Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Ruisrock 2006

dracid kirjoitti noin 18 vuotta sitten (34 kommenttia)
Aika hyvältä vaikuttaa esiintyjälista.

www.ruisrock.fi


Tool, Mew, Mogwai, The Gathering ja Opeth olis ainakin kiva nähdä/kuulla.


Opeth ja Mew on tosin nähty, mutta ainakin Mewin keikka oli niin hieno kokemus että tahtoo lisää.

+/- saldo : 0 |

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos oisin 10 vuotta nuorempi niin saattaisin lähteä The Gatheringin takia. Mutta ei tuon humalaisen ja rähjäävän nuorison keskelle ihan oikeasti huvita lähteä. Tulisikohan Gathering vaikka Tavastialle tai Kulttuuritalolle jos olisin kiltti poika?

    RushElla kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Opeth, Tool , Mew ja the Gathering - siinäpä olis jo riittävän monta syytä hilata arsensa Turkkuseen. Mutta saappa nähdä taas ...

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulee varmaan tänä vuonna lähdettyä tonne, vaikka festareita inhoankin, kun on ilmaiset liput tiedossa. Etenkin Tool kiinnostaa.

    Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    aika hyvä. tool on paska

    olcoon kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pelkästään Soilworkin takia jo voisi mennä... kuinkakohan pitkiä settejä yksi bändi yleensä vetää tuolla...

    OttoM kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pelkästään Soilworkin takia jo voisi mennä... kuinkakohan pitkiä settejä yksi bändi yleensä vetää tuolla...


    tuskin mikään bändi soittaa tuntia pitempään

    Opethia ja Mokomaa odotellessa..

    DrethegenjeshKing kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mokoma, Opeth, Diablo, Stam1na, Tool, Mogwai... kyllähän noita mielellään menee kuuntelemaan.

    Suurimmat nimet vetävät varmaan sen 1½ h. Muuten kyllä aikataulu on viime vuosina ollut naurettavan tiukka ja huonolla tuurilla menee omat suosikit päällekkäin. Olisikohan kuitenkin juuri viime kesänä otettu askel vähän rauhallisempaan suuntaan sitä edeltävänä kesänä tulleen kritiikin takia.

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toolin takia vois melkeinpä hommata yhden päivän lipun. Mutta voi olla että ei tule lähdettyä kun koko homma menee sitten matkoineen yms. turhan kalliiksi.

    Minkälaisia kokemuksia teillä on ruisrockista? Onko se ihan turha festari vai onko siellä oikeasti hyvä meininki

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on ollut Ruisrockissa ihan hauskaa, varsinkin 1999 kun olin 5.15:n ja Nik Turnerin kanssa siellä backstagepassin kanssa sekoilemassa... Mut kyllähän se umpijurrissa oleva teinilauma missä vaan rupee nyppimään, jollei ole itse vielä enemmän sekaisin! Sillon kun itsekin oli "nuori", oli siellä tosi hauskaa, esim. Nirvanaa ja Soundgardenia katsomassa jne.

    Niin ja toissavuoden Hawkwind -kokemus oli tietty mahtava! Kaljat saa povarissa vietyä kalja-alueilta helposti ulos...

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vuonna 82 nuoriso oli Ruisrockissa vissiin erillaista. Kun poliisi kävi kiinni yhteen punkkariin, 20 muuta punkkaria nousi yhtaikaa salamana seisomaan ja "vahtimaan fasistia". Eikä ne punkkarit kuunnelleet Green Daytä tai Good Charlottea.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen luopunut festareilla käynnistä (örvellys, kura, teltta, huonot soundit, huono näkyvyys ja päivänvalo valoshowna). Ankkarockia en laske sinänsä festariksi perinteisessä mielessä, koska sinne ei tarvi jäärä yöksi vaan pääsee paikalle juuri ennen Opethia ja luikahtamaan sen jälkeen heti pois... :twisted:

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, Ankkarock on ollut mullakin usein ohjelmassa, ei kuitenkaan parina viime vuonna. Kiva festari on ollut Karmarock: sopivan pieni, halpa ja kotoinen tunnelma. Turhan kaukana vaan pääkaupunkiseudulta, mutta kaverin mökillä ollaan ainakin kerran yövytty siinä lähettyvillä.

