Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Sokruhistoriaa

Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten (50 kommenttia)
Tänne voitisiin koota tietoa sokrun erikoisista. Vähän Guinnesin ennätyskirjatyyliin. Esim. eniten kommentteja lähettänyt, pisimpään mukana ollut, pisimpään kommentoinnissa taukoa pitänyt, jne.

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä aloitan.
    24.9.2006 Markkutapiolla oli pääsivulla linkkinä 13 kpl viimeeksi lähetettyä kommenttia ja kaikkiaan 17 kpl viimeeksi lähetetyistä 20 kpl maximista.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nimimerkki Jomppa, pisimpään ilman kommenttia liitymisestään. Liittynyt Sokruun 20.12.2002, ensimmäinen kommentti 24.9.2006.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokeripalan ensimmäisen rakkaudentunnustuksen antoi MZ 15.6.2006 "Rakastan sinua Tohtori, olet niin vapaa... NAM"

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voe mahoton...

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä jo luulin saavani topicin peräkkäisten kommenttien ennätyksen haltuuni, mutta parempi näin että muutkin heittävät kommenttia :wink:

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suosituin foorumi on ollut Progressiivinen rock, tällä hetkellä 793 aihetta ja 18 112 viestiä.
    Tuossa foorumissa on ollut myös suosituimmat aiheet:
    - "Viisi viimeeksi ostettua levyä", tällä hetkellä 1003 viestiä (sis. osat 1, 500 kpl ja osa 2, 503 kpl)
    - "Noin yleisesti progesta, tai mitä vaan progesta", tällä hetkellä 501 viestiä

    didja kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ootko joku sokeri-tutkija?
    Teetkö kenties väitöskirjaa tästä?
    Ootko ihan kunnossa?

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Älä huolestu, olen ihan OK, enkä tee väitöskirjaa.
    Tämä idea tuli, kun huomasin eräillä lehdillä olevan nettisivuillaan parhaita paloja vuosien ajalta lehdestään, miksei myös verkkolehti Palasokerilla voisi olla tällaista? Eli asiaa voisi paremminkin lähestyä markkinoinnin kannalta.

    En aio myöskään ryhtyä tutkimaan erikoisuuksia, vaan toivon että nuo jutut tulisi porukalta muistin syvistä syövereistä tai vahingossa hoksatuista asioista. Sinullakin pitkäaikaisena jäsenenä varmaan löytyy muistista hyviä erikoisia juttuja tänne.

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Haasteena heitän kaikille:
    millä kahdella sokrutilaston luvulla saa isomman pienemmällä jaettuna eniten piin desimaaleja eli jotain 3,1415926 (tämän verran muistan unissanikin....)
    Voittaja julistetaan Piipääksi!

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokeripalan ensimmäisen rakkaudentunnustuksen antoi MZ 15.6.2006 "Rakastan sinua Tohtori, olet niin vapaa... NAM"


    Olin varmaan juonut absinttia.

    EsaJii kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nimimerkki EsaJii saapui tänne joskus...2000 jälkeen...kun Njet.net hajosi ja hänen täytyi löytää koti Zappa kirjoitukselleen.

    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=341

    Palasokeri löytyi jostain linkistä joka vei ensin Colossukseen ja sitten tänne, taisi olla Wigwamin vieraskirjasta.

    Jäsenen ikä selviää siitä että Nimimerkki on käynyt ekassa Ruisrockissa jossa touhusi niin Wigwam kuin Tolonenkin.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lerxstin valepuvussa saavuin tänne mesoamaan 16.5.2004, seottuani silloisesta Marillionin Tukholman keikasta, ollen sillä tiellä edelleenkin ;) Siis sekaisin... :oops: Onko aihetta huoleen, kun reilussa kahdessa vuodessa on tullut melkein tuhat postausta tehtyä? :wink:

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä täällä taitaa olla useimmiten huomattavasti vakavampiakin huolenaiheita käyttäjäkunnassa näin ylläpidon näkökulmasta... tai pitäisikö sanoa että ne, joiden ehkä olisikin syytä olla huolissaan, eivät sitä yleensä ymmärrä pohtia. ;)

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulkoon vainoharhaisuus! En ole huolissani, siis.....

