Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Genesis Suomeen!

PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (176 kommenttia)
TOUR 2007

11 June Helsinki, Finland Olympic Stadium

14 June Herning, Denmark Messecenter

15 June Hamburg, Germany AOL Arena

17 June Berne, Switzerland Stade de Suisse

18 June Linz, Austria Gugglestadium

20 June Budapest, Hungary Puskas Ferenc Stadium

21 June Katowice, Poland Slaski Stadium

23 June Hannover, Germany AWD Arena

26 June Dusseldorf, Germany LTU Arena

29 June Stuttgart, Germany Gottlieb-Daimler Stadium

30 June Paris, France Parc Des Princes

1 July Amsterdam, Holland Arena

3 July Berlin, Germany Olympiastadion

4 July Leipzig, Germany Zentralstadion

5 July Frankfurt, Germany Commerzbankarena

7 July London, UK Twickenham Stadium

8 July Manchester, UK Old Trafford

10 July Munich, Germany Olympiastadion

12 July Monaco Louis II Stadium

14 July Rome, Italy Telecomcerto at Colosseo

+/- saldo : 0 |

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuota, etukäteen jo anteeksipyyntö tästä, toivottavasti ette pahastu.

    Genesis?, vuonna 2007?, Olympiastadionilla? HYI STANA!!1 En menis vaikka saisin paljon rahaa...

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se onko Hackett mukana selvinnee klo 14.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itselleni on jäänyt vähän epäselväksi, onko Collins mukana nykyisessä Genesiksessä?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kiinnosta, sorry vaan... Tietenkin jos olisi se oikea kokoonpano & sen mukainen settilista niin totta kai. Tosin nuo aikuisten tähtien stadionkeikat ovat nykyään aika pitkälti firmojen edustustilaisuuksia, siitä on kaikki alkuperäinen juttu aika kaukana.

    kite kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    GENESIS ANNOUNCE THEIR 'TURN IT ON AGAIN' TOUR
    Press Information: London 7 November 2006

    Tony Banks, Phil Collins and Mike Rutherford of the iconic band Genesis unveiled the dates for their first tour in 15 years. Turn It On Again - the tour, will see the band play a series of stadium concerts in Europe in the summer of 2007. Kicking off in the Olympic Stadium, Helsinki on 11 June, the tour will hit twelve different European countries, ending in Rome on 14 July. At a Pan-European press conference staged today at London's exclusive Mayfair hotel and hosted by comedian and lifelong Genesis fan, David Baddiel, the band took questions from international media about their reasons for reforming and thoughts on the tour.

    European tour promoter, John Giddings, commented:
    "It is a privilege to work with one of the greatest rock bands of all time, and to see their musical talent together again onstage will be incredible. The live shows are as famous as their music."

    The "Turn It On Again" tour will be travelling to all the biggest stadiums as it treks across Europe in 2007 through Finland, Denmark, Switzerland, Austria, Hungary, Poland, Germany, France, Holland, UK, Monte Carlo and Italy. For all European tour dates, please go HERE.

    Tickets will be on sale for UK dates on 24 November and for dates in Germany on 10 November. Other on-sale dates to be announced.

    Tony Banks, Phil Collins and Mike Rutherford will be joined on stage by long time Genesis sidemen, Chester Thompson on drums and Daryl Steurmer on guitar. Two of the world's greatest show technicians, award-winning lighting designer Patrick Woodroffe and acclaimed set designer Mark Fisher are working on plans for the 2007 Genesis tour.

    Genesis have sold over 130 million albums, it is one of a small elite of British bands who have achieved global success and sustained it over four decades. Genesis was formed in 1966 by Tony Banks, Peter Gabriel, Mike Rutherford and Anthony Phillips, while still at school, but its most successful incarnation was the late 70's early 80's line-up of Phil Collins taking on lead vocals and sharing songwriting, with Rutherford and Banks. The Duke album topped the UK charts in 1980 with the hit single, Turn It On Again monopolising the airwaves. In 1987, Genesis played sold out stadium shows across the globe, including four consecutive Wembley Stadiums.

    To coincide with the Genesis tour, EMI Records will be re-issuing 14 Genesis studio albums in three stages during 2007. All the releases will be SACD/DVD double disc sets featuring newly re-mastered 5.1 surround sound and stereo mixes. The release schedule is as follows:

    March 2007: A Trick Of The Tail (1976), Wind & Wuthering (1977), ...And Then There Were Three...(1978), Duke (1980) Abacab (1981)

    June/July 2007: Genesis(1983), Invisible Touch(1986), We Can't Dance (1991), Calling All Stations(1997)

    Late 2007/Early 2008: Trespass (1970), Nursery Cryme (1971), Foxtrot (1972 ), Selling England By The Pound (1973), The Lamb Lies Down On Broadway(1974)

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kun mietitään aikaa ja kokoonpanoa, nin voidaan todeta, että poppia on tulossa.

    kite kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hah! Ja juuri huomasin, että mitkä remasterit julkaistaan samaan aikaan kuin kiertue alkaa... Kuinkas ollakaan!

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itselleni on jäänyt vähän epäselväksi, onko Collins mukana nykyisessä Genesiksessä?


    Kiertueella on ainakin, uusista levytyksistä ei ole hajua. Voishan tuonne mennä, kun firmalta saan sponssit lippuihin. Ihmettelen vaan tuota stadionin valintaa, meinaako ne vetää Genesiksellä stadikan täyteen ja vielä ilman Gabrielia? No, kyllä kai sitten. Viimeksi (1998) ei ollut Hartwallikaan muistaakseni ihan täynnä.

    Nuo uudelleenjulkaisut ei kyllä kiinnosta yhtään. Wind & Wuthering on tuorein Genesis-levy, jonka omistan.

    Prodigal kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitaiskohan tassa nyt sitten hapeillen mainita, etta meikalainen ainakin harkitsee kylla paikalle menoa.. Jos ne vaikka soittais Home by the Sean.. :P

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kun mietitään aikaa ja kokoonpanoa, nin voidaan todeta, että poppia on tulossa.


    ...ja vanhat vedetään medleynä, jos ollenkaan.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitaiskohan tassa nyt sitten hapeillen mainita, etta meikalainen ainakin harkitsee kylla paikalle menoa.. Jos ne vaikka soittais Home by the Sean.. :P


    No höh, ei sitä tarvii häpeillä, nää progeheebot vaan brassailee. :P No nyt meitä on jo kolme, pian on Stadikka täynnä. :wink:

    -edit: Ruotsi jää kerrankin väliin. :shock:

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No höh, ei sitä tarvii häpeillä, nää progeheebot vaan brassailee. [/quote]

    Itse en kyllä varmaan ole mikään progeheebo, ainakaan kovin raskaan sarjan progeheebo, mutta I Can't Dancen ja No Son of Minen kuunteleminen paikalle yritysten ilmaislipuilla saapuneiden kutsuvieraitten seassa ei kertakaikkiaan kiinnosta. Olin tällaisilla firman kutsulipuilla katsomassa Stingiä stadionilla aika monta vuotta sitten ja silloin tajusin homman juonen. Tämän kastin artistien liput myydään yritysvieraille. Siinähän ei sinänsä ole mitään pahaa, jos joku myy ja toinen maksaa, mutta koska itse pidän musiikista niin jotenkin tuollaisesta jää paha mieli. Tämän sanottuani sanon heti perään että toivon vilpittömästi että tällä kertaa on touhussa eri meininki: konsertti olkoon dynaaminen, sääjumalat suosiolliset ja settilista mieluisa.

    [quote]
    -edit: Ruotsi jää kerrankin väliin. :shock:


    Aika kummallista, itse asiassa.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [ Olin tällaisilla firman kutsulipuilla katsomassa Stingiä stadionilla aika monta vuotta sitten ja silloin tajusin homman juonen.


    Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, minäkin olen stingini istunut... :wink: Mutta jos tilaisuus osoittautuu kököksi niin se on 2 tuntia pois elämästä, jos taas konsertti on hyvä niin se jää harmittamaan paljon pidemmäksi aikaa mikäli se tulee missattua. "Kasarimeinikiähän" siellä tarjoillaan, en minäkään mitään progespektaakkelia odota.

    Loppukokoonpanosta ei tietoa; Thompson ja Stuermer vai peräti Hackett?

