Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Musiikin kuuntelu reissussa

Janus kirjoitti noin 10 vuotta sitten (7 kommenttia)
Millaista settiä käytät? Itsellä lähes kymmenen vuotta vanha Creativen mp3-soitin jossa ei ole tilaa kuin 1 GB. Mp3-tiedostoja siis kuuntelen, bitrate 192 kbit/s. Nappikuulokkeista luovuin ja hankin jokin aika sitten Sennheiserin Momentum over ear -kuulokkeet. Ne on aika kivat.

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Läppäristä spotia ja pilviä. Kännykän muistikortillekin on joitain tärkeimpiä albumeja tullut tallennettua. Joskus myös menen sitten autoon kuuntelemaan cdn.

    Kcrimso kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käytän joko ikivanhaa iPod Classicia jossa 60gb:n kovalevy tai sitten Spotifyta iPhone5s:llä. Bitraten on oltava yli 200 (iPodilla mulla taitaa olla peräti 320). Kuulokkeet silti yleensä paskat kun oikeasti olen mobiilisti liikkeellä. Mulla on ollut monet yli 200 euron nappikuulokkeet (isoja en halua mobiilisti käyttää), mutta aina niistä katkesi johto joten annoin hifistelyn olla tuolta osin...

    Janus kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joskus kauan sitten kokeilin korkeampaa bitratea, mutta en huomannut eroa. Pitääkin kokeilla uudelleen nyt kun on paremmat luurit.

    retrou kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Sansa Clip, joka soittaa myös Vorbista ja jopa FLACia tarvittaessa. 12 gigaa tilaa muistikortin kanssa.

    Siinä on muuten äänenvoimakkuus todella rajallinen, jos ilmoittaa asuvansa Euroopassa. Liekö EU:lla mitään tekemistä asian kanssa? :)

    Jimi kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Puhelimesta löytyy Spotify, mutta käyttö on jäänyt vähälle. Lieneekö syynä reissujen puute?

    Jammo kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Reissuissa jätän musiikin kuuntelun aika lailla väliin. Samoin pyöräillessä tai kävellessä. IPodista joskus luuritan Applen omilla nappiksilla, ne ovat aika hyvät eikä toistaiseksi ole piuhat katkenneet kuten joskun aikoja sitten muka paremmilla nappiksilla kuunnellessa...

    Kcrimso kirjoitti noin 10 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Applen omien nappikuulokkeiden tuorein malli alkaa olemaan aika siedettävä. Vanhemmat oli kuraa.

    Itselläni mobiilikuuntelu rajoittuu lähinnä juoksulenkkeihin ja satunnaisiin lyhyisiin bussimatkoihin.