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itselläni oli vuoden tauko etten käyttänyt nettiä ollenkaan, sitten kun hankin koneen niin vaivuin valveuneen missä profeetta ohjasi minut tänne, loppu onkin hämärän peitossa.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä täällä taitaa olla useimmiten huomattavasti vakavampiakin huolenaiheita käyttäjäkunnassa näin ylläpidon näkökulmasta... tai pitäisikö sanoa että ne, joiden ehkä olisikin syytä olla huolissaan, eivät sitä yleensä ymmärrä pohtia. ;)

    Ylläpitäjänä, montako kertaa olet joutunut sulkemaan topicceja ja onko ketään joutunut laittamaan pihalle käyttäjäkunnasta?

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, olihan täällä sitä Colossus -"ohjelmaa"...mutta ei puhuta nyt siitä. :wink:

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ylläpitäjänä, montako kertaa olet joutunut sulkemaan topicceja ja onko ketään joutunut laittamaan pihalle käyttäjäkunnasta?

    Eikai noita montaa ole, jaksa tuollaisia laskea.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Haasteena heitän kaikille:
    millä kahdella sokrutilaston luvulla saa isomman pienemmällä jaettuna eniten piin desimaaleja eli jotain 3,1415926 (tämän verran muistan unissanikin....)
    Voittaja julistetaan Piipääksi!

    Ei kuukaudessa kukaan keksinyt. Kerrohan jo ne luvut.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...topic jatkuu tästä v.2010...

    Sokeripalan ensimmäisen rakkaudentunnustuksen antoi MZ 15.6.2006 "Rakastan sinua Tohtori, olet niin vapaa... NAM"


    Olin varmaan juonut absinttia.


    Absinttia ei meikäläinen oo vielä koskaan maistanut... siis edessäpäin sekin.

    Sekaisin varmaan olin jostain muusta juomasta kun avasin aikoinaan tämän topicin :oops: ... no, avattu mikä avattu... unohtakaa tuo aiempi.


    Tämän topicin uudelleen avaamiselle oli syynä kun huomasin kalenteriin Jaken laittaneen että...

    ...sokeripala 10 vuotta 21.9.2010...

    No mitenkäs tätä juhlitaan? ...odotan Jaken ilmoitusta että Palasokerilla on piikki auki jossakin p(b)ubissa, mutta voihan se olla että keksitään parempia keinoja juhlia... siispä ehdotuksia tuosta, vaikka tuo piikkiauki-juttu olisi kyllä jautaa.

    Sunkka kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lähdetäänkö Palasokerin lukijamatkalle, vaikka Tukholmanristeilylle? :)

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lähdetäänkö Palasokerin lukijamatkalle, vaikka Tukholmanristeilylle? :)


    Se voisi olla aika huimaa. :wink:

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No mikä ettei... liikkeelle 21.9., viikon reissu ja paluumatkalla 28.9. voisi "juhlia" Estonian uppoamisen 16-vuotispäivää.

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen messissä mentiin sitten Tukholmaan tai Tallinnaan tai jonnekin muualle. Mä vähän epäilen tota piikki-juttua, tarjoon Jakelle mielihyvin tuopin sen sijaan. :wink:

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...Mä vähän epäilen tota piikki-juttua, tarjoon Jakelle mielihyvin tuopin sen sijaan. :wink:


    No enhän minä sitä että Jake omista varoistaan, vaan jos sponsoreita löytys... niinku esim. Kansanedustajaehdokas, Tuvalu yms. Sokrun tiloista mainosta ja menestystä saaneet.

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aiempien kokoontumisten osanottajamäärillä ei taitaisi konkurssia tulla vaikka tarjoaisi koko illan, mutta tuota ei varmaan kannata etukäteen mainostaa.

    Lerxst kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kerro paikka ja kellonaika niin eiköhän juoteta teikäläinen koomaan :D

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kerro paikka ja kellonaika niin eiköhän juoteta teikäläinen koomaan :D


    Nolo (mutta niin suomalainen) loppu Palasokerille.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kerro paikka ja kellonaika niin eiköhän juoteta teikäläinen koomaan :D


    Nolo (mutta niin suomalainen) loppu Palasokerille.


    Yeti opetti meille miten palasokeripaperi avataan (ei tosin ole vielä kommentoinut siihen minun parempaan pyöräytystyyliin)... no, nyt Yeti voisi testata että liukeneeko palasokeri viinaan.

    JiiPee kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän toi Sokrumiitti olis ihan jees. Risteilyt on niin nähty. Samahan se olisi, jos menisi ihan tavalliseen ravintolaan. Mieluiten johonkin pubiin, jossa ei joku Shakira soi täysillä korvassa.

