Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Romano Progin ja Palasokerin kokoelmalevy vol. 2

RomanoProgi kirjoitti noin 17 vuotta sitten (39 kommenttia)
Ollos tervehdittyjä progiväki! Olen Romano Progi, Progressive International Electronic Rock Unionin perustajajäsen ja presidentti. Olemme rantautumassa yhdistyskuviomme kanssa myös Suomeen osana yhteiseurooppalaista progressiivisen rockin kulttuurihanketta ja tämän kunniaksi olemme tänään julkistaneet yhteistyössä Palasokeri.comin kanssa kokoelmalevyprojektin, jolle kutsutaan suomalaisia bändejä mukaan.

Voitte lukea lisää aiheesta erilliseltä tiedotesivulta:

http://www.palasokeri.com/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=8


Ja vielä kerran kiitos tästä yhteistyömahdollisuudesta ja kaikkea hyvä progin harrastajille!

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika tiukat on teidän vaatimukset... :wink: Miten muuten PIERU:n jäseneksi pääsee?!?

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hitto, Manogurgeil voisi muuten osallistua mutta urkurilla on valitettavasti veli.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sille täytyy tehä sukupuolenvaihosleikkaus, sisko kai hyväksytään?

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hahaha!! :lol: Loistavaa! Hyvä biisi. :D

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hahhah...hyvää läppää!!! :lol: :lol:

    MikkoRauhamala kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten muuten jäseneksi pääsee?!?


    Se pitää ansaita :)

    ---------------------------------------
    Jäsen on pöksyissäs

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo! Kivempi & Mielenkiintoisempi toi on, kuin iänikuiset Aakenääs & Reva-lantion keikkumassa Tawastehuussin lauteilla....

    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progessakin on puolensa, mutta on vaan niin pirun ryppyotsaista touhua.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hupajuttu! :lol:

    Kyllä tän kahdesti kuuntelee, mikä on 100 % enemmän kuin eräiden nimiartistien viimeisimpien levyjen kohtalo meidän soittimissa minkä sanoi jo Napoleonkin aikoinaan. :roll:

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progessakin on puolensa, mutta on vaan niin pirun ryppyotsaista touhua.

    Mitä vikaa on ryppyotsaisuudessa?

    Greeny kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tällaisen talouden ylikorostuksen aikakautena on syytä ottaa huomioon taloudellisuus - ryppyotsaisen ilmeen tuottaminen kuluttaa huomattavasti enemmän energiaa kuin leppoisat ja rentoutuneet eleet, joita saa kasvoilleen esim kuuntelemalla sfääreissä leijuvaa Acid Folkia.

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla on ollut valkoiset Ludwigit vuosina 1980-81! Pitäpäs myydä ne pois :( Tosin niiden valmistusvuotta en tiedä, käytetyt olivat ja vanhat jo silloin.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun soitinroippeista taitaa kelvata vain 70-luvun Electro-Harmonix Electric Mistress. Signaturen kitarat ei varmaan oikeeseen progeen kelpaa :lol:

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on 70-luvulta nokkahuilu.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on 70-luvulta nokkahuilu.


    :lol:

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progessakin on puolensa, mutta on vaan niin pirun ryppyotsaista touhua.

    Mitä vikaa on ryppyotsaisuudessa?


    Ryppyotsaisuus on progea.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progessakin on puolensa, mutta on vaan niin pirun ryppyotsaista touhua.


    Kuten esim Romano Progi? :D

    Musiikin ja taiteen lokeroiminen sinänsä on ryppyotsaista, IMO.

    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jokainen itsensä ja taiteensa vakavasti ottava taiteilija on jollain tapaa ryppyotsainen. Jopa suuret koomitkot. Siinä ei ole mitään pahaa, päinvastoin.
    Harva suurista mestariteoksista on syntynyt tuosta vaan lonkalta. Eiköhän tämä päde progeenkin.
    Sitä paitsi tämä heittoni ryppyotsaisuudesta myötäili tämän ketjun aloituksen henkeä. Tai niin ainakin tarkoitin sen. Älkää nyt turhaan kurtistelko kulmianne.

    GhosT kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terve hyvä ihmiset ! Olen täällä ensimmäistä kertaa! :oops:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terve vaan itsellesi!

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heippa kummitus!

    GhosT kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terve ! Olen suomenkielen opiskelija Unkarista ja löysin Palasokerin Sunkan kautta.Aanteeksi, jos kirjotan huonosti mutta vielä en voi hyvin suomea.Sitä vastoin minulla on yksi etevä alkuperäinen opettajani. :)

    -Szellem-

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänne vaan harjoittelemaan!

    GhosT kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä ja iloitsen ! Muuten, olen soittaja (bassokitaristi) yksi rokkibändissä Unkarissa.Luulen että, ovat soittajat täällä. :wink:

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä, itsekin soitan bassoa...

    MikkoRauhamala kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulenko minä väärin, mutta lauletaanko tuossa näytekappaleessa jotain tohtori Sykerö-juttuja? Minu kaverini on kameli ja se polttaa piippua? Pot? Onko tuossa biisissä punaista lankaa, heijasteleeko se tulevan kokoelman juonta?

    Tervetuloa GhosT!

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun läppäri muuten sammui kesken ton näytebiisin kuuntelun... Liian kovaa kamaa?

    AlexHell kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan järjetöntä laittaa tuollaisia ehtoja osallistumiseen, enkä nyt tarkoita just nimenomaan näitä Romanon ehtoja, vaan yhden toisen. Jos itellä on rickenbackerin basso, ei se tarkoita, että jokaisella pitää olla. Ehkä pitäisi koettaa kepillä jäätä, että pääsiskö kokoelmalle muutenkin, kuin täyttämällä ehdot? :) Kova biisihän tuo Torso on, kova laulaja tuo Mr. Universale!

