Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Paras blogi haussa

-rh kirjoitti noin 16 vuotta sitten (19 kommenttia)
Hyvä kaveri on kuumana blogien kanssa, ja hää on nyt tehnyt kyselyn, jossa etsitään Suomen Parhaita blogeja:

Ketä kiinnostaa:
http://www.keskustiedustelupalvelu.org/index.php?option=com_performs&formid=3&Itemid=27


Äänestys loppuu 5.1.2007 ja tulokset julkaistaan viikkoa myöhemmin mm. Keskustiedustelupalvelun sivuilla.

blogeja syntyy kymmeniä päivässä pelkästään Suomessa, tiedäpä noista. pienessä osassa asiaa mun makuun.

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    MagnusK:n blogi täällä Palasokerissa on ainakin minua viihdyttänyt eniten.

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuka on MagnusK, eihän hän sokrulainen ole?

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Neulaset jonossa, Mikä Hätänä, SusuPetal, Sedis Blog....

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuka on MagnusK, eihän hän sokrulainen ole?

    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Weblog&file=index&jop=browse&mode=story&uid=1140


    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paras blogi ikinä oli se Doc B.D.:n blogi missä Doc söi lääkkeitä ja kuolasi.

    Doc.B.D kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paras blogi ikinä oli se Doc B.D.:n blogi missä Doc söi lääkkeitä ja kuolasi.

    Ollaan kerrankin samalla aaltopituudella!

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Koetin etsiä kyseistä blogia mutta se on poistettu linjoilta. Nyt kertokaa äkkiä jokin ruumiin eritteisiin (kuola, kusi, paska, siemenneste, yms.) erikoistunut blogi - enkä tarkoita Vanhasen blogia...

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kirkas kuola valuu ja maastoutuminen suojaan esinekeskitykseltä. Enpä ollu nauranut aikoihin yhtä paljon. Paras blogi. Täytyy tutustua noihin Magnuksen blogeihin, joskus luin yhden, varmaan väärässä mielentilassa tai jotain, kun alkoi vaan ärsyttämään.

    -rh kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sedis Blog....


    Sedis on mainio; se kävi mun työpaikalla, työhuoneessa, joskus 1980-luvun alussa: "Sä olet saattanut kuulla minusta ..."
    Hyvä avaus, vahva itsetuntokin,
    se mitä olin kuullut, on asia erikseen. :D

    Blogi on aika mainio, yksi parhaista kotomaassamme.

    Oma, enemmänkin repivän sorttinen asiablogini:
    http://aikakaudenydin.blogspot.com/


    zeitgeist kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämähän oli täynnä tylyhköä kamaa:

    www.satakunnankansa.fi/blogit/juhaseppala/.

    Se vaan, että JS lakkautti sen juuri eilen! Minun tuuriani, että löysin sen vasta alle viikko sitten. Mutta ehdin silti olla vaikuttunut ja voihan sitä olla hauska taannehtienkin lueskella.

    -rh kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taisipa tuo olla hyvä löytö
    - se räävittömyys jota esim. Seppälän SuperMarket-novellikokoelma edusti, teki minuun kai lähtemättömän vaikutuksen; nasakoita lyhyitä lauseita, joilla ilmaistiin, paljon, paljon enemmän kuin suomalaisen kirjallisuuden vakiokamalla: pitkillä ja löysillä.

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paras blogi ikinä oli se Doc B.D.:n blogi missä Doc söi lääkkeitä ja kuolasi.

    Ollaan kerrankin samalla aaltopituudella!


    Harmaa kirjotteli noiden ylläolevien kommenttien jälkeen etsineensä tuota blogia, mutta arveli sen poistetuksi linjoilta.

    Mielenkiinto heräsi... Doc, Jake tai Ukko Ylijumala... saataskos tämä mitenkään uudestaan?

    Jake kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No jos tohtori on itse poistanut bloginsa kirjoitukset niin olkoot sitten niin. Harmi sinänsä, nuohan olivat kaikkien blogiräpellysten seassa varsin pirteää proosaa. ;)

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Karsastin blogeje, mutta kun kaveri kertoi Doc:in blogista, niin rohkaisin mieleni ja luin elämäni ekat blogit.. Sen jälkeen olen vain lukenut tylsiä blogeja, muutaman.

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yhdyn edelliseen. Docin tarina sai minut aidosti ja vilpittömästi nauramaan. Hyvää virtaa ja opin jopa uuden ilmaisun/sanan URAAH! Vahvaa kerrontaa. Lisää Doc! Puhalla hiileen!

    -rh kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saakos noita Docin tarinoita esim. googlen välimuistista vielä esiin, näytteeksi?

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämähän oli täynnä tylyhköä kamaa:

    www.satakunnankansa.fi/blogit/juhaseppala/.

    Se vaan, että JS lakkautti sen juuri eilen! Minun tuuriani, että löysin sen vasta alle viikko sitten. Mutta ehdin silti olla vaikuttunut ja voihan sitä olla hauska taannehtienkin lueskella.


    Kiitos tästä blogista! Seppälä on hieno, upeasti kirjoittava mies!

    Mun blogisuosikki ei tietenkään kiinnosta teitä äijiä pätkääkään. Tässä taannoin tuli telsusta amerikkaisen dokumentaristin Jennifer Foxin sarja Vapaan naisen tunnustuksia, jossa hän käsittelee paitsi omaa elämäänsä myös naisten asemaa eri yhteiskunnissa ja kulttuureissa. Ei kovin kivaa katsottavaa.

    Blogissaan hän jatkaa mietelmiään... Suosittelen MIEHILLE
    http://www.flyingconfessions.com/blog/

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Enpä lukenut koko tropikkia alusta ja luulin että parasta palasta haettiin. Mutta että ihan suomen parasta. Minä mistään blogiloista mitään tiedä kun en ole heitä ja viisasteluja lueskellut pahemmin kun olen tällainen äijä vain.

    retrou kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei ehkä paras, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta.
    http://finnishrock.blogspot.com/