Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Mitä kuuntelette radiosta

Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten (26 kommenttia)
Radiosta tietysti tulee kuunneltua pääasiassa musiikkia. Hyviä musiikkiohjelmia asiantuntevine toimittajineen löytyy varmasti päivittäin ja monella kanavalla.

Itse oon pyrkinyt ainakin RadioSuomesta seuraamaan klo 23 lähetyksiä... maanantaisin bluesia ja tiistaisin countrya... joka viikko noitakaan ei kuitenkaan jouda kuuntelemaan.

Sketsiohjelmista Alivaltiosihteerit ja Anonyymit kotikiusatut ovat parasta. Nuo kotikiusatut taitaa olla vähemmän tunnettuja, mutta eiköhän sokrulaisistakin useampi ole joskus heitä kuullut... Veijoa ja Paulia, noita eukkojensa tossun alla olevia ja kahdestaan yhdistyksensä viikkokokousta pitäviä "hölmöjä"...

Samaistukaamme me naineet heihin...

http://lotta.yle.fi/rswebkmi.nsf/sivut/anonyymit1


+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En oikeestaan kuuntele radiota, mutta autossa joskus puheohejlmia ja uutisia. En enää osaa kuunnella radiosta musiikkia.

    Autossa oli valmiina satelliittiradio, mutta sekin palvelu jäi tilaamatta. Satoja kanavia. Oikein hyvä urheiluhullulle.

    juuffo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Radio YLE 1, siellä on kirsivirtaset, tuomasenbusket, markkuheikkiset (on muuten Kainuun aatelisia), knallit ja sateenvarjot, uutiset, uutisaamut, jazzradiot, tulta munille - annemoilaset jne...
    Radio Suomi, esakuloniemet, bluesministereinä, uutiset
    YLEn Puhe Radio, puheohjelmia tauvotta 24/7. Paljon radio uusintoja lisäksi TV uutiset, Arto Nyberg, Inhimillinen tekijä jne kuultavissa ilman kuvaa.

    endbrax kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Arkena 8-16 kuuntelen usein YLE 1:tä tai YLE Puhetta. Ykköseltä yleensä vaihdan Puheen puolelle, kun klassiset musat alkaa soida. Enbuske, Aristoteleen kantapää, Tiedelinko, Radiaattori... hyvää ohjelmaa on toosa täynnä. Näitä kaupallisia höpötysradioita ei kertakaikkiaan kykene kuuntelemaan. YLE X:kin on päivisin sitä aivan samaa.
    Edittiä: Radioteatterin ystävä olen ollut aina, mutta nykyään noita ei tahdo juuri koskaan muistaa. Onneksi jotain on kuultavissa Areenassa.

    Yawn kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kuuntele.

    Hezzu kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Silloin tällöin podcasteja kännykästä.

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla ei ole ollut radiota ainakaan 10 vuoteen. Eikä ole ikävä tullut.

    retrou kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    La 08.08.
    Radio Suomi

    00.05 50-luvun musiikin yö.

    Heimo Holopainen ja Esa Kuloniemi.

    (eli siis pe-la yö)

    JiiPee kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep. Ikinä en kuuntele, paitsi urheiluselostuksia joskus, jos satun olemaan autolla liikkeellä. En tajua, miksi pitäisi kuunnella jonkun muun valitsemaa musiikkia tai soittolistoja, kun on itsellä mahdollisuus kuunnella omasta kokoelmasta loputtomasti hyvää musiikkia. Itse asiassa aina sitä välillä ajattelee, että on niin paljon hyvää musiikkia hyllyssä ja niin vähän aikaa.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Autossa tulee joskus kuunneltua kun tuota Lappeenrannan pääkatua (=valtatie n:o 6) ajelen. Taannoin automaattinen kanavanetsin löyti Svetogorskin radion. Se on mainio; Ei ole samaa musaa kuin useimmilla suomalaisilla kanavilla, eikä mainoksistakaan ymmärrä mitään....

    Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikö Lappeenrannassa kuulu Sputnik? Siitä tuli nopeasti liian länsimainen, mutta muutama vuosi sitten soittivat vielä varsin hilpeää venäläistä länsipop-imitaatiota, tuota tuli toisinaan kuunneltua kun kaakonkulmalla liikuskeli.

    pinulk kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostin n. 8 eurolla Samsung Omnia puhelimeeni ohjelman SPB Radio josta kuuntelen WLANin kautta paljon BBCtä ja hieman Thaimaan ja Kreikan radioita. Sen kautta voi kuunnella hirveitä määriä internet radioasemia.