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllähän Genesiksen keikka VOISI olla vaikka kuinka hyvä, jos Collins myöntäisi, että kaikki yhtyeen tärkeät biisit tehtiin Gabrielin aikakaudella.

    ns. Gilmour/Waters dilemma. Tuskin ne paljon tuolta ajalta soittavat. Supper's Ready ja muut jäänevät haaveeksi, ja kuulemme "We Can't Dancen" tyylistä paskaa. No, onhan "Mama"-levyllä ja Invisible Touchilla joku ihan kuunneltava biisikin.

    Sikäli huono, että Suomi on Euroopan kiertueen alussa, joten settilistasta ei ole mitään hajua ennen lippujen (mahdollista) ostoa. Vai aloittavatkohan ne kenties USA:sta? :shock:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stadion kuulostaa hieman suuruuden hullulta ratkaisulta. Veikkaan että homma kusee vielä. No ihan sama minulle, en todellakaan ole keikalle lähdössä.

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mieluummin syön hatullisen paskaa kuin menen noita katsomaan. Ja siitä tiedätte että olen tosissani!

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paskan syöminen on jo vanha juttu, keksi jotain uutta..

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paskan syöminen on jo vanha juttu, keksi jotain uutta..


    No eihän sitä ole vielä kukaan syönyt. Selkärangatonta!

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stadion kuulostaa hieman suuruuden hullulta ratkaisulta. Veikkaan että homma kusee vielä. No ihan sama minulle, en todellakaan ole keikalle lähdössä.


    Minä taas veikkaan että myy loppuun ja nopeasti. Katso karttaa jos et usko..

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stadion kuulostaa hieman suuruuden hullulta ratkaisulta. Veikkaan että homma kusee vielä. No ihan sama minulle, en todellakaan ole keikalle lähdössä.


    Minä taas veikkaan että myy loppuun ja nopeasti. Katso karttaa jos et usko..


    Joo, mulla on tapana välillä yliarvioida ihmisiä eli voit hyvinkin olla oikeassa.

    Karttaa?

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    No eihän sitä ole vielä kukaan syönyt. Selkärangatonta!


    Varmaan se menee sitten salaa sinne konserttiinkin. :lol:

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Karttaa?


    Ainoat keikat Pohjoismaissa on Suomessa ja Tanskassa. Lippuja myydään varmaan ainakin Ruotsiin ja Eestiin myös.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Karttaa?


    Ainoat keikat Pohjoismaissa on Suomessa ja Tanskassa. Lippuja myydään varmaan ainakin Ruotsiin ja Eestiin myös.


    No hei, suomalaisia vielä voikin kusettaa, mutta ei ruotsalaiset ja virolaiset mene noin helppoon. :lol:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitaiskohan tassa nyt sitten hapeillen mainita, etta meikalainen ainakin harkitsee kylla paikalle menoa.. Jos ne vaikka soittais Home by the Sean.. :P


    No höh, ei sitä tarvii häpeillä, nää progeheebot vaan brassailee. :P No nyt meitä on jo kolme, pian on Stadikka täynnä. :wink:



    ja nyt jo neljäs ja viides kun minä lähden vaimon kanssa keikalle.Tätä menoa stadion täytyy alta aikayksikön.Pitäisköhän jo mennä jonottamaan lippuja...

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paskan syöminen on jo vanha juttu, keksi jotain uutta..


    Ai, milloin se on tehty? Tarkoitus oli olla sarkastis-ironinen.

    Ehkä menen keikalle ja salakuljetan paskaa sinne.

    kite kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä minäkin vahvasti harkitsen paikalle menoa. Ja tuttavapiirissä on jo muutamia, jotka ovat varmuudella menossa. Mutta joo, hieman suuruuden hullulta paikalta stadion minustakin kuulostaa... Saa sitten nähdä miten käy, en aio sillä päätäni sen enempää vaivata. Maailmani tuskin kaatuu, jos bändi keikkansa täällä peruuttaa.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paskan syöminen on jo vanha juttu, keksi jotain uutta..


    Tarkoitus oli olla sarkastis-ironinen.


    Tuommoinenkin mahdollisuus tuli mieleen, mutta vasta jälkeenpäin.
    6-0...:D

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno homma! Suomi kerrankin tai jopa toisen kerran noteerataan. Taitaa mennä bändillä melkoisen huonosti...

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliks tää se wanha punkpänti, millä oli se levy... se... PUKE!!!!... eh?

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ainakaan myönnä, että harkitsisikaan keikalle menoa.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen minäkin siis menossa tuonne. Firman sponssaamaksi tapahtumaksi ihan ok. Kivempia konsertit ovat kuin firman pikkujoulut, vaikka noita aiemmin mainittuja Stingin konsertteja olen minäkin pari kertaa kokenut. Kai se stadion tulee sitten täyteen. Meiltä töistä lähtee aikamoinen porukka, osa ihan innosta soikeana.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meiltä töistä lähtee aikamoinen porukka, osa ihan innosta soikeana.


    En tunne työporukkaasi... tai työympäristöäsi. Mutta on aikoihin eletty, että entinen "progebändi" tekee ns. tavalliset ihmiset "innosta soikeaksi".

    Kuinkahan moni työporukastasi on kuullut vaikka Foxtrotin, Selling Englandin tai Second's Outin? :D

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno homma! Suomi kerrankin tai jopa toisen kerran noteerataan. Taitaa mennä bändillä melkoisen huonosti...


    Tyypillistä suomalaista orjamentaliteettia, ja huonossa itsetunnossa kieriskelyä. Tämänkaltaisen ajattelun olisi luullut jo kadonneen aikoja sitten.

    Pyydä nyt vielä kauniisti Lenita Airistolta ja Ruotsalaisilta anteeksi olemassaoloasi. :D

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    En tunne työporukkaasi... tai työympäristöäsi. Mutta on aikoihin eletty, että entinen "progebändi" tekee ns. tavalliset ihmiset "innosta soikeaksi".[/quote]

    No, niin se vaan tekee! Meillä täällä ihmiset käyvät aika aktiivisesti konserteissa, ikään tai sukupuoleen katsomatta. Osa konserteista on toki tuota Bryan Adams -tyyppistä huttua, mutta ohjelmaamme kuuluu esim. tuo Nine Inch Nails myös! :wink:

    [quote]
    Kuinkahan moni työporukastasi on kuullut vaikka Foxtrotin, Selling Englandin tai Second's Outin? :D


    Veikkaisin, että työhuoneemme ulkopuolella ei kukaan. Ainakaan tietoisesti. Kyllä tuo stadionin valinta konserttipaikaksi johtuu osaksi klassikkobuumista ja varmasti suurimmaksi osaksi tuosta Phil Collinsista... Tuskin monikaan osaisi nimetä edes Banksia tai Rutherfordia.

    Jake kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://elisa.net/uutiset/viihde/23420.shtml


    Phililtä on kuulo menny, se selittääkin noiden tekeleiden tason pitkälti...

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://elisa.net/uutiset/viihde/23420.shtml

    Phililtä on kuulo menny, se selittääkin noiden tekeleiden tason pitkälti...


    Kyllä on tyhmä mies. Vaarantaa kuulonsa jotta pääsee vetämään Jesus He Knows Men vielä kerran. :shock:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei haitanne soittamista ja säveltämistä... vertaa Beethoven (kuuro), Sibelius (myös puolikuuro). Pääsee näin todella suurten joukkoon.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    - Voisitko kääntää tuota volyymia hieman HILJEMMALLE?
    - Varttia yli viisi.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitää???

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei haitanne soittamista ja säveltämistä... vertaa Beethoven (kuuro), Sibelius (myös puolikuuro). Pääsee näin todella suurten joukkoon.


    Jotenkin veikkaisin että Phil ei kirjoita musiikkia ihan yhtä sujuvasti kuin Sibelius tai Beethoven.

    No nykyisin on toki tietokoneet helpottamassa ikääntyneen rock-muusikonkin elämää.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä!!!!!Minä luulin,että Sibelius ja Collins on yksi ja sama henkilö!

