Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Kahvituttaa

Markkutapio kirjoitti noin 12 vuotta sitten (4 kommenttia)
Kahvin hinta on korkealla ja kulutus on vähentynyt.
http://www.hs.fi/kotimaa/Kahvin hinta pysyy korkealla kahvinjuonti jo v%C3%A4hentynyt/a1305547501924
Parissa vuodessa hinta noussut 50 % ja kulutus pudonnut 3 %.

Onkohan kahviteollisuus muuten käynyt vastaiskuun kulutuksen putoamisen estämiseksi? Sellainen tuli mieleeni kun viimeaikoina on ollut uutisia esim. "Säännöllisesti kahvittelevilla vähemmän aivohalvauksia" tai "Tutkimus: Kahvi saattaa suojata masennukselta".

Jos nuo terveysvaikutukset pitävät paikkansa ja kahvin hinta pysyy korkealla niin seuraavissa eduskuntavaaleissa saattaisi edustajaehdokkaalle olla kova sana luvata ajaa kahvi Kela:n korvauspiiriin, kuten muutkin lääkkeet.


+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 12 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuossa linkin kommenteissa eräs hlö mainitsi että "Lidl myy Perfetto-kahvia 1,90 paketti, itse vaihdoin siihen, on ihan hyvää eikä maultaan juuri eroa juhlamokasta tai kulta katriinasta."...joo, päätin kokeilla tuota Perfettoa ja täytyy sanoa että oli kauheimman makuinen kahvi mitä koskaan oon maistanut... ei lähelläkään juhlamokkaa tai kkatriinaa, jotka hinnaltaan ovat n.4,5 e.

    retrou kirjoitti noin 12 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Juon pikakahvia. Jos kahVituttaa, niin saa heti kupillisen. Maussa en ole havainnut eroa normaaliin kahviin. Kolmen euron purkki riittää yli kuukaudeksi.

    Jake kirjoitti noin 12 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kahvinkulutukseni menee päivä päivältä tummempaa paahtoa kohden, samalla automaattikahvit yms. korvikkeet alkavat maistumaan entistä pahemmilta. Saas nähdä mihin tämä lopulta johtaa, raakojen kahvinpapujen pureskeluunko...

    Kcrimso kirjoitti noin 12 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä siirryin espressopapuihin alkuvuodesta 2010 kun hommasin espressokoneen. Ei ole ikävä suodatinkuraa.