    Senhän voisi sopia vaikka Subspace Radion keikan yhteyteen. Tai johonkin Agenessin cover-keikalle. Eikös ne ole Rushia ja Peter Gabrielia ainakin soittaneet On the Rocksissa? Backstagellakin on ollut vaikka mitä progebändien coverkeikkoja... joskus näin Marillionin coverkeikan siellä...

    Joku tällainen voisi toimia.

    Yeti kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se minun tyylini avata palasokeri on oikea. Se aukeaa niin hyvin, eikä kääre edes repeä mistään. Tästä asiasta en voi tinkiä.

    Olikos Markulla Absintti kokeilematta? Se Suomen Absintti on lähinnä vitsi ja se on kaikista lajikkeista heikkolaatuisin. Suomessa koiruohopitoisuus ei saa ylittää 3 g/kg. Ulkomailla vastaava luku on 35 g/kg. Yksi paukku toimii hyvin, jos kyseessä on "oikea" Absintti. Kyllä se Alkonkin Absintti toimii. Humala on "kirkas". Aivan erilainen, kuin jos joisi jotain tavallista 60% viinaa. Siinä on vaan yksi koukku. Jos juot yhdenkin oluen/siiderin tai vast. niin sitä on välittömästi umpitunnelissa.

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän toi Sokrumiitti olis ihan jees. Risteilyt on niin nähty. Samahan se olisi, jos menisi ihan tavalliseen ravintolaan. Mieluiten johonkin pubiin, jossa ei joku Shakira soi täysillä korvassa.

    Senhän voisi sopia vaikka Subspace Radion keikan yhteyteen. Tai johonkin Agenessin cover-keikalle. Eikös ne ole Rushia ja Peter Gabrielia ainakin soittaneet On the Rocksissa? Backstagellakin on ollut vaikka mitä progebändien coverkeikkoja... joskus näin Marillionin coverkeikan siellä...

    Joku tällainen voisi toimia.


    Keikoilla kuunnellaan bändiä ei pidetä miittejä. Näin minusta siis.

    Lerxst kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän toi Sokrumiitti olis ihan jees. Risteilyt on niin nähty. Samahan se olisi, jos menisi ihan tavalliseen ravintolaan. Mieluiten johonkin pubiin, jossa ei joku Shakira soi täysillä korvassa.

    Senhän voisi sopia vaikka Subspace Radion keikan yhteyteen. Tai johonkin Agenessin cover-keikalle. Eikös ne ole Rushia ja Peter Gabrielia ainakin soittaneet On the Rocksissa? Backstagellakin on ollut vaikka mitä progebändien coverkeikkoja... joskus näin Marillionin coverkeikan siellä...

    Joku tällainen voisi toimia.


    Keikoilla kuunnellaan bändiä ei pidetä miittejä. Näin minusta siis.


    Mennään johonkin baariin, jossa soi siedettävä musiikki? Kelpaa hyvin!

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...Kyllä se Alkonkin Absintti toimii. Humala on "kirkas". Aivan erilainen, kuin jos joisi jotain tavallista 60% viinaa. Siinä on vaan yksi koukku. Jos juot yhdenkin oluen/siiderin tai vast. niin sitä on välittömästi umpitunnelissa.


    Meikäläisellä nyt on humala ollut aina kirkas, joipa mitä tahansa... ainakin nousuhumalan aikaan... laskuhumalan aikaan sitten ollaankin jo kuin tukki, joten sen ajan kirkkauskin on meikäläisellä kokematta.:wink:

    Mikäs Absintintille olisi paras lantrinki? ...vai onko parasta sellaisenaan?

    Doc.B.D kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    LOL, WUT? Oikeaa absintinia nautitaan kuin lääkettä, sentti-pari kerrallaan.

    Yeti kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juu, sellainen ravintola-annos/snapsi on juuri sopiva. Itse olen nyt viime aikoina juonut 60% Absinttiä, ihan pelkilteen. En sitten tiedä, että kuinka noiden 85% Absinttien kanssa toimitaan, mutta vedellä minä laimentaisin. Yksi tapa on "karamellisoida" sokeria sekaan. Kastetaan lusikalla sokeria Absintissä ja tuikataan tuleen. Sammutetaan ja sekoitetaan juomaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Selkis... kuin lääkettä ja pelkiltee... tästä seuraa läikettä ja peltikii.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämän topicin uudelleen avaamiselle oli syynä kun huomasin kalenteriin Jaken laittaneen että...

