Moi anonyymi! Nähtiin noin 2 minuuttia sitten. » Login | Uusi käyttäjä

Palasokeri.com taas letkun päässä

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten (13 kommenttia)
Noniin, palomuurien keskelle kahlehdittu Palasokeri löysi viimein tiensä ja päätti vaihtaa paikkakuntaa kun ymmärrystä ei tahtonut löytyä. Nyt sitten ainakin vähän aikaa majaillaan täällä jossain, katsotaan miten homma toimii. Palasokeri.com osoitteen pitäisi edelleen toimia, tosin joillakin nimipalvelimilla on näemmä vaikeuksia käsittää muuttoamme (jatkuvasti). Eli ei kannata alkaa linkkejä korjailemaan mihinkään, tarkoitus on edelleenkin käyttää palasokeri.com domainia. Ja jos linkität tänne jostakin, suosittelen edelleen käyttämään http://www.palasokeri.com/
-alkuosaa tuon http://webzine.ltv.cx/
-osan sijaan, niin löytyy jatkossakin jutut ko. linkeillä.

Huh huh. Tällaista taas kerran, Palasokerin uudemmat ystävät voivat lukaista sokrun parivuotisjutusta ( täältä ) ja todeta ettei ollut ensimmäinen kerta...\n[Muokattu 30/11/2002 / Jake]

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kappas.. olet muuttanut goatse.cx:n naapuriin. Käy ihmeessä kaffilla ja sano terveisiä Turusta.

    Heti kun Sokru oli hävinnyt linjoilta, aloitin syyllisen etsimisen Googlella ja luulen että olen löytänyt pääepäillyn:




    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämäkin tyyppi näyttää epäilyttävältä.




    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Balwelin on tambereella?

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin kait, ei tosin ole tarkempaa tietoa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Roundtrip time to webzine.ltv.cx, average = 25ms, min = 20ms, max = 71ms -- 01.12.2002 2:51:49

    ..ei letkuissa ainakaan ole valittamista. Mutta mikä tommonen cx-domainpääte mahtaa olla..

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta mikä tommonen cx-domainpääte mahtaa olla..

    Joulusaaret. Kait. Mautonta mutta sopii tyyliin.

    Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näkyy ihan normaalisti.

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se olin siis minä. En ollut se toinen anonyymi tänään...

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Duunista on ollut helpompi mennä tänne
    http://webzine.ltv.cx/

    suoraan eikä palasokeri.comiin

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tarkoittaako tämä sitä ettei Palasokeri.com osoite toimi duunista vai mitä?

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huomasin tuolla etusivu.netin boardilla hieman harhaanjohtavan viestin, eli selvennetään tässä vielä:

    Palasokeri.com tulee toimimaan edelleenkin palasokeri.com osoitteesta jatkossakin, nykyinen järjestely täällä webzine.ltv.cx -osoitteessa on [u:e8c6d1cfbe]väliaikainen[/u:e8c6d1cfbe] ja pyrimme palaamaan vanhaan mahdollisimman pian. Eli neuvoisin edelleenkin käyttämään www.palasokeri.com osoitetta tänne saapumiseen, vaikka joitakin häiriöitä saattaa vielä ilmetä kun tuo nimipalvelimet eivät ole vielä kaikki suostuneet ymmärtämään siirtoa (eiköhän ne tuosta lähipäivinä vihdoinkin anna periksi). Jatkossa myös www.palasokeri.net osoite on saman saitin käytössä, sijoitettuna eri nimipalvelimille, että jommasta kummasta osoitteesta löytyy aina ainakin jotain ellei aivan täydellinen internetblackout iske valtioomme (tai eurooppaan, pitää mennä internet rikki Saksaan asti että saa meidät pois linjoilta).

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, olen proxyserverin takana ja se on aivan ymmllä, antaa virhemerkin palasokeri.comista. Se toinen menee suoraan.

    jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, olen proxyserverin takana ja se on aivan ymmllä, antaa virhemerkin palasokeri.comista. Se toinen menee suoraan.


    Noissa tuppaa kyllä välillä kestämään uuden osoitteen päivitys.
    Koulussa ei löytänyt sitä väliaikaista sivustoa ollenkaan.