Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Osuvat lahjavalinnat

EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten (29 kommenttia)
Saiko joku odottamattaan jotain sellaista jota oli halunnutkin? Tai kävikö näin?
http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/viivijawagner/20021224vw.gif


+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sain semmoisen camping ja retkeilytuolin. Pistin sen makuuhuoneeseen, jossa ei ole muuta nojatuolia. En saa sitä kuulemma pitää siellä kuin uuteenvuoteen...:(:D:cool:

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käsite "osuva lahjavalinta" tuo ensimmäiseksi mieleeni suomalaisen M-62-merkkisen rynnäkkökiväärin kiikaritähtäimellä varustettuna....:cool:

    Anonyymi kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käsite "osuva lahjavalinta" tuo ensimmäiseksi mieleeni suomalaisen M-62-merkkisen rynnäkkökiväärin kiikaritähtäimellä varustettuna....



    Varsinki nyt kun tuota hezzua ahistellaan tuolla kertausharjoutuksella.
    Mulle pukki tuo sukkia,kalsareita,saunatakin ja Pink floydin 4lp:n boxin,nuo päällä pidettävät on kivoja joululahjoja kun niitä ei tuu itte koskaan ostettua ja tyttökaverini on kuunnellu puheitani tarkasti viimeaikoina kun hoksas ostaa tuon boxin mulle.:D:D
    :D
    Apazuzu:cool:

    Viukkis kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin tuhma viime vuonna, kuusen alta löytyi vain kolme minulle tarkoitettua pakettia. Olivat vielä pehmeitä kaikki. Löytyi niistä sentään myös uusi soma muki ja rasia vihreitä kuulia, jotka kuuluvat vegaanin jouluun yhtä olennaisesti kuin konvehtirasiat kaikkien muiden.

    Ja voi tätä riemua kun viikon maalla lojumisen jälkeen pääsi vihdoin takaisin Helsinkiin omaan rauhaan! :)

    MelancholyMan kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meitsi sai JeeJeeJeen

    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    soma muki

    Hmmm.. vähän aikaa piti kelata, varsinkin kun ottaa huomioon kirjoittajan mieltymykset, mutta kaipa kyseessä on soman näköinen muki eikä Soma-muki.



    Doc.B.D kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lahjoista mainitsemisen arvoinen lienee noin 800 sivuinen kirja, joka sisältää amerikkalaisia 60-luvun nelivärimainoksia. Huhhuh..burn my eyes.

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viukkis, Fazerin vihreitä kuulia? Mekin saatiin niitä..

    VeZku kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lahjoista mainitsemisen arvoinen lienee noin 800 sivuinen kirja, joka sisältää amerikkalaisia 60-luvun nelivärimainoksia. Huhhuh..burn my eyes.


    Eikun Spank my eyes..

    Tuskaaa!!

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sain vielä myöhäisenä yhden lahjan, joka vaimolla oli jo jouluksi itsellä, Palm Pilotin. Kun hänennPalmilla tähtää minun Palmiiin, aina OSUU, saan langattomasti päivän tehtävät omaani. Tarttee viedä poikaa tonne jonnekin 2 tunniksi. Karttaa en laittanut Palmiin, vie kauheesti muistai. Driving directions voin kopioida,

    EsaJii kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Karttaohjelmastani voi kyllä koknaisia kaupunkeja siirtää Palmiin. Ostin 32 MB lisämuistia koneen 16 MB lisäksi, ja meidän kaupungin kartta tietoineen vie allle 3MB.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiehtovaa! :)

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eukko antaa jonkun kerran vuodessa noottia juomisesta, mutta joulupukki ei ilmeisesti ollut samaa mieltä niistä vaan toi lasisen, yli puolen litran oluttuopin lahjaksi. :) Kunnon tuoppi kun siinä mahtuu koko koura kiinni kahvaan.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tääkin vielä täällä? No,sain tietnkin DVD sarjan Meerkat Manor ;-)

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ilmeisesti muiden Sokrulaisten lahjavalinnat eivät olleet osuvia vaan ohimenneitä, kun ei tarinoita ja kommentteja tänne ole tullut. :wink:

    jusu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tosta Pink Floydin - Odysseia kirjasta oikein voi vielä kommenttia heittää ku vasta 50sivua luettu.

