Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Omat viestit

EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten (7 kommenttia)
Kyllähän mä omat viestit löydän aina. Jos ei muuten niin laittamalla uuden viestin ja sitten klikkaamalla sen viestin kohdalla jotain nappia, siis se FIND. Mutta olis parempi olla joku nappi omat viestit, samaten kuin omat kommentit jo on. Ja uusin viesti päällä, ei alimpana.

Et sillee. Mut kyllä se siitä.\n[Muokattu 20/12/2002 / EsaJii]

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Häh? Omat viestit -linkki on tuossa Päävalikossa. Ja uusin viesti on ylimmäisenä. Mitähän tässä osaisi korjata...

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mää en nää! onko se pohjoisessa, etelässä?

    ja tällä sivulla
    http://www.palasokeri.net/modules.php?op=modload&name=XForum&file=index


    en taas nää kuin
    Profiili | Käyttäjälista | Haku | UKK | Statistiikka

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin tuossa vasemmalla olevassa päävalikossa on linkki Omat viestit, joka johtaa jonnekin joka ei liity ilmeisesti foorumiin mitenkään.

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Exactly, ei siis personal viestit jotka ei näy, vaan nää keskustelu-viestit.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No huh ja siis mitä. Mä oon tippunu jo kartalta, mutta ei anneta sen haitata. Elikkäs ilmeisesti foorumista on kyse (muistutetaan vielä että Palasokeri > foorumi). Foorumissa pitäisi ilmeisesti nähdä omat viestit, eli viestit jotka on itse lähettänyt. Tämähän käsittääkseni onnistuu Haku -toimintoa käyttämällä, kirjoittamalla kirjoittaja -kenttään oman nimensä ja hakutuloksena tulevat sekä aloitusviestit että vastaukset viestiketjuihin. Mutta missä tuo "omat kommentit" -nappi on? Viestien yhteydessä oleva find-nappula tekee aivan saman kuin Haku -toiminto, eli esittää kaikki ko. kirjoittajan viestit, sekä aloitusviestit että vastaukset (kommentit).

    Viestien järjestyksestä voidaan neuvotella, kaikki jotka haluavat vanhimman ensin, ilmoittautukoon tai vaihdetaan tuota järjestystä. Ja asiaan liittyen, tuo omien viestien haku tulee saamaan jonkinlaisen rajoituksen montako viestiä se listaa, koska ahkerimmilla alkaa olemaan viestejä sen verran ettei niitä kannata kerralla listata.

    Tsippadai, pitää varmaan mennä nukkumaan niin ymmärtää mitä kysytään...



    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis ne kommentit on comments napista vain ARTIKKELEISTA annetut kommentit. Keskustelufoorumista löytää parhaiten FIND napilla omat foorumikeskustelut.

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ratkaisin ongelman merkkaamalla oman käyttäjä-Profiili sivuni, ei siis omat sivut, Favorites kansioon. Menen siihen ensin, että näen oman viimeisen viestini.\n[Muokattu 27/12/2002 / EsaJii]