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hitto mietin mikä tossa pizza del torsossa :) oikein on, jotain sinffonista post-punkkia tms. Mut verratkaapas Van der Graaf Generatorin vaikkapa Every Bloody Emperoriin :)

    Toi menee kyl (toi pizza) sen verran yli että melkein jotain avant-doomia. ja silti naurattaa

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hitto mietin mikä tossa pizza del torsossa :) oikein on, jotain sinffonista post-punkkia tms. Mut verratkaapas Van der Graaf Generatorin vaikkapa Every Bloody Emperoriin :)

    Toi menee kyl (toi pizza) sen verran yli että melkein jotain avant-doomia. ja silti naurattaa


    Hah! Joo, vaikea sanoa, mitä genreä tuo nyt olisi, paitsi ehkä progea. Onkohan tuo nyt tosiaan sellainen Rickenbacker-basso sitten? Ainakin kuulostaa siltä. Soittihan Geddykin levyillä pääasiassa Fenderin jazz-bassoa ja keikoilla Rickenbackeria silloin joskus.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    se biisi jotenkin hajoaa oudosti

    koivula kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs tämä nyt on? Laitoin tänne joskus keväällä 2004 seuraavan linkin ja se poistattiin Colossuksen herjauksen vuoksi!!

    http://manogurgeil.net/teemalevy.txt


    Paskiaiset olette surutta varastaneet idean! Toki tämä Romano Progi nyt on paljon parempi tarina, mutta sen ideoimiseen on käytetty varmasti pidempään kuin tuohon kulunut 30sekunttia..

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    niin siis tuo käytettävät soittimet.

    Hitsi pitäis kuunnella.. onkos se Kalevala-levy vai mikä onkaan, hyvä? iha sama lainaan kuitenkin. Mut tollanenhan idea on jo vanha. mitä valitat.

    uomo di peZZA banco mutuo del soccORSO xxxdddd

    toi on kyl aika paha kappale. ei ehkä hirveen progee tai nopee, mut seko kyl

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos tullut muuten jo paljonkin materiaalia tälle levylle?:)

    koivula kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    niin siis tuo käytettävät soittimet.

    Hitsi pitäis kuunnella.. onkos se Kalevala-levy vai mikä onkaan, hyvä? iha sama lainaan kuitenkin. Mut tollanenhan idea on jo vanha. mitä valitat.

    uomo di peZZA banco mutuo del soccORSO xxxdddd

    toi on kyl aika paha kappale. ei ehkä hirveen progee tai nopee, mut seko kyl


    Sun lauseet jäsentyy kyllä keskimääräistä happopäätäkin sekavammin. Pystytkö jotenkin alentumaan sieltä fastraaleilta standardille foorumitasolle?

    RomanoProgi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä on tässä nyt ollut vähän härdelliä progiunionin hallituksessa. Minut on jo kerran äänestetty kumoon mutta nyt sain luottamuslauseen, joten projekti voi jatkua.

    Mukaan on turha enää ilmoittautua, olemme jo päättaneet kuukausi sitten, ketkä kavereistamme pääsevät mukaan projektiin ja aika hyviäkin ilmottautujia on pitänyt torjua, koska levytila on täynnä. Osa mukaanmahtuvista on tosiaan suomalaisia, mutta häviävän pieni osa. Ja mitäs me kaverien kohdalla nyt niin tarkkoja oltaisiin noista säännöistä, pientä (ja isompaa) joustoa on luvattu.

    Levy tulee alkukesästä. Kiitokset Palasokeerille, kun olette mukana toteuttamassa projektiani.

    Prodigal kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä on tässä nyt ollut vähän härdelliä progiunionin hallituksessa. Minut on jo kerran äänestetty kumoon mutta nyt sain luottamuslauseen, joten projekti voi jatkua.

    Mukaan on turha enää ilmoittautua, olemme jo päättaneet kuukausi sitten, ketkä kavereistamme pääsevät mukaan projektiin ja aika hyviäkin ilmottautujia on pitänyt torjua, koska levytila on täynnä. Osa mukaanmahtuvista on tosiaan suomalaisia, mutta häviävän pieni osa. Ja mitäs me kaverien kohdalla nyt niin tarkkoja oltaisiin noista säännöistä, pientä (ja isompaa) joustoa on luvattu.

    Levy tulee alkukesästä. Kiitokset Palasokeerille, kun olette mukana toteuttamassa projektiani.


    Hyvä herra Progi. Lähetin teille sähköpostia. Toivottavasti luette ja näette asialliseksi vastata. Kiitos paljon!

    RomanoProgi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moi. Mulla on ollu vähän kiirettä erilaisten projektien suhteen, mutta kovaa kamaa on luvassa, sanokaa minun luvanneen. Kaverini, videotaitelija Haße teki yhteistyössä Palasokeri Productionsin jamppojen kanssa Uomo Universalen Pizza Del Torsoon musiikkivideon, joka on näillä hetkillä heavyrotaatiossa kansainvälisillä musiikkikanavilla. Tässä teille kuitenkin ennakkoon kunnioitukseni osoituksena teitä kohtaan.

    http://stage6.divx.com/user/PBird/video/1821929/
    http://video.google.com/videoplay?docid=-6127116823607592994&hl=en


    ÄÄH, täällä ei toiminutkaan videoiden upotus viestiin. Kattokaa sitten noista linkeistä. SUosittelen ensimmäistä, toi toinen ei tee oikeastaan oikeutta hienolle vidoeteokslle.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ei vittu :D:D:D:D:d:D:D.D:D:D:D:D:D:Dd

    kuuntelija yritettiin tappaa, nyt katsojakin