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    viime vuonna ajatteli että ei ikuna enää... mutta kun kattoo tota kattausta, niin pakkohan osa lomista oli sijoittaa sen ympärille... kyllä siellä aina hauskaa on ollut... itellä tietty on kotikenttäetu... ei tarvitse tapella omasta teltasta joidenkin pohjalaisten kanssa...

    Sami kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kyllä unohda juhannusta '96 Lahden Messilässä. Bändeinä mm. Sepultura ja Sex Pistols. Kaikki muu oli samaa tasoa bändien kanssa. Se että aika kultaa muistot ei pidä paikkaansa.

    Vaikka en suostu esim. telttamajoitukseen, niin kuitenkin pahinta on se eläintarha käytös.

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvin sanottu Sami, aika ei kultaa muistoja... onneksi ei tarvinnut yöpyä niillä Giants Of Rock - festareilla... oisko ollut -89 ja -90... Helvetti mitä urpoilua... No, tulipa nähtyä, kun Anthraxin roudarit vetivät suoraan edestä yhden kaverin lavan taakse turpaan vedettäväksi... oli heittänyt pullon lavalle... kaveri sai kunnolla ns. käkättimeensä, ja myöhemmin paljastui, että kyseessä oli väärä heebo... se oikea heittelijä sai kyllä vissiin osansa kanssa... valokuvia on siitäkin episodista...

    Yawn kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, tulipa nähtyä, kun Anthraxin roudarit vetivät suoraan edestä yhden kaverin lavan taakse turpaan vedettäväksi...


    Eikös kyseessä ollut kuitenkin Suicidal Tendenciesin setti...? Näin ainakin olen käsittänyt... Ja roudareiden lisäksi turpaanvedettävää oli mätkimässä muiden muassa bändin laulaja, Cyco Mike?

    Korjatkaa minua, jos olen väärässä.

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    joo, oikeessa olet, Suikkarit oli kyseessä, Stymee sai kaljapotun päähänsä, roudaustauolla... keikka ei ollut vielä alkanut... soitti sitten hirveä turbaani päässä ... Ja, totta, Muir oli ekana vetämässä jalkapallomailaa lärviin... kato, muisti palailee pätkittäin... Muuten, se kaveri, jota syyttä suotta kuritettiin, palasi tyynesti samalle paikalle Anthraxin soundcheckin aikana, kertoi, että "kaks jätkää paino hartioista alas, yks otti pillistä kiinni ja yks potki päähän...", ja takas keikalle vaan...

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taidan olla "nynny" kun tuollainen touhu tuntuu sanoinkuvaamattoman vastenmieliseltä.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vuosi oli '89 - olin itsekin paikan päällä todistamassa tuota tapausta, valitettavasti... :( Paskat bändit ja paska meininki muutenkin...

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, tosi nynny! Pitäis varmaan vetästä kuonoon!! No, HEHE! Kyllä se pelotti ja oksetti samaan aikaan...

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onks sulla Lerxst mitään valokuvia keikasta? tai yleisöstä? Mulla on jotain, joskos löytäis ittensä nuorena ja kauniina jostain kuvasta?

