Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Päivän hyvä uutinen:

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten (63 kommenttia)
MTV3:n tekstikanavalta:" Muuttoliike USA:sta Kanadaan paisuu".

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paljonko toikin vaikuttaa siihen missä riihimäkeläiset pitävät halkojaan?

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paljonko toikin vaikuttaa siihen missä riihimäkeläiset pitävät halkojaan?



    Poju taas melkein ymmärtää asioita...

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    MTV3:n tekstikanavalta:" Muuttoliike USA:sta Kanadaan paisuu".


    Siis mten toi on hyvä uutinen? Eikös tossa nyt mene Kanadakin sitten pilalle? Jenkit pois Amerikasta!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poju taas melkein ymmärtää asioita...

    Hupaisaa kun tuollainen hameniekka käyttää sanaa "poju". Olet varmaan itse varsinainen maskuliinisuuden esikuva

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikseivät muuta Meksikoon tai Kuubaan? Eikö siellä ole paljon sosialistisempi eli parempi ja hienompi se poliittinen ilmasto kuin USA:ssa tai Kanadassa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Acidin kaltaisten ihmisten kannattaisi muuttaa Kuubaan - siellä on ilmainen terveydenhoito.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti genetiikka ja lapsivesitutkimus edistyvät siten, että yksilöt, joilla on tulevaisuudessa riski käyttää yli 9 merkkiä pitkiä käyttäjätunnuksia voidaan abortoida hyvissä ajoin.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko moni muu huomannut uuden Communicatorin wlan-bugia? Ei löydä aina verkkoa vaikka sellainen todistettavasti on.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Päivän hyvät uutiset sen kun paranee. Mitä lieneekään edessä huomenna?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos saa toivoa huomisen uutista niin wlan ja gps bugikorjaus Nokialta olisi ihan kiva. Jos ostaa n. 900 eurolla laitteen koska siinä on wlan ja gps niin toivoisi noiden ominaisuuksien sitten myös toimivan kunnolla eikä miten sattuu.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos saa toivoa huomisen uutista niin wlan ja gps bugikorjaus Nokialta olisi ihan kiva.


    Ei tommosia varmaan sunnuntaina julkisteta. Ehkä sitten maanantaina. :wink:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    USA vähentää kasvihuonepäästöjään

    http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/id66592.html


    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poju taas melkein ymmärtää asioita...

    Hupaisaa kun tuollainen hameniekka käyttää sanaa "poju". Olet varmaan itse varsinainen maskuliinisuuden esikuva



    Te vanhoiliset ahdasmieliset (oikeistolaiset) olette kovia poikia luokittelemaan. Olen mä varmaan sua pitempi.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti genetiikka ja lapsivesitutkimus edistyvät siten, että yksilöt, joilla on tulevaisuudessa riski käyttää yli 9 merkkiä pitkiä käyttäjätunnuksia voidaan abortoida hyvissä ajoin.



    Tai adoptoida. Miten olisi... isä?

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jenkit pois Amerikasta!


    No siinähän on asia kiteytetty täydellisesti. Kiitos.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Te vanhoiliset ahdasmieliset (oikeistolaiset) olette kovia poikia luokittelemaan. Olen mä varmaan sua pitempi.

    Ole sitten vaan rauhassa pidempi. Eikös "pojitteleminen" ole kuitenkin sovinistista tai peräti rasistista - boy oli pitkään neekerien kutsumanimi.

    Viimeksi kun mitattiin taisi olla jotain 198 cm. Ja vinoile nyt ihan kaikesta halustasi - reaalimaailmassa saisit kuitenkin teititellä minua.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tai adoptoida. Miten olisi... isä?

    Adoption ja muiden yhteiskunnallisten asioiden mielekkyydestä on aika turha luennoida ihmiselle, jonka mielestä maailma toimii siten että Martti Ahtisaari ja Tarja Halonen paskantavat rubiineja kansalle.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämän (ja erään toisenkin) viestiketjun sisällön perusteella voi helposti uskoa tuoreita uutisia, joiden mukaan Riihimäki on Suomen toiseksi väkivaltaisin kaupunki heti Vaasan jälkeen. :roll:

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ton paskan lappaamisen voisi hoitaa vaikka privana. (?)

