Soul Rape
Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (19 kommenttia)
No niin kaikki Palasokerin mustasydämmiset pakanasoturit.. mites suu pannaan, kun juutalais-kristittyjen karmein juhla-aika lähestyy. Onko mana niin korkealla, että ei tunnu missään, vaan aika menee mukavasti luita keitellessä? Vai pitääkö korviin laittaa pihkatulpat ja silmät kaivaa päästä lomakauden ajaksi?
Miten reagoitte kun holocaustin huipennus, Arja Korisevan joulukonsertti koittaa? Kestättekö yli maan leviäviä tekopositiivisuuden värähtelyjä vai kaivaudutteko maan sisään?
Ryhdyttekö vastatoimiin koristelemalla uhrilehdon tai laittamalla swastikin joulukuuseen, vai oletteko kuin mitään ei olisi tapahtunut? Vinkkejä ja ideoita..
Miten reagoitte kun holocaustin huipennus, Arja Korisevan joulukonsertti koittaa? Kestättekö yli maan leviäviä tekopositiivisuuden värähtelyjä vai kaivaudutteko maan sisään?
Ryhdyttekö vastatoimiin koristelemalla uhrilehdon tai laittamalla swastikin joulukuuseen, vai oletteko kuin mitään ei olisi tapahtunut? Vinkkejä ja ideoita..
+/- saldo : 0 | Tweet
Itse yritän välttää viimeiseen asti koko villitystä. Laitan viinipöntön pulputtamaan ja vietän tekopyhän ja ylikaupallisen juhlan mahdollisesti neljän seinän sisällä. Baarissa pitänee poiketa, kun sinne kerrankin voi mennä ilman, että tarvii pelätä ruuhkaa. Teemamusiikiksi sopinee esim. Rammstein.
kyllähän tämä joulu on kiva asia.
enkä nyt tarkoita kaupallista tohinaa vaan sitä kun pääsee maalle vanhempien luo vaimon koiran ja kitaroiden kaa rauhaan kaupungin hulinalta...
se on elämää, kun ei tartte miettiä mitään kun vaan syödä, vaihtaa ajatuksia vanhempien kanssa ja pelata pikkuveljien kaa pleikkaria:)
halvat on huvit mutta mikäpäs tuossa:)
Hauskaa, jos jonkun vanhemmilla on "ajatuksia". Aikamoinen saavutettu etu, josta kannattaa eittämättä pitää kiinni.
joo...mun vanhemmat rokkaa tykillä:)
kyllä silti tulee välillä koviakin kiistoja erinlaisista näkemyksistä mutta hyvässä hengessä sekin on kai rikkaus.
eiks jeh...eikun joulun rauhat vuan kaekille:)
Vai että joulu rauhaa.. mulla on ollut joulutraditiona että siskon miestä lyödään ainakin avokämmenellä päin näköä.
kyllähän tämä joulu on kiva asia.
enkä nyt tarkoita kaupallista tohinaa vaan sitä kun pääsee maalle vanhempien luo vaimon koiran ja kitaroiden kaa rauhaan kaupungin hulinalta...
Asia ei minulle kuulu yhtään, mutta aika tylyä ottaa vaimon koira ja lähteä sen kanssa maalle..
Ihmetyttää kyllä, että aikuiset ihmiset jaksavat rasittaa itseään "juhlimalla" joulua vuosi vuoden jälkeen. Olihan se joulu lapsena kivaa, mutta ei jaksa enää...
joo:)
vaimon, koiran ja kitaroiden
yksi pilkun puuttuminen muuttaa lauseen muotoa kokonaan:)
no eihän sitä kummemmin tarvitse juhlia mutta kunhan saa rauhoittua hetken kaikesta muusta tohinapaskasta.
kyllä arki kaipaa pikku piristystä ja joulu ajaa siinä asiansa oikein mukavasti. tietysti jos aikomuksena on lyödä siskon miestä, niin en sitten tiedä:)
turhat sukukarkelot on kyllä paskinta mitä tidän...tottakai edes lapsien takia (omalla kohdalla pikkuveljieni) jokaisen aikuisen kannattaa ottaa joku roti ja antaa edes lasten juhlia...tarkoittaen jos niitä lapsia siinä joulun vietossa sitten sattuu olemaan.
ryyppyjoulut ja perheen pieksäntä kuuluu liian moneen suomi-perheeseen joka on kyllä aika surullista mielestäni.
Alunperin oli tarkoitus skipata koko joulu ja painua toiselle puolelle maapalloa jouluksi, mutta idea moisesta tuli niin lyhyellä varoitusajalla että pari kuukautta sitten lentoyhtiöt myivät ei-oota kyseiseen maailmankolkkaan vaikka olisi taittanut matkan kymmenellä vaihdolla. Pitäisiköhän toivoa joulupukilta oma lentokone? :D
Kaippa sitä jouluna istutaan kotona, kuunnellaan levyjä, tuijotetaan tietsikan ruutua ja voishan sitä pari leffaaki kahtua ajankuluks. Eipä sitä mittään turhia hömpötyksiä.... Ruokaosastolla tuskin mitään normaalista arkiruuvasta poikkeavaa.... Joululahajoja joutuu varmaan lähisuvulle ostaan....
