Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

King Crimson

Jammo kirjoitti noin 5 vuotta sitten (2 kommenttia)
Huomasinpa tänään Soukan kirjastossa käydessäni oudon vinyylikansion näköisen kokoelman Kingromssareiden nimellä. Ensin luulin sen olevan vinyylilevykokoelma, vaan eipä luulo ole koskaan tiedon väärti, sillä tämähän oli porukan 717 Tai jotainnsinne päin Cd-levyjä sisältävä kooste porukan liveesityksistä. Enpä lainannut-tietenkään- tuota tuotosta, on minulla parempaakin tekemistä kuin kuunnella sen seitsemännentoista kerran näitä samoja KC - versioita, mutta silti, onko joku oikeasti jaksanut tsekata tämän äänitekokoelman?

+/- saldo : 0 |

    juuffo kirjoitti noin 5 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Komeaahan se Crimsojen soitanta on, mutta vetävät niin hyvin ettei juuri ole merkitstä mitä liveä kuuntelet. Heidän täytyy kyllä uskoa lujasti asiaansa!

    OldfieldOlli kirjoitti noin 5 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyseessä taitaa olla The Road to Red, Se on ainakin musta loota, jossa on yli 20 levyä. Olen hankkinut vain yhden KC:n jättiboxin, tai oikeastaan 2, jos In the courtin 6:n levyn boxi lasketaan...Mutta siis näistä megaboxeista mulla on Lark's, jolla on 15 kiekkoa. Siinä on yksi blu-ray,vissiin pari dvd:tä ja loput cd-levyjä.
    Lark'silla on sikäli kiinnostavaa tavaraa, että improvisaatiot keikoilla ovat välillä kovinkin erilaisia ja meno on muutenkin hurjaa. Lisäksi on mukana erilaisia studioversioita, joista jotkut poikkeavat totaalisesti aikoinaan julkaistuista. Redin boxista en tiedä, että onko kuinka erilaisia versioita. Mukana on kait Redin eri studiomixaukset ja ainaskin USA lukemattomien livejuttujen lisäksi.