Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

stephen king: musta torni-sarja

prognroll kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
itse hurahdin tuohon sarjaan ihan urakalla..luin kaikki ilmestyneet osat ja odotan innolla tulevia julkaisuja jotka ilmestyvät jenkkilässä ensi vuoden puolella.
tuohan on se sarja jota king alko kirjottamaan jo joskus vuonna yks ja kaks. elikkä elämäntyökseen sitä kovasti haukkuu.
onko muita jotka ovat tykästyneet revolverimies rolandin synkkään ja kummalliseen maailmaan...tai oikeastaan ulottuvuuksiin.
itse olen koukussa..ei oikein jaksaisi odottaa noita jatko-osia.

mielipiteitä...kommentteja?

+/- saldo : 0 |

Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyllysä on osat 1 - 3 mutta empä oo lukenu....

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyllyssä on osat 1-3 kotimaisella kielellä ja 4-osa englanniksi. En ole tuota viimeistä ehtinyt vielä viimeistelemään, mutta kyllä nuo aikaisemmat osat olivat ihan vaikuttavia, vaikka naureskelinkin aluksi tuolle idealle ja ihmettelin miten moisesta voi vääntää silloin kolmen kirjan sarjan. Ja tuo nelososa on ihan mukavaa luettavaa jos joutuu päivittäin työkseen tappelemaan tietokoneiden kanssa. Kyse ei siis ole mistään nörttiromaanista, mutta tarina on ihan osuva arkipäivään sovellettuna... :)

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    olisihan se hauska kyllä tietää miten tuommoisen vyyhdin setä stephen on saanut aikaan yhdestä runosta:)
    en ole lukenut kaikkia kingin kirjoja tai edes suurinta osaa mutta kyllä tuo vaan jotenkin kaikessa rujoudessaan kingiltäkin on aika vaikuttavaa luettavaa, vaikka kyllähän siinä on huuli pyöreänä sen maailman kuvan kanssa. ei välillä meinaa aueta nääs:D
    charlie-veturit ja liisa ihmemaassa:)
    välillä tosiaan mennee yli hilseen:)

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luin osat 1 ja 2 joskus monta vuotta sitten. Silloin harmitti, että ei ollut muita saatavana.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kolmoseen asti olen nuo aikoinaan lukenut. Kakkonen oli varsin hyvä, mutta sitten homma kolmosessa jotenkin läsähti ja meni ihan sekoiluksi.

kite kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1-3 luettu aikoinaan. Nelosen alotin pari kuukautta sitten, vähän vaikeaa on ollu päästä taas sisään siihen maailmaan pitkän tauon jälkeen.

prognroll kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lainausta kingin sivuilta vuoden 2003 julkaisuista. en jaksa odottaa...

Wolves of the Calla
    (Volume V of The Dark Tower series)
    PUBLICATION IN SEPTEMBER IS STILL TENTATIVE.
    Updated: 15 October 2002
    Novel
    Berni Wrightson will be doing the illustrations for this book. The first edition will be the limited hardcover published by Donald M. Grant Publishers.
    Stephen has released the Prologue for Dark Tower 5 on this Web site. Read the Prologue.
    November:
    Song of Susannah
    (Volume VI of The Dark Tower series)
    PUBLICATION IN NOVEMBER IS STILL TENTATIVE.
    Updated: 15 October 2002
    Hardcover Novel, Donald M. Grant Publishers