Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kehityskeskustelu

Jake kirjoitti noin 16 vuotta sitten (36 kommenttia)
Nyt kun on jo pidempään näyttänyt siltä että rehvakkaasti mainostettu Palasokeri V4 odottaa uutta tarmonpuuskaa saapuvaksi on lienee hyvä aika kysellä että mitä te käyttäjät haluaisitte täällä nähdä ja kokea? Ahdistaako linjan viihteellistyminen (minkä linjan, mikä viihteellistyminen?), onko kaikki hyvät tyypit tosiaan kadonneet, pitäisikö olla enempi keskustelua perusoikeuksista ja demareista vai pilkahduksia glamourista ja porvariston charmista? Haluaisitteko lukemisen lisäksi osallistua sisällön tuottamiseen? Onko ideoita, joiden toteuttamiskelpoisuutta pitäisi pohtia porukalla? Ostaisitko Palasokeri.com fani-tuotteita? Pitäisikö tästä tehdä ihan oikea käyttäjätyytyväisyyskysely? Kuka haluaisi tehdä? Minkä värinen on Palasokeri? Shitlist?

No, tuossa alkuun. Alla julkinen nakkilista:

- Uusi leiska

+/- saldo : 0 |

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tiedustelisin ihan silkkaa uteliaisuuttani, mikä oli tämän palstan alkuperäinen tarkoitus, jotta ymmärtäisin, mitä tarkoitetaan "viihteellisyydellä" ja "hyvillä tyypeillä"?

    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Julkaiskaa Ilkka Kanervan tekstiviestit!!!!

    Jake kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tiedustelisin ihan silkkaa uteliaisuuttani, mikä oli tämän palstan alkuperäinen tarkoitus, jotta ymmärtäisin, mitä tarkoitetaan "viihteellisyydellä" ja "hyvillä tyypeillä"?


    Tuolla vähän historiaa, eli tarkoitus oli ei mikään:

    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=166


    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lisää viihdettä ja vähemmän hyviä tyyppejä! :lol: Ei vaan, täällä on roikuttu jo nelisen vuotta jostain kumman syystä ja edelleenkin roikututtaa. Kai tässä kaikki ovat sen verran yhtä hulluja tai jotain että homma toimii?

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fanituotteet, bueno.
    Onhan täällä paljon hyviä vanhoja- ja uusiakin tyyppejä!
    Enemmän rock'n'roll, r & b, blues faneja.
    Jake itse osallistumaan aktiivemmin keskusteluun.
    Samoin Doc B.D.
    Samoin Hezzu.
    Kestäkää muaki.
    Kaikki soittamaan Sokrun omaan puskaradioon!

    Ja ettei liian hilpeäksi menes; Apazuzu takaisin!

    Hezzu kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei perheellinen työssäkäyvä kerkiä. Tai ei oo kyllä kauheesti asiaakaan.

    Mutta misä ovat esim. Viukkis, Lazer, Waka/Jawaka, Jimi, Spiralake, Apazuzu, Kai jaketäniitänyonkaan?

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fanituotteet, bueno.


    Joo, palasokeri.com fanipaidan ostaisin justiinsa!

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Palasokeri kahvimuki olisi kans kiva. Tai kokonainen astiasto!!

    PeeHoo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Palasokeri kahvimuki olisi kans kiva. Tai kokonainen astiasto!!


    Voi herättää hämmennystä jos kahvipöydän jokaisessa astiassa lukee "palasokeri". :D

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Palasokeri on muutakin kuin Brown Sugar" t-paidat myyntiin.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Palasokeri on muutakin kuin Brown Sugar" t-paidat myyntiin.

    :D Tupoksen ykkös Rollari fani repes!!!! :D

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fanituotteet, bueno.


    Joo, palasokeri.com fanipaidan ostaisin justiinsa!


    Oranssi M-koko slim fit, kiitos! Otatko tilauksen jo vastaan? :lol:

    Jake kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh, Greenyn ideasta voisi olla ihan tuotteeksikin, täytyypäs katsastaa että saako noita valmiita paitakauppoja hinnoittelultaan kohtuullisiksi vai pitääkö alkaa itse hoitamaan tuotantoa ja logistiikkaa... ;)

    Sivulauseessa täytyy kiittää DrethegenjeshKingiä, tuossa käyttäjätilastoja selatessani huomasin että Stam1nan levyarvostelu oli tuonut sokruun ~ 1500 kävijää. Me likes.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Palasokeri on muutakin kuin Brown Sugar" t-paidat myyntiin.

