Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Suosikkiartisti, jatkoeräily lohko 3

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (31 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


Paha, PAHA lohko!

+/- saldo : 0 |

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei oo paha:YES!

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    perse....beatles, zappa, beatles zappa, beatles, zappa ????????? jätetään hautumaan toistaiseksi...

    boredom99 kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    perse....beatles, zappa, beatles zappa, beatles, zappa ????????? jätetään hautumaan toistaiseksi...

    Sama, paitsi että Piitleshän se on kuitenkin loppupeleissä parempi.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    zapasen pitähisi ensin päästä loppupelihin

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari vuotta sitten olisi ollut satavarmasti Yes mutta sitten täytin 30 ja kilahdin totaalisesti Beatlesiin. Tämä ei ole vitsi...

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suotta häpeilet! The Beatles on suorastaan klassista musiikkia. Bändin melodista nerokkuutta voi vain ihailla.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Enhän minä häpeilekään. Se kyllä vähän nolottaisi jos musamaku olisi sama viidentoista ja kolmenkymmenen ikäisenä: missä kehitys? :)
    Olet muuten toinen tietämäni henkilö joka pitää Beatlesia suorastaan klassisena musiikkina. Tai itse asiassa se ensimmäinen ei käyttänyt sanaa "suorastaan". Hän oli kyllä Beatle-maanikko. En silloin oikein ymmärtänyt sitä juttua. Pikku hiljaa alkaa sarastaa.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Se kyllä vähän nolottaisi jos musamaku olisi sama viidentoista ja kolmenkymmenen ikäisenä: missä kehitys? :)
    [/quote]

    Jaa, musamaun kehittyminen? Itse en osannut kuunnella RIO-musiikkia teini-ikäisenä ja nyt en pääse Univers Zerosta ja muista samantyylisistä bändeistä lainkaan eroon...

    [quote]
    Olet muuten toinen tietämäni henkilö joka pitää Beatlesia suorastaan klassisena musiikkina. Tai itse asiassa se ensimmäinen ei käyttänyt sanaa "suorastaan". Hän oli kyllä Beatle-maanikko. En silloin oikein ymmärtänyt sitä juttua. Pikku hiljaa alkaa sarastaa.


    Olen innokas Schubertin musiikin ystävä ja yhtä nerokkaalle melodisuuden tasolle on mielestäni yltänyt vain The Beatles.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Piitlesiin liittyen, eilen tuli Teemalta viisiosaisen dokkarin Beatlesin vuosikymmen toka osa.
    Tullee kait uusintana. En KYLLÄ äänestänyt heitä

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pelkästään tässä lohkossa on kaksi Piitlesiä kovempaa. No kyllä määkin sitten kiikustuoli-iässä Beatlesia äänestän.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1 Yes
    2 van der Graaf Generator
    3 Frank Zappa
    4 The Beatles

    ehdottomasti. Ei biitles huono, mutta ehkä kuitenkin vähän zappaa huonompi, eikä ehkä ihan niin tähtiainesta ku muilla. Ei zappa huono, mutta vähän ärsyttävä. Ei noi kaks muutakaan vältä paikoittaista ärsyttävyyttä. Yes kuitenkin vähemmän.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvin sanotttu! Vaikka kuinka jokin olisi suosikki, niin kaikilla artisteilla on tuotannossa itseä ärsyttävää ja suorastaan huonolta kuulostavaa materaalia. Yesillä tosiaan ehkä vähiten, mutta toisaalta graafilla on voimallisimmat huippuhetket, zapalla nerokkaimmat sävellykset ja piitleillä upeimmat melodiat.

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaa Zap tippua, jai jai... Näistä kaikki on kyllä ollut omia kovia suosikkeja joskus. Nykyään en enää Yesistä välitä juuri ollenkaan, se ei ole kestänyt aikaa. Beatles on aina muodissa. Zappa ikuinen hard-core-fanituksen kohde. VdGG:tä tulee kuunneltua kausittain, välillä se on maailman parasta musaa. Haudotaan vielä...

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hah, oottepa te varovaisia. Itselleni mikään ei ole helpompaa kuin tällaiseen äänestykseen vastaaminen. Kun vilkaisee vaihtoehdot läpi niin vastaus on aina täysin ilmeinen. Nanosekunnissa. Omasta mielipiteestähän tässä on kyse, eikä naapurin. Ellei sitten rupea taktikoimaan, siihen ei ole into tässä kohtaa riittänyt.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Elähän mies liioittele! Kukaan ei pysty nanosekunnissa tekemään yhtään mitään... :P
    Jo signaalin kulku silmistäsi näköaivoalueille kuuluu millisekuntien aikaskaalaan! :lol:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hah, oottepa te varovaisia. Itselleni mikään ei ole helpompaa kuin tällaiseen äänestykseen vastaaminen. Kun vilkaisee vaihtoehdot läpi niin vastaus on aina täysin ilmeinen. Nanosekunnissa. Omasta mielipiteestähän tässä on kyse, eikä naapurin. Ellei sitten rupea taktikoimaan, siihen ei ole into tässä kohtaa riittänyt.


    Allekirjoitan.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Elähän mies liioittele! Kukaan ei pysty nanosekunnissa tekemään yhtään mitään... :P
    Jo signaalin kulku silmistäsi näköaivoalueille kuuluu millisekuntien aikaskaalaan! :lol:


    No vähän liioittelin ;-) Mietin vaan, että jos neljästä bändistä omasta mielestä parhaan valitseminen vaatii yön yli pohtimista niin miten selviytyy esim. päivittäisistä ruokahankinnoista. Normaalissa supermarketissa kun on varmaan tuhansia tuoteita valikoimassaan... :-)

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pelkästään tässä lohkossa on kaksi Piitlesiä kovempaa. No kyllä määkin sitten kiikustuoli-iässä Beatlesia äänestän.