    Kun vielä on Nokian BH-604 Bluetooth kuulokkeet niin nautinto on suuri!

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyl se Sputnikkikin on kuulunut, mut tuo Sweto ei käsittääkseni ole se... Russki-popsan & välistä myös -rokin tarjontaa on Swetossa ihan kiitettävässä määrin, ei paljon länsipop pääse vaivaamaan. Jopa Mitkien juttuja on joskus kuulunut.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuuntelen tunnin radiota nyt viikossa, musiikkia. uutiset sen päälle. Musiikkia tulee tutun bongarin ohjelmassa Alternative Rock ohjelmassa. Soitettiin Mewta ja Brudarbandidia, jotka lainasin sille. Vaikka toi Mew on vähän teinityttömusiikkia.

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka toi Mew on vähän teinityttömusiikkia.


    Missä mielessä?

    dracid kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka toi Mew on vähän teinityttömusiikkia.


    Missä mielessä?


    No ainakin Kulttuuritalolla oli teinityttöjä sellanen n.90% kuuntelijoista.

    Ihan hyvän keikan vetivät...

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Radioteatteri: Täällä Pohjantähden alla

    http://areena.yle.fi/audio/349585


    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]Vaikka toi Mew on vähän teinityttömusiikkia.


    Missä mielessä?[/quote]

    No ainakin Kulttuuritalolla oli teinityttöjä sellanen n.90% kuuntelijoista.

    Ihan hyvän keikan vetivät...


    Paljon niitä oli, mutta 90% on kyllä vahvaa liioittelua. Itse en keikasta hirveesti innostunut, mutta levyltä ovat hyviä.

    Biitlesillä taisi myös olla aika paljon teinityttöjä faneina...

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Biitlesillä taisi myös olla aika paljon teinityttöjä faneina...

    Tämä on myös vahvaa liioittelua (negatiivisesti)... niitä ei ollut vain "aika paljon", vaan niitä oli niin maan pirusti.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Beatles, the original boyband.

    Ja Rutlesin manageri Leggy M. oli kiinnostunut myös pojista: it was the tight trousers.

    endbrax kirjoitti noin 9 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiinnitin huomion Radioteatterin uusimassa Turing - matka tietokoneen keksijän mieleen -kuunnelmassa läpi soineeseen mielenkiintoiseen musiikkiin. Se olikin Aavikosta ja Circlestä tuttujen Mika Rätön, Tomi Leppäsen ja Tomi Kososen kuunnelmaa varten tekemää. http://areena.yle.fi/radio/2558930


    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään (29.11.-15) radio Suomella kolmen tunnin lähetyksenä "Neil Young -ilta" alkaen klo 17:15. Toiveitakin voi esittää.


    JiiPee kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuo tuli jo aikaisemmin viime viikolla, Olisiko ollut Torstaina. Olin autolla reissussa, kun tuota tuli kuunneltua. Ihan hyvä kooste Youngin urasta.

    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyviä toiveita oli valittu kuunneltavaksi joo. Vaikka kaikki Niilon studioalbumit olen kuunnellut, niin joistakin kappaleista mulla ei ollut muistikuvaa. Pieni "kauneusvirhe" juontaja TLieteeltä oli kun esitteli Nils Lofgrenin levyn... "oiken laulajan tulkintoja Neilin kappaleista".


    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä olin pari viikkoa sitten kuuntelemassa baarissa Lauttasaaressa Neil Young coverbändiä. Ihan kiva oli kuunnella, mutta minkäänlaista syvempää kiinnostusta ei vieläkään löytynyt äijän musiikkia kohtaan.

    R2-D2 kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    sain viritetyttyä netti radion TuneInin kautta ja kuulin ohjelman lopun. "Oikea laulaja" oli vaan läppä.. mutta totta toinen puoli. Aika karmee se vocoderin läpi laulettu. Kyllä 80- luvun alussa vanhat 70- luvun starat oli aika hukassa taiteensa kanssa.

    Markkutapio kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aika karmee se vocoderin läpi laulettu.

    Tarkoituksella tehty. Neil ei pystynyt ymmärtämään cp-vammaisen poikansa sanoja. Niinpä hän teki kappaleen josta kuuntelija ei pysty myöskään sanoja ymmärtämään selkeästi.