Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Suosituksia

zen kirjoitti noin 22 vuotta sitten (33 kommenttia)
Heitelkääpä loisto joululahjaideoita. Mielellään sellaisilta ns. pikkubändeiltä, ei miltään mainstream dinosauruksilta.

+/- saldo : 0 |

apazuzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Magma:theusz hamtaahk-trilogie 3cd box
    Hyvä vaikka aloittelialle,vaatimuksena tietenkin että tykkää zeuhl rokista,

jusu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, minkähänlaisesta kyse mutta laitetaans jotain.

Magyar Posse: We will carry you over the mountains
    Paatos: Timeloss

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Twin Age: Month of the year
    Osta käytettynä multa.

Nyt kun ei ollut mitään puhetta musiikkityylistä, lienee loogista tehdä ehdotus kannen perusteella

Tähän voisi tietysti huomattaa, ja sopii myös tuohon vuoden 2002 parhaat osioon, että nämä kummatkin ovat progressiivinen rock osastolla, jolloin tuollainen doc.b.d skeida ei vastaa kategoriaa.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    doc.b.d skeida ei vastaa kategoriaa.

Hmm.. voisitko hieman tarkentaa että mitä tuo "doc.b.d" -skeida tarkoittaa, kun se ei ole ainakaan musiikkigenre.

Viesti oli eittämättä väärässä paikassa, anteeksi siitä. Mitä tulee tuohon parhaat-threadiin, niin muistaakseni sen aloittaja oli sitä mieltä että se olisi kuulunut yleiselle musiikki alueelle ja että siinä oli suotavaa käsitellä muutakin kuin progelevyjä.

Yllä oleva teksti on tietenkin turhaa mölinää, koska pointti on
    tietenkin se että Lazeria rupeaa aina säännöllisin väliajoin häiritsemään joku kirjoittaja, aijemmin se oli usein Kcrimso.
    On hienoa että meillä on täällä oma makutuomari. Minuakin ns. häiritsee monet viestit ja kirjoitustyylit, mutta pidän sen oman tietonani. Summa summarum: haista paska.

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä? Olenko minä häirinnyt Lazeria? :P

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nettikeskustelut ovat siitä turhauttavia, että inisijöitä ei voi tarvittaessa pahoinpidellä.

Tämä nyt ainakin meni väärään ryhmään. T. Doctori.

Hmm.. voisitko hieman tarkentaa että mitä tuo "doc.b.d" -skeida tarkoittaa, kun se ei ole ainakaan musiikkigenre. [/quote]
    Tässä yhteydessä tarkoitti death ym. mölinä metallia, joka ei tietysti varmaan sinulle tai monille muille ole skeidaa.

Mitä tulee tuohon parhaat-threadiin, niin muistaakseni sen aloittaja oli sitä mieltä että se olisi kuulunut yleiselle musiikki alueelle ja että siinä oli suotavaa käsitellä muutakin kuin progelevyjä.

Voi olla, tässä ehkä syyllistin tarkistamatta lähdettä.

Yllä oleva teksti on tietenkin turhaa mölinää, koska pointti on tietenkin se että Lazeria rupeaa aina säännöllisin väliajoin häiritsemään joku kirjoittaja, aijemmin se oli usein Kcrimso. On hienoa että meillä on täällä oma makutuomari. Minuakin ns. häiritsee monet viestit ja kirjoitustyylit, mutta pidän sen oman tietonani. Summa summarum: haista paska.

Tässä nähdään malli esimerkki kirjoittajasta, joka itse on tekemässä pilaa kaikista ja kaikesta, mutta heti jos omaa egoaa hipaistaan, loukaannutaan helvetisti. Viestini sävy ei mielestäni ollut mitenkään hyökkäävä, joten moinen offensiivi on turha. Vai pitääkö joillekkin kaikki vielä kaunistaa hymiöillä, jotta ymmärretään ettei tässä nyt olla naama punaisena? Tarkoitus oli vain sanoa, että olihan tuossa genrekin, mutta saa sitä sinänsä mun puolesta muutakin ehdottaa.

[quote]Mitä? Olenko minä häirinnyt Lazeria?

Läähätys puhelut on kivoja vain tiettyyn pisteeseen asti.

\n
    [Muokattu 15/12/2002 / Lazer]

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Arvon Tohtori on kieltämättä välillä hieman herkkänahkainen, mutta kukapa ei silloin tällöin olisi. Nettikirjoitukset on niin helppo ottaa turhan kirjaimellisesti oli hymioita tai ei. ;)

Ja Lazer. Olet niin kuuma, etten voi muuta kuin läähättää edessäsi :D

Doc.b.d skeida tarkoittaa siis tästä edes örinämetellia. Aha, yritän ymmärtää vaikka kaukaa hakee.

Täytyy myöntää että olen sen verran herkkänahkainen, että jos oma nick yhdistetään pää- tai sivu- tai missä tahansa lauseessa ulosteisiin, niin olen ainakin hieman hämmentynyt.

Toisaalta, jos huomiodaan seuraavanlaiset viestit niin...:
    "Lainaus: "Koprofagia?
    Koprofilia!"

EI ALLE 45 VUOTIAILLE!!!:

http://www.karkkainen.org/pics/1234.jpg"

Niin.. se on edelleen pizzan kuva.

Heikkikerkkanen kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hjuvia joululahjaideoita:

Agitation Free: Malesch
    Agitation Free: Second
    Allman Brothers Band: Allman brothers band (mun mielestä tosi lähellä progea tai ainakin hjuvaa psykedeliaa, vaikka sanovatkin punaniskojen rockiksi. Mun mielestä kaukana siitä. Whipping post on terästä.)
    Allman Brothers Band: Eat a peach

Muuten sarjassamme omituisimpia epätodennäköisyyksiä: ABB:n kitaristi Duane Allman ja basisti Berry Oakley kuolivat molemmat moottoripyöräonnettomuudessa melkein täysin samassa kohtaa tietä, basisti vain vuotta myöhemmin.

Nämä Agitation freet kiinnostaa minuaki,ei vain ole vinyylillä tullu vastaan,haluaisko joku luopua omistaan?:P

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heitelkääpä loisto joululahjaideoita. Mielellään sellaisilta ns. pikkubändeiltä, ei miltään mainstream dinosauruksilta.

Vähän tarkennusta olisi tietysti saanut olla. No, tässä uusia hyviä taiderokkilevyjä:

-Magyar Posse: We Will Carry You Over The Mountains
    -Kuusumun profeetta: Jatkuvasti maailmaa pelastamaan…
    -Uzva: Niittoaika

Vanhempaa kamaa:

-Comus: First Utterance
    -Ash Ra Tempel: Schwingungen
    -Embryo: Steig Aus

Comus: First Utterance

Veikkaan että joulupukkilla tulee pahoja logistiikkaongelmia tuon levyn kanssa.. Vai saako sitä jostain Suomesta taas?

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Veikkaan että joulupukkilla tulee pahoja logistiikkaongelmia tuon levyn kanssa.. Vai saako sitä jostain Suomesta taas?

Jaa, eipä taida saada.

EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Armottomat. Ainakin minä ottaisin sen lahjaksi.

MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tsuyama Atsushin (Acid Mothers Temple -basisti) soolo cdr, 200 kpl rajoitettu painos. Sen verran hieno pakkaus, että ajaa myös joulukortin virkaa (itse asiassa tätä on muutamaan otteeseen luultukin joulukortiksi). Musakin on hienoa..
    Löytyy ainaski Lehtisalon tuoreelta myyntilistalta.

Comus:first utterance

Get back on julkaissut tästä tyylikkään vinyylipainoksen joku aika sitte,kai sitä saa cd:kin
    \n
    [Muokattu 17/12/2002 / apazuzu]

Comus:first utterance

Get back on julkaissut tästä tyylikkään vinyylipainoksen joku aika sitte,kai sitä saa cd:kin

Mulla on jotenkin sellainen mielikuva että Get Back on puhtaasti vinyylireissue-laftka, joten noilta ei CD:tä löytyisi. Sen sijaan BGO:lla oli CD-versio, joka on tällä hetkellä OOP. Korealainen Si-Wan taitaa olla tällä hetkellä ainut vaihtoehto mun tietojen mukaan. Tämä ohjella on sitten japsiversio 90-luvun alkupuolelta, joka näyttää tuolta..

http://www.karkkainen.org/pics/comus.jpg

Nimerkki: onnellinen omistaja

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    -Godspeed you black emperor! - Lift your skinny fists like antennas to heaven
    -Sigur Rósin kaksi viimeisintä albumia.
    Sekä tietysti Kuusumun profeetan molemmat albumit.

Tämä ohjella on sitten japsiversio 90-luvun alkupuolelta, joka näyttää tuolta..

Jaa näyttäs olevan kelmuissa vielä oletko edes kuunnellu levyä?:)

Hmm.. juu, kuuntelen levyä välillä lapparissa, joka pyörii lattialla ja ties missä, minkä takia tein levystä käyttökopion ja tungin sen takaisin muoviin, kun se kerran onnistui. Naurettavaa, mutta sopii mulle.

Mulla on jotenkin sellainen mielikuva että Get Back on puhtaasti vinyylireissue-laftka, joten noilta ei CD:tä löytyisi. Sen sijaan BGO:lla oli CD-versio, joka on tällä hetkellä OOP.

Tuen tätä, en ainakaan muista ikuna nähneeni get backin cd:itä. BGO:lta on yks jos toinenkin kiintoisa nimike OOP, harmi.

Enpä minäkään ole ikinä nähny niiltä cd:tä,minä ostelenki niitä vinyyleitä vaan.;)

Get Back julkaisee myös CD:itä,pieninä painoksina, mullon ittellä esim PearlBefore Swinen One nation underground ,kokemus on osoittanut että akaraman lp prässäys on laadukkaampi kuin get backin.

Aina sitä oppii uusia ja ihania asioita.. Get Backillä on tosiaan jokunen CD-rinkula tarjolla. Comusta ei kyllä löytynyt äkkiä.

http://www.abraxas.it/home.htm

http://www.akarmarecords.com/

Tuolta löytyy monta herkkupalaa,Hienoinmat vinyylit kautta aikain.

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://aquarium.sama.ru/MESTA/mp3/aquarium.ru-albums/ramzes_IV.htm

Siitä saa imuroida mp3sina Akvariumin Ramses IV:n rakkaimmat laulut: Kokeilkaa edes n:o 01, Lentäjä, se alkaa heti sitarilla ja on muutenkin varsin psykeä kamaa. Ja ne muut on yhtä hyviä, ainakin...

http://aquarium.sama.ru/MESTA/mp3/aquarium.ru-albums/russian_album.htm

Ja tämä on BG:n Russki Albom mp3sina samoin....

Voffe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Magma - Mekanïk Kommandöh ja Can - Tago Mago ovat myös suositeltavien listalla. Joululahjaksi tai ihan muuten vaan.

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mekanik Kommandoh sekä Tago-Mago löytyvät kyllä meikänkin hylystä, joskin samojen genrejen suosikit taitavat tällä hetkellä olla Laibachin Krst Pod Triklavom - Babtism ja krauteista Sergius Golovinin Lord Krishna von Goloka ja Popol Vuhin Hosianna Mantra... Siis suositellaas näitä namuja.