    Palasokeri feat. Cream

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ihan pelkkä palasokeri.com riittäis kyllä...

    PeeHoo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    2 kpl S-kokoa, musta ja valkoinen - kitooss. :wink:

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sellainen raikas kukkakuosikin olisi hirveen kiva kesällä t-paidassa :wink:

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oishan se aika pysäyttävä kokemus jossain aseman vilinässä nähdä jollain päällä Sokru paita!
    "Tuo on NIITÄ!"

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    T-paitafriikkinä tuohon voisin lähtäkin :D

    iikori kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lintumiehen ehdotus:
    Sirkkuhan on palasokeria. Eli esim pohjansirkkukoiraan värikäs kuva ja alle teksti Emberiza rustica. Tytteleille harmaampi kuva esim harmaasirkusta ja teksti Miliaria calandra.
    Tai sitten ei....

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oishan se aika pysäyttävä kokemus jossain aseman vilinässä nähdä jollain päällä Sokru paita!
    "Tuo on NIITÄ!"


    No eipä esim. jossain klubilla tai festareilla näkisi hengenheimolaisen...
    - Moi? Milläs nimellä olet Sokrussa.. :)


    Itse löysin palasokerin kaverin suosittelemana syksyllä 2005, Circle, Pharaoh Overlord & Lehtisalo jne pohjalta... Tuohon aikaan Palasokeri on toinen keskustelufoorumi, johon olen liittynyt. Se ensimmäinen on nyt jäänyt (ikäjakauman takia ja Palanen porskuttaa) Ekat viestini käsittelivät Rätön laulua. Sain turpaani aika pahasti, koska mollasin Suomen ärsyttävintä laulajaa :wink:

    Omat viestini ovat huuhaata (ei proge aiheisia) 90% ja loput olevinaan proge henkistä keskustelua. Mielestäni täällä on (aikuisten joukossa) on jotenkin sulavampaa keskustella asioista, maahanmuuttajista Facebookiin. Levyarvostelut ovat kuin ammattilaisten tekemiä. Tänäpäivänä kuuntelen 2/10 osaa -70 luvun heviä/progea, mutta 8/10 osaa "foorumi keskusteluista" käyn täällä.

    Hyvä sivusto. Sopivan pieni yhteisö (ennen kuin Jake vie Sokrun pörssiin). Hezzusta, Doc:sta, Harmaasta, Juuffosta, Esasta, Enbraxista, Lerxsistä, Jackalista, Fitchet, Retrou, Kcrimso, Astro, JiiPee, MZ:sta on tullut virtuaalisia ystäviä... to name few.. moni unohtui..

    8)

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen saanut eräältä toiselta foorumilta useita hyviä ystäviä ja täältä Sokrustakin yhden, vaikka olen melkein vasta-alkaja. Hienoa!!! Ja kiitos kun siedätte tällaista vanhaa, höpäkkää akkaa joukossanne :D

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen saanut eräältä toiselta foorumilta useita hyviä ystäviä ja täältä Sokrustakin yhden, vaikka olen melkein vasta-alkaja. Hienoa!!! Ja kiitos kun siedätte tällaista vanhaa, höpäkkää akkaa joukossanne :D
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Sopivan pieni yhteisö", tuo on seikka johon itse olen kovasti tykästynyt. Jossain muualla kommentteja pläjähtää heti niin paljon ettei jaksa millään kahlata niitä läpi.
    Alottamani Chuck Berry aihe on 1.5 vuodessa tuottanut 21 viestiä, joista itse olen kirjoittanut 12. Sopiva tahti ! 8)

    Kyllä Sokrussa on käyty/ käydään ihan oikeaakin keskustelua. Mielenkiinnolla olen useita niistä seurannut, vaikka en itse osaa kommentoidakkaan. Usein kommentit pyyhkivät reippaasti yli ymmärrykseni, mutta ovat niin hauskasti kirjoitettuja että jaksan seurata.

    Sokrulaisten aikuisuus, muttei jämähtyneisyys tuo syvää kepeyttä.
    Ikäjakauma taitaa todellisuudessa olla 20 ja 70 ikävuoden välillä?