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ton paskan lappaamisen voisi hoitaa vaikka privana. (?)

    Olisit muuten halunnut osallistua keskusteluun USA-Kanada -muuttoliikkeestä, mutta pilasimme tämän loistavan keskustelunaloituksen puhumalla paskaa?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ton paskan lappaamisen voisi hoitaa vaikka privana. (?)


    Hah! Yhden kerran kun räpäytän (tosin melko sivistyneesti) niin heti tulee raippaa :lol: Hieman suhteellisuudentajua, bliis :wink:

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tarkoitin AMBB:n ja Docin keskinäistä paskan heittoa. Uskaltaako tänne uusia käyttäjiä tullakaan, kun joka ketjussa solvataan kanssaeläjiä ???

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän sitä nyt kukaan kovin tosissaan voi ottaa... mehän ollaan vaan netissä? :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinpä.. ei mitään hätää, jos ei ole riihimäkeläinen, ruma, tyhmä, kommunisti, vasuri, vihreä, pasifisti, feministi, sodomisti, kampurajalkainen, vuoteenkastelija tai demari.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :lol:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tarkoitin AMBB:n ja Docin keskinäistä paskan heittoa. Uskaltaako tänne uusia käyttäjiä tullakaan, kun joka ketjussa solvataan kanssaeläjiä ???

    Jep, tässä olisi toimintaohje AMBB:lle ja Doc'ille:
    Mene ison peilin eteen ja nosta käsi eteen nyrkissä (ihan sama, vasen tai oikea). Sitten, aloittaen pikkurillistä, nosta vuorotellen sormi kerrallaan pystyyn ja takaisin nyrkkiin... muista katsoa jokaisen noston jälkeen peiliin. Tee näin joka päivä niin kauan, että halut paskan heittoon häviää. :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö riitä että minä veivaan posetiivia ja Acid on se apina?

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö riitä että minä veivaan posetiivia ja Acid on se apina?


    Sopii.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niinpä.. ei mitään hätää, jos ei ole riihimäkeläinen, ruma, tyhmä, kommunisti, vasuri, vihreä, pasifisti, feministi, sodomisti, kampurajalkainen, vuoteenkastelija tai demari.


    Jos puhutaan hetki "vakavasti",niin voisin udella, että mitä vikaa ihmisissä, jotka haluavat ja pyrkivät parempaan/rauhaisampaan/oikeudenmukaisempaan yhteiskuntaan/maailmaan?
    Mitä vikaa on ihmisissä, jotka välittävät luonnosta ja eläimistä?
    Mitä vikaa on ihmisissä, jotka eivät käytä aseita? Onhan se todella surullinen ajatus, että on ihmisiä, jotka eivät pidä ihmisistä, jotka eivät käytä aseita. Suorastaan vinksahtanutta.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei niistä eläimistä saa välittää, ei ole tilaa meille ja niille samaan aikaan. Lopulta syömme ne kaikki. On vain kasvit hyönteiset ja me.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos puhutaan hetki "vakavasti",niin voisin udella, että mitä vikaa ihmisissä, jotka haluavat ja pyrkivät parempaan/rauhaisampaan/oikeudenmukaisempaan yhteiskuntaan/maailmaan?
    Mitä vikaa on ihmisissä, jotka välittävät luonnosta ja eläimistä?
    Mitä vikaa on ihmisissä, jotka eivät käytä aseita? Onhan se todella surullinen ajatus, että on ihmisiä, jotka eivät pidä ihmisistä, jotka eivät käytä aseita. Suorastaan vinksahtanutta.

    Aivan kuin yllä mainittujen ajatussuuntien vastustajat tai kriitikot eivät pyrkisi oikeudenmukaisempaan jne. maailmaan. Kysymys on siitä, mitä pitää oikeudenmukaisena tai edes mahdollisena maailmana. Mielestäni Ranskan vallankumouksesta pitäen sosiaalisia utopioita on kuviteltu täysin epärealistisen ihmiskuvan varaan. Minä olen darwinistinen konservatiivi, enkä usko että ihmistä voi korjailla paljonkaan yhteiskuntateknologian keinoin. Ei auta vaikka itse olisit miten humaani, kun reaalimaailmassa yhtä humanistia kohden löytyy kymmenen muuta, jotka haluavat syödä humanisteja aamupalaksi. Eikä näitä ongelmallisia ei-humanisteja saada paremmiksi ihmisiksi niillä keinoin, joita vasemmisto on perinteisesti suosinut, so. romuttamalla kertaheitoilla koko entinen kulttuuriperinne ja sen sisältämät arvot.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin, siínä se kaikki oli. Ei tässä sitten mitään hätää, kunnes kapitalismi tulee tiensä loppuun ja kasvu lakkaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin, siínä se kaikki oli. Ei tässä sitten mitään hätää, kunnes kapitalismi tulee tiensä loppuun ja kasvu lakkaa.

    Amerikkalainen konservatismi on yleensä A. Smithin hengessä painottanut vapaan kilpailun itseisarvoa, eikä sitten muuta. Itse olen kyllä lähempänä englantilaista konservatismia, joka painottaa ns. luonnollisten yhteiskuntamuodostelmien merkitystä. Ts. perhe, suku, kansakunta ensin, sitten vasta muiden ongelmat. Darwinismi ja evoluutiopsykologia tarjoaa aika vankan pohjan tällaiselle arvojärjestykselle. Tai kuten joku sanoi: jos kaikki ihmiset ovat veljiä, minulle ei ole yhtään veljeä.

    Oletko Esa sattumalta lukenut Konraz Lorenzin kirjoja, lähinnä tulee mieleen "Niin sanottu Paha" ja "Kahdeksan kuolemansyntiä." Näiden pitäisi kiinnostaa ihmistä, joka pohjaa käsityksena asioista biologiaan.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Aivan kuin yllä mainittujen ajatussuuntien vastustajat tai kriitikot eivät pyrkisi oikeudenmukaisempaan jne. maailmaan. Kysymys on siitä, mitä pitää oikeudenmukaisena tai edes mahdollisena maailmana. Mielestäni Ranskan vallankumouksesta pitäen sosiaalisia utopioita on kuviteltu täysin epärealistisen ihmiskuvan varaan. Minä olen darwinistinen konservatiivi, enkä usko että ihmistä voi korjailla paljonkaan yhteiskuntateknologian keinoin. Ei auta vaikka itse olisit miten humaani, kun reaalimaailmassa yhtä humanistia kohden löytyy kymmenen muuta, jotka haluavat syödä humanisteja aamupalaksi. Eikä näitä ongelmallisia ei-humanisteja saada paremmiksi ihmisiksi niillä keinoin, joita vasemmisto on perinteisesti suosinut, so. romuttamalla kertaheitoilla koko entinen kulttuuriperinne ja sen sisältämät arvot.



    Korjaa, jos olen väärässä, mutta tuossa oli pari kohtaa mitkä kuulosti perin pessimistiseltä, luovuttamiselta ja muiden ajatusmaailmaan alistumiselta. Ja älä vaan vastaa "En ole pessimisti, olen realisti." Se on kaikkien pessimistien selitys.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Korjaa, jos olen väärässä, mutta tuossa oli pari kohtaa mitkä kuulosti perin pessimistiseltä, luovuttamiselta ja muiden ajatusmaailmaan alistumiselta. Ja älä vaan vastaa "En ole pessimisti, olen realisti." Se on kaikkien pessimistien selitys.

    No ei sitten vastata mitään. Vasemmiston mielestä kaikki mielipiteet ovat pelkästään ideologista valtataistelua, eikä mistään voi sanoa mitään lopullista. Minä olen niin vanhanaikainen, että uskon että esim. ihmisen olemuksesta voi sanoa jotain objektiivista. Nimitän sitä realismiksi. En ihan heti tajua, mihin viittaat muiden ajatusmaailmaan alistumisella. Se mitä ajattelen ei ole kovinkaan muodikasta ja esim. akateemisen uran kannalta itsemurha.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olen kovasti samaa mieltä Docin kanssa juuri siitä, että perusasetelmia ei pysty realistisesti korvaamaan ideologiahumpalla. Jos elettäisiin edelleen kyläyhdyskunnissa eli alueellisesti pienessä mittakaavassa, olisi sellaisessa kovin vaikeaa sortaa ketään kovin näkyvästi tai luoda jotain käytännön korvaavia käsitteellisyyksiä, koska tekemättä konkreettisia asioita ei vaan pärjäisi.

    Vasemmistolaiset näkemykset ilmenevät kovin usein vaan pintapuolisena oikeudenmukaisuuden tavoitteluna, jolla ei useinkaan ole minkäänlaista kosketusta todellisuuteen, ts. siihen miten maailma kuitenkin pyörii. Sen toteaminen ei ole negatiivisuutta, vaan realismia, joka ennen pitkää paljastuu kyllä kaikille, jotka itse omia pyöriään pyörittävät.

    Haiku kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vasemmistolaiset näkemykset ilmenevät kovin usein vaan pintapuolisena oikeudenmukaisuuden tavoitteluna, jolla ei useinkaan ole minkäänlaista kosketusta todellisuuteen, ts. siihen miten maailma kuitenkin pyörii. Sen toteaminen ei ole negatiivisuutta, vaan realismia, joka ennen pitkää paljastuu kyllä kaikille, jotka itse omia pyöriään pyörittävät.


    Sinun mielestäsi siis useamman vuosikymmenen suhteellisen hyvin pyörinyt pohjoismainen vasemmistolainen yhteiskuntamalli on jotain muuta kuin realismia?

    Docille: Jos ihmisellä on objektiivinen luonto, miten sitten selität muutaman sadan vuoden ikäisen yksilöllistymiskehityksen, joka nakertaa esim. juuri suvun asemaa? Entä miten luet kansakunnan osaksi luonnollista järjestystä? Sehän on varsin tuore historiallinen ilmiö ja vieläpä erityisen tietoisesti rakennettu.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ole Lorenzia ihan oikeesti luettu, vaan muiden tulkitsemia käsitteitä. Onkohan niistä jotain tiivistettyjä kokoelmia, en jaksaisi liian akateemista lukea.

    Viimeksi luvun alla korppien käytttäytyminen
    http://www.harpercollins.com/books/9780061136054/Mind_of_the_Raven/index.aspx


    Korppeja on tutkinut aikaisemmin...Lorenz.

    190 sivua..tän mä jaksaisin
    http://www.amazon.com/King-Solomons-Ring-Routledge-Classics/dp/0415267471/ref=pd_bbs_sr_1/002-7297195-1021607?ie=UTF8&s=books&qid=1186440509&sr=8-1


    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinun mielestäsi siis useamman vuosikymmenen suhteellisen hyvin pyörinyt pohjoismainen vasemmistolainen yhteiskuntamalli on jotain muuta kuin realismia?[/quote]
    Termillä "vasemmistolainen" ei tässä kohtaa ole oikein mitään järkevää merkitystä, koska todellisuudessa kyseessä on sosialistinen markkinatalousjärjestelmä, jossa on tiukan taloustieteellisen analyysin kannalta piirteitä ainakin viidestä järjestelmästä. Ja siitä hyvin pyörimisestä voi olla monta mieltä.

    [quote]
    Docille: Jos ihmisellä on objektiivinen luonto, miten sitten selität muutaman sadan vuoden ikäisen yksilöllistymiskehityksen, joka nakertaa esim. juuri suvun asemaa? Entä miten luet kansakunnan osaksi luonnollista järjestystä? Sehän on varsin tuore historiallinen ilmiö ja vieläpä erityisen tietoisesti rakennettu.

    En tiedä mihin keskusteluun yksilönkehityksestä viittaat. Onhan mm. väitetty että keski-aikana ei tunnettu yksilöä lainkaan. Yleisesti ottaen sukujen merkitys on tietenkin vähentynyt länsimaissa; syyt löytyvät talouden tasolta - tuotantosuhteista ja -voimista kuten marxilaiset sanoisivat. Muutos ei ole kuitenkaan ollut universaalia laatua, sikäli jos puhumme samasta ilmiöstä. Tietenkin poikkeamia voi tapahtua, keskeistä on mihin ne johtavat ja minusta on selvää että tässä on nimenomaan kyseessä negatiivinen ilmiö. Olet itsekkin puhunut sellaista ilmiökentästä, jota voisi nimittää vieraantumiseksi. On oltava jonkin olemus, josta vierraannutaan, vaikka ystävämme Marx ei tätä tajunnutkaan ja hänen myöhäistuotannostaan puuttuu täysin käsitys ihmisen olemuksesta.