Joulu varmaankin emännän vanhempien luona syöden, löhöillen ja lukien.
Mitenkähän sitä tullee toimeen 2-3 päivää ilman nettiä ja palasokeria:mad:
\n
[Muokattu 8/12/2002 / jusu]
Jouluhan on aivan loistavaa aikaa: Koko pieni pohjoisen suku kokoontuu yhteen niemeen huutamaan, pelaamaan pelejä ja viinaa ottamaan. Ainoa perinteistä mitä noudatetaan vuodesta toiseen on haudoilla vierailu, eikä mulla sitä vastaan mitään ole. Ja ruoka ei vielä kertaakaan ole kesken loppunut.
Joulu. Sitä saa kaupasta.
...ja tämän lainan sain Voima-lehdestä.:D
Haudoilla vierailu ja sukulaisten mäiskiminen, siitä se joulu muodostuu..
Aaargh! Tästä se taas alkaa, työpaikalla oli minua tänä aamuna odottamassa kauden eka ja täysin kuvottava "Iloista joulunalusta & rauhallista joulua" kortti hymyilevine joulutähtineen!?! On ehkä kaikkein ahdistavinta tulla muistetuksi sellaisen "pyhän" kunniaksi (jota en edes itse vietä) sellaisten ihmisten toimesta joita en edes tunne! Onko kerran samassa palaverissa istuminen syy joulukorttien lähettämiseen, entäpäs jos olisin vaikka muslimi?
Ah, sain onneksi juuri viestin tuskaani lievittämään ja päätin heti jakaa sen kanssanne, josko se teitäkin auttaisi...
Joulukiireiden aiheuttamaan stressiin...
1. Mene lounasaikaan istumaan autoosi ja osoittele ohi ajavia tukankuivaajalla.
2. Anna yhteysosoitteeksesi joko xena-goddess-of fire@yritys.com tai elvis-lives@yritys.com.
3. Aina kun joku pyytää sinua tekemään jotain, kysy 'saako olla ranskalaiset myös'.
4. Järjestä työpaikallasi improvisoitu laulu- ja leikkituokio joka iltapäivä.
5. Laita kahviautomaattiin kofeiinitonta kahvia kolmen viikon ajan. Kun kaikki vapisevat rauniot ovat päässet irti addiktioistaan, täytä automaatti tuplaespressolla.
6. Kirjoita aina pankkisiirron selityssarakkeeseen 'seksuaalisista palveluista'.
7. Vastaa aina pomollesi 'niinhän sinä luulet'.
8. Lopeta lauseesi aina sanoihin 'näin on ennustuksessa kirjoitettu'.
9. Säädä näyttösi kirkkaus äärimmilleen niin että se valaisee koko työpisteesi ja sano ihmettelijöille että pidät siitä juuri tuollaisena.
10. Hyppele aina kun voit.
11. Kysy ihmisiltä, mitä sukupuolta he edustavat.
12. Laula aina oopperassa mukana.
13. Sano pomollesi että kuulet ääniä sisälläsi, mutta eivät ne pahemmin häiritse.
14. Mene runoiltaan ja kysy 'oletko koskaan kuullut loppusoinnuista'.
15. Sano pomollesi että sinua häiritsevät äänet, joita kuulet hänen päästään.
16. Ota selville pomosi käyttämä vaatekauppa tai räätäli ja osta täsmälleen samanlainen asu. Aina parempi jos olette eri sukupuolta.
17. Lähetä aina sisäinen sähköposti kun menet vessaan: 'olen vessassa, jos joku kysyy'.
18. Levitä hyttysverkko työpisteesi ylle.
19. Kun sinua pyydetään juhliin, jotka ovat ensi viikolla, sano ettei sinua juuri silloin huvita.
20. Soita selvänäkijälle ja sano 'arvaa kuka!'
21. Jos pankkiautomaatilla takanasi on jonoa, huuda aina 'mä voitin! Mä voitin taas! Kolmas kerta tällä viikolla!'
22. Kun tulet Korkeasaaresta kohti pysäköintialuetta, pinkaise juoksuun ja huuda 'Juoskaa henkenne edestä! Ne pääsivät vapaaksi!'
23. Ilmoita lapsillesi ruokapöydässä, että taloudellisen tilanteesi takia yksi heistä joutuu lähtemään.
24. Aina nähdessäsi luudan sano : 'Rakas, äitisi on taas täällä!'
Että semmoista tällä kertaa...
1. Mene lounasaikaan istumaan autoosi ja osoittele ohi ajavia tukankuivaajalla.
Vanhan autopuhelimen luuriosa ajaa saman asian.. samoin isompi promillemittari.
Terv.nim. Kokeiltu on.
Löysinpäs netistä kerrankin kivan joulukalenterin!
http://www.diktaattori.fi/Joulukale/Kalenteri/index.html