Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Levyjä pukin konttiin

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (16 kommenttia)
Hansonin This Time Around 2.95 € CDON:issa. Saman hintainen on Emilia: s/t. Aaron Carter: s/t: 5.95 €
Dr. Bombay: Rice and Curry on sen sijaan aika kallis, 8.95 € ja Scatman Johnia ei löydy ollenkaan.
David Hasselhof: Very Best of.. 5.45 €
\n
[Muokattu 30/11/2002 / Doc.B.D]

+/- saldo : 0 |

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikai kukaan oo oikeesti niin paha ihminen että sille tuommosia meinaat ostaa? ;) :D :P

(edit: piti muokata ku sinäkin sen teit)\n[Muokattu 30/11/2002 / Hezzu]

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siskon miehelle (tek.toht, kaup.tiet.maist) voisi ehkä käärästä Hansonin pakettiin..

Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkohan täksi jouluksi uutta Smurffilevyä?

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä Anttilassa on sellaistakin näkynyt.

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viime perjantaina Fennicaan tuli eräs vanhempi nainen kyselemään myyjältä että onko teillä sitä Rednexxin levyä, sitä missä on se Wish You Were Here. Ei ollut. :D

onko teillä sitä Rednexxin levyä, sitä missä on se Wish You Were Here. Ei ollut. :D

Se on niin kaunis kappale..

Mitäs toivoisitte pukin tuovan? Minä haluaisin The Who Sings My Generation deluxe-tuplan.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä haluaisin The Band Of Brothers dvd-boksin. Okei se ei ole musiikkia, mutta...

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se Who tupla on vähän kumma juttu. Bändi on kyllä ihan hyvä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt ekan LPn merkitystä, myin LPn pois kun sain muuutaman taalan.

Ostin Leeds tuplan, mutta kuuntelen vain LPstä itse polttamaani veriota siitäkin.

EsaJii ennen loggaamista

Cannibal Corpsen tuotantoa soisin pukin(sorkkaisen) tuovan.

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En kannata joulua, joten en aio sen partaturvan konttiin ostella mitään. Enää muutama viikko, niin ei tarvi kuulla joulusta mitään ennen ensi vuoden elokuuta, kun se hulina taas alkaa.

Se Who tupla on vähän kumma juttu. Bändi on kyllä ihan hyvä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt ekan LPn merkitystä, myin LPn pois kun sain muuutaman taalan.

Merkitystä tuskin voi kiistää vaikka musiikista ei pitäisikään. ;)

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta eihän se Whon paras levy ole, ei lähellekään. Kai siitä sen takia tuli tuollainen deluxe-painos kun saatavuus CD:llä on ollut aikaisemmin niin heikkoa.

Ei olekaan, mutta haluan sen silti. Tommy jyrää.

mikko kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on semmonen tunne että Pukki saattaapi tuoda Queens of the Stone Agen tuplan ja nipun rock n' roll sinkkuja.

apazuzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle ei pukin tarvi tuoda yhtään levyä kun se ei kuitenkaan osaa hankkia oikeanlaisia.