    ...sokeripala 10 vuotta 21.9.2010...


    Tosin alan olla samalla kannalla kuin Jake tuossa kalenterin kuvaus-osiossa... siis "kenties suotta" saattaa pitää paikkansa... elleivät sokrulaiset lopeta kyräilemistään ja ryhdy hieman, tai oikeestaan enemmän kuin hieman, tulemaan pois unestaan, yliaktiivisuudestaan tai missä kummassa paikassa kukin onkaan... meikäläinen hyväksyy ainoastaan selityksen "ettei naimiselta ole joutanut sokruun kommentoimaan"...

    Nojaa, tosin ei itse isäntäkään ole pahemmin palstoilla ole ollut innostamassa... saattaa tietysti olla niinkin että Jake on jo perustanut sen uuden sivuston, mutta meikäläinen ei oo älynnyt sellaista hakea.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...sorry vaan kun tuli tuo äskeinen väärään topicciin... piti laittaa sinne "mikä vituttaa"-topicciin, mutta olkoon nyt täällä... tokihan minä ymmärrän että sokrulaisten kommentoimattomuus johtuu siitä Islannin tuhkapilvestä... ei enää saada munaa kommentointiin...

    http://naurunappula.com/505711


    (...ei hemmetti... mä oon nyt tosi vittuuntunut tai sitten mä ylitin itteni)

    JiiPee kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kommentoi.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kommentoi.


    Kiitos kommentista :wink: :wink: :wink: lähdettäskö joskus kaljalle?... minä tarjoon :wink: :wink: :wink:

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nojaa, tosin ei itse isäntäkään ole pahemmin palstoilla ole ollut innostamassa... saattaa tietysti olla niinkin että Jake on jo perustanut sen uuden sivuston, mutta meikäläinen ei oo älynnyt sellaista hakea.



    Ei tässä oo ehtiny kohinaa suoltamaan kun kaikki aika menee uuden sokrun tekemiseen, kohta valmista...

    Doc.B.D kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saiskos käyttäjäkantaan kanssa kiinnostavuus-nokkeluus-älykkyys -batchin?

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kunhan keksin sen keinoälyn millä nuo haluamasi ominaisuudet saa sisältöfiltteriin toteutettua niin mua ei näissä harrasteluportaalikuvioissa enää näy... :)

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Konstit noille batcheille on jo keksitty, mutta ne maksavat turhankin paljon.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aiempien kokoontumisten osanottajamäärillä ei taitaisi konkurssia tulla vaikka tarjoaisi koko illan, mutta tuota ei varmaan kannata etukäteen mainostaa.

    Joo... on tässä jo jonkun aikaa ollut tarkoitus kysyä että miten Jake juhli sokrun 10vuotta? Ja tuo lainaus oli sitä varten että jos olisit kutsunut minut, niin olisin jo yksinään todistanut tuon väitteen vääräksi:).



    MZZ kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sokeripalan ensimmäisen rakkaudentunnustuksen antoi MZ 15.6.2006 "Rakastan sinua Tohtori, olet niin vapaa... NAM"

    Heh, minun jotain ammoisia kommenttejani. Nimimerkki vain vaihtui välillä.

    Pärjään varmaan hyvin pisimpään kommentoititaukoa pitäneiden listalla.

    juuffo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pärjään varmaan hyvin pisimpään kommentoititaukoa pitäneiden listalla.

    Pääasia että olet back! Kiva. :)

    EsaJii kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, olihan niitä juttuja. Muistaakseni kirjoitin yhden jutun Wigwamista 2002. Olen nähnyt bändin silloin ja '71, en siinä välissä. Bändi kun ei keikkaillut Euroopan ulkopuolella muuta kuin Jimin ja Rekun hassut keikat Kansas Cityssä ja Chicagossa.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pärjään varmaan hyvin pisimpään kommentoititaukoa pitäneiden listalla.

    Sille listalle on nykyään tungosta... pääasia kuitenkin että pärjää hyvin.
    ...mutta ainahan on niin, ettei ole hyvää ilman pahaa ja tässäkin asiassa... ei ole pisimmän kommentointitauon listaa ilman lyhimmän kommentointitauon listaa... luulenpa että sillä listalla taas meikäläinen on pärjännyt hyvin.