    Jos et tarkerru kansakunta-termin kirjaimelliseen merkitykseen yhteiskuntafilosofiassa, voit nähdä että ihmisillä on aina ollut taipumus muodostaa yhteisöjä, olivat ne sitten heimoja tai kansoja. Tätä ilmiötä on mielestäni helpoin ymmärtää evoluutioskeeman kannalta ja siksi mielestäni kyseessä on ns. luonnollinen prosessi. Sen sijaan universalistiset utopiat ovat tietoisesti rakennettuja käyttääkseni ilmaisuasi ja niiden toteutusyritykset ovat epäonnistuneet: niillä ei ole ollut pohjaa realiteeteissa tai "luonnonjärjestyksessä".

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Sinun mielestäsi siis useamman vuosikymmenen suhteellisen hyvin pyörinyt pohjoismainen vasemmistolainen yhteiskuntamalli on jotain muuta kuin realismia?


    Let me put that straight: Viittaus koski sitä, että kerääntymällä yhteen paikkaan ryyppäämään, oksentamaan ja rikkomaan pulloja jonkun plakaatin alle julistamaan maailman oikeuden puolesta ilman aikomustakaan oikeasti tehdä jotain hyödyllistä minkään asian suhteen, on vaan aika yleistä, ja saa usein oikeutuksensa vasemmistolaisuuden leiman alla. Kovimmat vaahtosuut eivät useinkaan omaa kykyä tehdä mitään paasaamisen lisäksi. Pohjoismainen tapa toimia valtiona ei ole missään tekemisissä tämän asian kanssa.

    Haiku kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Termillä "vasemmistolainen" ei tässä kohtaa ole oikein mitään järkevää merkitystä, koska todellisuudessa kyseessä on sosialistinen markkinatalousjärjestelmä. [/quote]

    Totta. "Sosiaalidemokraattinen" olisi parempi (vaikka ei sekään tietysti täysin osuva), mutta läntisissä demokratioissa vasemmistolaisuus ymmärretään usein juuri sosiaalidemokratiaksi.


    Tietenkin poikkeamia voi tapahtua, keskeistä on mihin ne johtavat ja minusta on selvää että tässä on nimenomaan kyseessä negatiivinen ilmiö. Olet itsekkin puhunut sellaista ilmiökentästä, jota voisi nimittää vieraantumiseksi. On oltava jonkin olemus, josta vierraannutaan, vaikka ystävämme Marx ei tätä tajunnutkaan ja hänen myöhäistuotannostaan puuttuu täysin käsitys ihmisen olemuksesta.


    Tarkoitin juuri pitkälle menevästä työnjaosta seuraavaa yksilöllistymiskehitystä.

    Näen vieraantumisteeman juuri päinvastoin kuin sinä. Pidän ihmistä autenttisimmillaan silloin, kun hänellä on vahva sisäinen maailma. Moderniteetti luo tällaisia yksilöitä. Yhden totuuden ideologiat taas tukahduttavat sitä, mikä on intiimiä ja yksilöllisesti merkityksellistä. Erik Allardtin teoria työnjaosta ja yhdenmukaisuuden paineesta tukee tätä käsitystä: eriytyneessä yhteiskunnassa suuri yhdenmukaisuuden paine tuottaa anomiaa.

    Se on totta, että yksilöllistyneessä yhteiskunnassa vieraantuneisuuden vaara on siinä mielessä erityisen suuri, ettei ole mitään totuutta, jonka varaan rakentaa. Tämän vuoksi "kulttuurikasvatus" nousee arvoon arvaamattomaan.

    Weberhän puhui myös vieraantumisesta. Hänenkään näkemyksensä ei kai perustunut mihinkään tarkkaan käsitykseen ihmisluonnosta. "Kapitalismin hengen" leviäminen vain typistää ihmisyyttä tukahduttamalla "tunteellista", vaikkapa aistillista tai impulsiivista.

