Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Suosikkiartistiäänestys, välierä A

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (17 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


Suosikki 1

+/- saldo : 0 |

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pf ei oo progea

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pf ei oo progea

    Enemmän Pink Floyd on progea kuin Jethro Tull.Sen lisäksi PF on maailman paras bändi!!!!!!!!

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    nii ehkä maailman paras muttei progen :).
    No kieltämättä jethro on usein aika paskaa. Mutta parhaimmillaan silti voittaa pf:n 1,3-kertaisesti

    Leppari kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jethro usein paskaa? No harvemmin kuin pink floydi! :wink:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua joskus häiritsee musiikin tyrmääminen paskaksi :x Mitä tulee Pink Floydiin niin se on julkaissut vain loistavia tai erinomaisia levyjä ja yhden kohtuullisen(The Final Cut).Jethro Tull on tehnyt mielestäni pari hyvää muutaman kohtuullisen ja sitten aika läjän tylsiä levyä,muttei yhtään PASKAA levyä.Jätettäisikö se paska jo tunkiolle,kiitos :evil:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minua joskus häiritsee musiikin tyrmääminen paskaksi :x Mitä tulee Pink Floydiin niin se on julkaissut vain loistavia tai erinomaisia levyjä ja yhden kohtuullisen(The Final Cut)


    Höpö höpö, The Final Cut on paljon parempi kun ne pari keskinkertaista levyä (tiedätte kyllä mitkä). :D

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Höpö höpö, The Final Cut on paljon parempi kun ne pari keskinkertaista levyä (tiedätte kyllä mitkä). :D


    stormwatch & A? :wink:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höpö höpö, The Final Cut on paljon parempi kun ne pari keskinkertaista levyä (tiedätte kyllä mitkä). :D


    stormwatch & A? :wink:


    No, kyllä The Final Cut päihittää noikin. Vaikka A onkin ihan mukava levy.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kylläpä kirvoittaa kielenkantimia tämä skaba.
    Pink Floyd ei ole progea siinä katsannossa että progen pitäisi olla vaikeaa soitettavaa ja tahtilajien alati vaihtuvia, siis jopa biisien sisällä. Mutta progeen kuuluu myös uusien tunnetilojen luominen musiikin keinoin ja siinä Pink Floyd on ylittämätön.
    Jethro Tull taas on nimenomaan progea tahtilajien näppäryydessään ja komeissa melodioissa.
    Hemmetti, kummatkin kisaajat ovat minulle rakkaita! Miten voi ihminen valita kahdesta ystävästä toisen ammuttavaksi?

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    tylsä tai keskinkertainen = paskaa.
    ainahan paskasta hyviäkin puolia löytää, mutta ei tarkoita... kyllä saa sanoa paskaks jotain

    A:han on ihan hyvä levy, on sillä Black Sunday! ja myös Protect and Survive, Batteries Not Included, Uniform, The Pine Marten's Jig ja And Further On, vaikka kyseiset kappaleet eivät aivan täysiä mestariteoksia ole (paitsi ehkä Black S)

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    ainahan paskasta hyviäkin puolia löytää


    :lol: tää on kyllä positiivisisesti sanottu :lol:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kylläpä kirvoittaa kielenkantimia tämä skaba.
    Pink Floyd ei ole progea siinä katsannossa että progen pitäisi olla vaikeaa soitettavaa ja tahtilajien alati vaihtuvia, siis jopa biisien sisällä. Mutta progeen kuuluu myös uusien tunnetilojen luominen musiikin keinoin ja siinä Pink Floyd on ylittämätön.


    Ehkä PF ei täytä kaiken tuotantonsa kohdalla julmia progekriteerejä(Mutta ei myöskään esim.Yes,Camel ja moni muukaan ns. varsinainen progebändi),mutta varsinkin alkupään tuotannosta löytyy varsin progehenkistä ja varsinkin psykedeelistä menoa.
    Olen täysin samaa mieltä Jammon kamssa siitä,että Pink Floydin tärkein vahvuus on juuri noiden tunnetilojen luominen.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mutta kun täytyy löytää positiivisia puolia, pitäisi kyllä löytää parannettavaakin. Tai jotain muutakin.

    Niin, kamelikin on monesti vain kitarafiilistelyä tms. Mutta eipä haittaa Lady Fantasyssä (vaan auttaa)

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Negatiiviset puolet ovat nykyään nimeltään "kehittämisen kohteet". :lol:

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä ihmettelee, notta haetaanko täällä keskustelusta päätellen bändiä, joka on"progein" vai omasta mielestä parasta. Itse vanhempana ja 70-luvulla ko. bändejä jo kuunnelleena en välitä siitä kumpi on "progempi" PF vai JT. Vaan esim. tässä tapauksessa PF vaan on mun mielestä parempi.
    Itse asiassa nykyään tulee kuunneltua tosi vähän mitään näistä neljästä, vanhaa Genesistä lukuun ottamatta.Tällä vuosituhannellakin on tehty paljon hyviä proge - ja "proge"-levyjä.
    Ja vielä yksi asia: näistä äänestyksistä sai muutaman "uuden" nimen esim. Agitation Free kuulostaa mielenkiintoiselta.Ja olihan siellä ihan outo nimi joku "Ali Ben Hassan" tai vastaava.:roll:

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös tämän pitänyt olla suosikkiartistiäänestys jossa vaan sattuu olemaan runsaasti progebändejä kun täällä niitä niin ahkerasti kuunnellaan?

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös tämän pitänyt olla suosikkiartistiäänestys jossa vaan sattuu olemaan runsaasti progebändejä kun täällä niitä niin ahkerasti kuunnellaan?


    Niin mäkin olen kuvitellut. Ehkä tulokset olisi parasta mitätöidä ja aloittaa alusta kun äänestyksen aiheesta on niin paljon epäselvyyttä. :wink: