Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

FANTOMAS FAN CLUB

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten (29 kommenttia)
Olen sitä mieltä et ois oikeuden mukaista et prog ystäävät
saavat itte päättää jos FANTOMAS saa olla mukana forumissa vai ei.
eli vastatkaa yksinkertaisesti JA tai EI .

ne jotka vastaavat JA ,niin automaattisesti ovat "Fantomas fan clubissa"

kakki joka vastavaat JA saavat oikeus lähettää emailit

email: prog_fantomas@yahoo.com

t: FANTOMAS

+/- saldo : 0 |

Titus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaavisssst! :P

Anonyymi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    TITUS on mukana "Fantomas fan clubissa"

KIITOS/TACK

FANTOMAS.;)

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen sitä mieltä et ois oikeuden mukaista et prog ystäävät saavat itte päättää jos FANTOMAS saa olla mukana forumissa vai ei.

Mä kun olen sitä mieltä että niin kauan kun maksan siitä, että Palasokeri.com palvelee käyttäjiään enkä tienaa hommasta penniäkään tai muuten hyödy, on mielestäni oikeudenmukaista että saan itse päättää ketä täällä heiluu ja millä asialla. Tarkoitus ei ole ryhtyä vittuilemaan kenellekään, sulkea syyttä ketään keskustelujen ulkopuolelle tai estää yksilöitä esittämästä asioitaan omalla persoonallisella tavallaan, mutta kyllä tässäkin foorumissa on oltava omat käyttäytymissääntönsä joiden puitteissa ei täysin irrationaalista möykkää voi pitkään viesteinä suoltaa. Ei tahallisesti eikä tahattomasti.

Harmi että ei oo tullut kun yksi asiallinen vastaus Fantomas fan clubiin
    Mä kun ajoin juuri miettimään että voisin järjestää porukan Suomesta ensi kesään,Ruotsiin "Sweden Rock Festivaliin".
    YES on mukana ja vanha kunnon Rick Wakeman.
    Sillein ois tullut paljon halvemmaksi teille.
    Mut toisaltaa en mä sinä tienais yhtää mitää(hobby)

t:FANTOMAS
    p.s. mä näin tänään toi DVD PFM (Premiata forneria marconi) ,se oli mahtaaaaaavaaaa.....

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katsokaas muuten http://www.swedenrock.com/
    Twisted Sister on pääesiintyjä ja Yes tulee kakkosena. :D

Ei ollenkaan hassumpi viritys..

Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samoilta kekkereiltä löytyy myös Krokus, jonka muistan herättäneen jo 80-luvulla hilpeyttä, vaikkemme muille sukkahousuhevibändeille vielä osanneetkaan nauraa (ainakaan avoimesti). Alustavasti suunnittelin tuonne jonkinlaista Palasokeri karavaaniakin jos lähtijöitä löytyy tarpeeksi, mutta nythän kaikista järjestelyistä vastaa paikallinen kyky ;).

Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toi olisi kyllä aika kova konsertti samassa paketissa lapsuuden suosikkini ja nykyinen ykkösbändini! :D

Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0

Miten helvetissä TS voi tänään olla keikoilla kovempi sana kuin Yes?

Life is a bitch!

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös Dee Snider käynyt täälläkin pari vuotta sitten jonkun muun pumpun kanssa? Onko sekin nyt tuossa taas mukana? Näköjään Budgiekin veivaa vielä. Liekö vielä montakin alkuperäistä.

Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muistan lukeneeni Rumbasta keikka-arvostelun. Deellä oli suorat mustat hiukset. Tuolla Swedenrockin etusivulla sen sijaan nähdään vielä 80-luvun legendaarista hullu täti -lookkia :D

CosmicJazz kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä liityn Fan clubiin, ja olen menossa myös Sweden Rockiin, ensimmäistä kertaa. Twisted Sisterin alkuperäinen line-up, Yes, Jehtro Tull, Queensrÿche, kikkelihevin kuninkaat Kamelot, plus luultavasti vielä ainakin Freak Kitchen... Kyllä kelpaa! :)

Dee Sniderin keikka Tavastialla 3 vuotta sitten (about), Sick MuthaFuckers-bändinsä kanssa oli kovin hevikeikka minkä olen ikinä nähnyt, ihan oikeasti. Ja olen kyllä nähnyt aika monta hevikeikkaa. No, Kissillä ja Alice Cooperilla on isommat showt, mutta kick ass-mielessä Snider oli omaa luokkaansa. Kukaan muu ei ole yhtä villi lavalla. Ja mieshän on jo vanha ukko.

Onko fan club tässä tapauksessa ruotsia vai englantia?

Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaiko siansaksaa?

Onko fan club tässä tapauksessa ruotsia vai englantia?

Vittu klubi? :D

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tämä muuten alunperinkin ollut vitsi osastolla vai onko jakke siirtänyt sen.

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joko kaikki tietää, mikä oli aikoinaan Hotelli Cumuluksen kanta-asiakaskorttikerhon nimi? Cum Club ja tämä tarina on tosi.

FANTOMAS kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Homma edistyy.....nyt on vihdoin myös Fantomas kirjautunut. Eli nyt mä oo tosi tyytyväinen,kiitokset Jakelle.
    Koskaa niin monet ovat "fantomasin fan clubin" ihaliat,niin mä luvaan että paljon kivaa tästä seuraa......
    mm.sweden rock järjestely on työn alla,ja varmaan monet on kiinostuneet.....kuka nyt missasi YES livenä?
    Olen myös tarjoutunut avustamaan Colossus lehden pienen artikkeliin luomiseen,ja sain positiiviseet vastaukset.
    Kiitos kaikille teidän henkisestä avustusta.

t:FANTOMAS is back ! ;)

Kävikö Yes muuten myös Ruotsissa vuosi sitten?

YES on tullossa kylläkiin Ruotsiin.
    Mitä ootte tehneet että ne ei tuu Helsinkiin?
    Ikävä kyllä viime vuonna ette oo nähneet ne OIKEA YES,mutta vain haamu siitä bändistä,autattu klassinenorkesteri avulla (turhan).kosketin soittaja oli hyvä mutta ei ajan tasalla.
    Onneksi Ruotsiin tulee vanha ukko Rick Wakeman.....enkä muuta tarvi lisätä........:D

Eipä taida olla oikea Yes nytkään kun Bruford puuttuu.

Alan White on se ainoa ja oikea trumpali YESiin.
    Bill bruford on merkantinen musikki ympyröissä(eli raha maistuu,mutta taitava).
    Helsingissä ei ollut tämä "Rick Wakeman" mutta vaan tämä
    "Tom Brislin"(niin sanattu anonimen yypiö)

Ite tykästyin Yesissä nimenomaan Brufordin soittoon. Alan White kuulosti hieman tylsältä aluksi, mutta kyllähän se pestinsä hoitaa kunniakkaasti.

Jos Bruford olisi rahan perään niin luulisi että vähän tuottoisampiakin keikkoja olisi järjestynyt (vrt. Tony Levin).

Todella naurettava väite, että Bruford olisi jotenkin erityisesti rahan perään! Eipä löydy progen piiristä varmasti montaa muuta muusikkoa jotka olisivat urallaan kulkeneet yhtä tinkimättömästi omaa polkuaan vältellen niitä helpoimpia ratkaisuja (ja usein rahakkaimpia)

"Merkanttinen" muusikko tuskin olisi lähtenyt Yesistä juuri kun bändin todellinen läpimurto oli tapahtunut.

Ei niin, että minulla olisi mitään sitä vastaan, että muusikot tekee rahakkaampia ja kaupallisempia juttuja "arvokkaampien" projektien välissä, koska jostainhan se leipä on ansaittava, mutta Brufordia tällaisesta ei pahemmin kannata syyttää.

Bruford,vai White....maku asiaa,mahdotonta kinastella tästä asiasta. Tosi varmaa et YES on kesällä ruotsissa,eikä varmaan kukaan vapaehtoisesti haluais missata. vai?

Kaikenkaikkiaan arvostan Bill Brufordin sekä rumpalina, että muusikkona Alan Whiten edelle, mutta olen silti sitä mieltä, että White on hoitanut hommansa Yesissä hienosta ja nykyperspektiivistä katsoen on se oikea Yes-rumpali. On äijä bändissä tahkonnut sen verran kauan, että tuo titteli hänelle myönnettäköön! :)

Tuohon liittyen Pollstar on listannut viime vuoden menestyneimmät keikka-aktit Jenkeissä. Yes on sijalla 65. ja kiertue tuotti 7,8 miljoonaa dollaria. Eli kyllä ne eläkerahnat saadaan vielä kokoon :D Muita listalle päässeitä progehirmuja on Rush sijalla 16, Peter Gabriel 35 ja Jethro Tull sijalla 90. Twisted Sisteria listalla ei näy. ;)

http://www.pollstaronline.com/sf-2002-yearendtop100.asp\n[Muokattu
    17/1/2003 / Kcrimso]

Onko tämä FANTOMAS sama tyyppi joka takavuosina laati Rakettikeiu-firman ilotulitemainokset?

Epätietoinen