Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

2010-luvun kuunnelluimmat

Jake kirjoitti noin 4 vuotta sitten (5 kommenttia)
Sekoilujen vastapainoksi viime vuosikymmenen kuunnelluimmat levyt:

1. Mike Oldfield : Ommadawn (93)
2. Yes : Close To The Edge (87)
3. Pink Floyd : The Dark Side Of The Moon (80)
4. Massive Attack : Heligoland (79)
5. Tuvalu : s/t (75)
6. Mike Oldfield : Man on the Rocks (74)
7. King Crimson : In The Court Of The Crimson King (74)
8. The Beatles : Abbey Road (74)
9. Pink Floyd : Wish You Were Here (74)
10. Genesis : Selling England By The Pound (68)

Suluissa siis kuuntelumäärä. Lisää tilastoa osoitteessa https://www.palasokeri.com/levyt/top/2010


+/- saldo : 0 |

    JiiPee kirjoitti noin 4 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso listannut yksin noi kaikki kuuntelut haha. :D

    Taisin kuunnella itsekin nuo kaikki viime vuosikymmenellä, Tuvalua lukuunottamatta. Enkä DSOTM:stakaan ole ihan varma, olenko studioversiota 10 vuoteen kuunnellut, mutta Watersin livejen kautta varmaan kyllä.


    Markkutapio kirjoitti noin 4 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, tuosta 1.sijoituksesta on minulla juuri ja juuri yli puolet kuunteluista (47/93).


    Jammo kirjoitti noin 4 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Upeita levyjä täynnä on tämä lista ! Siinä on jo moni oma top kympin progelevyni edustettuna. Kolmen kärjestä minulla ei ole mitään huomauttamista. Tosin olen jäävi niistä mitään sanomaan, kun itsekin niistä tykkään. 23 listan levyä en ole koskaan kuunnellut enkä totta vieköön edes aio kuunnella, niin paljon muutakin on jo jonossa vuoroaan odottamassa.


    Markkutapio kirjoitti noin 4 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla oli listalta 9 levyä kuuntelematta ja aion niistä mahdollisimman monta vielä laittaa kuunteluun. Tuvalua oon halunnut kuunnella jo vuosikausia mutta kun ei löydy kuunteluun... jäänee mysteeriksi?
    Mielenkiintoa herättää myös "Everything but the Girl : Amplified Heart", jota juuffo on yksinään v.2010 kuunnellut peräti 36 kertaa.


    Markkutapio kirjoitti noin 4 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä idea tosiaan Jakelta laittaa tuo lista (siis tänks vaan). Aloitin nuo kuuntelemattomat The National'illa ja heti tärppäsi minun makuun... pitää kuunnella koko sen tuotanto.