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kun se oli Mike Oldfield joka otti erääseen teokseensa mallia Sibeliuksesta.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kai sitä täytyy vanhan Genesis-diggarinkin osallistua pikku debattiin. Harmittakaa se, että bändi jonka nk. legendaarisen kokoonpanon kaikki jäsenet yhä keikkailevat ei kokonaisuudessaan lähde kiertueelle. Esim Haketti tekee edelleen helvetin hyviä keikkoja (netti-tietojen mukaan). Sitten tänne saadaan joku tynkä-genesis. Genesis sings Phil Collins ja sitten kaiken maailman merkonoomit ka insenjöörit pailaavat jakkupuvuissaan ja klupitakeissaan. Taitaa vanha kettu jättää ko. konsertin väliin tai sitten.....

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Give me a break, mitä te oikeen vaahtootte? Kyseessähän on Genesiksen ylivoimaisesti pitkäikäisin kokoonpano, poppia eikä missään nimessä mikään progepumppu (siinä mielessä laitoin tän ketjun kyllä väärään osastoon, sori). Itse olen tutustunut ko. bändiin vasta kun Duke ilmestyi ja tutustuin Gabrielin aikaisiin levyihin vasta myöhemmin. Ymmärrän kyllä, että te jotka olette olleet kehissä jo 70 luvun alussa (itse luin silloin vielä Akua ja Shokkia ja kuuntelin Sladea) suhtaudutte asiaan vakavammin ja nostalgisemmin kuin minä. :)

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo... näinhän se on. Bändit muuttuvat vuosikymmenten saatossa. Ei tuo Collinsin pop-Genesiskään ihan paska ole. Ja ovathan ne aina soittaneet 3-4 Gabrielin aikaista progebiisiäkin keikalla. Duke ja Abacab ovat kyllä henk.kohtaisesti minulle ne levyt, jotka ovat kolahtaneet VÄHITEN koko Genesiksen tuotannosta.

    PS: Onneksi kukaan ei kaipaile Rushia kiertueelle alkuperäisessä kokoonpanossaan (John Rutsey rummuissa). :)

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    PS: Onneksi kukaan ei kaipaile Rushia kiertueelle alkuperäisessä kokoonpanossaan (John Rutsey rummuissa). :)


    ..Tai Marillionia Mick Pointerin kera. :) Ja Genesiksen ihan eka rumpali tais muuten olla muuan P. Gabriel.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Omituisia argumentteja. Olette kuin Land of Confusion -biisissä :) Ero Rutsey-Rushin ja Gabriel-Genesiksen välillä kuitenkin on se, että ensin mainittu ei saanut mitään merkittävää aikaan, Gabriel-aikainen Genesis taas oli oikeasti tasokasta ja uraauurtavaa musiikkia. Collinsin aikainen Genesis on merkittävä lähinnä radiopopin kanssa. Mutta ei kai tätä nyt tarvitsisi erikseen kertoa.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    . Collinsin aikainen Genesis on merkittävä lähinnä radiopopin kanssa. Mutta ei kai tätä nyt tarvitsisi erikseen kertoa.


    Mutta kerroit kuitenkin, kiitos nyt kovasti kun sivistit meitä.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    . Ymmärrän kyllä, että te jotka olette olleet kehissä jo 70 luvun alussa (itse luin silloin vielä Akua ja Shokkia ja kuuntelin Sladea) suhtaudutte asiaan vakavammin ja nostalgisemmin kuin minä. :)

    Meikä luki kanssa Akua ja Shokkia ja kuunteli vähän Sladeakin.
    Itse asiassa Akua luen vieläkin,
    mutta vika Genesis-levyni on And then there were three, joka on kyllä aika paska levy
    Ja Genesiksen ihan eka rumpali tais muuten olla muuan P. Gabriel.Eka rumpali oli muuan Cris Stewart, joka asustelee tai ainakin asusteli Epsanjassa. Häneltä on suomennettu aika hauska kirja Andalusialaiset sitruunat.
    Tämä vielä: Tavalla esiintyy 13.1.2007 italialainen Genesis-tribuuttubändi Revelation. Bändi heitää koko Seconds Out levyn, notta tällaista.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    mutta vika Genesis-levyni on And then there were three, joka on kyllä aika paska levy


    Höh... hyvä levyhän tuo on. esim. Burning Rope on loistava biisi.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höh... hyvä levyhän tuo on. esim. Burning Rope on loistava biisi.[/quote]
    Ites asiassa en muista millainen biisi se on, näkyy olevan levyn pisin. En ole kuunnellut levyä vuosikymmeniin, muut aikaisemmat olen hankkinut cd_formaatissa.Ainu biisi , mikä muistuu mieleen on Follow you....discohölkkä

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mutta vika Genesis-levyni on And then there were three, joka on kyllä aika paska levy
    Ja Genesiksen ihan eka rumpali tais muuten olla muuan P. Gabriel.Eka rumpali oli muuan Cris Stewart, joka asustelee tai ainakin asusteli Epsanjassa. Häneltä on suomennettu aika hauska kirja Andalusialaiset sitruunat.
    .


    Then There Were Three oli heti Duken jälkeen toinen Genesis -levy jonka hankin ja näin ollen en osaa suhtautua siihen objektiivisesti. Kuten Jiipee mainitsi, esim Burning Rope on hieno biisi ja on siinä paljon muutakin hyvää. Sehän oli viimeinen "romanttinen" Genesis ja teki herkkään teiniin suuren vaikutuksen. :P
    OK, Stewart oli ensimmäinen, nippelitietos ei ole mun vahvoja puolia. Gabrielilla oli ainakin rummut koska oli rikkaammasta perheestä kuin muut. Siitä onkin varmaan 20 vuotta kun olen Armando Gallon Genesis -historiikin lukenut..Suosittelen jos jostain löytyy.

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perustetaanko joku ketju, jossa saa haukkua Genesistä?

    EberkJuho kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mielummin mä pop-Genesistä menisin keikalle kuuntelemaan. Oon kyllästynyt proge-Genesikseen melkein kokonaan, en varmaan haluais maksaa maltaita sellaisen kuulemisesta Stadikalla... Jos pojat soittaisivat Phil Collinsin hittejä, niin sit vois harkita lippujen hankkimista.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perustetaanko joku ketju, jossa saa haukkua Genesistä?

    Miksi haukkua hyvää bändiä?++

    EberkJuho kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perustetaanko joku ketju, jossa saa haukkua Genesistä?

    Joo

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Hyvä bändi" on suhteellinen ja erittäin subjektiivinen käsite.

    Täällä pitäisi olla alue, joka on varattu ainoastaan toisten suosikkibändien mollaamiseen. Periaatteella että kun joku ilmoittaa suosikkiyhtyeensä olevan sejase, voivat toiset kyseisellä alueella ainoastaan haukkua bändiä.

    Jake kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kai siihen erikseen foorumialuetta tarvitsee, otsikoi vaan ketjunsa selkeästi Minä tykkään : Shitter Ltd.. Sitten voi aloituksessaan kertoa ja perustella että miksi on niin tykästynyt. Tällaisesta standardoidusta aloituksesta muut sitten tietävät että nyt kaivataan tylytystä ja oikeita mielipiteitä. ;)

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]"Hyvä bändi" on suhteellinen ja erittäin subjektiivinen käsite.

    Suhteellisesti ottaen objektiivisesti näin on... :x ]

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei kai siihen erikseen foorumialuetta tarvitsee, otsikoi vaan ketjunsa selkeästi Minä tykkään : Shitter Ltd.. Sitten voi aloituksessaan kertoa ja perustella että miksi on niin tykästynyt. Tällaisesta standardoidusta aloituksesta muut sitten tietävät että nyt kaivataan tylytystä ja oikeita mielipiteitä. ;)


    Joo, hyvä idea. Kokeilen tässä jonain päivänä tuota. Pitää vain ensin kerätä rohkeutta ja uusia unilääkeresepti.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Perustetaanko joku ketju, jossa saa haukkua Genesistä?


    Hyvä idea! Ja toinen Flower Kingsin haukkujille ja kolmas paskansyöjille.

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaaha. Liput 195€/245€. Bisnesmiehet hoilaa invisible touch.. Pitäkööt tunkkinsa.

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaaha. Liput 195€/245€. Bisnesmiehet hoilaa invisible touch.. Pitäkööt tunkkinsa.


