Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

kuusumu oulusa 25.11.

Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten (12 kommenttia)
Tajusin ihan äsken, että Kuusumun Profeetta soittaa huomena Oulun Nelivitosesa! Graaaah!!! Pitääkö sinne ny sitte lähtä? Tulis kallis reissu, junaan n. 40 e plus pääsylippu 7 e. Vaan ois se ehkä sen arvosta!? Takasitulo menee myöhäseen, sopiva juna lähtee takasipäin vasta klo 4:45, mutta Nelivitonen on onneksi neliään asti auki, joten ei tarttis pakkasesa väriöttää kovin kauvaa. Oe voe.

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitää.

    Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tulis kallis reissu, junaan n. 40 e plus pääsylippu 7 e. Vaan ois se ehkä sen arvosta!?

    Ehkä ei...onko Kuusumu illan ainoa bändi?

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taitaapa olla ainut orkesteri.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aivan mielettömän hyvä keikka !!!!!!!!!!!!

    Keikan jäläkeen MelancholyMan piti seuraa ja lahjoitti Kukan, kiitos vielä kerran! Kömmittyäni junaan huomasin että puolet Kuusumusta oli viereisillä penkeillä ja piti vaihtaa muutama sananen, uhkasivat tulla Ylivieskaan keikalle joskus, toivottavasti ;)

    boredom99 kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No kerro nyt vähän lisää, minkä tyylistä menoa oli? Alkukuussa Helsingissä oli vähän semmoista 70-lukuista jatsahtavaa soundia, ja loppupuolella mahtava versio Kukkana niityllä -klassikosta.

    Astro kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kovasti oli joo Tavastialla uutta materiaalia.

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kehitän tänään rullallisen kuvia, niitten laadusta riippuu misä muodosa kerron ja mitä ;)

    JarkkoH kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vui vui ja minä en päässyt, kun piti lähteä työmatkalle Kuusamoon.

    J

    juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...Ja minä olen niin vanha etten jaksa valvoa /hälyä /meteliä!
    Miksei kukaan koskaan voi soittaa NUKUlla? :oops:

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nelivitonen oli ihan mukava paikka ja sielä baarin puolella, josa bändiä piti ootella, ei ees musiikki soinu kovinkaan isolla. Ja ei yleisökään ollu melusta sorttia ;) Bändi sitte soitti välisä toki isostikin, mutta se Nelivitosen äänentoisto oli melekosen hyvä, vaikka seisoin välisä ihan siinä mööpeleitten eesä niin ei volyymi ottanu korviin olleskaan ja jäläkikätteen ei ollu minkäänlaista pakotusta pääkopasa ;)

    Hezzu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...niin ja ehkä määki olin sieltä yleisön vanhimmasta päästä.

    MelancholyMan kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    eipä kestä.

    Mainio keikka tosiaan. Vanhoista kipaleista suurimman vaikutuksen tekivät Häivähdys, Hengettären tanssi-Kukkana Niityllä ja Noita.
    Uutta materiaalia tuli paljon, osa tosin saattoi olla lainapiisejä - sen verran tutun kuuloisia kappaleet 2-4 olivat(Älä jätä minua -piisistä tuli vahvasti mieleen Jacques Brelin Ne me quittes pas). Loistavaa menoa kaikenkaikkiaan ja Nelkku oli kaiken lisäksi ilahduttavan täynnä. Ei nyt tungokseen asti mutta kyllä tässä oli suuri parannus edelliseen Kuusumun 45:n keikkaan (yhdessä Damo Suzukin kanssa, liput 4e ja paikalla parikymmentä kuulijaa)...