Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

something constructive...

COLOSSUS kirjoitti noin 21 vuotta sitten (8 kommenttia)
a nice promotion from one of our board members:

http://www.kirjastot.fi/page.asp?_item_id=1469




+/- saldo : 0 |

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno avatar sulla colossus :)

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tähän oli tarkotus pistää tää yks linkki, mutta tikka-ri kerkes jo pistää sen toisaalle, noh menkööt silti ;)

    Eli:

    http://www.kotinet.com/heikki.kippola/kalajaska.htm


    Vertailun vuoks:

    Eurasto: "Kuuntelen lähes yksinomaan progressiivisen rock-musiikin alle menevää musiikkia lisättynä joillakin 70-luvun rock-bändeillä. Omassa kokoelmassani löytyy noin 5000 äänitettä, jotka myös ovat suurimmaksi osaksi progea."

    Mulla ei ihan noin montaa levyä oo, mutta musiikillinen skaala on paljo laajempi (Kalajaskan jutusta on tosin jääny mainihtematta ainaski blues ja paljo muutakin) ;)

    Että juu.......

    \n
    [Muokattu 8/1/2003 / Hezzu]

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu, olette siis periaatteessa yhtäkovia jätkiä, sinä ja Eurasto! Sinun suurempi musiikillineni diversiteetti tasoittaa Euraston mittavampaa kokoelmaa vastaan :P

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0

    mua kyllä todellakin huvittaisi saada itselleni tuo Raimo Euraston mainitsema In Spe ja tilasinkin sen tuolta Tusovkasta, mutta eivät ole ilmoitelleet mitään. faakfaakfaak. Ei tuo tosin miltään viralliselta levykaupalta muutenkaan vaikuta: "Avoinna sopimuksen mukaan"...

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Various Artists: The ProgDay Encore Boxed Set (7 CD-levy)
    Nykyisin järjestetään varsinkin USA:ssa vuosittain useita progefestivaaleja joilla ympäri maailmaa kotoisin olevat bändit käyvät esiintymässä. ProgDay on järjestetty jo useana vuonna ja jokin aika sitten julkaistiin 7 CD:n kansio, jolle on koottu vuosina 1995 - 99 äänitettyjä otteita konserteista. Mukana on useita nykyprogen parhaita bändejä ja kahlaamalla kansion läpi saa hyvän kuvan
    siitä, minkälaista nykyproge oikeastaan onkaan."

    No, millaista se on? Ei mulla oikeastaan ole uusia suosikkibändejä progessa, mussa rockissa kyllä. Vähän sellanen uudelleenlämmittelyn fiilis niissä yleensä...

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heikki K! Muistuta Tusovkaa sähköpostitse asiasta! Kyllä niiden pitäisi hommansa hoidella.... Mun mielipide tosta In Spestä on, että kyllä mielenkiintoisemman kuuloisiakin levyjä on tehty...:cool:

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    In Spe:stä vähä samaa mieltä ku k.p-tikka-ri, onhan se toki hyvä, mutta melko "tavallinen" ;) Vaan kyllä sen silti vois itekki joskus ostaa :)

    Hezzu kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No, millaista se on? Ei mulla oikeastaan ole uusia suosikkibändejä progessa, mussa rockissa kyllä. Vähän sellanen uudelleenlämmittelyn fiilis niissä yleensä...


    Uutta progeakin on niin montaa sorttia... mutta mun mielestä löytyy kyllä läjäpäin hyviä uusia bändejä :) Neoproge tai sinfo tarjoaa harvoin mitään uutta ja ihmeellistä (toki on poikkeuksia, ja voi se olla hyvää vaikkei oiskaan uutta ja ihmeellistä ;)), mutta tuolta kokeellisemmalta puolelta löytyy kyllä läjäpäin kaikkea kivaa :)