    Tuo sivusto on jonkun ihan oma bisnes. Welldone:n sivut kertovat näin:

    http://www.welldone.fi/news.asp?id=1331


    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaaha. Liput 195€/245€. Bisnesmiehet hoilaa invisible touch.. Pitäkööt tunkkinsa.


    Laatta lentää...

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaaha. Liput 195€/245€. Bisnesmiehet hoilaa invisible touch.. Pitäkööt tunkkinsa.


    Tuo sivusto on jonkun ihan oma bisnes. Welldone:n sivut kertovat näin:

    http://www.welldone.fi/news.asp?id=1331


    Kiitoksia oikaisusta. Ehdinkin jo ihmetellä.. :lol:

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Laatta lentää...


    Ootko syöny jotain sopimatonta? Sitä on meinaan liikkeellä.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällä pitäisi olla alue, joka on varattu ainoastaan toisten suosikkibändien mollaamiseen. Periaatteella että kun joku ilmoittaa suosikkiyhtyeensä olevan sejase, voivat toiset kyseisellä alueella ainoastaan haukkua bändiä.

    Jätetään ne haukkumishommat teinifoorumeihin. Mullakin ollut yksi syy täällä oloon, ettei pahemmin parjata toisten makua. Monta kertaa lienee jo taistelut topiceissa päättyneet yksimielisyyteen siitä ettei makuasioista kannata kiistellä.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ootko syöny jotain sopimatonta? Sitä on meinaan liikkeellä.


    Olen kyllä sivistymätön moukka mutten sentään niin sivistymätön moukka kuin tuo laatta lentää -kommentti antaa ymmärtää. Se nimittäin viittasi niihin ensin mainittuihin lipun hintoihin. Meinasin pudota tuolilta kun ne näin: ajattelin, että nyt on rahastus siirtynyt jo ihan uudelle tasolle. Mutta onneksi totuus ei kuitenkaan ollut niin paha kuin miltä näytti.

    Prodigal kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaaha. Liput 195€/245€. Bisnesmiehet hoilaa invisible touch.. Pitäkööt tunkkinsa.


    Tuo sivusto on jonkun ihan oma bisnes. Welldone:n sivut kertovat näin:

    http://www.welldone.fi/news.asp?id=1331


    Nojoo no eipa nuokaan nyt niin houkuttelevia ole. Taitaa jaada sittenkin valiin. Tuolla 59 eurollakin ostaa jo aika monta hyvaa levya :).

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    (Elisa.net 9.11.-06) Genesis -yhtyeen vokalisti Phil Collins kiistää tiedot, joiden mukaan bändin ensi kesänä tapahtuvan Euroopan kiertueen päämotiivina olisi raha.

    - Se ei pidä paikkaansa. Uramme aikana olemme ansainneet niin runsaasti, että rahasta on tullut sivuseikka. Comeback-kiertue oli ollut ajatuksissamme vuosien ajan. Tavatessamme se nousi aina puheenaiheeksi. Haettiin oikeaa ajankohtaa, Collins sanoo.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kiistä tätä, mutta jos motiivina ei ole raha, niin miksi he sitten soittavat stadioneilla?

    Monet isot nimet soittavat mielummin useamman illan areenoilla, sen sijaan että kohtelisivat yleisöään kuin karjaa. Stadion on mielestäni surkea keikkapaikka.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Stadion on mielestäni surkea keikkapaikka.


    On ollut ja aina tulee olemaan. Klubit ja pienet teatterit ovat parhaita, sitten tulee konserttitalot, areenat ja hännänhuippuina stadionit ja festarikeikat.

    Ja lisäksi, stadikan oluttarjoilu on aivan p:seestä aina. :cry:

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos keikat olis klubeilla niin sinne mahtuis vain harvat ja valitut ja
    ilmeisesti herrojen aikataulut eivät mahdollistaneet pidempää kiertuetta. Mutta samaa mieltä olen toki siitä, että stadion on hanurista.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lerxst
    Ja lisäksi, stadikan oluttarjoilu on aivan p:seestä aina. :cry
    Niinpä. Rollareiden konserttiin saatiin pilkkahintaan liput kentälle
    yhdeltä roudarilta siinä vaiheessa kun zztoppi aloitteli soittoa.
    Olutpisteet oli jo kiinni siinä vaiheessa :cry:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    The band revealed that the orginal idea had been to reform with ex-bandmates Peter Gabriel and Steve Hackett and perform the 1974 concept album The Lamb Lies Down on Broadway.


    http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6125108.stm


    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kunpa vaan tuo Gabriel+Hacket ja Lamb Lies Down on Broadway olisi toteutunut. Olisi kyllä ollut jonkinlainen unelman täyttymys kokea tuo. Mutta ei tuolla konseptilla tietenkään stadioneita olisi myyty täyteen.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tarvitse Genesiksen ilmeisesti tyhjille areenoille soitella:


    Naysayers will continue to boycot the three-piece Genesis reunion, but nonetheless there seemed to have been some mild interest the Turn It On Again tour for which pre-sales started last weekend. Last weekend the 100,000 tickets for the Manchester and London gigs sold out in just 90 minutes. In Holland it was even worse, where 50,000 tickets were sold out in a mere 40 minutes. In Germany, all 400,000 tickets for the initially planned eight gigs have now been sold out, and additional concerts have already been announced.


    Lähde: http://www.dprp.net/news/index.php?i=2006_48


    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyky-Genesis... Odottakaas, kun Pauli MakKarttunen huomaa, että nyt on nuo pieleenmenneet muijahommat taas kuihduttaneet tuota pankkitiliä huolestuttavasti, niin sepäs saakin vielä loistavan idean; Hakee Ringon päihdeklinikalta & sitten nää 2 pistävät pystyyn päntin nimeltä BEATLES....
    Ja eikun maailmankiertueelle, alkaa Hartwall-areenalta....:D
    ... josko joku keksis alkaa jo myydä optioita lipuista sille keikalle...?

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    ... josko joku keksis alkaa jo myydä optioita lipuista sille keikalle...?

    Kuustakin on kekseliäs bisnesmies myynyt jo tontteja, joten minä ryhdyn myymään lippuja Beatles-konserttiin. Liput 60 e, sokrulaisille 10 e:n alennus.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liput tulikin tänään postissa..

    Rocktheatre kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kun kuulin ekan kerran radiosta,ettæ Genesis tulee alkuperæiskokoonpanossa Suomeen niin pæætin heti,ettæ katsomaan mennææn...maksoi mitæ maksoi.....mutta sitten tuli kylmæ suihku,Gabriel & Hackett ei ole mukana puhumattakaan Anthony P:stæ.Olisi ollut todella hienoa kuulla aitoa Genesis-progea ja mahdollisesti næhdæ "Old man" "Lighthead" "Foxhead" yms...asusteet,nyt jææ vækisinkin keikka væliin :oops: (ps;Radioihmistenkin pitæisi selvittææ hiukan asioita ennenkuin niitæ huudellaan maanlaajuisesti).

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin pahuuttani kysymässä lippupalvelusta jäljellä olevien vierekkäisten paikkojen määrää.Olivat lähes kaikki menneet!!!Vain päätykatsomoon joitakuita vierekkäisiä lippuja tarjolla.Taitaa myös Genesis vetää Stadionin aika täyteen.Toivottavasti vetävät hyvän setin,eli mukana myös Hackettin aikaisia biisejä.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kyllä kovasti yllättynyt Rushin ja etenkin Genesiksen kyvystä täyttää valitut areenansa Suomessa.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vanhat 80-luvulle haikailevat bisnes-mies-nostalgia-trippailijathan noille keikoille rientää... oli se Invisible Touch niin kova levy... vaimokin tykkää...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rushista en tiedä,kun en hirveästi kyseisen orkesterin touhuja ole seurannut,mutta itseäkin kyllä ihmetytti,että Genesis on edelleen noinkin suosittu täällä Suomessa.

    Itse en muutan ole pisnismies,enkä todellakaan haikaile 80-luvulle.Minä vain pidän Genesiksen musiikista ja siksi menen,kyllä,juuri vaimon kanssa katsomaan sitä. :P

    Ja mitä tulee Invisible Touchiin,niin se ei ole progia,ei,mutta hyvä poppis-rokkis levy kuiteskin :)

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vanhat 80-luvulle haikailevat bisnes-mies-nostalgia-trippailijathan noille keikoille rientää... oli se Invisible Touch niin kova levy... vaimokin tykkää...


