkuvaan.

    Höpölöpö, olen hakenut kissanruoat Stockmannilta ainakin 7 vuotta ja ikinä kukaan myyjä ei ole tervehtinyt kassan ohi kävellessä, varsinkaan kun ei edes katso sinne päin. Helsingissä asiat voi olla toisin, mutta te olette muutenkin omituisia.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen niitä, joilla aikoinaan oli vasemmassa korvassa korvakoru. Nyt olen pitkään ollut ilman, mutta hieman harkinnut, josko laittaisin reiät molempiin korviin.

    Varmasti kuuluvuus paranee jos molemmissa on reikä. Nehän tekee nykyisellä leikkaus tekniikalla vaikka mitä.


    Tuossa lienee selitys nykyiseen hieman tukkoiseen saundiin. Pitänee kokeilla.
    Pitääkö renkaiden olla kultaa vai hopeaa, jotta kuuluvuus on paras mahdollinen?

    juuffo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuossa lienee selitys nykyiseen hieman tukkoiseen saundiin. Pitänee kokeilla.
    Pitääkö renkaiden olla kultaa vai hopeaa, jotta kuuluvuus on paras mahdollinen?

    :oops: kuvittelin että korvakäytävässäsi on jotain liikakasvua, lihasta/ rustoa ja se poistetaan. Itselläni on molemmissa korvissa reikä.

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko kukaan teistä aiemmin ottanut tatuointia? Haluaisin lähinnä tietää kokemuksia että minkälainen tuli otettua, paljonko maksoi, missä tuli otettua ja silleen. Onko kukaan käynyt siellä tai osaako joku suositella parempaa liikettä?


    on 2 tripaalia 114€ eka ja 140€ toinen otettii Itiksen Duck's tattoossa.. iha hjuva liike mut vähä ärsyttävää ku bamlataa toista ja sit muutetaa m.pidettä. =(

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suvun perinne ollut numerosarja käsivarressa..

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä nää tatuoinnit on ihan hyviä. Tatuoinnin määrästä ja laadusta voi arvailla miten rikollinen hekilö on.

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs jos eristäytyisi lopullisesti kognitiivisesti idiosynkraattiseen maailmankatsomukseen, luopuisi työelämästä ja tatuoisi kämmenselkään Schwarze Sonnen tai Totenkopfin. Joku aspekti ei nyt habituksessa toimi, sillä kun kävelin vahingossa Stockmannin miestenvaateosaston läpi (olin ostamassa kissanruokaa), päälläni oli Tropentran-maastopuvuntakki, sen välitakkina M1-pilotti, jonka alta pilokotti Toten Fur Wotan -T-paita.


    Arghh, repesin täydellisesti. Kuvastaako pukeutumisesi siis asenteitasi/ajatusmaailmaasi, (kuvitteellisita)-tatuoinneista puhumattakaan?

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suvun perinne ollut numerosarja käsivarressa..


    Auschwitz on ollut siis asuntolana, jollain sukulaisistasi? No joo tiedät, mitä tarkoitan ja en pahalla, vieläkään.. Olen paikan päällä käynyt, niin ei vitsejä tähän. Sisälle kun meni niin johan tuli ns. pahat "vibat". Käynnin jälkeen en ihmetellyt...

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs jos eristäytyisi lopullisesti kognitiivisesti idiosynkraattiseen maailmankatsomukseen, luopuisi työelämästä ja tatuoisi kämmenselkään Schwarze Sonnen tai Totenkopfin. Joku aspekti ei nyt habituksessa toimi, sillä kun kävelin vahingossa Stockmannin miestenvaateosaston läpi (olin ostamassa kissanruokaa), päälläni oli Tropentran-maastopuvuntakki, sen välitakkina M1-pilotti, jonka alta pilokotti Toten Fur Wotan -T-paita.


    Arghh, repesin täydellisesti. Kuvastaako pukeutumisesi siis asenteitasi/ajatusmaailmaasi, (kuvitteellisita)-tatuoinneista puhumattakaan?

    Olipa vanha viesti. No höh, mulle Totenkopf on lähinnä tiibetin buddhalaisuuten liittyvä symboli Schwarze Sonnesta nyt puhumattakaan. Jos joku luulee minua uusnatsiksi, niin sehän on vaan kotiin päin, kun saa kulkea rauhassa eikä kaikenmaailman Amnestyn-facerit ole häiritsemässä. Enkä minä edes yleensä heilu tollasissa tamineissa.

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hjyvä! Siellä Tiibetissä käsittääkseni oli Arjalaisten "serkku"kansa...
    joo, tiedän, mitä meinaat..

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En pidä tatuoinneista, puhdas iho on kaunis.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En minäkään. Eikä ole koskaan ollut edes korvissakaan kuuloreiän lisäksi muita.

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En minäkään. Eikä ole koskaan ollut edes korvissakaan kuuloreiän lisäksi muita.


    Ei täälläkään. Tatuointia miettinyt (kamulla on kamat), saas nyt nähdä..
    Liika on liikaa, joka asiassa. Jos jotain otan se on sitten tatuointi..

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen niitä, joilla aikoinaan oli vasemmassa korvassa korvakoru. Nyt olen pitkään ollut ilman, mutta hieman harkinnut, josko laittaisin reiät molempiin korviin.

    Varmasti kuuluvuus paranee jos molemmissa on reikä. Nehän tekee nykyisellä leikkaus tekniikalla vaikka mitä.


    :D sori nyt vaa mut tästä ei ny iha saa samaa käsitystä mitä tual myähemmi meinataa.. =/

    MissLemon kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulin tatuoijasta, joka tatuoi ilmaiseksi, mikäli joku keksii pyytää Mustanaamion merkkiä leukaansa tai rantapallokuviointia kaljapötsiinsä.

    Janus kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Amy Winehousella on aika erikoisia töherryksiä:
    http://www.magictv.tv/wp-content/uploads/2007/10/amy-winehouse.jpg

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Amy Winehousella on aika erikoisia töherryksiä:
    http://www.magictv.tv/wp-content/uploads/2007/10/amy-winehouse.jpg

    Linnanvenkula kuvia. Vain hörhöruusu puuttuu.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ÄIJÄÄ!
    http://www.iltalehti.fi/oulu/200806047749974_ou.shtml


    Janus kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onpas avointa tatuointien esittelyä:

    http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Äänestä+rumin+tatuointi/1135246723727

    Janus kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0



    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tutustukaa Atte Oksasen kirjaan Äärimmäistä Kulttuuria... Esmes henkilöllä, joka käytti taiteilijanimeä Catman, oli kuvottavan upeet tatskat ym....

    Janus kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progetatuointeja: