Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Anderson/Rabin/Wakeman

Yawn kirjoitti noin 8 vuotta sitten (3 kommenttia)
Kiertueen avauskeikalta pukkaa bootlegia:

http://bigozine2.com/roio/?p=3109

En ole kuunnellut tahi ladannut, mutta linkkiin törmättyäni tuli sokrulaiset jostain syystä välittömästi mieleen... ;)

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en jaksa bootleggejä kuunnella, mutta keikat ovat saaneet varsin hyvän vastaanoton mitä olen konserttikävijöiden kommentteja lukenut. Etenkin Jon Anderson on kuulema aivan huippuiskussa. Trevor Rabin on kai ollut hieman jähmeä ainakin ekoilla keikoilla. Etenkin laulun suhteen. Settilistat ovat ainakin minulle olleet hieman pettymyksiä. Liian varovaisia ja liian Howe-aikakauden biiseihin nojaavia. Olisin toivonut enemmän Rabinin musiikkia. Voi olla että niitä on sääästelty vielä siinä toivossa että Rabin saa äänihuulensa pelaaamaan paremmin.

    Yawn kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En jaksa bootlegeja kauheasti enää minäkään, joitain omia kestosuosikkeja tulee kuriositeetin vuoksi keräiltyä sellaisiin törmätessä. Tuolta yltä linkittämältäni sivustolta löytyy onneksi hakusanoilla vaikka minkälaista epävirallista äänitettä arkistoituna, silloin kun se harva hetki kuunnella bootlegeja yllättää.

    Jukez kirjoitti noin 8 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bootlegeista kuuntelen vain ja ainoastaan Hendrixin epävirallisia ns. yleisöäänityksiä, joissa kas kummaa skitta on aina pinnassa!?