    Genesiksen kohdalla toi varmaan pitääkin pitkälti paikkaansa. Rushilla sen sijaan ei ole koskaan Suomessa ollut samanlaista näkyvyyttä vaikkapa MTV:n musiikkivideoiden kautta kuten Genesiksellä että se olisi saavuttanut samanlaista suosiota kansan syvien rivien (nämä mystiset "bisnesmiehet") keskuudessa. Enemmänkin kyse on siitä että Rush on pitkän uransa varrella kerännyt sekä ison määrän uskollisia faneja ja sitten toisaalta niitä satunnaisempia kuuntelijoita jotka ovat vain uteliaita näkemään kovina musiikkkoina arvostetut äijät livenä kun siihen ekan kerran on Suomessa mahdollisuus.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Genesis houkuttelee paljon Phil Collins-faneja yleisöön. Ainakin tuon Hartwall-areenan keikan perusteella suuri osa on yli 50-vuotiaita Munkkiniemen ja Etelä-Espoon asukkeja.

    Hauska yksityiskohta tuolla Collinsin keikalla oli jakkupukuinen rouva, joka tukki korvansa sormillaan Collinsin rumpusoolon aikana. :)

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sain omat Genesis-liput myytyä pois. Ensi viikolla jonotan Ilosaarirockin lippuja. Jotta silleen. Dream Theateriakin pitäisi mennä katsomaan. Sen jälkeen voisi lopettaa tuon jatkuvan keikoilla juoksemisen, kun kaikki suosikit on suurinpiirtein tullut nähtyä ja monet niistäkin jo useampaan kertaan. Aika aikaansa kutakin. Tämän vuoden jälkeen kun on tullut nähtyä sitten Rush 2 kertaa, Marillion 2 kertaa, Porcupine Tree 2 kertaa, Dream Theater 3 kertaa, Opeth 3 kertaa plus kaikki Yesit, nyky-Genesikset, muut vanhat pierut, hyvät hevibändit, pop-bändit jne. jne. vaikka mitä.

    Omalla toivomuslistalla ei taida olla jäljellä enää muita kuin Peter Gabriel. Senkin voisi nähdä kesällä Keski-Euroopassa, mutta en taida vaivautua. Ja jos Neal Morse vaivautuisi Suomeen, kävisin sen toki tsekkaamassa. Saisivat kasata Jellyfishin uudestaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensi viikolla jonotan Ilosaarirockin lippuja.


    Tänään saatiin hommattua lopultakin hotellihuone Joensuusta. Oli yllättävän vaikeeta. Tartteeko tonne Ilosaarirockkiin yleensä tosiaan jonottaa lippuja? Meneekö ne niin vauhdilla?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensi viikolla jonotan Ilosaarirockin lippuja.


    Tänään saatiin hommattua lopultakin hotellihuone Joensuusta. Oli yllättävän vaikeeta. Tartteeko tonne Ilosaarirockkiin yleensä tosiaan jonottaa lippuja? Meneekö ne niin vauhdilla?


    Liput menevät kuulemma nopeasti, onhan tuo hintakin vain 60 e. Ja tämän vuoden tarjonta on kyllä tosi kova. Varmistan pelin ainakin rehellisellä jonotuksella.

    Hotellihuoneet tuli hommattua jo pari kuukautta sitten :wink:

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...

    Ähh, ajattelin kysyä lipunmyynnistä (siinä toivossa, että tämäkin keikka siirrettäisiin areenalle), mutta sitten huomasinkin, että OldfieldOlli vastasikin jo tuossa yllä. Stadikalle en mene rahastettavaksi.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh, Stockmannin Exclusive kanta-asiakaslehdessä on kolmen sivun juttu Genesiksestä. :lol:

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä olisi (huhujen mukaan) keikan settilista. Yllättäen ei aivan paska, jopa 5 oikein hyvää biisiä (jotka olen paksuntanut tekstissä). Loput ei kyllä suuremmin innosta. Turn it on again, Mama ja Land of Confusion ovat rajatapauksia.

    Lopettavat sitten keikkansa Genesiksen uran noloimpaan biisiin...."I can't dance". Missä tyylitaju?

    Nyt kun näin tämän settilistan, niin melken haluaisinkin jo lähteä keikalle. Mutta se ei kertakaikkiaan käy, koska en voi koskaan antaa Phil Collinsille anteeksi "Sussudio"-biisiä.


    Behind The Lines
    Duke’s End
    Turn It On Again
    No Son Of Mine
    Land Of Confusion
    In The Cage/Cinema Show/Duke’s Travels
    Afterglow
    Hold On My Heart
    Home By The Sea
    Follow You Follow Me
    Firth Of Fifth
    I Know What I Like

    Mama
    Ripples
    Throwing It All Away
    Domino
    Drum Duet/Los Endos
    Tonight, Tonight, Tonight
    Invisible Touch
    I Can’t Dance

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo loppufanfaari on tarkoitettu niille Phil Collins -faneille, ei niinkään Genesiksen diggareille.

    Pekka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progressiveears.comissa oli sama lista, mutta "I Can't Dancen" jälkeen tuli vielä "Carpet Crawlers".

    Ei yhtään biisiä "Abacabilta". "Dodo/Lurker" olis ollu kiva.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä olisi (huhujen mukaan) keikan settilista. Yllättäen ei aivan paska, jopa 5 oikein hyvää biisiä (jotka olen paksuntanut tekstissä). Loput ei kyllä suuremmin innosta. Turn it on again, Mama ja Land of Confusion ovat rajatapauksia.

    Lopettavat sitten keikkansa Genesiksen uran noloimpaan biisiin...."I can't dance". Missä tyylitaju?

    Nyt kun näin tämän settilistan, niin melken haluaisinkin jo lähteä keikalle. Mutta se ei kertakaikkiaan käy, koska en voi koskaan antaa Phil Collinsille anteeksi "Sussudio"-biisiä.


    Behind The Lines
    Duke’s End
    Turn It On Again
    No Son Of Mine
    Land Of Confusion
    In The Cage/Cinema Show/Duke’s Travels
    Afterglow
    Hold On My Heart
    Home By The Sea
    Follow You Follow Me
    Firth Of Fifth
    I Know What I Like

    Mama
    Ripples
    Throwing It All Away
    Domino
    Drum Duet/Los Endos
    Tonight, Tonight, Tonight
    Invisible Touch
    I Can’t Dance


    Tuohan on ihan jees lista.Jiipeen listaamien ns. hyvien biisien listalle laittaisin ainakin itse vielä seuraavat:
    Behind The Lines
    Turn It On Again
    No Son Of Mine
    Land Of Confusion
    Mama
    Ripples
    Drum Duet/Los Endos

    Joten ainakin minulle on luvassa ihan viihdyttävä keikka jos tuo lista pitää paikkansa.
    Ja se Genesiksen noloin biisi on kyllä Abacabin Who Dunnit?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    The Brazilian on Gabrielin jälkeisen Genesiksen paras biisi.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös se ollut instrumentaali? Jep, taisi olla aika hyvä. Minusta Home By The Sea ja Burning Rope ovat parhaat post-Gabrielit.

    Keikalle on kuulemma myymättä vielä yli 10.000 lippua, joten mukaan kyllä ehtii, jos vielä miettii. Näin ainakin joku kirjoitti tuolla muusikoiden.netissä.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koko Trick Of The Tail on parasta post-Gabrielia. Tosin onhan And Then There Were Three ja Dukekin laadukkaita levyjä. Brazilian on muistaakseni aika mitätön ja kaikki Invisible Touchin biisit kaatuu loppujen lopuksi levyn aivan järkyttäviin kasarisoundeihin.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tv:ssä tota keikkaa mainostettiin parisen kuukautta sitten jo. Siinttä ajattelin että ei varmaan mene piletit kaupaksi. Taustalla soi pop-Genesis, tietysti.
    Joku maikkarin netti"store" kaupitteli bändin levyjä, levynkannet oli ruudussa - ei näkynyt foxtrottia tai sellinkiä.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noin keskimäärin ihmiset pitävät eri aikakausina eri musiikista. Vaikka itselleni ja varmaan monelle muullekin täällä Foxtrot, Sellng England by the Pound ja ehkäpä Nursery Cryme, Tresspas ja The Lamb Lies down on Broadway ovat sitä parasta Genesistä, niin on kuitenkin vähintäänkin teoreettisesti ymmärrettävä niitä, jotka pitävät aivan muita Genesis-levyjä hyvinä. 8)
    Toki saa myös haistattaa pitkät tuollaisilla väärää Genesistä diggailevilla urpoilla, jotka luulevat Collinsin pop-Genesiksen biisejä loistaviksi, kyllä! :lol:

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös se Pasi Kaunisto tai joku muu proge laula: "Koskaan et muuttua saa ...".
    Korkeintaan hiusten pituus ja tiheys.
    Urpoille elämä on harmaata, meille tosi proge -tai mikä tahansa uskovaisille- se on MUSTAA tai Valkoista!

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Musta ja valkoinen on syvältä. Harmaa on paras väri. Paitsi kesällä vihreä.

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa on paras väri. Paitsi kesällä vihreä.

    Taidat olla Harmaan kaveri? Eikös kaikki täällä oo vihreitä?

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämän kiertueen visuaalisesta ilmeestä huolehtii kuulemma sama hemmo joka loi Pulsen spektaakkelin. Vapise Pink Floyd. :P

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa on paras väri. Paitsi kesällä vihreä.

    Taidat olla Harmaan kaveri? Eikös kaikki täällä oo vihreitä?


    Minähän olenkin teidän kaikkien sähköinen kirjekaveri. 8)
    Paitsi V**kelan.

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Minähän olenkin teidän kaikkien sähköinen kirjekaveri.


    Siispä tulkoon Genesis Suomeen!

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja Pasi Kaunisto!

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään MTV3 näyttää Genesis-haastattelun klo 12:55. Ohjelman nimenä on kekseliäästi Turn it On Again...

    Yawn kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään MTV3 näyttää Genesis-haastattelun klo 12:55. Ohjelman nimenä on kekseliäästi Turn it On Again...


    Joo-o, suht kivuttahan tuon katsoi samaan aikaan kun söi... Ja pakko sanoa, että kyllähän tuollainen promopätkä saa aikaan mietteet maanantaista ja siitä pitäisikö sitä ehkä kuitenkin - siitähän tuossa ohjelmassa kuitenkin on loppujen lopuksi kysymyskin!

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään MTV3 näyttää Genesis-haastattelun klo 12:55. Ohjelman nimenä on kekseliäästi Turn it On Again...


    Joo-o, suht kivuttahan tuon katsoi samaan aikaan kun söi... Ja pakko sanoa, että kyllähän tuollainen promopätkä saa aikaan mietteet maanantaista ja siitä pitäisikö sitä ehkä kuitenkin - siitähän tuossa ohjelmassa kuitenkin on loppujen lopuksi kysymyskin!


    Juu, tuollasta peruspullaa. Eikä tarvitse maanantaita miettiä, kun tuli hankittua liput, kun ne tulivat myyntiin.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisi ainakin aukaista maanantaina ikkunan, ja kokeilla tuuleeko oikeasta suunnasta. Jos sää sallii, niin voisi jopa mennä hieman lähemmäksi muutaman bissen kanssa.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään MTV3 näyttää Genesis-haastattelun klo 12:55. Ohjelman nimenä on kekseliäästi Turn it On Again...

    Muuten ihan hyvä, mutta Invisible touch (päätösbiisi) oli ja on tosi paska...hyi helv....
    Nyt katsomaan Vuosaaren Viikinkien matsia....

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään MTV3 näyttää Genesis-haastattelun klo 12:55. Ohjelman nimenä on kekseliäästi Turn it On Again...

    Muuten ihan hyvä, mutta Invisible touch (päätösbiisi) oli ja on tosi paska...hyi helv....
    Nyt katsomaan Vuosaaren Viikinkien matsia....


    En voi väittää vastaan. Vihasin biisiä silloin kun levy ilmestyi ja vihaan sitä vielä enemmän nyt.

    dracid kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kännykkävideoo reeneistä.

    http://www.youtube.com/watch?v=JwCN90cI0hw
    http://www.youtube.com/watch?v=r0B9gkl1ZrY
    http://www.youtube.com/watch?v=-YL7CWaRY9U
    http://www.youtube.com/watch?v=fnRfYRP4FE4


    strummer kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihmelämppäri :/ (Sansa).

    On niin keikkanuubi (enkä koskaan ole käynyt stadikalla/edes Helsingissä ;), moneltako tuonne kannattaa tulla, että pääsee sisään ilman ryysistä? Siis Genesistä varten, Sansa ei kiinnosta. Pitää varmaan lähteä mahdollisimman myöhään, etten vie asunnon ainoita avaimia pois, siksi kysyn..

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Genesiksen+paluukiertue+syntyi+yhtyeen+vanhan+konseptilevyn+ymp%C3%A4rille/1135227919778


    Tällaista. Huomatkaa historiikkilinkki.

    Jotain meteliä kuului jo tänään ikkunasta, joten johonkin läheiselle kaltsille voisi vääntäytyä, jos sää on hyvä.

    oohoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moro!

    Onko tietoa, koska stadionilla alkaa tapahtumaan? Lipuissahan lukee klo 17, jota ei varmasti kannata tuijottaa.

    strummer kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www1.ticketservicefinland.fi/PriceTable?l=FI&EVNT=FIN11100OLY06111&CL_ORIGIN=


    portit klo 17, support klo 18.30-19.15, Genesis klo 20-22.30

    Kai sitä pitää joskus puoli kaheksalta tuonne vääntäytyä..

    Wizardian kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kommentteja keikasta, oliko joku paikalla? Oli periaatteessa just sitä mitä odoteltiinkin.. ehkä valoshow ei oikein päässyt oikeuksiin ulkotiloissa??

    Kluge kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kommentteja keikasta, oliko joku paikalla? Oli periaatteessa just sitä mitä odoteltiinkin.. ehkä valoshow ei oikein päässyt oikeuksiin ulkotiloissa??



    Joo, onneksi soittivat myös sitä 70-luvun kamaa, kun se 80-luvun ja myöhemmän poppi ei oikein jaksa säväyttää.

    Sinänsä hieno valoshow pääsisi paremmin oikeuksiina elokuussa tai suljetussa tilassa.

    Kyllä Genesis on vaan mulle edelleenkin progen "THE BEATLES", josta niin monet muut yrittäjät ovat ottaneet vaikutteensa.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kyllä Genesis on vaan mulle edelleenkin progen "THE BEATLES", josta niin monet muut yrittäjät ovat ottaneet vaikutteensa.


    Jos noista vanhoista tekijöistä puhutaan, niin kyllä silti King Crimson ja Yes pyyhkivät vielä pöydän Genesiksellä... :lol:

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä Genesis on vaan mulle edelleenkin progen "THE BEATLES", josta niin monet muut yrittäjät ovat ottaneet vaikutteensa.


    Jos noista vanhoista tekijöistä puhutaan, niin kyllä silti King Crimson ja Yes pyyhkivät vielä pöydän Genesiksellä... :lol:


    Ainakin King Crimson. Yesistä en menisi takuuseen.

    Mitä progempaa muuten tuli? Olin kuulevinani Firth of Fifthiä jossain vaiheessa. Ja I know what I like (in your wardrobe):n kuulin varmasti, mutta eihän se mitään progea ole, eikä edes hyvä.

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Valoshow jäi tosiaan alkukeikasta aika laimeaksi, mutta kyllähän sekin alkoi toimia kun hieman hämärtyi ja pilvistyi. Keikka oli hieno, vaikka hieman ärsyttikin Invisible Touch-levyn dominoiva (heh) osuus settilistasta. Taisi tulla 6 biisiä levyn kahdeksasta. Vaikka sillä tavalla tuon ymmmärtää, että levyä on myyty ihan järjettömiä määriä.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikäkin vanhana progepoliisina lähti Stadikalle. Ostin kentälle lipun yheltä tyypiltä (60 e) en viitsinyt tinkiä enempää.
    Fanipaita oli päällä (palasokerin mainio teepaita).
    Vanhempi materiaali oli (yllätys...) parempaa, varsinkin Firth of fiftin kitara/kosketinäänivalli.Invisible touch on edelleen paska, mutta jostain syystä I cant dance-biisin aikana meinasi jalka vähän heilua. Onneksi kokosin itseni.

    CosmicJazz kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Settilista (netistä napattu):

    Behind The Lines / Duke’s End
    Turn It On Again
    No Son Of Mine
    Land Of Confusion
    In The Cage / The Cinema Show / Duke’s Travels
    Afterglow
    Hold On My Heart
    Home By The Sea
    Follow You Follow Me
    Firth Of Fifth / I Know What I Like
    Mama
    Ripples
    Throwing It All Away
    Domino
    Drum Duet
    Los Endos
    Tonight Tonight Tonight (intro)
    Invisible Touch

    I Can’t Dance
    The Carpet Crawlers

    Se In the Cage-suite oli ainakin jonkinlaista progea minun mielestäni. ;)

    Eikö muuten Second Home By The Sea myös tullut... Ja eihän setissä ole kuin neljä biisiä Invisible Touchilta. :wink:

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja eihän setissä ole kuin neljä biisiä Invisible Touchilta. :wink:


    Ok, eli siellä oli we can't dancelta pari chibaletta joita luulin IT:n biiseiksi. Mutta kaikkinensa hyvä keikka. Hirveimmät hetket taisivat olla Hold On My Heart (ylipitkäksi venytetty collins slovari ja ukko lauloi sen vielä baarijakkaralta, ei oikein stadionille sopivaa meininkiä), Invisible Touch, sekä Follow You Follow Me (en ole koskaan tykännyt siitä jollotuksesta).

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja I know what I like (in your wardrobe):n kuulin varmasti, mutta eihän se mitään progea ole, eikä edes hyvä.

    Paskahko biisihän se on. Taitaa olla aika suosittu kuitenkin. Eppaava Mehtä on paljon parempi.

    Liikaa Lambin biisejä kun katson tota listaa. Eihän se ole lähellekään Tsennareiden paras.
    Genesiksellä ei tosta vaan pöytää pyyhitä.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Trespass - Wind and Wuthering. Muita Genesiksiä ei tarvi. Yesillä ja Crimsonilla on paljon enemmän hyviä levyjä. Varsinkin Crimsonilla, melkein kaikki. :wink:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minun mielestäni vallan hyvä keikka.Ne poppis Genesiksetkin toimi livenä ihan hyvin.Ainostaan Hold On My Heart oli haukotuttavan tylsä.Vanha materiaali oli hienoa.

    dracid kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kohokohtia itselle oli ainakin Ripples ja Los Endos.

    Jotenkin skitso meininki oli kun tuli välillä ns. progea ja sit taas jotain kasarihittiä.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asutaan aika lähellä stadikaa. Oli sanoinkuvaamattomam absurdia lenkin jälkeen tulla kotiin ja omalla sängyllä maaten kuunnella Genesiksen live-konserttia. Riitti avata ikkunat. Kappaleet erottuivat ihan hyvin, Philin spiikeistä ei oikein saanut selvää. Paskin kohta oli tuo Tonight Tonight Tonight.
    Kun In the Cage tuli niin taisin sanoa, että nyt olisi kiva olla stadikalla. Ne minuutit. Muuten ei missään nimessä. Stadion-rundit ovat muuteskin vähän....tai siis paljon...
    Pitää kattoa miten hinnat kehittyvät, jos möisi nuo Russin flabarit pois. Ei enää oikein rokki poppi proge niin kiinnosta, olen vihdoin kasvanut ulos tuosta alempiarvoisesta musiikista joka lähinnä sopii kännisille nuorille tai aikuisille jotka eivät ole missään kunnon töissä.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miehen puhetta!

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuohan oli suoraan kuin jostain Aarno Laitisen tai Pentti Linkolan kolumnista. Henkisesti keski-ikäisen miehen valitusvirreltä se lähinnä kuulosti.

    Ja mikäs sitäpaitsi on "aikuisten" musiikkia? Jazz ja klassinen vai?

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja mikäs sitäpaitsi on "aikuisten" musiikkia? Jazz ja klassinen vai?

    Chuck Berry !

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olipa mahtava keikka, paljon parempi kuin odotin! Soundit olivat aivan alkua lukuunottamatta parhaat mitä olen stadionilla kuullut. Valoshow jäi kokematta auringon takia, mutta eiköhän tältäkin kiertueelta jokin DVD julkaista.

    oohoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Soundit oli ihan kohdallaan, volumekin sopivasti säädetty (ei liian kovalla).

    Mitä musaan tulee, se ei ihan hirveesti mua sytyttänyt (ts. sen enempää kuin ennenkään), sellasta ihan ok-kamaa. Collinsilla oli tunnetta mukana, mutta mä en löydä tosta vaan niitä koukkuja hirveesti. Mutta en olekaan mikään Genesis-diggari, sain liput lahjaksi...

    Tunnelma stadikalla oli kohtalainen, hurmioon ei ylletty tällä kertaa.

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liikaa Lambin biisejä kun katson tota listaa. Eihän se ole lähellekään Tsennareiden paras.


    Liikaa? Oliko tämä sarkasmia vai ajatusvirhe? Lambilta kuultiin kaksi biisiä.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähän harmittaa, etten raahautunut tuonne. Hienoa, että jengi tykkäsi. Ei se pop-Genesiskään ihan huono livenä ole. Tuo Wembleyn DVD-keikka on ihan hyvää settiä.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaveri näytti videokuvaa keikalta. Sairaan hieno lava ainakin. Sanoi että ensimmäisen tunnin aikana soundit paskat, loppukeikan soundit taas aivan erinomaiset.

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sanoi että ensimmäisen tunnin aikana soundit paskat, loppukeikan soundit taas aivan erinomaiset.


    Varmaan riippuu siitä missä päin stadionia kuunteli. Keskellä n. viidentoista metrin päässä lavasta soundi oli loistava koko keikan, vaikkakin alkukeikasta musa tuli hieman hiljempaa.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liikaa Lambin biisejä kun katson tota listaa. Eihän se ole lähellekään Tsennareiden paras.


    Liikaa? Oliko tämä sarkasmia vai ajatusvirhe? Lambilta kuultiin kaksi biisiä.

    Jaa. Trespassilta, Nurserylta tai Foxtrotilta ei yhtään piisiä.
    Siihen nähden ainakin liikaa. :wink:

    OneSlip kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten sen nyt ottaa, tulihan I Know What I Liken urkusoolossa Stagnationin lopun melodia :D

    pal kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikkia ei voi miellyttää. Mutta kyllä tuo oli täydellisempi setti mitä saatoin ennalta odottaa. Joka tapauksessa tietyt hitit on "pakko" soittaa, ja tuossa oli mielestäni hieno tasapaino uuden ja vanhan välillä. Onneksi kukistin sisäisen skeptikkoni ja menin paikalle. Hieno kokemus!

    In the Cage lämmitti siinä vaiheessa kun alkoi jo pelottaa, että keskitytään vaan uudempaan tuotantaan. Huippu oli Firth of Fifthin hienot instrumentaalit. Ja Ripples.. Kyllä tämä osasi yllättää. Ja keikalla Home by the Sea ja Domino ovat myös paikallaan.

    Wizardian kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kylläpä olis nastaa olla Hanoverissa: 23.6 Genesis ja 26.6. Peter Gabriel...

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Gabrielilla on aika huikean hyvä setti tuoreella kiertueellaan:

    The Rhythm Of The Heat
    On The Air
    Intruder
    D.I.Y.
    I Have The Touch
    Washing Of The Water
    Blood Of Eden
    We Do What We're Told
    I Don't Remember
    No Self Control
    Moribund The Burgermeister
    Family Snapshot (Sung in German)
    Not One Of Us
    Mother Of Violence (Sung by his daughter)
    I Grieve
    Big Time
    Steam
    Lay Your Hands On Me
    ~Encore~
    Solsbury Hill
    Sledgehammer
    ~Encore~
    In Your Eyes

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo. Kyllä Peter Gabrielia menisin katsomaan tältä istumalta.

    Äijän soolotuotanto pesee Collinsin Genesiksen satanolla. Tosin tuo viimeisin? "Up" oli aika tylsä ja mitäänsanomaton.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosin tuo viimeisin? "Up" oli aika tylsä ja mitäänsanomaton.


    Gabrielin paras kolmosen jälkeen. Yksi parhaita levy muutenkin mielestäni mitä viiden viime vuoden aikana on julkaistu.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai? Meidän makumme tuntuvat menevän aina ristiin.

    Tosin täytyy kyllä sanoa, että luovutin tuon levyn suhteen aika helpolla. Joku siinä mätti, en muista mikä. Täytyypä kuunnella muistin virkistykseksi uudestaan.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosin tuo viimeisin? "Up" oli aika tylsä ja mitäänsanomaton.


    Gabrielin paras kolmosen jälkeen. Yksi parhaita levy muutenkin mielestäni mitä viiden viime vuoden aikana on julkaistu.


    Up on kyllä Gabrielin paras levy! Ja Growing Up on hienoin näkemäni konsertti-DVD.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hankin kaikki Gabrielit Ussiin asti.Sitten into lopahti enkä ole ostanut sen jälkeisiä.Täytyisi kai tsekata tuo Up.Onko nuo pari soundtrackia(Ovo ja joku muu) minkälaisia?

    Edelleen kyllä kovasti pidän albumeista 1,3,4 ja So.Kakkosellakin on pari suosikkibiisiäni(Mother of violence ja White Shadow).Myös Plays live on erinomainen.Ja nimenomaan tuo tupla cd,ei se yhden levyn versio Highlights.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hankin kaikki Gabrielit Ussiin asti.Sitten into lopahti enkä ole ostanut sen jälkeisiä.Täytyisi kai tsekata tuo Up.Onko nuo pari soundtrackia(Ovo ja joku muu) minkälaisia?


    Ovo on aika epätasainen. Ja siinähän suurimman osan biiseistä laulaa eri vierailevat tähdet Gabrielin sijasta. Ei erityisen suositeltava hankinta, vaikka on siinä joitakin ihan miellyttäviä biisejä.

    Wizardian kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehkä jo menee off-topiciksi, mutta aikas hyvä versio Solsbury Hillistä ja muistakin Gabriel klassikoista: http://www.youtube.com/watch?v=s_ijKFlFsV0


    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tästäpä Genesistä 44:n cd:n boxi.Voipi vaikka kuunnella I Can't dancen 22 kertaa putkeen :P

    http://themusic.com/encore/genesis2007/index.cfm


    Trilogy kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin yhdyn tuohon Upin hehkutukseen. Se on III:n ohella PG-suosikkini. Nuo soundtrackit on olleet ihan "ok" mutta jäävät taustamusiikiksi. I oli ihan jees, tosin live-versio Here comes the floodista iskee enemmän.

    II ja IV olivat vähän heikompia esityksiä (tai sitten tuo II:n vaisu ote johtuu tuosta remasteroimattomasta versiosta, kyllä tuolla levyllä hyvääkin tavaraa on).

    OVOssa on Downside-up ja Father, Son, mutta nuo on vielä hienompina versioina Growing Up-livellä.

    Usilla on mahtavat Digging in the dirt, Washing of the water ja livenä erittäin hyvin toimiva Secret World. :)

    Mitenkäs tuo vielä uudempi "Still Growing Up" live? On jäänyt katsastamatta jostakin syystä minulta. Onko siitä mihinkään/tarjoaako se mitään uutta Growing Upin jälkeen?

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Genesis sen kuin pukkaa poksia:
    http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/7477192/a/Genesis+1983+-1998+(Sacd)+(++Bonus+DVD%2FPal)+(Hybrid+Sacd).htm


    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meinaakos kukaan tilata Genesiksen suomenkeikkaa tai jotain muuta keikkaa samalta kiertueelta?

    http://themusic.com/encore/genesis2007/index.cfm


    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos kukaan ostanut Peter Gabrielin SACD levyjä?Meinaan vaan,että onko niillä mitään uutta annettavaa,kun nuo remasteritkin on jo todella hyviä?Kiinnostaisi ainakin tuo Upin SACD

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos kukaan ostanut Peter Gabrielin SACD levyjä?Meinaan vaan,että onko niillä mitään uutta annettavaa,kun nuo remasteritkin on jo todella hyviä?Kiinnostaisi ainakin tuo Upin SACD


    En ole ostanut tai edes kuullut niitä. Mutta toi hyvyyshän taitaa olla näissäkin asioissa makukysymys. Muistaakseni diggasit uusimmista Genesis remastereista jotka taasen ovat ymmärtääkseni raskaasti kompressoidut. Itse en ole niitäkään kuullut, mutta arvostelut ovat olleet sen suuntaisi ettei hirveesti kiinnostakaan.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos kukaan ostanut Peter Gabrielin SACD levyjä?Meinaan vaan,että onko niillä mitään uutta annettavaa,kun nuo remasteritkin on jo todella hyviä?Kiinnostaisi ainakin tuo Upin SACD


    En ole ostanut tai edes kuullut niitä. Mutta toi hyvyyshän taitaa olla näissäkin asioissa makukysymys. Muistaakseni diggasit uusimmista Genesis remastereista jotka taasen ovat ymmärtääkseni raskaasti kompressoidut. Itse en ole niitäkään kuullut, mutta arvostelut ovat olleet sen suuntaisi ettei hirveesti kiinnostakaan.


    Joo,tykkään kyllä Genesiksen SACD levyistä,kuten myös esimerkiksi Moody Bluesin SACD levyistä.Minua ei tuo kompressointi tosiaan juuri ole häirinnyt.Eräs tuttavani sanoo saavansa niistä kirjaimellisesti päänsärkyä kun kuuntelee kuulokkeilla.(kun kuulema kaikki soittimet on vaan yhtä jöötiä)Itse en juuri kuulokkeita käytä ja meillä taitaa vaan aina olla sen verta yleistä meteliä kotona,että pitää ollakin vähän tuhdimmin kompressoitua musaa,että pääsee hälyn läpi :P

    Yawn kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pikkulinnut visertelevät Hackettin tulevan Suomeen helmikuun alussa, liput tulossa myyntiin ilmeisesti heti joulun jälkeen. Lähtisin muuten, mutta kun sattuu nyt vaan olemaan samalle illalle jo liput Todd Rundgrenin keikalle Hammersmith Odeoniin...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pikkulinnut visertelevät Hackettin tulevan Suomeen helmikuun alussa, liput tulossa myyntiin ilmeisesti heti joulun jälkeen. Lähtisin muuten, mutta kun sattuu nyt vaan olemaan samalle illalle jo liput Todd Rundgrenin keikalle Hammersmith Odeoniin...


    Mistä päivästä pikkulinnut visertävät?Ajattelin pistää kalenteriin samantien.Tuonne olisi lähdössä myös vaimo ja tytär.

    Yawn kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuudes helmikuuta. Näin ainakin kuulin. Savoyssa.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno juttu.Hackettia täytyy päästä kuulemaan.Lieneekö ennen käynyt täällä?

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mainiota jos keikka toteutuu. Hackettin levyt kokonaisuuksina harvemmin sykähdyttää, mutta yksittäisiä hyviä biisejä on kyllä niin paljon että keikka on varmasti hieno kokemus.

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno homma!

    iikori kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitoksia poijjaat vinkistä. Liput tänään myyntiin, itselle kaksi lippua viidenneltä riviltä......

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itsekin ostin juuri viidenneltä riviltä.

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sama homma.

    Wizardian kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihme, ettei löydy keikasta mainintaa Sokrun kalenterista?

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.palasokeri.com/index.php?module=PostSchedule&view=submit


    Wizardian kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitti :)

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos itsellesi. :)

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olipas hyvä keikka, ylitti odotukset. Tietenkin se matsku on vähän epätasaista, mutta setti oli kokonaisuudessaan onnistunut. Bändillä oli hyvä fiilis ja Hackett vastoin ennakkokäsitystä puhui välillä kuin ruuneperi.. :-D 2,5 t. meni hujauksessa.

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan ookoo keikka. Firth Of The Fifth oli kohokohta.

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Crumb ja Genesis: http://www.villagevoice.com/slideshow/the-band-genesis-illustrated-by-r-crumb-29724447/1/