Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Vaihdetaan Circle-Mountain LP:n Kollekt levyyn

StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten (30 kommenttia)
Vaihdan siis Cirlce-Mountain vinyylin Circlen Kollekt cd levyyn.

+/- saldo : 0 |

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Empireen vaihtoa voisin harkita.

    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Empireen vaihtoa voisin harkita.


    Sorry, mut vain Kollektiin vaihdan.

    hanski kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Empireen vaihtoa voisin harkita.


    Sorry, mut vain Kollektiin vaihdan.


    Hetkinen, kuka nyt on vaihtamassa mitä..? Mulla on Kollekt ja Mountain ja voin vaihtaa jomman kumman niistä ihan kenen tahansa Empireen! Ja Taantumus puuttuu multa kanssa jos joku haluaa siitä luopua :roll:

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piisovkake: Starlion lähettää Mountainin Jooxalle, joka lähettää Empiren Hanskille, joka lähettää Kollektin Starlionille, rait?;)

    ydinaukio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näitä ketjuja on kohta jokaisesta circle-levystä.

    Tarvitsen edelleen: Zopalki, Fraten, Kollekt

    TÄnne ja heti!

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja multa puuttuu Kollekt...

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voin vaihtaa Hammond Organ Hits vol. 3 Circlen sinkkuihin.

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja mä isoäidin vanhan pannumyssyn Ektroverden sinkkuun!

    boredom99 kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Multa puuttuu vielä Earthworm, vaihdan vaikkapa käytettyyn viiden euron seteliin ja pariin kolikkoon.

    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piisovkake: Starlion lähettää Mountainin Jooxalle, joka lähettää Empiren Hanskille, joka lähettää Kollektin Starlionille, rait?;)


    Tää sopii mulle loistavasti!!

    hanski kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piisovkake: Starlion lähettää Mountainin Jooxalle, joka lähettää Empiren Hanskille, joka lähettää Kollektin Starlionille, rait?;)


    Tää sopii mulle loistavasti!!


    Sopis mullekin mitä mainiommin, mutta tarkottiko Jooxa nyt että sillä on Kollekt ja vaihtaa Empireen vai että sillä on Empire ja vaihtaa Mountainiin? Mä putosin jo kärryiltä...

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Sopis mullekin mitä mainiommin, mutta tarkottiko Jooxa nyt että sillä on Kollekt ja vaihtaa Empireen vai että sillä on Empire ja vaihtaa Mountainiin? Mä putosin jo kärryiltä...


    Tarkotin että haluun vaihtaa Prospektin Alotukseen.

    Siis Mountainin voisin vaihtaa Empireen jos joku tarjoaisi.

    hanski kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sopis mullekin mitä mainiommin, mutta tarkottiko Jooxa nyt että sillä on Kollekt ja vaihtaa Empireen vai että sillä on Empire ja vaihtaa Mountainiin? Mä putosin jo kärryiltä...


    Tarkotin että haluun vaihtaa Prospektin Alotukseen.

    Siis Mountainin voisin vaihtaa Empireen jos joku tarjoaisi.


    No ni, eli Starlion saa multa Kollektin, sä saat häneltä Mountainin ja mä saan sulta Empiren, eikös niin? :)

    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]

    Sopis mullekin mitä mainiommin, mutta tarkottiko Jooxa nyt että sillä on Kollekt ja vaihtaa Empireen vai että sillä on Empire ja vaihtaa Mountainiin? Mä putosin jo kärryiltä...


    Tarkotin että haluun vaihtaa Prospektin Alotukseen.

    Siis Mountainin voisin vaihtaa Empireen jos joku tarjoaisi.[/quote]

    No ni, eli Starlion saa multa Kollektin, sä saat häneltä Mountainin ja mä saan sulta Empiren, eikös niin? :)


    Eli ihan niinkuin Astro ehdotti :D
    Sopii mulle! :lol:

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Empire taitaa puuttua. Golem/Vesiliirto, arkades ja montain on...
    Eli Empiren voin ostaa...

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En haluaisi kuulostaa kehuskelijalta, mutta mulla on KAIKKI Circlen pitkäsoitot+pari sinkkua. Ja joku mainitsi Ektroverden sinkun, mulla on ainakin Svart/Orange 7".
    Sinänsä sääli, jos on jonkun bändin kaikki levyt, kun sitten ei ole enää mitään saalistettavaa...