    [quote]Jos et tarkerru kansakunta-termin kirjaimelliseen merkitykseen yhteiskuntafilosofiassa, voit nähdä että ihmisillä on aina ollut taipumus muodostaa yhteisöjä, olivat ne sitten heimoja tai kansoja. Tätä ilmiötä on mielestäni helpoin ymmärtää evoluutioskeeman kannalta ja siksi mielestäni kyseessä on ns. luonnollinen prosessi.


    Tästä olen samaa mieltä. Kansakunnasta puhuminen tässä yhteydessä on kuitenkin hieman teennäistä, koska kansakunta on melko horjuva ja epäpersoonallinen rakennelma, "kuviteltu yhteisö".

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhden totuuden ideologiat taas tukahduttavat sitä, mikä on intiimiä ja yksilöllisesti merkityksellistä.

    Jos joku ei tiennyt, niin minä en kannata mitään yhden totuuden ideologiaa. Ennemmin vasemmistolaisia dekonstruktionisteja voisi syyttää yhden idean epistemologiasta, koska he ovat olleet täysin varmoja siitä että kaikki on vain ideologista taistelua ilman mitään erityistä substanssia.

    Länsimainen kulttuuri on kehittynyt rationalismin ja uskon ristipaineessa, ja siten se on tarjonnut yksilölle vaihtoehtoja "ihan tarpeeksi".

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän ihmisen totuuuksia voi ennustaa etukäteen. Se joka on jälkikäteen olemassa, voittaja, oli kai sitten myös oikeassa.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ääliömäistä käytöstä on kaikissa suuntauksissa. Se mitä eniten voisi peräänkuuluttaa, on tavallinen terveen järjen käyttö ja perinteinen oikean ja väärän taju, ts. moraali, joka tuntuu hukkuvan usein kaikenlaiseen höhötykseen, oli se sitten vasemmistolaista tai kapitalismia.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kyseessä on ns. luonnollinen prosessi.

    ..ei mitenkään vastaten..kuhan höpisen ajan kuluksi..
    Pystyykö "Luonto" luomaan sellaista, mikä on sille itselle tuhoksi?

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luonto ei ole semmoinen ohjaileva asia. Tai osin on, esimerkiksi kasvit loivat nykyisen ilmakehän. Mutta suurin osa luonnon, elävien olentojen ja kasvien, muutoksista on vain mukautumista vallitsevaan tilanteeseen. Maapallon kehitystä on ohjaillut geologiset muutokset.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti genetiikka ja lapsivesitutkimus edistyvät siten, että yksilöt, joilla on tulevaisuudessa riski käyttää yli 9 merkkiä pitkiä käyttäjätunnuksia voidaan abortoida hyvissä ajoin.



    8)

    Inssien pitää kehittää tuotantomenetelmät täysin automaattisiksi, siis tietokoneen haltuun. Vaihetyötä tekevä jalostettu olisi paradoksi. heh, nyt sammuttelen, olutta+aurinko ja..

    onhan toi dna business aika mahdollisuus.. tosin asian edistäjien ei pitäisi hyötyä taloudellisesti tekniikan mukana, koska se raha muuttaa asiaan perehtyjän "motivaatioita", halusi tai ei. Kapitalismin/oikeiston huonoja puolia?

    justjee..

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Helle jatkuu :D

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Helle jatkuu :D

    Saksalaisen säägurun mukaan lämpimät jatkuvat syyskuulle asti.

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1416702


    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Entäs ne hyvät uutiset?

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyviä uutisia ei ole ollutkaan pian puoleentoistakuukauteen... kuiteskin, edes tämän viikon hyvä uutinen...

    Huumeiden käytttö on vähentynyt vuodesta 2003 lähtien. Huumeita olisi kyllä nuorille tarjolla halpaan hintaan, mutta heitä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Yhdeksi syyksi käytön vähenemiseen on arveltu olevan huumeiden käytön arkipäiväistymisen.

    Nojoo, turha kait niitä on käyttää, ku ei erotu massasta. Siis, nykyään massasta erottumisen tarve hoidetaan terveillä elämäntavoilla.