    Kiikkustuoli-ikä (mikäli tarkoitetaan vanhuusikää) lähestyy itsekutakin, mutta ainakin meikäläisen tapauksessa mitä vanhemmaksi tulee niin sitä skeptisemmin suhtautuu piitlesiin.
    Varsinkin alkuaikojen biisit kuulostaa tosi naiveilta.
    Mikä, ettei kiikkustuolissa voisi siinä iässä kuunnella vaikka Lands Endiä

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maailma (tai no Palasokeri ainakin) on paska paikka jos Yes tippuu.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rubber Soul alkaa jo olla jostakin kotoisin. Sgt. Pepper's jo ihan uskomaton. En suostu kuuntelemaan noita alkuaikojen levyjä, ovat niin huonoja.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rubber Soul alkaa jo olla jostakin kotoisin. Sgt. Pepper's jo ihan uskomaton. En suostu kuuntelemaan noita alkuaikojen levyjä, ovat niin huonoja.


    Oikein! Ei kaikki ole kultaa, mitä The Beatles-tavaramerkillä myydään.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    voikohan täällä jotkut foorumin ulkopuoliset äänestää. vai ovatkohan nukkuvat heränneet..? Kyllä beatleskin kuluu - siitä vaan on jäänyt niin hyvä kuva kun ei niin usein kuuntele. strawberry fields

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rubber Soul alkaa jo olla jostakin kotoisin. Sgt. Pepper's jo ihan uskomaton. En suostu kuuntelemaan noita alkuaikojen levyjä, ovat niin huonoja.


    Oikein! Ei kaikki ole kultaa, mitä The Beatles-tavaramerkillä myydään.


    Viisaita puhutte.Ekat piitlekset ovat kauheaa kamaa.Pepperistä etiäpäin taidokkaita levyjä.White albumi on ajoittain jopa progea.

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitähän minä olen nyt missannut, kun With the Beatles ja A Hard Day's Night vaan itsepintaisesti kuulostavat niin penteleen hyviltä ja energisiltä pläjäyksiltä :( Hyvät rokkibiisit ja tiukat stemmat ovat aina paikallaan vaikka myöhemmät saavutukset jättäisivätkin ne varjoonsa.

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitähän minä olen nyt missannut, kun With the Beatles ja A Hard Day's Night vaan itsepintaisesti kuulostavat niin penteleen hyviltä ja energisiltä pläjäyksiltä :( Hyvät rokkibiisit ja tiukat stemmat ovat aina paikallaan vaikka myöhemmät saavutukset jättäisivätkin ne varjoonsa.


    Viukkis on asian ytimessä. Noi on suurin piirtein kovimpia rokkilättyjä mitä 60-luvulla on tehty. Mä tykkään Beatlesin tuotannosta alusta loppuun asti, enkä osaa arvottaa sitä mitenkään paremmuusjärjestykseen. Välillä rehellinen rock'n'roll pieksää taiteellisemmat sfäärit ihan kevyesti, välillä toisin päin.

    Ja Zappan ja Beatlesin välillä mun on edelleenkin mahdotonta valita, koska siinä on mun elämän kaksi tärkeintä musiikkia. Mietitään vielä...

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitähän minä olen nyt missannut, kun With the Beatles ja A Hard Day's Night vaan itsepintaisesti kuulostavat niin penteleen hyviltä ja energisiltä pläjäyksiltä :( Hyvät rokkibiisit ja tiukat stemmat ovat aina paikallaan vaikka myöhemmät saavutukset jättäisivätkin ne varjoonsa.


    Mun makuuni ne pop-rallit ovat vähän tyhjänpäiväisiä. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eivätkä tunnu missään.
    En väitä, etteivätkö ne pop-ralleina ole ihan ensiluokkaisia. Ehkä jonakin päivänä opin pitämään niistä. Oma musiikillinen taustani on (neo)progessa, vähän pitää olla monimutkaisuutta että maistuu. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandista olen sitä mieltä että kyseisellä levyllä on 40 vuotta sitten jo toteutettu ne asiat joita moni kestosuosikkini kuten Marillion vieläkin vasta tavoittelee. Omassa tämän hetken musiikkiuniversumisssa Beatles on juuri josta moni juttu on lähtenyt haarautumaan, ja ihanne jota kohti moni aina vain vieläkin pyrkii. Itselläni Beatlesin suosio oli itse asiassa yksi syy miksi tätä bändiä pitkään vierastin.

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Beatlesin pop-rallit tuntuukin munaskuissa.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun mielestä noilla myöhäisemmilläkin Beatles levyillä, etenkin White Albumilla, on paljon tosi yhdentekeviä biisejä niiden nerokkaampien tuotoksien joukossa. Vähintään puolet Beatlesin tuotannosta ei tee muhun minkäälaista vaikutusta. Oli ne sitten olleet omana aikanaan miten mullistavia hyvänsä.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksikään Beatlesin levy ei sisällä täydellisten biisien kavalkaadia. Beatles oli enemmänkin yksittäisten nerokkaiden hittibiisien tuottaja.

    boredom99 kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höpö höpö.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt oli vain kolme ehdotonta, yksi so so.