Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

CDON sucks part III

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (8 kommenttia)
Näyttääpi muuten siltä, että CDON ei toimita levyjä välttämättä tuotenumeron mukaan, vaan toisinaan ylimalkaisesti artisti/albumi -tietojen pohjalta. Esimerkki:

Tilasin F.Z.: Uncle Meat, Ryko-versio, postista tulee pahvikantinen japsi. Tai sitten (kaverin tilaus, ei minun) koitat tilata Bowien kokoelman brassi-version, pakettissa on UK-versio.
ärf..

Zapan tapauksessa japsi on kalliinpi kuin Ryko. Sain nyt japsin Rykon hinnalla, mutta en todellakaan halunnut pahvikantista. Digipakit ja muut pahviset ovat perseestä viimeistään siinä vaiheessa kun läikytät kaffia työpöydälle, jossa on metrin kasa levyjä..

+/- saldo : 0 |

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä oikeastaan pidän digipak-tyyppisistä ratkaisuista.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sata sademetsien puuta ja pari mölyapinaa on pitänyt uhrata näiden helwatin pahvikansien eteen, kun homman olisi voinut hoitaa siististi muovilla. ;) Sitä paitte nämä kyseiset replica-kannet ovat vielä epäkäytännöllisempiä kuin nuo tavalliset digipak-ratkaisut.

    MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on yks Zappan japsipainos ja se on kyllä melkoisen ikävän kokoinen, ei mahdu tuohon hyllyyn muiden Zappojen joukkoon, boxien seasta sitä ei taas huomaa ollenkaan. Pitää vissiin järjestellä levyhylly uudelleen taas kerran...

    Muutoin pidän kyllä enemmän pahvikansista...

    MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaetaanpa vaihteeksi positiivistä palautettakin..

    Tällä viikolla on jokaisena päivänä postiluukku kolahtanut. Nyt kaikki tilaamani levyt ovat saapuneet! eikä näissä menny ku noin 4 kk. Tosin olikohan nämä nyt pakko laittaa kaikki tulemaan eri paketissa, lähettävät kyllä näköjään levyt mahdollisimman nopeasti, mutta ois ehkä voinu pakkauskuluissa hiukan säästääkin...

    Tänään tuli viimeinen: Peter Hammillin Fall of the House of Usher -ooppera.



    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään tuli viimeinen: Peter Hammillin Fall of the House of Usher -ooppera.

    Kumpi versio tuo on? Siitähän ilmestyi uudelleenäänitetty versio tässä taannoin.

    MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    enpä tiennytkään.. kumpikohan tämä nyt sitten onkaan?

    vuosilukua ei näy missään. Mutta tuossahan tuo lukeekin: This CD is a re-recording and remix of a work first released in 1991...

    MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kumpiko on sitte parempi? tää nyt ainaki kuullostaa hyvältä..

    MelancholyMan kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Helkkarin hankalaa luettavaa muuten tuo "vanha" englanti, oon viime aikoina lueskellu noita Poen novelleja, mutta melkoisen vaivalloista se on, usein on pitänyt sanakirjaakin käyttää..