    Muuten meni jo perinteisiin pehmeisiin paketteihin lukuunottamatta viinapottuja.

    No pehmeissä oli mulle ja emännälle teemana viivi&wagner pyyhkeet ja tyynyt itse tehtyinä ne oli kyllä ihan komiat.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lapsille hommattiin lahjat, me pidättäydymme kulutusjuhlista yhteisellä sopimuksella.

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähiin jäi lahjat. Luomuhunajaa, suklaata, kirja, parit sukat ja tommosta. Ai niin, vanhemmat osti uudet peitot ja tyynyt. Ihan jees.

    Vaimon kanssa ei vaihdeltu aineellista hyvää.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä sain kolmet sukat, maksoi saman kuin kahdet. ;-)

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä oli kanssa sovittu kuten Lerxstillä ettei lahjoja ostella. Tosi hyvä homma.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä meininki! Kukaan ei pysty tai halua kuitenkaan antaa sitä mitä itse haluaisi, eikä se välttämättä ole mitään aineellistakaan... Eikä sitä paljoa mitään sinänsä tarvikaan. Kaikki on terveitä, katto pään päällä, itsellä riittävästi kitaroita, levyjä ja olutta ja ruokaa. Jokunen vaatteksi kutsuttava rättikin löytyy, noilla muilla vähän enemmän. Ja vanha mutta hieno auto, joka ei maksa juuri mitään, mutta en vaihtaisi mihinkään uuteen kotteroon silti. Joitain liikakiloja voisin antaa uffaffaa-keräykseen kyllä, jos joku huolisi. Mihin sitä hysteeristä kuluttamista kukaan oikeastaa tarvii oikein? Ja Bar Marykin vielä on! Ja Sokru! 8)

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miellyttävin saamani lahja taisi olla oikein hieno Hugo Bossin lompakko. Ja tuli tarpeeseen kun hajosi. Pullon Laphroaig-viskiä otin myös ilolla vastaan, mutta nyt noita taitaa olla kolme lähes korkkaamatonta putelia odottamasssa. Pitää varmaan alkaa ryyppäämään. Toki itselleni lahjoittama Xbox360 on tarjonnut mukavaa ajan vietettä näin joululomalla. Onneksi kohta alkaa työt niin kipeät sormet pääsee parantumaan...

    Duunin kirja-arvonnasta sain poimittua matkaan Pink Floyd-Odysseian. Vanha Britti-versio on kyllä aikanaan tullut luettua, mutta ilmeisesti tämä on päivitetty versio.

    Kummallisin saamamme lahja oli varmaan Suomi-rock dvd-lautapeli. Mitäköhän sillä tekisi...

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin toivonut pimperoa. Ja sain toivomani lahjan! Turha sitä muuta toivomaankaan.

    Itselleni hankin Sony Ericsson W950i puhelimen, jossa 4 GBn mp3-soitin ja Kossin kuulokkeet. Sekä litran pullon Balvenie Double Woodia.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Olin toivonut pimperoa. Ja sain toivomani lahjan! Turha sitä muuta toivomaankaan.

    Uusi sana pimpero... onkohan se sitä, mitä luulen sen tarkoittavan olevan?

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei nyt niin kovin uusi sana. Etköhän arvannut oikein merkityksen.

    Meillä yhden hengen taloudessa ei paljon lahjoja jaella, eikä se ole ollut tapana kavereidenkaan kanssa. Vanhemmilta sain lahjat rahana, joten ihan hyvä. Hirttoköysi olisi ollut toivelistalla, mutta senhän saa nyt ostettua..

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kohta se saddamin köysi myydään varmaan eBayssa miljoonalla taalalla jonkun öljypatriootin takan päälle koristeeksi.

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin toivonut pimperoa. Ja sain toivomani lahjan!

    Sukupuolenvaihdosklinikan henkilökunta ei pidä joululomaa?

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaiko ruumishuoneen?

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käsityölehdissä on mainostettu pimperoita ja super-pimperoita.