    Itse seurasin jo toista vuotta keskustelua ennekuin (osasin)liittyä mukaan 2004.
    Puritaanisin progefani jonka ikuna olen tavannut , Apapzuzu oli tuolloin työkaverini. Olin ollut kymmenkuntavuotta musiikitta. Apazuzu rohkaisi vaihtamaan vinyylit cd-levyihin (en jaksanut niiden kanssa pelata.) Avautui uusi maailma! Kaikki ne levyt joista teininä olin voinut vain uneksia olivat nyt mahdollisia!

    Sitten tutustuin Hezzuun, ja sain huomata että vaikka proge on hauskaa on luvallista kuunnella muutakin.

    Välillä olen ollut erinäistä syistä kuukausia poissa täältä, mutta hienoa tänne on aina palata.

    Ja "Musiikillisesti olen palannut juurilleni, R&R,R&B ja B."

    Tämä avautui/ ripittäyty pääsisäisen kunniaksi, kai?

    Hezzu kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kesällä liikuin Jyväskyläsä Rockstarba-paita päällä, kukaan ei noteerannu... Ainii, ohan mulla semmonen vaaleen sininen Palasokeri.com -paitakin, mutta se on vähän rimpula...

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kesällä liikuin Jyväskyläsä Rockstarba-paita päällä, kukaan ei noteerannu... Ainii, ohan mulla semmonen vaaleen sininen Palasokeri.com -paitakin, mutta se on vähän rimpula...


    No mut katos kun kaikille vaan tollaiset sokrun yläpalkin väriset paidat mutta mustalla sokrulogolla ni kyl näkyy muailmal! :wink:

    Jake kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan sokrutuotteita ollut jo pidempään myynnissä, ei vaan ole kukaan ostanut:

    http://www.cafepress.com/palasokeri
    ;)

    Oikeita tuotteita ehkä tulossa, testailin jo vähän mutta kovasti on kalliita nuo valmiit paitakauppahäkkyrät:

    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Kauppa&file=index


    harmaa kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tahtoisin leopardinväriset palasokeri.com-stringit.

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tahtoisin leopardinväriset palasokeri.com-stringit.

    Eikö olisi mukavammat sellaiset, jossa olisi punaisia sydämen kuvia?

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaa ajatteli stringien hankinnassa käytönnöllisiä asioita. Leopardikuosi antaa pari lusikallista anteeksi..

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän niissä sitten tarvita kuviointia ollenkaan... kuvioi itse ja väittää niitä leopardikuosiksi.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Privaattiviestien "näyttöruutu" suuremmaksi, fontti koko suuremmaksi ja mahdollisuus muokata tekstiä.

    Jossain vaiheessa yritin maksaa lahjuksia Jakelle, mutta siellä ei toimineet eurot tai markat.
    Saisko semmosen kotimaisen systeemin niin vois muistaa talonmiestä.

    Tulemme huomioiduiksi kulkiessamme pelkässä Sokru t-paidassa ja stringeissä. Stringien kuosilla ei ole väliä.

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan sokrutuotteita ollut jo pidempään myynnissä, ei vaan ole kukaan ostanut:

    http://www.cafepress.com/palasokeri
    ;)

    Oikeita tuotteita ehkä tulossa, testailin jo vähän mutta kovasti on kalliita nuo valmiit paitakauppahäkkyrät:

    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Kauppa&file=index

    Hei, muuton yhteydessä myynti yleensä järjestetään isoin mainoksin, esim. "SOKRU MUUTTAA... nyt kaikki tuotteet -50%... OLE NOPEA, TAVARA VIEDÄÄN KÄSISTÄ"

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tai nyt sitten...
    "SOKRU ON AVATTU UUSISSA TILOISSA...sen kunniaksi vanhoille vakioasiakkaillemme tarjoamme tuotteet -50% ALENNUKSELLA... TERVETULOA TUTUSTUMAAN UUSIIN TILOIHIMME"

    Markkutapio kirjoitti noin 6 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ehdotan että alkaen 1.1.2018 vuosittain Jake tekee Sokrun palstoille "uuden vuoden puheen". Puheessa käsiteltäisiin Sokrun kannalta mennyttä vuotta, nyt-tilannetta, tulevaa vuotta, pitkän ajan suunnitelmia ja muita mielenkiintoisia asioita.


    Markkutapio kirjoitti noin 6 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...niin, saanen pyytää kannatusta ehdotukselle, ei Jake varmaankaan muuten noteeraa... kannustakaa Jakea tyyliin "me vaadimme" jne..