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En haluaisi kuulostaa kehuskelijalta, mutta mulla on KAIKKI Circlen pitkäsoitot+pari sinkkua. Ja joku mainitsi Ektroverden sinkun, mulla on ainakin Svart/Orange 7".
    Sinänsä sääli, jos on jonkun bändin kaikki levyt, kun sitten ei ole enää mitään saalistettavaa...

    Varmaan ymmärrät, että jokainen hyllyssäsi oleva levy on kuin murjaanien maan lapsen suusta poisvedetty leipäpala. Häpeisit vähän. Nyt laitat jokaisen levyn huutonettiin myyntiin ja tulot pakanalähetyksen tilille. Eiks jeh?

    tos kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En haluaisi kuulostaa kehuskelijalta, mutta mulla on KAIKKI Circlen pitkäsoitot+pari sinkkua.


    Nii mulki! Jätkä hamstraa Circlee ja zimbabwessa 90% porukasta elää alle köyhyysrajan. Koskettaako?
    8)

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihme porhoja. Ostavat kalliita vinyylilevyjä ja soittimia...

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Multa puuttuu edelleen Circlen Kollekt ja lisäksi pari sinkkua. Niin ja toi uusi Panic ei ole vielä tullut...:(

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En haluaisi kuulostaa kehuskelijalta, mutta mulla on KAIKKI Circlen pitkäsoitot+pari sinkkua. Ja joku mainitsi Ektroverden sinkun, mulla on ainakin Svart/Orange 7".
    Sinänsä sääli, jos on jonkun bändin kaikki levyt, kun sitten ei ole enää mitään saalistettavaa...

    Varmaan ymmärrät, että jokainen hyllyssäsi oleva levy on kuin murjaanien maan lapsen suusta poisvedetty leipäpala. Häpeisit vähän. Nyt laitat jokaisen levyn huutonettiin myyntiin ja tulot pakanalähetyksen tilille. Eiks jeh?



    Okei isä.
    Minulta muuten menee joka kuukausi pieni summa afrikan lasten hyväksi. Useimmat lahjoittajat muuten ovat opiskelijoita ja eläkeläisiä, ihmisiä joilla tunnetusti ei kovin paljon mammonaa ole. Milloin sinä olet tehnyt jotain maailman hyväksi? HÄ!?
    Ja ihan turha vastata, että:" Ei sitä tiedä mihin ne hyväntekeväisyysrahat oikeasti menee?"

    Mutta se taas politiikasta...

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En haluaisi kuulostaa kehuskelijalta, mutta mulla on KAIKKI Circlen pitkäsoitot+pari sinkkua.


    Nii mulki! Jätkä hamstraa Circlee ja zimbabwessa 90% porukasta elää alle köyhyysrajan. Koskettaako?
    8)


    Antakaa anteeksi.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Milloin sinä olet tehnyt jotain maailman hyväksi? HÄ!?

    Ylläpidän SUOMALAISEN potilasjärjestön ATK-järjestelmää hyväntekeväisyytenä ja olen laatinut kaikki heidän tietokantansa, laskutuksen ja viestintämateriaalin ilmaiseksi 7 vuoden ajan. Jos tämän työn muuttaisi tuntiveloitukselliseksi kertakorvaukseksi, se saattaisi olla määrä rahaa, jota sinä et ole koskaan nähnyt etkä tule näkemään. Huomaa, että TEKEMINEN ja valtiolta saatujen rahojen eteenpäin luovuttaminen ovat eri asioita - ilmeisesti sinä et ole koskaan TEHNYT mitään.

    Lisäksi lahjoitin eilen 10 euroa Hkin eläinsuojeluyhdistykselle.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Milloin sinä olet tehnyt jotain maailman hyväksi? HÄ!?

    Ylläpidän SUOMALAISEN potilasjärjestön ATK-järjestelmää hyväntekeväisyytenä ja olen laatinut kaikki heidän tietokantansa, laskutuksen ja viestintämateriaalin ilmaiseksi 7 vuoden ajan. Jos tämän työn muuttaisi tuntiveloitukselliseksi kertakorvaukseksi, se saattaisi olla määrä rahaa, jota sinä et ole koskaan nähnyt etkä tule näkemään. Huomaa, että TEKEMINEN ja valtiolta saatujen rahojen eteenpäin luovuttaminen ovat eri asioita - ilmeisesti sinä et ole koskaan TEHNYT mitään.

    Lisäksi lahjoitin eilen 10 euroa Hkin eläinsuojeluyhdistykselle.



    Kertoo paljon, että KOROSTIT sanaa "suomalaisen."