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ole minulla, mutta kyllä muistaakseni joku meistä otti kuvia sieltä - hauska olisi nähdä jotain noita kuvia, mullakin oli tuolloin puolen metrin tukka ja taisi olla joku Dion paita päällä. Taisin olla myös fyysisesti jokseenkin raikkaammassa kunnossa, kun ikää oli vasta 18... - tuollaisia kuvia kun näkisi niin ehkä saisi jotain puhtia kuntoiluohjelmaan... :)

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitää kattoa kuvastoa, josko sieltä löytyis joku Dio-paitainen hemmo... Itellä oli Nuclear Assault... :oops:

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mieti muuten mikä keikkapaikka se oli... Kuuma kuin hornankattila... karu kuin mikä... kallista kaikki...

    zouzou kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin Ruisrockissa ensimmäisen kerran vuonna 1971. Lauantaina oli mm. Pink Fairies ja Canned Heat. Sunnuntaina Jeff Beck Group ja Fairport Conventonia ja sen semmosta.

    Sitten tuli vuosien mittaan tsekattua mitä millionkin, Bob Dylan, ZZ Top ja mitä niitä nyt olikaan.

    Asuin Turussa yli kymmenen vuotta ja järkättiin Ajoluvat ja Presssipassit ja juotiin omia juomia ja Yleisradion piikkiin kaljaa. Siis, YLEn toimittaja tarjosi, koska en suotunut tukemaan omilla rahoillani turkuaisten demarien toimintaa. Sittenhän ne jäi kiinni siitä(kin)... :lol:

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mieti muuten mikä keikkapaikka se oli... Kuuma kuin hornankattila... karu kuin mikä... kallista kaikki...


    Tuossa aika monta hyvää syytä + telttamajoitus sokerina pohjalla - olla osallistumatta festareille enää. Ei halua. Klubit ovat parhaita, Areenakin menee hyvin. Sisätiloissa paras keikka.

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on ollut Ruisrockissa ihan hauskaa, varsinkin 1999 kun olin 5.15:n ja Nik Turnerin kanssa siellä backstagepassin kanssa sekoilemassa......


    Heh.. voin hyvin kuvitella. Repekin oli silloin vielä bändissä... :)
    Nikillä oli Bajaprogissa v.2000 tapana päivystää foninsa kanssa konserttisalin aulassa lähes jatkuvasti. Parin päivän jälkeen alkoi kuulua "I hate that guy!" -tyylisiä kommentteja. :lol:

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mogwai olis kyllä ihan ehdottomasti koettava. Yks maailman hienoimmista bändeistä. Tool, Mew, Opeth ja The Gathering myös hyviä. Tietääkö kukaan minä päivänä Mogwai esiintyy?

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mogwai olis kyllä ihan ehdottomasti koettava. Yks maailman hienoimmista bändeistä. Tool, Mew, Opeth ja The Gathering myös hyviä. Tietääkö kukaan minä päivänä Mogwai esiintyy?


    Ainakin se on päivää ennen Tavastialla, mutta ei tässä linkissä mitään päivämääriä ole :S

    http://meteli.net/uutiset/2113 :shock:

    DrethegenjeshKing kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mogwai olis kyllä ihan ehdottomasti koettava. Yks maailman hienoimmista bändeistä. Tool, Mew, Opeth ja The Gathering myös hyviä. Tietääkö kukaan minä päivänä Mogwai esiintyy?

    Ruisrockin sivuilta se selviää :wink:

    MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mogwai olis kyllä ihan ehdottomasti koettava. Yks maailman hienoimmista bändeistä. Tool, Mew, Opeth ja The Gathering myös hyviä. Tietääkö kukaan minä päivänä Mogwai esiintyy?


    Perjantaina. Tieto löytyy niinkin yllättävästä paikasta kuin www.ruisrock.fi

    Kyllähän tuonne tekis mieli lähteä, ikävästi vaan kiinnostavimmat artistit jakautuu kaikille päiville. Heikon rahatilanteen takia pitänee jättää väliin, eikait tuommosesta kännäysviikonlopusta alle 300e selviäis..

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Doh! Ovat vihdoinkin laittaneet tuon informaation sivulle.
    Hienoa että Tool ja Morrissey pääsevät samalle päivälle.

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kappas vain. Enpä olis osannu hakea Ruisrockin sivuilta.

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kohteliaasti annan nuorempien käydä tässäkin köhellyksessä...
    :roll: