Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Jon Anderson possessed by the evil spirit of Elvis?

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten (9 kommenttia)
Mies itse kertoo:

"Here we go, it's the end of the tour, I saw it all, what happened - crazy, wonderful, special, happy, great fans everywhere, music-wise we were hot, seeing a lot of America this time ‘round, meeting pretty wonderful people, feeling the 'LOVE' more than ever. We must be doing something right…

Texas gets bigger I think. Austin was very happening. It was Elvis's Death Day, 16th of August, there we were on stage. I was doing my first verse thing with “Magnification" when all of a sudden I thought I sounded like the King himself. So I shouted to the crowd, “God bless Elvis!”. They all cheered, Steve struck a groove on his guitar, and I started singing "Warden threw a party in the county jail…" and we were off doing “Jailhouse Rock”. My legs started twitchin’, the band played as though we all knew it, for that moment I was possessed by Elvis the King himself. I even finished down on one knee swinging my arm, crazy, crazy. You should have been there. Janeee just loved it."

+/- saldo : 0 |

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ´cuse me, what drugs Jon was consuming those days?

kite kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh noh! Kyseessä on varmaan aivan autenttinen kokemus, koska Jon ei tunnetusti käytä mitään päihteitä...

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tikkarimme siteerasi ilmeisesti sitä idioottia toimittajaa, joka sai yhtyeen painelemaan Helsingin lehdistötilaisuudesta pukuhuoneen suojiin.

Mutta, tuo olisi kyllä pitänyt nähdä ja kokea livenä. Ehkä he ottavat kyseisen biisin cover-ohjelmistoonsa? :D

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olette vaan kateellisia kun ette itse saa ilmestyksiä ja viestejä.

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin ja minä olen muuten Nanne joka ei jaksa kaivaa käyttistä esiin.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oletpa sinä laiskaksi käynyt? :)

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Esko Aho sai aikoinaan Keskustan Kesäpäivillä lopullisesti tarpeekseen Paavo Väyrysen ulosannista ja kysyi tältä tuohtuneena: "Paavo, oletko sinä ihan varmasti täysin järjissäsi?" johon Paavo: "Olen. Ihan varmasti." Esko vähän yllättyneenä moisesta varmuudesta tivaamaan, miten Paavo voi olla asiasta niin varma. Paavo tähän: "Äänet sanoo niin joka päivä."
    Ja mitä huumeisiin tulee, kipaiskaapa r-kioskille noutamaan uusi MOJO. Siinä on jopa aiheeseen liittyvä cd mukana...
    Ja siinä on Maggot Brain!!!!

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1970-luvulla Frank Marino väitti että Jimi Hendrixin henki oli siirtynyt häneen…tai jotain. :D

jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1970-luvulla Frank Marino väitti että Jimi Hendrixin henki oli siirtynyt häneen…tai jotain. :D

No eikös sen kuule Frankin musiikistakin.:cool: