Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ostetaan progea (mutta miten) zeuhlllll

Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten (6 kommenttia)
Dün - Eros
http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_CD.asp?cd_id=3552


Bondage Fruit - Bondage Fruit I
http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=1229


Kun ei oikein löydy mistään. Tuskin kukaan tuollaisista haluaa luopua. Onhan niitä muitakin jota haluis tietty

En oikeastaan tiedä, mistä levykaupoista saisi. Ei mulla mitää luottokortteja oo, eli käteisellä. Black & Whitekin sano ettei löydy tiedostoista. Kyllähän noita mukavia ulkomaalaisia divareita netissä löytyy, mutten oikein tiedä toimiiko sellanen.

Ku ei löydy "edes" kirjastoista. Eikä tää mitää keräilyjuttua todellakaan ole, ei mitään tiettyä painosta.

Jos ette myy tai ei ole niin neuvokaa

+/- saldo : 0 |

    Jaakob kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Dün näyttäisi olevan Arimanin tilaustuotelistalla (kirjoitusasussa Duen). Se on sitten toinen asia, saavatko hekään sitä käteesi asti.

    jusu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noista Bondage Fruidin levyistä näyttäisi olevan uudet painokset tulleet oli kaksi ekaa pitkään loppu ja ainakin itse laitoin just tilaukseen.

    Eli kyselyä vaan suomalaisille kauppiaille jos saisivat hankittua.

    Frazz kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bondage Fruitin levyt eivät ole uusia painoksia vaan vanhoja joita ilmeisesti ainoastaan Wayside on saanut jotenkin haalittua. Itse tilasin levyt n. pari kuukautta sitten. Veikkaan että sinäkin olet tilannut samaisesta lafkasta.

    jusu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinhän mä tilasin. :)
    Olihan noita jo kaivattukkin että hyvä näin.

    Fastro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    vittu mä oon avuton

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäis saada Mekanïk Destruktïw Kommandöh, ku on kirjastossa vaan LP:nä. Mutta Arimanilla oli 2, enpä tiedä kumpi ois minkäkilainen...
    Julkaistu 27.01.94
    Levy-yhtiö RER
    Hinta 23.50
    Arvioitu toimitusaika 28pv

    Julkaistu 02.10.06
    Levy-yhtiö JFK
    Hinta 22.00
    Arvioitu toimitusaika 32pv