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Nojoo, turha kait niitä on käyttää, ku ei erotu massasta. Siis, nykyään massasta erottumisen tarve hoidetaan terveillä elämäntavoilla.
    Kas, olen ollut trendikäs jo muutaman vuosikymmenen. :shock:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kaivataan lisää originellejä ihmisiä!

    Vyötiäinen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toivottavasti genetiikka ja lapsivesitutkimus edistyvät siten, että yksilöt, joilla on tulevaisuudessa riski käyttää yli 9 merkkiä pitkiä käyttäjätunnuksia voidaan abortoida hyvissä ajoin.


    Olen täysin samaa mieltä. Mun kaltaisia ei enää tänne kannata tuottaa. En kyllä jaksais nikkiäni muuttaa. Ehkäpä pidennän sitä muutamalla merkillä ja seuraan mitä tapahtuu...

    Vyötiäinen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nojoo, turha kait niitä on käyttää, ku ei erotu massasta. Siis, nykyään massasta erottumisen tarve hoidetaan terveillä elämäntavoilla.
    Kas, olen ollut trendikäs jo muutaman vuosikymmenen. :shock:


    Hehe, en tiennytkään olevani massaihminen. Ehkä pitäis jo alkaa suunnitella massastairtautumista. :?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kovaa vauhtia ollaan tulossa... originelliksi siis... :wink: Makkarat lähti kaapista kankaalle ja kuntoilu on vauhdissa... Nyt se inspiraatio sitten iski :wink:

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kovaa vauhtia ollaan tulossa... originelliksi siis... :wink: Makkarat lähti kaapista kankaalle ja kuntoilu on vauhdissa... Nyt se inspiraatio sitten iski :wink:

    Tommosta se post-rock eli jälkijättöinen musiikki tekee. Kauheeta kattoo vierestä. Ensi viikolla allekirjoitus on varmaan joku kymmenrivinen runo.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Tommosta se post-rock eli jälkijättöinen musiikki tekee. Kauheeta kattoo vierestä. Ensi viikolla allekirjoitus on varmaan joku kymmenrivinen runo.


    :lol: Kiitokset huomaavaisuudesta :lol: Kaikesta huolimatta en aio ryhtyä hipiksi kuitenkaan :wink:

    Ilmoitus: Annetaan pois tarpeettomana reilut 20 voipaketillista rasvaista Lerxstiä. Voi käydä keräämässä paikallisilta kuntopoluilta seuraavien kuukausien aikana.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    En kyllä jaksais nikkiäni muuttaa. Ehkäpä pidennän sitä muutamalla merkillä ja seuraan mitä tapahtuu


    Et jaksa nikkiä muuttaa, mutta pidentää kyllä, ihan mielenkiinnosta. Lyhennä tota nykyistä. Ei tarvii kirjoittaa mitään, deletoit vain loppupäästä.


    :wink:

    Vyötiäinen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kyllä jaksais nikkiäni muuttaa. Ehkäpä pidennän sitä muutamalla merkillä ja seuraan mitä tapahtuu


    Et jaksa nikkiä muuttaa, mutta pidentää kyllä, ihan mielenkiinnosta. Lyhennä tota nykyistä. Ei tarvii kirjoittaa mitään, deletoit vain loppupäästä.


    :wink:


    Kappas vain, kiitos vinkistä. Mutta mielenkiintosta tää on.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä Suomi!
    Jätettiinpäs Tanska ja muut pohjoismaat peränpitäjiksi...

    http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomi+joi+muut+Pohjoismaat+p%C3%B6yd%C3%A4n+alle+toissavuonna/1135256021470


    ...tähän on satsattu paljon ja nyt on tyhjä, mutta onnellinen olo. :wink:

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä Suomi!
    Jätettiinpäs Tanska ja muut pohjoismaat peränpitäjiksi...

    http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomi+joi+muut+Pohjoismaat+p%C3%B6yd%C3%A4n+alle+toissavuonna/1135256021470


    ...tähän on satsattu paljon ja nyt on tyhjä, mutta onnellinen olo. :wink:


    Eiköhän haasteta Venäjä seuraavaksi.

    Markkutapio kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Foorumit löytyvät taas ilman pöypilveä. Pikainen selailu osoitti että CWoT oli muokkautunut nimensä mukaiseksi.
    Tästä on hyvä jatkaa.