    Koskas itse olet TEHNYT JOTAIN? Muun kuin oman kansasi hyväksi. Siis käynyt köyhissä maissa paikan päällä TEKEMÄSSÄ jotain? No niin, sitähän minäkin, pidä kiirettä pappa, Turun uusnatsien vuosikokous alkaa jo.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kertoo paljon, että KOROSTIT sanaa "suomalaisen."

    Onko siten, että neekerimaassa on A-luokan kärsimystä ja Suomessa vain B-luokan kärsimystä? Sinun kaltainen A-luokan auttaja huojentaa vain A-luokan kärsimystä, niinkö?

    Jos haluaa auttaa, niin miksei auttaisi lähellä olevia, koska siten pystyy auttamaan mahdollisimman paljon ja tehokkaasti. Pankkisiirtojen teko sopii lähinnä tekopyhille laiskureille.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onneksi kärsimyksiä ei vielä ole jaettu A,B,C jne.-luokkiin. On vain kärsimystä. Mutta tuossa on ideaa, että jaettaisiin auttajat A,B,C jne-luokkiin... ja sen mukaisesti annettaisiin sitten sädekehiä pään ympärille.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Onko siten, että neekerimaassa on A-luokan kärsimystä ja Suomessa vain B-luokan kärsimystä? Sinun kaltainen A-luokan auttaja huojentaa vain A-luokan kärsimystä, niinkö?

    Jos haluaa auttaa, niin miksei auttaisi lähellä olevia, koska siten pystyy auttamaan mahdollisimman paljon ja tehokkaasti.[/quote]


    A tai B, miten vain, mutta voitko väittää, että suomalaisten pulliaisten kärsimys on yhtä fataalia kuin Afrikassa kituvien?
    Mutta kukin kohdistaa vaun mihin haluaa, jokainen autettava tarvitsee auttajan. Olisitko muuten datailllut ilmaiseksi, jos kyseessä olisi ollut jokin työttömien järjestö/yhdistys?

    [quote]Pankkisiirtojen teko sopii lähinnä tekopyhille laiskureille.


    Tuohan on roskaa. Mutta loistava tekosyy itsekkäille paskiaisille olla antamatta rahaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    A tai B, miten vain, mutta voitko väittää, että suomalaisten pulliaisten kärsimys on yhtä fataalia kuin Afrikassa kituvien?

    Mitäs isoja katastrofeja siellä Afiiiikassa nyt olikaan menossa? - jos jätetään ryöstöviljelystä ja klaanijohtajien sekoilusta johtuvat Saharan reuna-alueen sotkut paikallisten selvitettäviksiksi?

    Lähteen saat etsiä itse, kun kerran niin rakastat kehitysmaita:

    "Suomalaisten käsitykset kehitysmaiden oloista ovat selvästi todellisuutta kurjempia. YK:n tilaamasta pohjoismaisesta kyselytutkimuksesta käy ilmi, että suomalaisten tiedot kehitysmaiden köyhyyden, koulutuksen ja terveyden tasosta ovat virheellisiä.

    Äärimmäinen köyhyys on esimerkiksi hyvää vauhtia puolittumassa, vaikka suomalaiset eivät tähän usko. 77 prosenttia suomalaisista on sitä mieltä, että YK:n puolitustavoite vuoteen 2015 mennessä ei voi toteutua.

    Lisäksi suurin osa suomalaisista luulee, että kehitysmaiden asukkaat elävät korkeintaan 59-vuotiaiksi. Todellinen elinajan odote on kuitenkin 65 vuotta. Lukutaitoisten määrän suomalaiset arvioivat niin ikään selvästi alakanttiin."
    -------------
    Työttöminen toimintakerhot tuskin tarvitsemat ATK-konsultaatiota Windows-pasianssin pelaamiseen.. ja mikä hiton "tekosyy" olla antamatta rahaa. Kerrotko mitä eroa on lahjoitetuilla työresursseilla ja rahalla - varsinkin jos työ on sellaista että sille voidaan osoittaa tuntiveloitus eikä se ole jotain hemmetin Emmauksen kirpputorilla maleksemista.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kehitysmaa on kehitysmaa ja hyvinvointivaltio on hyvinvointivaltio ja niillä on aika vissi ero.
    Mutta älä taas ylitulkitse, en halua mitätöidä tai väheksyä oman kansamme ongelmia ja auttamista.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En nyt todellakaan olettanut, että tarkistaisit käsitystäsi todellisuudesta - tai edes Afrikasta - nettikeskustelun pohjalta. Syy tähän ilmenee mm. allekirjoituksestani.