Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Iphone/Nokia/HTC vai joku muu?

OldfieldOlli kirjoitti noin 13 vuotta sitten (5 kommenttia)
Mitäs luuria käytätte? Itse Olen pysytellyt Nokiassa kohta 10 vuotta. Viimeiset 2 vuotta 5800 XpressMusic. Ericssoniakin on kokeiltu ja Motorolaa aikoinaan, mutta iphonea en kyllä varmasti hanki ikinä. Eihän se edes sovellu Suomeen http://www.iltalehti.fi/digi/2011012013032457_du.shtml
:-)

+/- saldo : 0 |

    OldfieldOlli kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    HTC:ta voisin harkita kokeilevani. Miksei myös Samsung voisi olla ihan ok. Kosketusnäyttö pitää olla. Vanhaan ei ole paluuta. Todennäköisesti seuraavakin luuri on kuitenkin Nokia.


    Kcrimso kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä olen nyt kolmatta vuotta iPhonen käyttäjä ja rehellisesti sanottuna en ole koskaan ollut mihinkään elektroniseen vimpaimeen yhtä tyytyväinen. Muilta valmistajilta pitää tulla jotain todella mullistavaa ennen kuin hyppään pois Applen kelkasta.

    HTC:n parhaat mallit vaikuttavat myös hyviltä joten ne lienevät ihan varteenotettavia vaihtoehtoja. Nokia on tällä hetkellä aika pahasti pihalla pelistä. Siis jos älypuhelimista puhutaan.


    Markkutapio kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitäs luuria käytätte?

    Nokia on aina ollut. Tosin meinasin kerran vaihtaa kun mainoksessa luki että "Siemensin kännykällä...".

    Pitääkse paikkansa että iPhoneen ei voi vaihtaa akkua itse vaan se pitää viedä huoltoliikkeelle josta se lähetetään sitten tehtaalle huollettavaksi?

    Muokattu 21.01.2011 19:57 by Markkutapio.

    PeterBird kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samsungin Android-pohjainen karvalakkimalli on ollut käytössä kesästä lähtien, tehdassoftaltaan suhteellisen hidas puhelin, jossa akku kesti vajaan vuorokauden on taipunut muutamilla venäläisten/puolalaisten hakkereiden tekemillä firmware/kernel-päivityksillä ihan sähäkästi toimivaksi, vakaaksi puhelimeksi, jossa akkukin kestää nykyään 2-3 päivää. Androidille löytyy suht hyvin softaa melkein mihin tahansa tarpeeseen, tosin laatu on todella vaihtelevaa joten omaan käyttöön soveliaan applikaation löytäminen voi välillä olla vähän työlästä.

    Kosketusnäytöllisen puhelimen kanssa kirjoittelu on aika tuskallista verattuna oikeaan näppäimistöön, lähetettyjen tekstiviestien määrä on tippunut murto-osaan vanhasta ja ei meileihinkään jaksa kovin monisanaisesti vastailla. Seuraavaksi kalikaksi voisi harkita E7:aa jos vaan sille alkaisi löytymään järkevästi softaa...

    JohanVonMarkkinat kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samsung Galaxy on nyt. Jatkossa tämän joku seuraaja tai HTC, veikkaan. Android-luuri kutenkin.