Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

kysymys autostereolista:

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten (9 kommenttia)
Kun on mennyt tuo paneeli paskaksi, niin myydäänkö jossain pelkkiä noita paneeleja? Ja pittääkö olla tismalleen sama malli, jotta sopii?

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis onko sulla tosiaan auto? Ekoterroristi!

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No koetas arvata, pitääkö olla sama malli...

    Olet tietysti pöllinyt jotain panelittoman autostereoli-soittimen ja luulet siihen löytyvän halvalla panelin? No ei vaineskaan, ota soittimen takuulappu mukaan tai yleensä jotain, millä pystyt totistamaan olevasi sen aito omistaja ja sitten radioliikkeeseen kyselemään.

    Uni kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin joskus 10v sitten samoilla asioilla ja liikkeestä neuvoivat ottamaan yhteyttä maahantuojaan. Siihen aikaan se oli mahdollista saada mutta jäi ottamatta koska sen saaminen olisi edellyttänyt radion lähettämistä heille ja se maksoi n. 100mk vähemmän kuin uusi soitin. Lisäksi se kun ei silloinkaan ollut mikään uusi laite eikä autokaan ollut edes omani niin jäi hankkimatta. Alpine oli ko. poppilootan merkki.

    Kuriositeettina kyseisen soittimen tai siis paneelin rikkoutumisen takia olen joutunut ostamaan kaksi Camelin The Snow Goose-cd:tä. Toinen on nimittäin tänäkin päivänä siellä soittimessa sisällä jos se on ylipäätään missään enää tallessa.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kuriositeettina kyseisen soittimen tai siis paneelin rikkoutumisen takia olen joutunut ostamaan kaksi Camelin The Snow Goose-cd:tä. Toinen on nimittäin tänäkin päivänä siellä soittimessa sisällä jos se on ylipäätään missään enää tallessa.


    Olisit vienyt Camelin kaikkineen divariin ja sanonut että stereot saa kaupan päälle :P

    Uni kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuriositeettina kyseisen soittimen tai siis paneelin rikkoutumisen takia olen joutunut ostamaan kaksi Camelin The Snow Goose-cd:tä. Toinen on nimittäin tänäkin päivänä siellä soittimessa sisällä jos se on ylipäätään missään enää tallessa.


    Olisit vienyt Camelin kaikkineen divariin ja sanonut että stereot saa kaupan päälle :P


    Hemmetti kun en tullut ajatelleeksi. Tyhmyydestä sakotetaan.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla hajos kerran kirjaston videokasetti vanhaan videonauhuriin. Se oli murrettava auki ja vietävä kirjastoon ne kasetin osat, muuten ne olisi laskuttaneet videon hinnan uutena.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla hajos kerran kirjaston videokasetti vanhaan videonauhuriin. Se oli murrettava auki ja vietävä kirjastoon ne kasetin osat, muuten ne olisi laskuttaneet videon hinnan uutena.


    Tämä vissiin tapahtui USA:ssa :lol: :lol:

    Uni kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla hajos kerran kirjaston videokasetti vanhaan videonauhuriin. Se oli murrettava auki ja vietävä kirjastoon ne kasetin osat, muuten ne olisi laskuttaneet videon hinnan uutena.


    Mulla kävi vastaava tapaus videovuokraamon nauhan kanssa. Mulla oli vanha paska nauhuri mutta sanoin (erittäin vihaisen oloisena tietty) että nauhuri on ihan pakasta vedetty ja raivosin että kiitti teille laatunauhoista niin ei tarvinnut maksaa mitään, päinvastoin. Taisin saada 30 ilmaista vuokrausta hyvitykseksi. No tosin ne vuokraamon tytöt oli tulleet tutuiksi menneiden vuosien varrella eli olin kyllä puljuun kantanut rahaa ihan riittävästi. Joten kiitokset Rauman Makuunin tytöille, etenkin sille surusilmäiselle brunetelle jota (ah) aina niin ihastelin.. :oops: :D

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Mulla kävi vastaava tapaus videovuokraamon nauhan kanssa. Mulla oli vanha paska nauhuri mutta sanoin (erittäin vihaisen oloisena tietty) että nauhuri on ihan pakasta vedetty ja raivosin että kiitti teille laatunauhoista niin ei tarvinnut maksaa mitään, päinvastoin. Taisin saada 30 ilmaista vuokrausta hyvitykseksi. No tosin ne vuokraamon tytöt oli tulleet tutuiksi menneiden vuosien varrella eli olin kyllä puljuun kantanut rahaa ihan riittävästi. Joten kiitokset Rauman Makuunin tytöille, etenkin sille surusilmäiselle brunetelle jota (ah) aina niin ihastelin.. :oops: :D



    Go Rauma!
    Kehä koloomoosen ulkopuolella ihmiset eivät ole niin halko perseessä.